25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Kalouskův „podvod“

Ve sněmovně se prosadila koalice ČSSD, KDU-ČSL, TOP 09, ODS, KSČM a nezařazených, která projednala a schválila bod jednání nazvaný Daňové podvody ministra financí. Prakticky se tak realizuje politika „Nejen my krademe – i Babiš“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 20.3.2017 6:44

Re: Hilsneriáda?

Babiš bude premiérem hlavně díky Vám - nenavistná a umanutá kritika je známkou SLABOSTI skutečných mafiánů - kmotrů a jejich užitečných idiotů, různých Sobotků a dalších slouhů...

A některé ty Babišovy neliberálně demokratické tendence, "řízení státu jako firmy", atd.? To se překoná s pomocí nějakého osvíceného koaličního partnera. Babiš sám se časem zcivilizuje. A s ním i náš stát!

J. Vintr 20.3.2017 0:26

Re: Nevidím důvod, proč by měl Babiš z finančních převodů

Babiš drze přiznal, že korunové dluhopisy nakoupil mimo jiné i ze svých nezdaněných příjmů ve výši tuší kolem devíti set milionů. V tomto státě není moc možností, jak získat nezdaněný příjem. Jedna z možností je příjem z prodeje akcií. Jenže abyste mohl akcie prodávat, musíte je napřed vlastnit, což znamená že je musíte nakoupit za SVÉ (zdaněné) peníze. Pokud je "nekupujete" za firemní peníze a peníze z prodeje si strkáte do vlastní kapsy, jde o obcházení daně z příjmu a tedy daňový podvod.

J. Vintr 19.3.2017 23:41

Re: Hilsneriáda?

Myslíte, že se náš stát zcivilizuje, když (díky blbcům, kteří si nevidí na špičku nosu) bude premiérem největší mafián v naší zemi?

K. Němec 19.3.2017 22:43

Re: :-) :-)

Vždyť Vy taky jen věříte. Čas ukáže, jestli se mýlíte. I když, jak vás znám, tak se stále budete držet své víry, tak je to vlastně jedno.

M. Vondráček 19.3.2017 22:09

Re: Nevidím důvod, proč by měl Babiš z finančních převodů

Svatá prostoto :-)

V. Plocek 19.3.2017 21:48

Re: POLITIKA: Kalouskův „podvod“

Víte, již mi to připadá tak trochu jako flašinet. Jakmile se vysloví jméno Babiš, tak zatím následují okrádání státu, neplacení daní atd. atd. Ale nikdo, skutečně nikdo neřekl naprosto konkrétní případy rozkrádání, šizení. A vaše reakce toto potvrzuje. Omlouvám se, ale takovým způsobem komunikovat mě nebaví. Proto vaší další případnou reakci již do počítače nepřijmu.

V. Klepetko 19.3.2017 20:34

Re: :-) :-)

Můžete se pokusit přesvědčit o své pravdě voliče. Já osobně nebudu volit žádnou partaj, která by se proti Babišovi ostře vymezovala - nikoliv ve věcně, ale v té "kriminální" rovině.

Zavání to totiž právě tím populistickým primitivizmem, který Babiš údajně reprezentuje! Nechci aby ho vystřídal někdo, kdo nahání své spoluobčany "do tepláků". A už vůbec nechci, aby tu vládla koalice ČSSD + KSČM! Což je v případě porážky Babiše velmi reálná perspektiva...

M. Prokop 19.3.2017 20:30

Re: Pokud se Sobotka dal strhnout ke zběsilé štvanici

Dluhoslav s Burešem to s oblibou tvrdí.

M. Prokop 19.3.2017 20:29

Re: Nevidím důvod, proč by měl Babiš z finančních převodů

Určitě ty daně rád zaplatíte místo Bureše.

Neplatí se za převod, ale z vejvaru.

V. Klepetko 19.3.2017 20:19

Re: Hilsneriáda?

Jestliže se Vám náš stát nezdá být dostatečně civilizovaný, tak máte buď možnost se vystěhovat, nebo ho nějak "civilizovat". Čemuž ale ta prorltibabišovská Hilsneriáda vůbec neprospívá! Ani neustálá snaha kriminalizovat své politické odpůrce, když věcné argumenty chybí... "Do tepláků", říkáte... To je spíše ve stylu Erdogana...

Ale možná se dočkáte: až bude Babiš premiérem, nemůže být současně i ministrem financí. Tento post ale může být svěřen koaličnímu partnerovi, který zajistí nestranné prošetření všech Vašich temných náznaků a hypotéz :-)))))))))))))

J. Vintr 19.3.2017 19:58

Re: :-) :-)

Babiš je největším příjemcem dotací. Daně neodvádí on, ale firmy, které produkují zisk. Ten by produkovaly i kdyby je nevlastnil Babiš.

To že vybírá dobře daně jako ministr jsou jen jeho řeči. Jako ministr nemá na výběr daní žádný vliv (tedy kromě těch svých). A pokud se chlubí tou obludnou šmíráckou buzerací v podobe EET, kterou prosadil, tak ta zcela zaručeně žádné peníze navíc do erární kasy nepřinese. Přinese jedině vyšší výdaje.

J. Vintr 19.3.2017 19:41

Re: Hilsneriáda?

Babiš by si zasloužil spíš do tepláků. V normálním civilizovaném státě by po odhalení jeho "vyjebávky" s dluhopisy minimálně okamžitě skončil jako ministr.

P. Vaňura 19.3.2017 19:31

Nevidím důvod, proč by měl Babiš z finančních převodů

mezi svými firmami vůbec platit vějaké daně! A Kalousek, jako hlavní ochránce fotovoltaických tunelářů a provozovatelů hazardu by měl chodit kanálama!

V. Klepetko 19.3.2017 19:10

Re: :-) :-)

Hmm... Mám ve skutečnosti dobrou motivaci: došel mi solidní nadměrák DPH bez obvyklé kontroly (a zdržení), takže mám radost a chci toho Zrazučápa trochu pochválit :-)))))))

Ale ať si ho klidně prošetří - a potom "padni komu padni".

M. Vondráček 19.3.2017 18:00

Re: :-) :-)

Je to chudinka . Všichni mu ubližují. Ještě , že se ho pan Klepetko zastává.

Asi ještě nedostal pokutu od berňáku za pozdní zaslání nějakého pitomého dokumentu :-)

U AB mu stačí konstatování "účetní udělala chybu" , neuvěřitelná naivita :-)

V. Klepetko 19.3.2017 17:52

Re: :-) :-)

Tak napište nekam nějaký podnět! Pokud berňák nebo policie řekne, že je v tom problém, tak ať to posoudí soud na základě nějakých nových znaleckých posudků...

V této podobě ale ty "trojnásobné daňové podvody" vypadají spíše jako podvodné a účelové dehonestační konstrukce Babišových politických oponentů! Myslím, že Babišovy potenciální voliče tyto "údajné trojnásobné daňové podvody" vůbec nedojmou. Vidí totiž, že Babiš jako podnikatel celkově odváděl na daních velmi velké částky, a nyní daně i dobře vybírá, jako ministr.

V. Klepetko 19.3.2017 17:37

Re: Hilsneriáda?

Ale já jsem ho minule také nevolil, a když bude mít na Sobotku alespoň 5% náskok v preferencích, tak si i tentokrát vyberu někoho jiného!

Jenže ty útoky na něj jsou "neférové", takže si tu obranu jednoduše zaslouží. Babiš cosi prodal sam sobě za diskutabilní cenu. Predhazuje mu to ale grázl Sobotka, který pod cenou prodával státní majetek - ne ne svůj vlastní, jako Babiš! A nyní chce "vysvětlení"... Tak to je přinejmenším chucpe!

J. Vintr 19.3.2017 17:34

Re: :-) :-)

Pokud by chtěl Babiš koupit nějakou akciovou společnost, musel by ji koupit za své (zdaněné) peníze. Pokud ji koupí za peníze Agrofertu (které vykáže jako nákladovou položku) a pak ji prodá v podobě akciového podílu zpátky Agrofertu (z čehož na nezdaněný osobní příjem) a ještě výdaj Agrofertu za nákup akcií zaúčtuje jako daňově uznatelný náklad, jedná se o trojnásobný daňový podvod

J. Vintr 19.3.2017 17:11

Re: Hilsneriáda?

Mně je Babiš víceméně ukradený. Jenom mi přijdou komičtí ti blbci, kteří tohoto největšího mafiána v naší zemi brání a chtějí ho znovu volit ...

V. Klepetko 19.3.2017 16:52

Re: Hilsneriáda?

"Nekupujte u Babiše cukr, chleba, mouku. Zamordoval na berňáku modrookou holku" :-))))) Chápu Vaše rozhořčení. Napište nějaký kolektivní odsuzující dopis třeba ombudsmance, možná to pomůže :-)

M. Moravcová 19.3.2017 16:44

Re: Pokud se Sobotka dal strhnout ke zběsilé štvanici

"To by nebyla taková tragédie, kdyby se tím nepohřbívala tato vláda, snad nejúspěšnější za posledních 25 let!" Proboha kd jste takové kravině přišel?

V. Klepetko 19.3.2017 16:29

Re: :-) :-)

"prodal"

V. Klepetko 19.3.2017 16:28

Re: Hilsneriáda?

Verifikace nestačí. Musíte to falzifikovat :-)))

V. Klepetko 19.3.2017 16:23

Re: :-) :-)

Ty informace nesedí... Ze všech vyjádření (včetně samotného Babiše) plyne, že Babiš Agrofertu svých 80% akcií firmy Profrost, a to za cenu 527 Mega. Mimo to prodal dalších 20% paní Sokolové za mnohem menší cenu za akcii, protože to bylo takto výhodně sjednáno v opční smlouvě z roku 2007. Starší hypotézy Rozehnala se tedy nepotvrdily:

http://ekonomika.idnes.cz/prodeje-akcii-agrofert-profrost-a-rapaces-fg2-/ekonomika.aspx?c=A170316_150913_ekonomika_rny

Ano, prodával to sám sobě, potřeboval cash. No a? Pokud byla ta cena stanovena znalcem správně, tak v čem je vlastně ten problém?

M. Prokop 19.3.2017 15:32

Re: :-) :-)

Pan Klepetko ovšem věří ...

Jiná otázka je, zda ho jeho víra spasí. :-P

M. Prokop 19.3.2017 15:30

Re: Hilsneriáda?

Hypotéza podvodu(ů) se limitně blíží jistotě.

M. Prokop 19.3.2017 15:29

Re: Pokud se Sobotka dal strhnout ke zběsilé štvanici

"Štvanici" vidí jen funebrák Bureš a jeho pomatení stoupenci.

Prostě na něj několik jeho lumpáren prasklo.

M. Vondráček 19.3.2017 15:04

Re: :-) :-)

Tak ještě jednou , pokud jsou mé informace správné. Babiš prodal 20% akcií (podle posudku ceny 20-ti%) za 600 MKč vlastníkovi , který vlastnil v té době 80%.

V podstatě to prodával sám sobě. Tušíte proč ?? Zdá se , že proto , aby ošidil stát na daních a vyplatil si dividendu tímto způsobem. Jiný důvod prodeje si představit neumím.

B. Holubec 19.3.2017 15:02

Re: Politika holt není procházka růžpvpu zahradou

V zásadě souhlasím až na to, že je správnější použít minulý čas. A to že kleptostrany ODS, ČSSD a další naháněly voliče Babišovi, a to tak, že ANO je jejich nechtěným dítkem. Ale on je v "čerpání" peněz daňových poplatníků neskonale převyšuje, jak co do objemu, tak z hlediska sofistikovanosti. Bývalí kmotři, jako Janouškové, Rittigové, Dalíkové, Řebíčkové a spol. jistě jenom tiše zírají a závidí. Ale koblihoví voliči jsou slepí, přestože pro totéž zcela oprávněně zanevřeli na tradiční strany.

R. Fiala 19.3.2017 14:56

Pokud se Sobotka dal strhnout ke zběsilé štvanici

na Babiše - a to dokonce Kalouskem - svědčí to o jeho slepotě a zoufalství. Tomu nasvědčují i řeči o vítězství ve volbách. ČSSD ve volbách zvítězit nemůže a pokles jejích preferencí bude patrně pokračovat. To by nebyla taková tragédie, kdyby se tím nepohřbívala tato vláda, snad nejúspěšnější za posledních 25 let! Z toho se můžou těšit jen tak odporné škůdcovské a parazitní figury jako je Kalousek. Tento dobrodruh je ochoten spojit se s kýmkoli, třeba rozvrátit celou zemi a všechno tak zintrikovat a zamotat, aby se vůbec dostal do parlamentu - pak se uvidí. Musíme doufat, že se lidi nedají tak snadno zblbnout a tuto hru mu překazí. V každém případě nás čekají do voleb i po nich ještě perné měsíce.