24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

USA: Poučení z Flynna

Za necelý měsíc u moci prezident Trump neučinil nic zásadního, čím by omezil ústavní práva Američanů – na rozdíl od privilegií neobčanů –, i když mnohá jeho opatření či jejich forma vyvolávají pochybnosti o své rozumnosti, prozíravosti a o vnitřní komunikaci jeho vlády – či její absenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Hrncir 19.2.2017 19:48

neomezil?

jeste jednu poznamku po vikendu doma a sledovani co se deje v USA. Souhlasim s autorem ze afera Flynn zpochybnuje tRUMPOVU schopnost vybirat si lidi ale, hned dal se autor myli v tom ze tRUMP neomezil prava Americanu,vzdyt mnoho tech kterych se dotkl dekret o cestovani byli obcane USA a tedy jejich prava byla podstatne omezena. Co se tyce tvrzeni ze telefonat ruskemu velvyslanci neni nic nezakonneho je ale velka otazka. Vypada to spis ze by to nebylo nic nezakonneho kdyby to byl zdvorilostni hovor, ale jak se zda on mu volal nejmene v jednom pripade nekolikrat za den. Hlavni bude o cem tedy hovorili. Jestli mu volal aby se sjednotili na postupu jak ovlivnit volby, jak uniky nformaci naznacuji, mohlo by jit o vlastizradu. Ajestli to delal na pokyn trUMPA, tak je to jeste daleko horsi, to by byl president vlastiradce. Neni divu ze republikani delaji co muzou nedovolit jakekoli vysetrovani, ale jak vime z minulosti, to jde jenom do jiste miry. FBI dnes potvrdilo, ze vede tri nezavisla vysetrovani ohledene ovlivnovani voleb. Jestli jste nekdo venoval 77 minut casu poslechnout si tRUMPOVU tiskovou konferenci, vite vic. Jen tech lzi a nesmyslu tam padlo pozehnane. Ale me to poslouchani delalo husi kuzi, vzdyt tohle jsme my Cesi uz meli v ne tak davne minulosti hned dvakrat. tRUMP se jasne prihlasil jako aspirujici diktator, zacinajici tim, cim zacal kazdy diktator historie, nicenim svobodneho slova a projevu. Obvinovanim, zesmesnovanim a lhanim. Doufam ze americka demokracie je dost silna na to aby tohle ustala.

V. Podracký 19.2.2017 15:33

Trump je americký vlastenec a realista

Správně vidí pro Ameriku nepřátele. Vidí je v Islámu a islamizaci světa. Nevidí je v Rusku. Je to realita viděná z Ameriky. Flynn udělal chybu. Pan Joch to dobře popisuje a správně pojmenovává, kdo je nebezpečný - tajné služby, které si dělají co chtějí i proti prezidentovi. Co Trump udělá s tolika nepřáteli, nevím. Jestli také má dost přátel, které by mohl na důležitá místa umístit.

L. Hrncir 19.2.2017 4:10

je tRump zradce?

tRUMP ma pravdu, Flynn neni "real story", ale nejsou to ani uniky informaci. Real story je sam tRUMP a tajemstvi jeho vazeb na Rusko. Kdo rekl Flynnovi aby volal ruskeho velvyslance? Jake povahy je tRumpova vazba na Putina, spojili se ti dva s umyslem ovlivnit volby?

V. Čermák 19.2.2017 13:34

Re: je tRump zradce?

Dneska ještě tRump, zítra už tLump...

L. Hrncir 19.2.2017 19:28

Re: je tRump zradce?

dobry :-)

F. Navrátil 18.2.2017 17:45

Kdo povládne USA?

Není možné, aby tajné služby prováděli svoji vlastní politiku. Pokud to Trump dovolí, pak je jen hroudou slizu a je jen otázkou času, kdy s ním tajné služby zametou. Měl by jít do tvrdé konfrontace s lidmi, kteří neuznávají politické vedení tajných služeb a nespolehlivé elementy vyhledat a trestně postihnout. Tajné služby mají vojenskou organizaci a není možné, aby vzpoura zůstala nepotrestána. To je hlavní problém.

K. Wágner 18.2.2017 15:40

Ministr zahraničí Rex Tillerson

Důležitá zpráva: americký ministr zahraničí Rex Tillerson v pátek na summitu G20 v Bonnu na první schůzce se svým čínským protějškem Wangem I vyzval Peking, aby na Severní Koreu působil všemi dostupnými prostředky, a tak přispěl ke snížení napětí na Korejském poloostrově. Čína v sobotu oznámila, že do konce roku zastavuje dovoz veškerého uhlí ze Severní Koreje. Krok, o němž s odvoláním na ministerstvo obchodu informovala agentura Reuters, připraví Severní Koreu o podstatnou část příjmů. Čína tak podpoří sankce uvalené OSN.

K. Pavlik 18.2.2017 16:58

Re: Ministr zahraničí Rex Tillerson

Zastavuje tez ekonomickou pomoc?

R. Morava 18.2.2017 12:46

Podstatné

"Každopádně z Trumpovy vlády odchází člověk, který považuje islamismus za fatálního nepřítele Ameriky, který požaduje tvrdý postoj vůči Íránu ajatolláhů a který si myslí, že v boji proti islamismu by se Amerika měla spojit s Ruskem."

==============

A to jen podstatný problém

J. Zaorálek 18.2.2017 11:54

Nevšiml jsem si,

že by Roman Joch v článku jakkoli Trampika kritizoval, jak tu někteří z neznámého důvodu tvrdí. Komentuje pouze nepříjemnou, tedy především pro Trampika nepříjemnou, událost. A lež jednoho člena týmu může vrhat špatné světlo i na ostatní, tak to prostě je. A i když Trampikovi povětšinou fandím, musím to uznat.

A ještě důležitější je ta situace ve zpravodajských službách, jak píše Roman Joch. Je zcela nepřijatelné, aby takovéto informace nejdříve pustily do médií. Skutečně to ukazuje na velmi napjaté vztahy uvnitř. Snad to Trampik zvládne.

F. Lesniak 18.2.2017 10:57

Je neskutečné, kolik u nás žije odborníků na všechno.

Takový neomylný Joch, který mimochodem za nic nezodpovídá, by mohl z fleku dělat ředitele galaxie. Trump je v úřadě měsíc a kdejaký moula ho kritizuje. Doufám, že Trump bude užitečný pro USA, ale i pro okolní svět. Takový Joch a všechny takové pochybné organizace nejsou užiteční téměř nikomu a ničemu. Je to jen dobře placená žvanírna. Proto stále zastávám názor, že nejspravedlivější systém je systém směnného obchodu. Kolik sedláků by asi vyměnilo s Jochem pytel brambor za jeho kecy? A že takových Jochů u nás ale je!

J. Lepka 18.2.2017 16:29

Re: Je neskutečné, kolik u nás žije odborníků na všechno.

A vy už jste dostal bramborou za vaše příspěvky v diskuzích?

J. Fleiszner 18.2.2017 8:27

Je špatnej

Joch se přidal ke skupině zbytečných lidí, kteří se rozhodli, že Trump je špatnej ať udělá, co udělá. Nemají vlastní názor jen opakují to, co si myslí, že mají říkat, aby se někomu zalíbili (většinou EU). Ukazují tím, že uznávají jen takvé volby, ve kterých vyhraje jejich favorit. Jiné volby jsou zmanipulované, určitě neplatné, zvolili ho blbci atd.

M. Drašner 18.2.2017 8:32

Re: Nejspíše souhlas

Zejména proto, že se p. Joch opomněl zmínit, že Flynn mluvil s ruským velvyslancem ještě předtím. než Trump složil přísahu, tj. jako soukromý občan. Důvodem propuštění bylo, že lhal.

I. Schlägel 18.2.2017 10:31

Re: Je špatnej

Joch toto ve svém příspěvku rozhodně netvrdí.

M. Těhanová 18.2.2017 7:50

A kdo je...

A kdo je nezpochybnitelný a jak se to na první pohled pozná? O co vám jde pane Jochu. Prostě se zřejmě stalo, že Trump místo dlouhého diplomatického váhání dal najevo, že člověka, který lže, nemůže mít vedle sebe v tak vysokém postavení.Teď se z toho dělá, že si neumí vybrat lidi. Myslím, že naopak, vybírá si je obezřetně, při selhání musí jít. Tak by to ale mělo fungovat všude, předešlo by se mnoha průšvihům. Nejsem obdivovatel Trumpa, ale 100x lepší než ta maska Hilary.

J. Fridrich 18.2.2017 10:03

Re: A kdo je...

Souhlas paní Těhanová...

T. Kohout 18.2.2017 7:46

tajné služby

Hillary taky nakonec odstřelily tajné služby.

S. Prosek 18.2.2017 2:08

vcera

President Trump vysvetlil vcera na tiskovce, ze poradce propustil, ne proto ze mluvil s ruskym vv. (to bylo v jeho naplni prace), ale jak to poradce oznamil viceprezidentovi - ciste laps postupu.

Jinak prezident prohlasil ze mu zanechali dobrodejove uzasny svincik, ktery vezme zatracene dlouho odstranit.... Rusove na rozdil o ceske spolecnosti s amiky vubec necloumaji.

T. Kohout 18.2.2017 7:48

Re: vcera

Asi bude chtít být presidentem 4x.

R. Brzák 18.2.2017 9:28

Re: vcera

obecně je lidskou přirozeností snaha setrvat u moci co nejdéle - takže by nebyl výjimkou, pokud by takové přání měl. Hledat přiznání k této touze v jeho slovech o potřebě udělat pořádek po předchozí vládě je však poněkud předpojaté.

J. Fridrich 18.2.2017 10:04

Re: vcera

Jako FDR ? To byla jediná výjimka...

M. Drašner 19.2.2017 9:39

Re: vcera

Proro si také v 50.letech Amíci uzákonili že 2x a dost. Doživotní presidentství (s občasným prostřídáním za premiéra) jako v Moskvě tam není možné. Také nemají premiéra, zato různé ústavní pojistky.

J. Sova 18.2.2017 9:56

Re: vcera

To jsme měli i u nás - "spálená země".

K. Pavlik 18.2.2017 1:53

Neni co resit

Clanek je tak neuveritelne protiTrumpvsky ze CNN nebo BBC bledne. To ze to minuly general pokazil je smutny fakt (mel rict bavil jsem se s ruskym velvyslancem a bylo by po problemu) to ze tuto informaci dal do zprav nekdo kdo je placeny za to aby to nedelal je neuveritelny pruser - to znamena ze nekdo ze spicek je neuveritelne protiamericky.

S. Prosek 18.2.2017 2:12

Re: Neni co resit

jedinou chybou, podle prezidenta Trumpa. je ze poradce oznamil vysledky sve prace s ruskym vv. viceprezidentovi spatnym zpusobem. CNN jako obvykle blaboli!

T. Kohout 18.2.2017 7:54

"protiamerický" - Re: Neni co resit

Který segment americké společnosti považujete za "protiamerickou"? Je to tam 50:50 nebo ještě spíše 1/3 - 1/3 - 1/3.

R. Brzák 18.2.2017 9:31

Re: "protiamerický" - Re: Neni co resit

"...tuto informaci dal do zprav nekdo kdo je placeny za to aby to nedelal..." - toto je odpověď na Vaši otázku na pana Pavlíka - ano, je to z jeho textu. To, že Vy považujete americkou společnost rozdělenou na třetinovou špičku, a dvoutřetinovou "nešpičku" je signifikantní - pro elitáře.