25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

GLOSA: Je-li teror rutinou

Londýn, Petrohrad, Stockholm, Alexandrie a Tanta. To jsou místa teroristických útoků za poslední dva týdny. Za všemi stáli pachatelé, kteří se tak či onak vztahují k islamismu. Jenže jsme svědky pozoruhodného jevu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 14.4.2017 2:05

Re: Snažit se

Nehledejte spiknutí tam, kde jev lze vysvětlit prostou blbostí.

J. Jurax 14.4.2017 2:02

Re: Kdykoliv se vyskytne bezpečnostní problém, vyberu ...

Ehm - řekl bych, že pouliční kriminalita v nacistickém Německu byla nízká. Ostatně i u nás za bolševika byla taky nižší než dnes. Ulice byly bezpečnější.

J. Jurax 14.4.2017 1:59

No jo

"Německý ministr zahraničí Gabriel vyslovil „nejhlubší soucit obětem a vztek k pachatelům“, aniž by je pojmenoval."

No bodejť - německý ministr si nemůže dovolit vyslovit politicky nekorektní pravdu, totiž že vraždili muslimové z náboženské zášti. Dostal by od šéfky pojeb, všelicí aktivisté by mu klnuli a mohlo by ho to stát kariéru.

P. Vaňura 13.4.2017 17:52

Když bude každé miminko doplněno obrázkem lidí, které

zavraždili jeho soukmenovci, pak je to možné.

Tygří samci zabíjejí mláďata jiných samců, aby nemohly později konkurovat jeho mláďatům.

P. Vaňura 13.4.2017 17:48

Není člověk, není problém (c) J. C. Stalin

My nemusíme nikoho likvidovat, stačí k nám problémové KATEGORIE prostě NEPUSTIT. A ty, co přišli ilegálně odesla zpátky.

O něco brutálnější je to, co dělaly v minulosti skoro všechny státy, vypovědět někoho pod trestem smrti.

J. Pleva 13.4.2017 17:34

Re: ???

:-))) Že vy jste studoval Korán...?

M. Prokop 13.4.2017 17:32

Re: Kdykoliv se vyskytne bezpečnostní problém, vyberu některého

Nedokázali.

Svobodu zlikvidovali, bezpečnost nezajistili.

P. Vaňura 13.4.2017 16:07

Vaše hodnoty jsou více méně křesťanské

Nebo se snad odvážíte tvrdit, že nejlepší bude migranty zabít a sežrat "protože se k ničemu jinému nehodí." Takový je třeba názor společnosti, nespočívající na křesťanských základech...

P. Vaňura 13.4.2017 16:05

Tam kde islám není marginální záležitostí jsou politici

tak pitomí a/nebo zbabělí že si netroufají proti islámu kecnout!

J. Fridrich 13.4.2017 15:47

Re: Je-li cílem tzv. islamistů,

Jsem rád, že nad námi stále bdíte, paní-nebo soudružko Těhanová.. Dávejte na nás neustále pozor, nikdy nevíte, kdy zase pochybíme.

P. Vaňura 13.4.2017 15:47

Takže tvrzení, že nacisté a komunisté chtěli ovládnout

nebo zničit svět je úchzlná spiklenecká teorie? Neville Chamberlain si to evidentně myslel také, když se choval tak, jako kdyby Adolf Hitler byl důvěryhodným politikem.

T. Hraj 13.4.2017 15:42

Re: To, že Islám nemá nic společného s terorismem

Ano, a v tom je cela jeho zakerna moc.

P. Vaňura 13.4.2017 15:42

Kdykoliv se vyskytne bezpečnostní problém, vyberu některého

z generálů SS a pověřím jej, aby to dal do pořádku."

Jestli ta údajná oddanost diktátorům není dána tím, že oni jediní dokázali lidem zajistit základní bezpečnost.

Jaké svobodě se těší člověk, který nemůže ani vyjít na ulici...???

J. Vintr 13.4.2017 12:12

Re: Snažit se

Islám NENÍ náboženství.

O. Uživatel 13.4.2017 11:50

Uživatel požádal o vymazání
J. Vintr 13.4.2017 11:41

To, že Islám nemá nic společného s terorismem

by se dalo ještě lépe a přesněji vyjádřit konstatováním, že ani Islám nemá nic společného s Islámem ...

S. Netzer 13.4.2017 11:41

Re: Snažit se

Osobně pokládám za "úchylné" spiklenecké teorie o "plánech" ovládnout nebo zničit svět, civilizaci nebo světadíl obvykle podezřelými.

M. Valenta 13.4.2017 11:24

Re: Snažit se

No hlavně pane Čábelka se to v Čechách křesťany jenom hemží.

Z. Čábelka 13.4.2017 11:20

Re: Momentálně

Ano, bude to masakr civilních obyvatel bez pravidel, hranic lidskosti a válečné fronty. Vše co se kdy stalo nebude mít srovnání s tím, co přijde!

Z. Čábelka 13.4.2017 11:16

Re: Všimli jste si, jak jsou všichni zticha, že v Egyptě

Ano, soudruhům z EU se to nelíbí. Přiložené polínko uhaslo a Židi ještě nejsou utopeni v moři. Soudruzi by měli být souzení za zločiny páchané genocidy a zločiny proti lidskosti spolu s islámisty.

Z. Čábelka 13.4.2017 11:03

Re: Snažit se

Kdyby to bylo směšné, tak se zasmějeme ale ono není čemu. Je tragédií, že vedení EU je banda šmejdů, pro které je křesťanská víra směšná a evidentně proti zájmům "lidstva". Svinstva napáchaná již protagonisty "velké" francouzské revoluce na křesťanech a jejich tradicích jsou socialisty velebeny, hájeny a dnes i pomalu prováděny stejně brutálním způsobem, jak nacisty, tak i bolševiky. To jací fanatici jsou socialisti ve vedení EU k postoji ke křesťanství je názorně zdokumentováno fotografií rozvaleného a chrápajícího J. C. Junckera ve společnosti svých otrávených soudruhů na audienci u Papeže. Nejsem milovník tohoto latinskoamerického katolického revolucionáře ale ten levicový vztah je k jeho funkci je naprosto zřejmý. Je zřejmý i úchylný plán socialistů křesťanství a její evropskou civilizaci zničit i prostřednictvím islámu.

S. Netzer 13.4.2017 10:54

Re: Snažit se

"Okupované Německo ...".

Aha.

Děkuji za vysvětlení.

V. Pokorný 13.4.2017 10:49

Re: Snažit se

Asi se nejedná jen o jeden výrok nějakého ministra zahraničí okupovaného státu, takto Německa. Gabriel, a další němečtí politikové, nebudu jmenovat, je odpad prvního řádu. Jsou nepřímo podporovatelé islámistů.

Pozn. mí příbuzní v Německu jsou stejně tak zblblí, jako nějaký ten Gabriel a většina Němců.

S. Netzer 13.4.2017 10:07

Snažit se

se na základě jednoho výroku německého ministra zahraničí, článku jakéhosi blogera a neosvícení Braniborské brány v jednom případě, namluvit čtenářům, že "Západ hájí islám", je směšné.

To zatracování islámu jako náboženství obstarají uspokojivě politici v zemích na východ od bývalé železné opony, v kterých je islám marginální záležitost.

J. Chaloupka 13.4.2017 10:02

Za prvé musíme přestat s pomáháním

a zabraňováním hladomorům zejména v Africe. Ale dokažte to, když vám v TV ukazují umírající miminka, že?

J. Chaloupka 13.4.2017 10:00

Všimli jste si, jak jsou všichni zticha, že v Egyptě

vládne diktátor Sísí a dokázal zabránit druhé Libyi nebo Sýrii? Jsou rádi, že ten Sísí to dokázal islamisty vzít u úst.

P. Lenc 13.4.2017 9:33

Re: Momentálně

Ona dřív nebo později povolí, ale litovat budeme všichni.Ta tupost a omezenost evropských "elit" začíná být hrůzná.Mnichov a jeho následky budou proti tomu co se stane pouze dětskou taškařicí.

M. Baloun 13.4.2017 9:16

Momentálně

vládnoucí, ostře levicově sociálně inženýrské elity staví z korektnosti a multikulti přehradu, která zadržuje masu rozhořčení obyčejných lidí. Viděli jste někdy nějakou opravdu velkou přehradu? Je to opravdu majestátní až hrozivá záležitost. Dejžto Alláh aby jednoho dne nepovolila, to by mi těch muslimů začalo být opravdu líto...

J. Fialová 13.4.2017 9:08

Egypt

http://www.securitymagazin.cz/zpravy/mam-pro-evropany-jeden-vzkaz-rekl-nam-koptsky-krestan-studujici-v-cr-po-atentatech-v-egypte-1404055790.html

M. Těhanová 13.4.2017 8:24

Re: Je-li cílem tzv. islamistů,

A zase - ctrl c, ctrl v. Jak jednoduchá reakce. Proč se tak vysilujete?