29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

LONDÝN: Ostražitost účinnou zbraní proti terorismu

Experti mají zjevně pravdu, když tvrdí, že bezpečnostním silám se musí podařit zlikvidovat každý pokus o teroristický útok, zatímco teroristům stačí uspět jen jednou a následky budou vždy strašné. Potvrdil to i středeční teroristický útok na Westminsterském mostě a v nádvoří parlamentu, v centru Londýna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 26.3.2017 18:41

.....

Muslimský reformátor vystupuje o svém boji proti islamismu

http://thefederalist.com/2017/01/30/muslim-reformer-speaks-battle-islamism-pc/#.WI85e-xVgj8.twitter

Ayaan Hirsi Ali - https://twitter.com/ayaan?lang=cs

P. Dvořák 26.3.2017 12:40

Ano, pochopil jsem to jinak.

Vrací se k normálu. Zatím ještě " . . .viditelná přítomnost samopaly ozbrojených policistů . . . ", ale i to časem zmizí.

Což nic nemění na nutnosti, že " . . . nezbývá než pokračovat v ostražitosti a nejen v Británii, ale v celé Evropě a ony fanatiky jednoho po druhém odhalovat."

To je opravdu, ale opravdu něco jiného, než píše pan Štěpánek: " . . . trojity ploty, zátarasy a závory. "

J. Chaloupka 26.3.2017 12:11

Jediný způsob, jak zastavit tyhle "vlky" je

hrozba vyhoštění celé rozvětvené rodiny. Příslušníci rodiny si už ohlídají ty své. Rozvědka tvrdí, že mezi ty komunity je těžké proniknout. To souhlasím. Běloch mezi barevnými opravdu nezapadne. Tak je nutnost vykašlat se na lidská práva, resp. označit tyhle lidi jinak, a hrozit jim okamžitým vyhoštěním do země původu.

V. Klepetko 26.3.2017 1:20

Re: Takhle se to dělá a je to prověřeno praxí

:-))))))) Železný Felix by Vám řekl: příliš "mnoga bukaff, niasilil", zde máte elegantnější a přímočařejší inspiraci od Žirika, ten říká to co Vy, ale bez těch neohrabaných jinotajů:

https://www.youtube.com/watch?v=M8JRljGTFj4

J. Kanioková 25.3.2017 21:08

Souzním..

jenže.... "lidská práva"..

Najde se konečně někdo, kdo si troufne žádat o jejich revizi ? Protože multikulti je jen zdvořilé ustupování agresivním "hostům", kteří Evropanům přicházejí vybydlet domov.

Britští muslimové se stávají národem uvnitř národa, varuje bývalý šéf pro rovnost a dnes komise pro lidská práva - http://www.dailymail.co.uk/news/article-3533041/Warning-UK-Muslim-ghettoes-Nation-nation-developing-says-former-equalities-watchdog.html#ixzz47rSzdAMf

I. Běhounek 25.3.2017 20:46

Re: Nedělám si iluze, snaha o to je už dlouhé roky

Děkuji za odkazy a přeji hezký zbytek dne.

J. Kanioková 25.3.2017 20:43

Re: Nedělám si iluze, snaha o to je už dlouhé roky

MuslimReformMovemnt - https://twitter.com/themuslimreform

https://www.facebook.com/MuslimReformMovement/

J. Kanioková 25.3.2017 20:26

Nedělám si iluze, snaha o to je už dlouhé roky

Proč Muslimský svět potřebuje přijmout sekularismus - http://jdem.cz/c4srf3

Clarion Project - Čtyři věci, které můžete dělat v boji proti radikálnímu islámu - https://clarionproject.org/category/us/

https://twitter.com/clarionproject

Politicky nekorektní Raheel Raza - https://clarionproject.org/the-politically-incorrect-raheel-raza/

L. Křivan 25.3.2017 20:25

Re: Kdyby Evropani chtěli

Když v Evropě nezbyde jedinný muslimák, pak se nemohou mstít. A občanská válka přijde. Nebo otroctví. To radši válku než otroctví. Čím dřív přijde, tím větší naději máme.

J. Jurax 25.3.2017 19:47

Re: Kdyby Evropani chtěli

Ono by možná stačilo jen po takových teroristických aktech odebrat všem muslimům, co je pobírají, sociální dávky. Dočasně - třeba na dva roky s možností prodloužení. Vrátit jen těm, co prokazatelně upozorní na své i potenciálně teroristické souvěrce a budou svědčit před soudem.

Obdobně odebrat muslimům právo volit a být voleni. A samozřejmě uzavřít mešity.

Muslimské náboženství považovat za překážku zaměstnání ve státní správě, školství, ozbrojených složkách a strategických odvětvích - energetika, rozvodné sítě, spoje, zbrojovky, vodárny a tak podobně.

Samozřejmě s tím, že kdo veřejně deklaruje, že přestává být muslimem, nebude dodržovat příkazy islámu a odpustí si muslimský způsob života, může se po patřičné zkušební době stát plnoprávným občanem, zaručí-li se za něj jistý počet jiných občanů, co nikdy muslimy nebyli. Pokud ne, může svobodně odejít do muslimské země podle svého výběru, třeba i na státní náklady a samozřejmě se vším svým majetkem, a už nikdy se nesmí vrátit - leda krátkodobě na vízum jako turista.

Za stávajících poměrů je samozřejmě tohle vše, stejně jako naprostý zákaz imigrace muslimů, odporující lidským právům, náboženským svobodám a všelikým ústavám, v nichž je zakotvena rovnost občanů. Ale až bude hůř, mohla by to být relativně nekrvavá cesta, jak udržet Evropu evropskou, neislámskou. Pokud ovšem bude vůle nejen sprostného lidu - ta nejspíš je - ale i těch, kdož všelijak zvolení tomu lidu vládnou; tam ovšem zjevně chybí.

P. Vaňura 25.3.2017 19:37

Takhle se to dělá a je to prověřeno praxí

Soudruhovi Džerdžinskému!

Pozatýkejte několik set radikálních mullahů a pověste je tak, aby je všichni viděli. Podepsán V. I. Uljanov-Lenin v.r.

Toto jsem si samozřejmě nevymyslel, akorát jsem do obecného bolševického vzorce dosadil ty mullahy.

A takovýchto příkazů vydal tento "největší člověk všech dob" (viz "Čítanka pro chytré děti")

stovky. Rozkazy se bez námitek plnily a ani k tomu nepotřeboval soudy či zvláštní trojky, jako jeho nástupce Stalin.

J. Kanioková 25.3.2017 19:35

Taky bych ráda viděla ten "stoický klid"...

To je taková faleš a pokrytectví, že se mi chce zvracet ! Ale ani zmínka o nepřijímání prchlíků... o nějaké změně v předpisech, v "lidských právech"..

Muslimům ve Francii nestačí mešity, chtějí jejich počet zdvojnásobit- http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/muslimum-ve-francii-nestaci-mesity-chteji-jejich-pocet-zdvojnasobit-1177961

J. Jurax 25.3.2017 19:25

Re: V jaké dimenzi to žijete?

Paviáni na poušti nežijí.

Jinak souhlas.

J. Jurax 25.3.2017 19:23

Re: Kdyby Evropani chtěli

No, on jistý führer grosdojčlandrajchu nechal za jednoho rajchsprotektora vyvraždit sakumprásk celé Lidice.

Metoda mi není sympatická už kvůli této konotaci, a hlavně moc nefunguje. Tlak tohoto typu budí protitlak - jedni pravda zdrhnou, ale druzí se mstí. A moslemínů je v západní Evropě dostatek na slušnou občanskou válku - mj. víc než vojáků západoevropských armád, v nichž jsou ostatně taky infiltrováni.

V. Kain 25.3.2017 16:18

Re: Rozhodnost

I nadále budou londýnští bobíci chodit neozbrojeni,ale přece jen něco pozitivního udělají.Budou mít na viditelném místě vepřovou pacičku.Tak budou muslimové strachy šílet.

J. Sinnreich 25.3.2017 15:21

Rozhodnost

Zarputila rozhodnost Britu by se spise mela projevit v deportovani, nebo predbezne ochranne vazbe jedincu o kterych je znamo, ze jsou potencialnimi teroristy.

H. Lukešová 25.3.2017 14:06

Re: Nejde o to nenechat se teroristy zastrašit,

Je moc hezké, když je většina Čechů proti přijímání muslimských nájezdníků, ale když budou volit hlavní politické strany ČSSD, ANO, TOP 09, KDU-ČSL tak za nějaký čas tady muslimy mít také budeme. Nevolit mainstreamové neomarxistické strany je jedinou šancí jak zachránit naši zemi.

L. Křivan 25.3.2017 11:15

Re: Kdyby Evropani chtěli

tak budou jako reakce na takovéto atentáty umírat muslimáci. Sto tisíc za každého zavražděného Evropana. Stačil by jeden atentát, jedna taková reakce, a Evropa by byla opět čistá a hlavně BEZPEČNÁ jako dřív. Muslimové by utíkali všemi prostředky, i pěšky.

(Tohle není návod, soudruzi z Gestapa, to je teoretická úvaha a logická kombinace faktů.)

P. Lenc 25.3.2017 10:35

Re: Nejde o to nenechat se teroristy zastrašit,

Přesné pane Křivane.Ono stačí zajet do Vídně a člověk ví, proč tuto muslimskou pakáž eliminovat už na hranici.Ovšem takový Sobotka nebo Babiš, to nemluvím o lidovcích nebo TOP09 kteří se ani netají svým promuslimském smýšlení to bohužel nezařídí.A naivní občánek bude volit Babiše, největšího příjemce EU dotací v naší zemičce.

L. Křivan 25.3.2017 9:25

Re: Nejde o to nenechat se teroristy zastrašit,

Než začnou uvědomělí politicky korektní bllbečkové bllbě kecat, tohle platí pro celou Evropu ! Že někde v Dolních Prdelkovicích ještě nestojí mešita, to nic neznamená. Podívejte se jak to vypadá hodinku cesty od Brna. Jak vypadají evropská velkoměsta.

L. Křivan 25.3.2017 9:15

Nejde o to nenechat se teroristy zastrašit,

Jde o to nenechat se zastrašit fašisticko-islamofilní vrchností a začít čistit svojí zem od islámské a africké náplavy. Nepůjde bez odstranění papalášů. Buď volbama nebo .......... (rýmuje se to)

I. Běhounek 25.3.2017 9:14

Ostražitost?

Terorismus nejen jednou z metod šíření islámu. Bojovat proti metodě nelze. Lze bojovat proti islámu, který tuto metodu používá od svého vzniku. Požívání násilí proti nemuslimům je nedílnou součástí islámského učení. Bez islámu nebude teroru. Jak prosté, milý Watsone.

J. Vintr 25.3.2017 9:12

Kdyby muslimové chtěli

tak se budou takovéto atentáty dít každý den v každém městě. Magorů, ochotných něco takového dělat, je tady víc než dost. A ty atentáty nemusí být vůbec sebevražedné, takže by ti magoři mohli být použtelní vícenásobně. Že se to (zatím) neděje, může být jen otázkou jejich taktiky.

R. Tichý 25.3.2017 9:07

Pro normalniho realistu je jedinou moznou reakci motto jednoho demokratickeho statu- nikdy jako ovce. Tento stat neni v zapadni Evrope.

F. Navrátil 25.3.2017 8:57

V jaké dimenzi to žijete?

Podobné články nejsou nic jiného, než utěšování ve stylu: "Nechte je vraždit, vždyť oni se za nějaký čas unaví a přestanou." Na rozdíl od takového postoje jsem přesvědčen, že evropská civilizace musí za své přežití aktivně bojovat proti islámu, nepřipustit vytvářené islámských oblastí a mocenských struktur. Pojem integrace je jen šidítko pro hlupáky a sebevrahy. Každý imigrant musí vědět, že podmínkou pobytu na evropském území je asimilace a podle toho se chovat. Pokud není schopen asimilace, pak štando pede zpátky do pouště mezi paviány.

P. Štěpánek 25.3.2017 8:52

Když ja u parlamentu byl několikrát během 25 let, naposledy loni a je to jak za Churchilla, zbývají pytle s pískem v oknech a protiletadlový palpost. Most přes Temzi byl volný, teď tam určitě přidají ty betonové skruze. První firma co vymyslí a certifikuje květináč co vydrží naráz kamiónu bude za vodou...

L. Severa 25.3.2017 8:47

Naivní představa !

"Je jasné, že - zejména s blížící se porážkou tzv. Islámského státu - budou útoky nějaký čas pokračovat ...." Co Vás, pane autore, vedlo k tomu, že jste uvedl ve větě "zejména" a "nějaký čas" ? Dovolím si parafrázovat: "Teroristické útoky byly před Islámským státem a budou i po něm".

D. Polanský 25.3.2017 8:46

Západu již ostražitost nepomůže,

nakonec ostražitost je nesmysl, když vám v zemi běhá několik milionů islamistů schopných všeho. Ostražitý můžete být když jich je několik stovek, tak máte šanci je trvale sledovat. Nakonec vždy je to stejné. Po atentátu se dozvíme, že bezpečnostní služby teroristu měly v hledáčku. Takže bezpečnostní služby ostražité byly, ale co z toho, když zákony dovolují dát za katr až toho, kdo něco provede. Holt Západ si musí udělat pořádek především ve svých hlavách, až pak bude akceschopný. Takhle jenom pasivně přihlíží a čeká, kde to tentokráte bouchne a kdo to bude z těch, co je mají bezpečnostní služby v hledáčku. No a pak se občané sejdou na nějakém mítinku a odsoudí terorismus. A čekají, kde to příště bouchne.

J. Karlík 25.3.2017 8:35

Život

v centru Londýna se vrací k normálu. Asi tomu nerozumím, být neustále ostrazity je normální? Byly ty oběti málo ostrazite? Jak může být ostrazitost účinná proti magorovi s bombou na těle?

P. Švejnoch 25.3.2017 7:51

Re: Ano, je tu další pablb,

Možná si pan Stepanek vybral špatný příklad (nebo spíš příklad, který Vám nekonvenuje), ale v celkové charakteristice autora se nemýlí.

Jen další z presstitutů, kteří se snaží přivyknout nás tomu, že tento způsob života je normální a takhle to prostě musí být, případně se nás snaží uchlácholit dětinskou myšlenkou, že "až porazíme IS, tak už jen pochytáme těch několik málo narušených jedinců, a vše bude zase O.K.

Nebo Vy jste snad článek pochopil nějak jinak?