18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ještě k básničce o matičce

Je směšné, jak se individualisté přou o tom, zda by dítě mělo samo rozhodovat, jakou chce básničku, nebo jestli by mělo být ohlupováno hned na začátku života výchovou k univerzální bytosti bez pohlaví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Brunner 23.2.2017 20:06

Re: Feministkam neustupovat ! Muslimum ovsem take ne!

Mám takový dojem, že tyhle potvory existují, a jsou neustále na očích jen proto, že vyhovují západním stranám a vládám v jejich novém socialismu.

V. Kotas 23.2.2017 20:00

Re:

Už aby to bylo.

K. Křivan 23.2.2017 19:58

Lidi jsou si rovni před zákonem.

Ne ale před přírodními zákony a osudem.

J. Brunner 23.2.2017 19:55

Re:

Přesně, jako by nechápali, že společnost se pohybuje "ode zdi ke zdi"

L. Harvánek 23.2.2017 15:59

Re: vcelku souhkasím, ale

Muž těžko dokáže rodit děti. Válečné konflikty už dávno ukázaly, že ženy dovedou nahradit muže ve všelijakých povoláních. A z doby nedávné: ženy traktoristky ..... . Dnes dokonce vyžadují, aby jako příslušnice armády mohly být nasazovány do bojových akcí.

L. Harvánek 23.2.2017 15:55

Ještě k básničce o matičce

Nechci hledat snadná a jednoduchá řešení. Ale tenhle článek jej nabízí a já nemohu, než souhlasit. Jenže kolik z nás si to uvědomuje?

A. Alda 23.2.2017 14:58

To je pravda.

Ale ony Vám budou oponovat tím, že se už pár let marně snaží prosadit zákonnou možnost oplodňování osamělých žen bez manžela.

J. Kanioková 23.2.2017 14:46

Jo, byly to SOUVISLOSTI s J Pokorným ?

"Pěkně" se předvedly ty sufražetky. Taky jsem šílela. Zajímalo by mě, kdo vybíral ty diskutéry - názorově 3 proti 1. Jediný R. Joch, sice zpočátku dost opatrně, tam mluvil normálně. Ty/ti ostatní, to byl nářez.

Souvislosti diskutovat Jan Pokorný s ředitelkou Gender Studies Helenou Skálovou, s novinářkou Apolenou Rychlíkovou, s ředitelem Občanského institutu Romanem Jochem a s filmovým kritikem Kamilem Filou.

Postavení české ženy na počátku 21. století - http://www.ceskatelevize.cz/porady/11483158486-souvislosti-jana-pokorneho/217522160990002/

P. Vaňura 23.2.2017 14:09

Myslím, že jednání femiministek, yejména ve vztahu

k nátlakovým akcím, naplňuje už skutkovou podstatu zločinu GENOCIDY! Článek 2, odstavec d.

Čl. II.: V této Úmluvě se genocidou rozumí kterýkoli z níže uvedených činů,

spáchaných v úmyslu zničit úplně nebo částečně některou národní,

etnickou, rasovou nebo náboženskou skupinu jako takovou:

d) opatřením směřujícím k tomu, aby se v takové skupině bránilo rození dětí;

B. Carina 23.2.2017 14:00

Tak jak se genders a feminismus stávajĂ­ stále radikálnÄ›jší a odtrĹľenÄ›jší od pĹTMirozenĂ©ho stavu lidskĂ© spoleÄŤnosti zpĹŻsobĂ­, Ĺľe dĹTMĂ­ve nebo pozdÄ›ji se kyvadlo pĹTMehoupne na druhou stranu a feministky spláčou nad vĂ ̋dÄ›lkem.

B. Carina 23.2.2017 14:00

Tak jak se genders a feminismus stávají stále radikálnější a odtrženější od přirozeného stavu lidské společnosti způsobí, že dříve nebo později se kyvadlo přehoupne na druhou stranu a feministky spláčou nad výdělkem.

B. Carina 23.2.2017 13:49

NevĂ­m kterĂ ̋ ze kolegu diskutujĂ­cĂ­ch to zde nazval velmi vĂ ̋stiĹľnÄ›: "tlamocviÄŤnĂ© obory".

B. Carina 23.2.2017 13:49

Nevím který ze kolegu diskutujících to zde nazval velmi výstižně: "tlamocvičné obory".

T. Hraj 23.2.2017 12:56

tao vždy funguje

"Genderové feministky tedy přijaly vzor mužského světa ... muži vítězí."

Feministky tedy svým extremismem dosahují opaku toho, za co se chtěly zasadit. Žádný paradox v tom ale vlastně není. Extrémy takto fungují.

Excelentní článek, vystihující podstatu feministického nesmyslu. Žádné překvapení u pana Podrackého.

A. Alda 23.2.2017 11:48

Od feministek co nejdál.

S ženami, které byť jen koketují s feminismem - genderismem, se slučný člověk libovolného pohlaví vůbec nebaví. Nic se od nich nemůže dovědět, nic od nich nemůže získat. Jako se isolujeme od lidí s leprou, musíme se isolovat od feministek a generovců.

https://cs.wikisource.org/wiki/Zlat%C3%BD_m%C3%A1j/Mati%C4%8Dce

Které dítě by chtělo mít za matku genderovku či jinou feministickou zrůdu?

M. Malovec 23.2.2017 10:25

Vyprávějte to

nepolíbenému Klusákovi.

J. Farda 23.2.2017 10:24

Re: Včera na ČT2

Jan Procházka v knize "Přestřelka" říká o sufražetkách (modrých punčochách) Florence Nightingale a jejich boji v nadsázce zhruba toto: původně vzniklo jako hnutí na podporu mužů, ale zvrhlo se v okamžiku, kdy se ministr vnitra zeptal "Na co máme policii a psy?". :-)

J. Lepka 23.2.2017 10:08

vcelku souhkasím, ale

cit: " Navíc, muž ženskou roli převzít nemůže, ale žena může vždy do nějaké míry nahradit muže v jeho činnostech"

Prosím, rozviňte tu myšlenku více, ať se v tom víc porochníte.

T. Kočí 23.2.2017 10:00

dokonalé

díky

Š. Hašek 23.2.2017 9:50

Re: Není co dodat....

Rovněž podepisuji.

J. Zaorálek 23.2.2017 9:49

Skvělý článek.

3 odst. - přesně tak. Neprosadily nic ze svého ženského údělu, naopak ho opustily kvůli vidine údělu mužského. Coz je diskriminace ženství.

Autor přesně vystihuje podstatu problému. Ve společnosti NENÍ na prvním místě rodina, ale kariéra. Proto se řeší přístup jedince ke kariéře, nikoliv přístup jedince k fungující rodině.

A ještě jedna poznámka. Vnímání člověka jako Člověka. Žena je člověk, muž je také člověk. Ale Člověk - to je muž a žena dohromady. Gender-feminismus toto popírá a to je Highway to Hell.

P. Lenc 23.2.2017 9:03

Re: Včera na ČT2

Vaše reakce byla ještě přiměřená, já k této "masáži" bohužel musím přiřadit vyjádření české mluvčí AI která "rozhořčeně" popisovala nenávist k chudákům muslimským utečencům a bylo mně zle ještě dnes ráno.Opravdu je jenom na nás, jestli tato pakáž bude ovládat a ničit naši civilizaci, naše životy.Zatím ještě máme možnost volby.Zatím.

M. Těhanová 23.2.2017 8:44

Re: Včera na ČT2

Ano, ta blbost z nich jen kape, ale ony se tam nacpaly samy a nikdo nemá odvahu jim zavřít ústa a vyexpedovat je tam, kam patří- dělat něco užitečného,smysluplného, aby dokázaly, že mají na to, poučovat ostatní

M. Hatlák 23.2.2017 8:41

Feministkam neustupovat! Muslimum ovsem take ne!

Možná, že konečně přišla matka příroda na způsob, jak se zbavit přemnožených kobylek zvaných člověk. A ještě pár poznámek:

(1) V osmdesátých letech jsem v Sovětském svazu unisex veřejné záchodky zažil. Pokud někde vůbec byly veřejné WC tak byly většinou unisex. Soudruzi i soudružky, jedním slovem tavarišči, seděli na bobku v kójích bez dveří, dvě šlapky a díra pod dírou, použité papíry do odpadkového koše, bylo to opravdu žůžo. Chlap u mušle je dost hloupý pohled, ale tohle bylo ještě stokrát lepší. A to se na ten záchod ještě stála fronta. A pak, že prý bylo SSSR zaostalé, bylo to genderově dokonalé. Naštěstí inostranci mohli na pas do hotelových WC, které byly jako z jiného světa, rozhodně ne ruské.

(2) Ve svém okolí znám dost žen, různě mladých, různě studovaných, a všechny jsou velice krásné. Schválně jsem na podobné nápady mnohokrát zavedl řeč. A výsledek? Jen jedna z deseti by nechtěla, aby její mužský vydělával tolik, aby mohla být doma a dělat svou maminkovskou a manželkovskou práci. Nevím nevím, ale mám dojem, že jen popřáváme sluchu pár ztřeštěným ..., nenapadá mě slušné slovo, které opravdu chtějí škodit a které by si zasloužili prožít několik let v muslimské rodině u muže misogyna.

(3) Proč nám chlapům chtějí odpírat tu nádheru uctívání žen, galantní otvírání dveří, pomoci při usedání na židli, nastavení rámě když to klouže a ty kramflíčky tolik neposlouchají. Ona potom i ta výchova dětí vypadala jinak. Tatínek přišel domů, dostal pusu na uvítanou, večeři a potom rozdával. Princip "Dítě nemá svobodu. Dítě musí poslouchat rodiče a vychovatele" byl, je a bude je naprosto relevantní a jeho popírání je cestou do pekel.

Hezky celý problém popsal pan Podracký.

Z. Lapil 23.2.2017 8:26

Feminismus není ideál

Feminismus je cesta k ideálu (rovnost před zákonem; někdo říká rovnost příležitostí, ale to se mi nelíbí: měl jsem já se svým metrem padesáti (kecám) někdy příležitost zahrát si basketbalovou soutěž?

Že se na cestě zabloudí nebo se mine cíl? Ano stává se. Problém všeho kolektivismu ovšem je, že je riskantní i ten nejopatrnější náznak ani ne kritiky, stačí pochybnosti. Zapochybovat o unisex záchodech zatím, na rozdíl od pochybnosti o Stalinově genialitě, nehrozí gulagem, ale osočení z fašistického machismu lze očekávat, i kdyby člověk vydržoval sedmero dcer na Harvardu.

P. Zinga 23.2.2017 8:16

Včera na ČT2

dávali diskusi o "genderu", po manželčině výtce, že budím celý panelák, jsem to vypnul. Řval jsem nad arogantní blbostí, nemohl jsem to vydržet. I kráva je užitečnější než tyto "intelektuálky" či dokonce "genderové analytičky" při úřadu vlády..

K čemu jsou holky na světě? K tomu, aby druh Homo Sapiens mohl pokračovat a která je jiného názoru, ať se jde oběsit. Už jich mám plné zuby. Proč nechají ženy mluvit jejich jménem takové kreatury?

P. Krešňák 23.2.2017 7:02

Není co dodat....

... souhlasím a podepisuji. Krešňák

Z. Rychlý 23.2.2017 6:55

Většina ženských je

normální a feministky jsou jen zpovykaná menšina. Jenže je doba boje za xyz (doplňte dle libosti). Vyzdvihuje se každá menšina jako klacek, a mlátí se s ním většina do krabičky. Menšiny se chovají jakoby byly většinou a média jim dopřžávají prostoru k propagaci až, až. Doba šílí vymknuta z kloubů.

Být normální je zločin, rasismus, xenofobie. A to jsem ještě schválně vynechal pravicový extremismus vrahů z Volstrýtu.

V. Kotas 23.2.2017 6:39

Re: Od školních let žiju ve společnosti

Kde dnes vidíte 12tiletou holku, natož starší, aby vozila něčí ( z příbuzenstva, od sousedů ) kočárek i miminem ? jak to dříve bývalo běžné !

V. Kotas 23.2.2017 6:36

Re: Od školních let žiju ve společnosti

U našich prapra předků, se tradovalo toto heslo - ženská má být tak zaměstnaná, aby neměla čas na blbosti, neměla roupy. A to jsou ty feministky, gender svazačky. A společnost je v tom ještě podporuje otevíráním všelijakých okecávacích oborů ( zcela zbytečných ) na školách.