20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

GLOSA: EU není pomoci

Rozhodnutí Soudního dvora EU dávající právo zaměstnavatelům zakázat viditelné nošení jakýchkoliv náboženských, politických, filozofických a jiných symbolů je dalším příkladem bláznivosti poměrů v dnešní EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 22.3.2017 2:19

Ano

"Rozhodnutí Soudního dvora EU dávající právo zaměstnavatelům zakázat viditelné nošení jakýchkoliv náboženských, politických, filozofických a jiných symbolů"

EU se séře do věcí, po níž jí nic není. A jako obyčejně blbě.

Je věcí každého zaměstnavatele, jaký má ve firmě dress code. Pokud někomu nevyhovuje, může odejít.Navíc muslimské symboly do Evropy prostě nepatří; ne proto, že jsou náboženské a nakonec ani ne proto, že jsou muslimské, ale že prezentují výbojné, nesnášenlivé náboženství naší kultuře cizí a nepřátelské, které proklamuje, že chce naši společnost ovládnout.

Je na čase revidovat posvátnou krávu náboženských svobod. Je na čase uvažovat o tom, jak se zbavit islámu v Evropě; jestli už není pozdě.

Ti blbečkové v EU by ve svém multikulti poblouznění a sebevražedné ušlechtilosti hraničící s blbostí snad prosazovali i krvavé oběti mayského náboženství, kdyby se Mayové v Evropě hájili tím, že jde o náboženský rituál, který nesmí být omezován, neboť právo na praktikování náboženské víry jest svrchovaným právem lidským.

J. Kanioková 21.3.2017 19:17

Pane autore, absolutně s vámi souhlasím,

diskuze v Evropě MUSÍ být vedena o tom, co chceme MY SAMI. Zda chceme bezbřehá lidská práva i za cenu, že rozložíme tradiční strukturu evropské společnosti! Tzv. Lidská práva vyžadují „restart“

J. Kanioková 21.3.2017 19:08

Hmm... tajemství svobody? 0dvaha..

Odvaha rozhodovat se „jen“ rozumně a s JISTOTOU, že za opačná rozhodnutí si to sám "odskáču".. Jenže.. on se ten životní řád, oproti naším dědečkům, obrovsky změnil, změkčil všelijakými "lidskými právy" místo povinností a svědomí..

1. Poprvé se výraz „lidská práva" vyskytl v Deklaraci práv státu Virginie roku 1776. Těmito právy má disponovat každý člověk, jsou mu vrozena a jsou nadřazena politice. (Dobrý úmysl a ještě přijatelně racionální)

2. První, kdo lidská práva rozšířil o práva SOCIÁLNÍ, byli jakobíni. Roku 1793 zavedli vlastní verzi Deklarace práv člověka a občana (první pochází z roku 1789), v níž zaručili mimo jiné právo na práci a na péči při neschopnosti jejího vykonávání. Došlo k tomu v okamžiku, kdy vrcholil revoluční teror.

3. Roku 1945, ještě ve stínu WWII, zdůraznila organizace vzniklá ve snaze odpovědět na její tragédii, OSN, ve svém zákl. dokumentu - Chartě Spojených národů - roli, jakou mají lidská práva hrát. Tři roky nato schválila Všeobecnou deklaraci lidských práv. (A tím se to už rozjelo podle - podáš prst, urvou ti nakonec celou ruku)

4. Roku 1961 přijaly členské státy Rady Evropy Evropskou sociální chartu. Roku 1966 odsouhlasilo Valné shromáždění OSN 2 mezinár. úmluvy o právech: Mezinárodní pakt o hospodářských, sociálních a kulturních právech a Mezinárodní pakt o občanských a politických právech. Oba vstoupily v platnost roku 1976. Shromáždění schválilo v této věci obrovský počet dalších úmluv.

J. Kanioková 21.3.2017 19:09

Re: Hmm... tajemství svobody? 0dvaha..

5. Dnes jsou navrhovány další jejich generace, třeba v Listině základních práv EU, integrální součásti Smlouvy o Ústavě pro Evropu. Listina byla po nepřijetí ústavní smlouvy připojena - bez právní závaznosti, ovšem se souhlasem téměř všech států - k Lisabonské smlouvě, de facto zavádějící návrhy nepřijaté ústavy. A přibývají další a další „práva": reprodukční, ekologická, dětská, gender ba i zvířecí.. a jedeme s kopce...

Normou se stala Politická Korektnost, odmítá se politický realismus. Lež, překrucování faktů i zbabělost či cynismus se stává normou a narušením základních hierarchií. A to ničí člověčí soudržnost..

J. Kanioková 21.3.2017 19:06

.......

Důsledky - Až do roku 1974 uplatňovaly Spojené státy imigrační kvóty, jež kopírovaly etnické složení státu. Zápas aktivistů za všeobecná lidská práva diskriminaci zrušil, právem na sloučení rodiny postupně zanikl i někdejší strop 200 000 lidí ročně a legalistické obstrukce zbrzdily vracení nelegálů. Počet převážně chudých obyvatel jihoamerického původu stoupl v zemi od roku 1970 z 10 na dnešních 56 miliónů.

J. Jurax 22.3.2017 2:24

Re: .......

No, USA si to tím aktem - zrušením systému imigračních kvót kopírujících etnické složení - pěkně polepily.

Cesta do pekel je dlážděna úmysly možná ušlechtilými, avšak pitomými. A prosazována hlupci, jimž omezená mozková kapacita neumožňuje dohlédat následky jejich činů.

J. Kanioková 21.3.2017 18:44

Naprosto přesně !!! Díky autore :)

""Selektivní diskriminace nekompatibilních ideologií a vzorců chování je racionální a potřebná, pokud má společnost usilovat o minimální soudržnost.""

Což znamená - souboj s lidskoprávníky !!! Ale jednou k tomu musí dojít, čekat, že se to samo utřepe, je holá naivita !

Petr Pelikán: Čeští muslimové jsou radikální, žijí ve vlastní subkultuře - http://www.reflex.cz/clanek/rozhovory/78271/petr-pelikan-cesti-muslimove-jsou-radikalni-ziji-ve-vlastni-subkulture.html

P. Rudolf 21.3.2017 18:35

Autore

příště než napíšete podobný canc, přečtěte si listinu záklaních práv a svobod. Já vím, ta je ale v Centru českého žvástu IVK fuj.

J. Kanioková 21.3.2017 18:45

Je "fuj"... a nejen v IVK !

J. Jurax 22.3.2017 2:26

Re: Autore

No, a dotyčná listina si zaslouží revize. Neboť jinak na lidská práva chcípnem.

A. Alda 21.3.2017 14:26

Máte pravdu, ale

k ničemu to není.

P. Smatlak 21.3.2017 9:33

AAAA

SOUHLASÍM,PROTOŽE BY TŘEBA AFRIČANÉ MOHLI CHODIT DO PRÁCE POLONAZÍ A OVĚNČENI RŮZNÝMI TRETKAMI JAKO SYMBOLY JEJICH VÍRY ANÁBOŽENSTVÍ A NEBO JEJICH ZVYKLOST..mĚ PŘECE NĚJAKÝ PŘIBLBLÝ POLITIK NEBUDE NAŘIZOVAT KOHO MÍM ZAMĚSTNÁVAT KDYŽ JE TO MŮJ SOUKROMÝ PODNIK a byli doby kdy si také nemohl do divadla nebo někam na nějakou významnou akci přijít oblečený jak sám chtěl a bohužel i toto dneska neplatí,protože se přizpůsobujme pochybným trendů a to hlavně mladých a tím podkopáváme to co jsme stovky let v naší kultůře budovali a dáváme tím i popud a návod aby se ti jinověrci a jinak smýšlšjící a ti co se jinak oblékají a chovají, chovali tak jak se chovají .protože i my sami už nedodržujeme skoro žádná pravidla chování , kulturu oblékání a schováváme to pod takzvanou pofidérní svobodu rozhodování.Ale vše má svá pravidla a meze ať chceme nebo ne, jinak to co jsme tu staletí budovali a myslím hlavně kulturu a to ve všech směrech našeho žití přijde vniveč a nastane ve všem anarchie a zmatek, což už se někde projevuje a to dosti radikálně.

J. Hruška 21.3.2017 10:09

Re: AAAA a kultura

Dobrý den. Slova apoštola Pavla: "Všechno je dovolené, ale ne všechno prospívá."

Člověk se rodí svobodný, dokonce nahý, oblékne ho a zotročí ho až kultura, konečně až multikultura nebo politické náboženství.

Všechno je možné, i kultura může prospívat solidární lidské společnosti, ne však všechna či jakákoliv. Zdař Bůh, Josef.

V. Kain 21.3.2017 13:30

Re: AAAA

Tento binec nejvíce vyhovuje bruselským parazitům.Pokud se stane,že by se život vrátil do normálu (minimálně polovina muslimů musí opustit Evropu),tak by se velmi rychle přišlo na to,že Brusel je potřebný jako 14dní staré psí lejno.

J. Jurax 22.3.2017 2:29

Re: AAAA

To 14 dní staré psí lejno se dá patřičně zpracováno užít jako hnojivo. Kdežto Bruselem nepohnojíte - naopak on už pohnojil - a pořádně - mnohé.

A. Alda 21.3.2017 14:28

Pane Smatláku, Vy jste to evidentě nepochopil.

Ten soud nikomu nic nepřikázal.

Jen prohlásil, že zaměstanavatel může něco zakázat. A může to zakázat právě proto, že jde o jeho podnik. Jen, když už něco zakazuje, musí ke všem přistupovat stejně a zákaz se tak musí vztahovat na všechny.

P. Smatlak 21.3.2017 15:58

Re: Pane Smatláku, Vy jste to evidentě nepochopil.

A. Alda Pochopil jen jsem se chtěl zmínit o těch co toto odsuzují a nerespekrují a to ti takzvaní lidumilové a samaritáni co si říkají sluníčkáři i když opak je pravdou,protože to jsou pomatenci a novodobí tmáři.A u toho článku ,kde jeden pisatel píše,že nás kultura otročí,nebo zotročí tak ten by se měl pokud to tak skuečně myslel a nebyl to jen vtip nechat léčit .Ale asi myslel tu rádoby"vyspělou" kulturu jako je islám ,potom má asi pravdu,protože to nemá s kulturou nic společného a je to ne kultůra ale hrůzná a nenávist vyvolávající ideologie horší než nacismus,xenofobie ,neúcta a pohrdání ke všem ostatnímm a pohrdání jejich vlastním názorem,svobodou a všemi co s tou jejich ideologií nesouhlasí .Takže ten kdo vyznává tu hrůzu jako je islá a to jsou skoro ne li všichni muslimověé tak ty poslat tam odkud přišli a to i násilím jinak se rozlučme do budoucna s Evropou a jejímíí hodnotami na které jsme zviklý a jaké jsme tady po staletí vybudovali.Oni sem neptří tak jako ocet do čaje nebo nebo hřebík v botě a jsou to nejhorší co nás potkalo.Nejsem rasista ale už jako malý kluk jsek četl o tom jak to v těch státech vypadá a byla to hrůza a nikdy mě nenapadlo,že s tím budeme mít problém i v Evropě i když Turci a turecko nás ohrožovalo vždy a jediná naš záchrana byla,že jsme je vyhnakli ale a opět TO HLAVNĚ NĚMCI CO UŽ NADĚLALI ZLA NA TISÍCE LET DOPŘEDU JE SEM NATAHALI S TOU JEJICH PŘIBLBLOU MERKELOVOa TO,ŽE JSME TADY MĚLI SOVĚTY BYLA TAKÉ JEJICH VINA takže by měli dnes držet hubu a krok a to samé latí na všechny co sem tu ,vštšinou svoloď natahali aby nemuseli makat.

A. Hrbek 21.3.2017 8:14

Pan Weigel se poněkud mýlí

Evropský soud posílil svobodu soukromé firmy rozhodovat o své firmě. Firma nemusí zakázat nosit ve firmě náboženské symboly, ale může je zakázat. Pokud je nezakáže, je nošení náboženských symbolů povoleno, a to pro všechna náboženství.

Spor může být jen o to, zda jde skutečně o všechna náboženství, nebo jen státem uznaná.

M. Valenta 21.3.2017 9:09

Re: Pan Weigel se poněkud mýlí

Ve svatém boji se lidé mýlí záměrně, což je i případ pana Weigela.

M. Prokop 21.3.2017 9:42

Re: Pan Weigel se poněkud mýlí

Platí to i pro svatý boj za více EUnije, doufám ....

P. Götze 21.3.2017 9:18

Re: Pan Weigel se poněkud mýlí

Vy jste to jen nepochopil, to je vse.

J. Hruška 21.3.2017 12:27

Re: Pan Weigel se poněkud mýlí i Vy také.

Historicky nejprve uznalo "křesťanství"- Katolická církev - stát (státy, korunovala krále a potvrzovala císaře). V současnosti si stát uzurpuje moc "uznávat" nebo neuznávat církve. Zatím v euroatlantické civilizaci.

V prostoru Islámské kultury ovládá nejen uznává ideologie (politické náboženství) stát, (emirát, království, islámský stát) i v současnosti.

Velmi nebezpečná situace ve smyslu zneužití moci.

P. Klíma 21.3.2017 12:42

Číst slova a písmenka nestačí

Je nutné číst s porozuměním.

A touto základní dovedností vy nedisponujete.

J. Jurax 22.3.2017 2:36

Re: Pan Weigel se poněkud mýlí

Jistě - takže buď burky (a křížek na krku), nebo bez burek, ale i křížků.

Když už se do to v bruseli s odpuštěním §rali, pak měli výslovně říct, že firma si může muslimské symboly zakázat. V Evropě stěží bude někdo zakazovat jarmulku nebo křížek.

Z. Čábelka 21.3.2017 7:56

EU je taková jako její vládci!

To, co se děje rozhodně není náhoda. Kdyby to náhoda byla, tak je již několikrát vyřešena! Politika EU je plánovaný sociální experiment s charakteristikou zločinného spolčení a zločinu proti lidskosti a civilizaci. Evropu dusí zelený fašismus, který demokracii zneužil a pošlapal. Bohužel, opět přichází doba určená pro diktátory. Že to budou jen ti osvícení není rozhodně zaručené. Evropští Pol Potové už mají své tváře a své horlivé pacholky.

J. Hruška 21.3.2017 10:27

Re: EU je taková jako její vládci!

A dají se i jmenovitě označit. Jejich společným znakem je neomarxizmus maskovaný socializmem s lidskou tváří. To pro doplnění. A jelikož už se pomalu třesou o svou moc, neboť znají vlastní manifest:

( ... třeste se vládcové tohoto světa před hněvem "dělnické" třídy, ona nemá co ztratit, jen své okovy....)

A tak použijí další jim známou poučku:

(Odcházející společenská vládnoucí skupina (s vlastním označením "elita") použije všechny, VŠECHNY, prostředky aby se udržela u moci.)

Lidé bděte, zdař Bůh, Josef.

D. Stirský 21.3.2017 7:48

Před rokem jsem byl v Turecku.

Zajímalo nás, zda je pátek volný den. Místní nám vysvětlil, že ani náhodou. Záleží na zaměstnavateli, jak se rozhodne. Takže ono i s tím islámem je to všelijaké.

J. Pospíšil 21.3.2017 1:53

Vnějškové znaky se povoluje zakazovat,

protože je to mnohem jednodušší, než omezit zákonem ta náboženství, která porušují lidská práva dle listiny svým věřícím nebo ostatním, nebo dokonce každému. Některá dokonce vedou své věřící k násilí a vraždění nevěřících, odpadlíků a těch, kteří jejich středověké návody k životu poruší a vedou své věřící k tomu, tato pravidla vnutit všem a zabít každého, kdo jejich pravidla nehodlá dodržovat.

Zákonodárci v EU ani v členských zemích nekonají, ač některá náboženství práva lidí zaručená listinou, platnou ve všech členských zemích, porušují zcela flagrantně.

J. Jurax 22.3.2017 2:43

Re: Vnějškové znaky se povoluje zakazovat,

"ač některá náboženství práva lidí zaručená listinou, platnou ve všech členských zemích, porušují zcela flagrantně."

No, některá - nebuďte tak politicky korektní - v současnosti je to islám.

A že zákonodárci v EU aniž členských zemích v tomto punktu nekonají, je signifikantní. Bojí se lidskoprávních křiklounů a islámu, jenž si dokáže za svou ideologii tvrdě bojovat bez ohledu na oběti.