25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Odzbrojení

14. března t. r. schválil Evropský parlament směrnici omezující držení zbraní v členských státech Unie. 491 poslanců hlasovalo pro, 178 proti. Z českých europoslanců hlasovali pro tento návrh pouze Jan Keller a Jaromír Štětina; Luděk Niedermayer se zdržel. Ostatní čeští europoslanci byli proti – bez ohledu na stranickou příslušnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Donát 19.3.2017 23:23

Re: Směrnice

Ano, mám určitou představu o vašem bydlení, Žofie. Velký bílý dům s velkou a tichou zahradou. Pokojový servis zajišťují vždy usměvaví svalnatí pánové v bílých pláštích. V pokoji sice nemáte kliku, ale zato na oknech jsou - jako bonus - mříže. Jen mi povězte, ten přístup k internetu máte jako odměnu za dobré chování, nebo jako součást terapie?

J. Jurax 19.3.2017 19:10

Re: Legální držitelé zbraní

Mínil jsem občany muslimy s občanstvím.

Jinak - jak to popisujete, jistě to není zas až tak jednoduché získat zbrojní průkaz a zbraň.

Nicméně psal jsem o něčem trochu jiném - o zemích, kde je obyvatelstvo prakticky odzbrojeno, zbraně mají akorát policajti a zločinci a je tam velká komunita občanů moslemínů s občanstvím - že právě kvůli té komunitě by onen zákaz mohl mít racionální jadérko, neboť by se mohla legálně ozbrojovat i ona. Zároveň jsem doplnil, že u nás to jadérko postrádá, neboť nejsme dostatečně zamuslimeni.

J. Pospíšil 19.3.2017 18:14

Re: Občané České republiky.....

O kvotách rozhodla Rada ministrů EU, EP to jen bral na vědomí, ale nerozhodoval. V radě ministrů se český zástupce Chovanec hlasování zdržel, tedy nebyl proti.

J. Pospíšil 19.3.2017 17:57

Re: EU škodí lidem, to je dávno známá skutečnost:

Za tohle nadávejte těm, co schválili Lisabonské smlouvy (naučte se jmenovitě alespoň těch pár, co byli proti a co dávali stížnost k Ústavnímu soudu) a v případě elektřiny zřízení Agentury EU pro koordinaci regulátorů. Když jsem o tom kdysi psal, tak se lidi smáli tomu názvu a skoro nikomu nedocházelo nebezpečí z toho plynoucí. Lidé zastávali názor že agentura s tak blbým názvem je jen nějaká další blbina z EU a nemůže být nebezpečná. Těch agentur je dnes víc jak sto a každá má nadnárodní pravomoce.

Ale lidi říkali, že EU je přece fajn a těch dotací, co rozdává. Čerpat, čerpat, čerpat. (A Galileo může mít centrálu své logistiky v Praze. Jo, to přinese spoustu peněz. A aspoň sto míst pro vysoce placené úředníky a dalších 300 expertů ze západu, co budou v Praze pracovat a utrácet. A my je můžeme obsluhovat dalšími úředníky a bude práce.)

P. Dvořák 19.3.2017 17:56

Re: Legální držitelé zbraní

Proč si ty pako paranoidní myslíš, že jsem nějaký Donát? Vím, že je zdě přispěvatel s tímto nickem, ale proč bych to měl být já? To ty tady vystupuješ inkognito a jsi svoje vlastní sestra.

Ty až exneš, tak tvým rodičům zemřou dvě děti najednou. Orlíku.

:-)) :-))

B. Rybák 19.3.2017 17:49

Re: Zase ta ceska "histerie"?

Netvrdil jsem, že dobře se mají jenom národové, kteří loupili v koloniích! Kolonialismus byl nahrazen mnohem efektivnějším neokolonialismem, který ovládá ekonomiku chudších národů korumpováním jejich vlád, vývozem svého politicky chráněného kapitálu do nich, ovládnutím jejich masmédií, vnucováním pro ně neúnosně nákladných (např. ekologistických) programů...

Ten švédský "kapitalismus" už dávno vyrostl ze svého úspěšného protestantství. Skutečnost, že od r. 1814 (kdy zaútočilo na Norsko) se na jeho území nebojovalo a mělo proto po druhé světové válce jedinou (kromě ČSR) spotřebně zaměřenou ekonomiku v Evropě využilo ke své hospodářské expanzi, k vývozu svého kapitálu, k poskytování úvěrů svými bankami (zadlužené Estonsko, Litva... ) a také k obrovskému skupování půdy v Africe. Je téměř ukázkovým příkladem neokoloniální politiky!

Z. Susnar 19.3.2017 17:05

Re: Směrnice

Chudaku praskaci kdybys videl kde ziji muj velky dum tak se rozplaces ze bydlis v kralikarne a nekoho zves bezdomovcem kdyz sam chodis na helpku udavaci

Z. Susnar 19.3.2017 16:57

Re: M. Vondráček

A. Nový musi byt hodne nastavany kdyz ma poradnou ples Tondo ja za to nemohu ze mas holou hlavu a v ni secku :):)

Z. Susnar 19.3.2017 16:53

Re: Legální držitelé zbraní

jo uziva nic nic se pise nick trumpetko dvožákova :):)

Z. Susnar 19.3.2017 16:50

Re: Legální držitelé zbraní

Ubozaku Dvožáku alias Donate Uz jen kdyz se clovek podiva na vasi profilovou fotecku okamzite zjisti ze ma tu cest s chovancem blazince Chudak on šišle Dvožák dobže :):)

S. Donát 19.3.2017 16:07

Re: M. Vondráček

Ano, to se dá předpokládat. Jsem velmi zvědav na další novelu té směrnice. Plánují ji do dovu let, neboť soudruzi z Brusele nejsou se současným zněním už teď spokojeni.

P. Dvořák 19.3.2017 15:45

Re: Legální držitelé zbraní

Šušňařovi evidentně zdraví slouží. Ale určitě to nebude duševní zdraví.

P. Dvořák 19.3.2017 15:44

Re: Legální držitelé zbraní

Pokud někdo užívá nick Autor: Zofie Susnar Datum: 19.3.2017 12:55, předpokládám, že "Zofie" by mohlo být ženské jméno Žofie. Což ovšem vůbec neznamená, že se jedná o ženu. Susnar je s interpunkci Šušňař.

Jestliže někdo užívá nic vlastní sestry, už to je k zamyšlení, musí to být vážný důvod, neodvážím se polemizovat jaký, abych neurazil.

Prd mě záleží, kým jsem já pro člověka vaší úrovně. Nepronásledují vás nějaké hlasy nebo postavy? Jinak si neumím vysvětlit, proč bych měl být Donát.

M. Prokop 19.3.2017 15:25

Je to zajímavý paradox,

EUnije je přeregulovaná snad ve všech oblastech (ty zbraně jsou jen jedna z mnoha), ale tam, kde by regulace byla potřebná, u připrchlíků, tam nic a připrchlík má víc práv než povinností.

A. Nový 19.3.2017 15:20

Re: M. Vondráček

Blondýna Žofka

https://ukaz.cz/a/1489933120_58958ce93407a4d1.png

Z. Susnar 19.3.2017 13:11

Re: M. Vondráček

Vazena ja si na nic nestezuji od takovejch idiotu kteri me nemuzou urazit:) a to ze ctete toho udavace pod jmenem Donat,tak nevidite kolik ma nicku jinych ho poznam kdyz pise i se zavrenejma ocima:):) Kdyz tak stale ctete moje prispevky tak nemusim vam vysvetlovat kdo jsem jestli muz a nebo zena ...

Z. Susnar 19.3.2017 13:05

Re: M. Vondráček

Kdyz tak pane Susnar bačo z kotaru

Z. Susnar 19.3.2017 13:02

Re: Směrnice

Donat__copak ho nikdo nepoznava praskac a udavac :):)

F. Lesniak 19.3.2017 12:56

Re: M. Vondráček

Susnar, když tak kritizuje jiné za překlepy, tušíte co je to interpunkce?

Z. Susnar 19.3.2017 12:55

Re: Legální držitelé zbraní

Vy vite jak se jmenuji?Jenze nejsem Zofie ale pan Susnar Tento profil patri me sestre . a ne Šušnar jak jste me jmenoval ,ale to vy stejne nepochopite v te vasi makove hlavicce:) Jinak pro mne budete Donat a nebo Dvožák:):) šišlooooone

F. Lesniak 19.3.2017 12:55

Re: Legální držitelé zbraní

A jinak zdraví slouží?

F. Lesniak 19.3.2017 12:54

Re: Nejde o teroristy

Samozřejmě, že jsme protektoráte. Teď šmejdi z EK vymýšlejí , jak potrestat všechny, kteří nepřistoupili na kvóty těch černých zmetků.

J. Kombercová 19.3.2017 12:27

Re: Šušňař, sice nepoznám, jakou orlici (orla) máte jako ikonu,

:) Jasně. Hodinky nebo holinky.

J. Kanioková 19.3.2017 12:17

:))))))))))

J. Kombercová 19.3.2017 11:53

Re: M. Vondráček

Co jsem tak stačila zaznamenat, tak dvě akce, kdy mohli občané odevzdat nelegální zbraně bez postihu (byť jen tytyty), byly úspěšné. Další asi až takový sukces nebude.

J. Kombercová 19.3.2017 11:51

Re: M. Vondráček

No nevím, pana Donáta tu čtu stále pod stejným jménem, zato Vy, madam (jednou dokonce muži), střídáte nicky jako fusekle.

Proč tomu tak je, to už mě nezajímá, váš problém (pokud tedy neryjete do druhých, pak si ovšem nestěžujte na reakce).

P. Dvořák 19.3.2017 11:29

Re: Legální držitelé zbraní

Zofie Susnar, nejde o šišlání. Jestli jste si prohlédnul(a) klávesnici, prostě jsem klepl vedle.

Těžko to při vědomí vlastní dokonalosti pochopíte.

Z. Susnar 19.3.2017 11:02

Re: Souhlas.

:):)

S. Donát 19.3.2017 11:00

Re: Směrnice

Jí je to jedno, jestli na ty její žgryndy někdo reaguje. Mele si svoje nesmysly pořád dokola. Připomíná mi takový ty zoufalé bezdomovce - alkoholiky, jak jdou po ulici a žvaní páté přes deváté, aniž by je někdo poslouchal. To žvanění by až tak nevadilo, víc mě děsí, že něco takového má volební právo a schopnost rozmnožování :-(

Z. Susnar 19.3.2017 10:57

Re: M. Vondráček

M. Prokop a co vy jste za chovny parek s Donatem Prokope? Hate free pouzivate hlavne vy s tema moooooc chytrejma komousama ke kterym s Donatem patrite