20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MIGRACE: S čím by měl počítat uprchlík

„Být obyvatelem uprchlického tábora znamená vyloučení ze světa, ve kterém žije zbytek lidstva,“ četl jsem nedávno v jednom tuze rozšafném článku. „Utečenci jsou přebytkem, jsou okradení o všechny rysy své identity kromě té, že jsou uprchlíci.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 2.3.2017 20:23

S čím by měl počítat uprchlík...

S asimilací !!!

Jenže to podvraťácké "elity" nedopustí..

D. Ondrejkovič 2.3.2017 11:45

Oficiální statistiky

....pokud by to někoho zajímalo: http://www.unhcr.org/figures-at-a-glance.html

D. Polanský 2.3.2017 11:26

Uprchlím může počítat minimálně s tím,

že bude o něj docela slušně postaráno. Sice hned nedostane byt nebo dům, na ten si bude muset ještě nějakou dobu počkat, až za asistence NATO budeme vyháněni z domovů, viz Kosovo. Pokud jde o mešity, místa pro stavbu budou např. tam, kde jsou dnes křesťanské stavby. Takže bychom měli poprosit hlavně islámské uprchlíky o malé posečkání. Hned vše nejde.

M. Prokop 2.3.2017 16:01

Re: Uprchlím může počítat minimálně s tím,

Jo, v Kosovu si to Srbové dobře possrali. Vyháněli Albánce, vyháněli Albánce, až byli sami vyhnáni.

P. Vaňura 2.3.2017 17:22

Sice máte pravdu, ale začalo to tím, že se ti Srbové

nechali Albánci přečíslit, částečně ne vlastní vinou. Snaha vyhnat Albánce byla už pozdní snahou napravit to, co bylo předtím zpackáno.

Velkou odpovědsnost za přečíslení Srbů ma Mussolinii, který za WW2 lifroval Albánce do Kosova ve snaze vytvořit Velkou Albánii! A Tito, který je nejenže neodsunul, ale přijímal i další!

J. Schwarz 2.3.2017 20:27

Re: Uprchlím může počítat minimálně s tím,

Ne. Byli blbí, že tam ty Albánce vůbec kdy pustili. Za dobrotu na žebrotu. Nám to tu taky hrozí, jestli si sem pustíme musulmany s tou jejich porodností.

M. Valenta 2.3.2017 11:04

Skutečnosti v článku,

které jako emigrant mohu potvrdit, jsou tak jasné, že se jejich připomínání zdá až zbytečné. Jen snad, že tu skromnost a vděk k hostitelské zemi projevují někteří z nás hlavně permanentní kritikou k té či oné zemi, co jim poskytla druhý domov - tedy dosti podivným způsobem.

J. Kombercová 2.3.2017 11:09

Re: Skutečnosti v článku,

Co je na kritice špatně?

I. Schlägel 2.3.2017 12:01

Re: Skutečnosti v článku,

Na neopodstatněné kritice všechno.

J. Schwarz 2.3.2017 12:12

Re: Skutečnosti v článku,

Víte co? Zkuste si pustit do bytu někoho cizího, co vám chce třeba vnutit novou smlouvu na dodávku proudu a nafilmujte se jak se tváříte když si u vás sedne do křesla u kávy a zkritizuje vám byt i rodinu počínaje výběrem tapet a školním prospěchem dětí konče. Za kávu nepoděkuje, nanejvýš utrousí že je zvyklý pít lepší a navíc k ní obvykle bývá zákusek. Pak se znovu sama sebe zeptejte co je špatné na kritice od člověka, co vás přijde otravovat a s kterým jinak nemáte nic společného.

A. Nový 2.3.2017 12:22

Re: Skutečnosti v článku,

To je slabé, zkuste to znovu, třeba se vám podaří napsat větší blábol.

J. Kombercová 2.3.2017 12:30

Re: Skutečnosti v článku,

Tak nějak. Ani na smajlíka to není. Neznám tvorbu pana Frýborta, tedy tu blogovou, zas až tak dlouho, abych mohla porovnávat, přesto si troufnu tvrdit, že pokud neměl do kritizovat, tak nečinil. Ale on píše i teď, dneska, že je vděčný Německu za to, že ho přijalo, ale... nevím,proč by se nemohl vyjádřit k situaci, s níž nesouhlasí. To přece není kydání na toho, kdo mu poskytl nový domov, to není současná vláda a současná EU, stejně jako EU není tou, do které jsme vstupovali a i ta už byla jiná v principech, na kterých vznikla původní.

J. Kombercová 2.3.2017 12:31

Re: Skutečnosti v článku,

,...pardon, pane Nový, patří o patro výš.

M. Valenta 2.3.2017 13:36

Re: Skutečnosti v článku,

Vidím z Vaší reakce níže, že jste mne nepochopila správně. To nebylo o panu autorovi, ale o jiných, také často píšících zde na Psu a jako příklad uvedu třeba pana Robejška.

J. Chaloupka 2.3.2017 10:42

Nedávno v ČT šel dokument o složitém

sžívání většiny a menšiny Čechů (!) z Volyně, kteří jen (!) cca 170 let žili jinde. A to většina uměla řeč, písničky atd. Byli kulturně nejbližší. A přece to bylo složité. Teď si představte takového Nigerijce. Nemá informace, znalosti, dovednosti (možná pasení koz), ale v TV vidí třeba jak si bílí žijí v Dallasu. No to je k vzteku ne? No tak se dá na cestu a Evropa je blíž než USA.

Němci trpí historickým traumatem, které jim brání, aby projevili své pocity. Takže nejprve se bude muset zase začít bránit ostatní státy, aby se Německo (snad) mohlo přidat.

D. Polanský 2.3.2017 11:30

Němci netrpí traumatem, chtějí

vybudovat novou Velkoněmeckou říši! Vždy jim byli Arabové bližší než Slované. To není žádné tajemství.

V. Novák 2.3.2017 9:06

Člověk, který skutečně prchá před nebezpečím

kterému v původní zemi hrozila taková újma, že ho přinutila uprchnout, bude ochotný strpět lecjakés omezení. To, že je v bezpečí, nehladov a v teple, přebije vše ostatní.

Zbytek nemá nárok.

Příklad - iráčtí křesťané dopravení do Česka a prchnuvší do Němec.

F. Navrátil 2.3.2017 9:03

Neotvírat Pandořinu skříňku!

Proč přicházíte? Utíkáme před bídou, nemocemi, hladem, šikanováním, terorem a nevzdělaností, které jsou způsobeny islámem. A co nám přinášíte? Islám!

A. Alda 2.3.2017 8:56

No teda, to jste mne vyšokoval.

Nevíc, co a kde je arabský Haleb.

Ale velmi přesně vím, kde leží starověké Allepo, o kterém se píše i v Bibli a které mám zakresleno ve všech knihách o starověku.

J. Fridrich 2.3.2017 7:53

Opět skvěle pane Frýbort. Jaký nebetyčný rozdíl

Opět skvěle pane Frýbort. Jaký nebetyčný rozdíl je mezi Izraelity-Židy a islamistickými Araby a Afričany ví každý - kromě zcela - a bohužel - " polámanými " levicovými absolventy Západních universit. Těm se podařilo z nepochopitelných důvodů uchopit moc v hlavních Západních zemích na obou březích Atlantiku a vedou své země k rozvratu. Rozdílná civilizační úroveň těchto dvou etnik je výrazně vidět na jejich chování, na způsobu jejich života, na jejich zemích a hlavně na mezilidských vztazích.. O počtech nositelů Nobelových cen není nutno ani hovořit..

Hlavní je to, že nám ukázali, jak jim jde doma o život.. Myslím, že dobře víme i z nedávné historie, jak se chová opravdový uprchlík z oblastí světa, kde jde jemu a jeho rodině o život. Také jsme viděli " uprchlíky " na Mad'arském nádraží zahazovat potraviny pod perony a zavírat okna vlaku před naivními vítači a altivisty-multikulti.. Ted' vážně - oni se z Afriky a Asie chystají do Evropy - ale zapomíná se na odedávnou pravdu, že na to musí být vždy dva - ten kdo někam chce jít - a ten, kdo ho chce přijmout.. A my je přijmout prostě nechceme, jejich integrace není možná - to víme za těch 70 poválečných let velmi dobře co v Evropě dělají a jak se integrovat nechtějí, oni přichází Evropu rozvrátit a zničit. Když pomoc, tak u nich doma a i to opatrně, aby se nepřemnožili...

P. Lenc 2.3.2017 8:23

Re: Opět skvěle pane Frýbort. Jaký nebetyčný rozdíl

Přesné a dík za článek.

M. Krátký 2.3.2017 12:32

Re: Opět skvěle pane Frýbort. Jaký nebetyčný rozdíl

naprostý souhlas - jen doplním, že se nejedná o naši zkušenost jen z posledních 70 let - máme tady cikány, kteří se nikdy neasimilují do naší společnosti a množí se jak králíci a furt jen ruku - ruce natažené - bílej gádžo dávej prachy a koukej jak umíme žít. Ale vasvětleme to Bohoušovi Sobotků a příživnickejm neziskovkám a podobnejm socialistickejm parazitům. ( multi kulti magorům a pod )

J. Kanioková 2.3.2017 20:21

Přesně.. !

"odedávná pravda, že na to musí být vždy dva - ten kdo někam chce jít - a ten, kdo ho chce přijmout"

Ale mě štve víc to, že myslící lidi jsou schopni preferovat INTEGRACI místo ASIMILACI !!! To není normální !!!!!

To jsou zrádci našeho civilizačního okruhu, našich hodnot, tradic, preferencí !

J. Jurax 2.3.2017 22:20

Re: Přesně.. !

No, pouhý fakt, že jsou schopni preferovat INTEGRACI místo ASIMILACE značí, že to nejsou lidé myslící.

Z. Rychlý 2.3.2017 6:02

K textu jako vždy není,

co dodat. Zaujala mě pasáž o tom, zdali se připrchlíkům nevychází vstříc až příliš.

Nejen připrchlíkům! I k vlastním občanům se chováme přehnaně. Sociální stát každé stébélko odstraňuje, podpora stíhá podporu. Je to jistě bohulibá činnost, ale sakramentsky dvojsečná. Rychle se na ni zvyká a existují etnika, která mají snížený požadavek na materiálno, více si cení svobody a bezstarostné volnosti, a tomuto etniku podpora k jejich způsobu života bohatě stačí!

Ale i gadžové si často zvyknou na částečné snížení komfortu, ztratí hloupé pracovní návyky a prostě vegetují. Většina se již do řádného pracovního procesu nevrátí. Sociální pomoc má i své stinné stránky, netvařme se, že neexistují. Trochu, ale jen trochu přeháním, když řeknu, že z rozmazlených fracků pilné pracovité včelky nevzniknou.

A podvod by měl i pro místní příjemce dávek znamenat jejich rázné ukončení. Myslím těch dávek.

K. Křivan 2.3.2017 7:56

Re: Ukončení dávek.

Ano, pomoc v nouzi pouze pro ty, kteří už pracovali a nezaviněně se octli bez práce. Že cikáni by začli krást ? A teď s dávkama nekradou ? Od čeho máme 300 000 legálně ozbrojených občanů ? Se zbraněmi na ochranu života, zdraví a MAJETKU ?

K. Novák 2.3.2017 5:48

Migranti jsou určitý typ lidí.

Mají talent pro manipulování, pro to, aby se prosazovali speciálně tam, kde je nikdo nechce. Doma nijak zvlášť netrpěli. Představuji si, že v oblasti, kde se válčí, banky nefungují. Oni si přesto vybírají pomocí platebních karet peníze z bankomatů, takže musí mít doma účty. U takových lidí se integrace nedá očekávat.

EU má problémy. Některé oblasti ekonomicky zaostávají. Německo je exportní ekonomika, vyvolávající v EU nerovnováhu. EU to neřeší, naopak se nám tvrdí, jak je prospěšné, že Německo svoji výkonnost pomocí imigrantů ještě zvýší a bude tedy ještě víc vyvážet.

Migranti přicházejí do Evropy proto, aby utráceli. Měli by to nejlépe být mladí lidé (v islámském prostředí muži), nezodpovědní, ochotní hned na místě rozházet peníze, které dostanou jako soc. dávky. Nadnárodní společnosti budou jejich přijímání prosazovat pomocí nastrčených politiků, mezi nimiž jsou zákonitě hlupáci. To, že se o řadě migrantů, co jsou zač a kde jsou, nevadí. Nakupovat musí tak jako tak. To, že občas někoho znásilní, také nevadí. Nakupovat musí oni i jejich oběti. Když stoupne spotřeba, stoupnou zisky. Myslím si, že to je to jediné, o co v migrační krizi jde. Proto nám budou imigranti neustále vnucováni.

Z. Rychlý 2.3.2017 6:20

Re: Migranti jsou určitý typ lidí.

Pojmenoval jste jen to, co je vidět. Zvýšená spotřeba prostřednictvím migrantů ve společnosti na spotřebě založené. Je tomu tak.

Ale co vidět není, je ten negativní vliv na zbytek společnosti. Produktivní lidé přispívající k bohatství společnosti se vědomě, či nevědomě ptají, jak je s jejich příspěvkem k bohatství národa nakládáno. V záchvatu mesiášství tu ubohost přehlídnou, ale prozření přijde. Povede to též k frustraci, ale s opačným znaménkem, než frustrace migrantů zklamaných řečmi o pečených holubech. Dojde zákonitě k bitce opačných frustrací a poteče krev. A pořádkové síly nás neuchrání, protože jsou též frustrované z dvojího přístupu a politické korektnosti. Raději se na všechno vykašlat, než nosit nálepku rasisty a xenofoba. Něco se v útrobách dnešního "civilizovaného" světa vaří, a vůbec nejsem zvědavý, až to vyhřezne ven.

K. Křivan 2.3.2017 7:58

Re: Migranti jsou určitý typ lidí.

Na nálepku rasisty a xenofoba musíme být HRDÍ !!!

Z. Rychlý 2.3.2017 9:19

Re: Migranti jsou určitý typ lidí.

To my sice jsme, ale pokud jako policistovi nedáte odměnu, protože narazil na aktivistu s aparátem právníků a jiných hyen, tak si příště zásah rozmyslíte a s hrdou nálepkou se ztratíte v davu.