29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

PRÁVO: Trestný čin krácení daně

Možná se stal, možná se nestal. Na to by měly odpovědět k tomu příslušné orgány, například daňová kobra a navazující systém státních zástupců a soudů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 17.2.2017 9:09

Re: Kamarád Čunek

Pan Čunek se z ničeho "nevyčunkoval". Jeho obvinění bylo vymyšlené jen za účelem dostat ho z politiky. Pochopitelně mu nemohli nic dokázat, proto ho " zprostil obvinění", ale takovým způsobem, aby na něm v očích hloupých lidí ta špína zůstala. Řekl bych, že podle té snahy se ho zbavit, se bude pan Čunek od té bandy neschopných zkorumpovaných a zlodějských darebáků, kterých je naše takzvaná politická scéna plná, nejspíš něčím lišit. Co když je tím, že je třeba schopný a poctivý?

J. Farda 16.2.2017 18:05

Re: To je možné.

Exkolega bývalý polda říkával "StBák všude bráchu má!" a vše mi říká, že věděl, proč to říká!

V. Mlich 16.2.2017 17:15

Kamarád Čunek

Už je jasné, proč je Babiš takový kamarád s Čunekem, že mu i přispěl na krajskou kampaň. Bude od něj potřebovat radu, jak z této prekérní situace vyčunkovat.

M. Šejna 16.2.2017 17:03

Važený pane Křívánku

děkuji za podnětný komentář, který mnohé vypovídá spíš o Vás než o mě.

Rád bych se Vás zeptal, odkdy si tykáme?

Zarověň by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že obhajuji ekoterorismus.

P. Gábriš 16.2.2017 15:50

Co kdyby, co kdyby, co kdyby...

- čiší z Vás závist, člověče

M. Vondráček 16.2.2017 14:37

Re: Ještě mě napadá,

Potřebuje ten správný audit ...

M. Vondráček 16.2.2017 14:35

Re: podníkání je o výdělku ...

Nejezte ty koblihy pane Šejno. Nedělá Vám to dobře :-)

I. Schlägel 16.2.2017 14:19

Re: podníkání je o výdělku ...

Ano. Jsem jiný. Poměrně často se chovám zásadně jinak než politik v kampani. Vyplácí se mi to. U politika je situace jiná, předvolební kampaň snese poměrně dost, nicméně všechno je otázkou míry. Pokud ona míra není voličům ANO na závadu, je to pouze jejich volba a jejich budoucí náklady.

V. Čermák 16.2.2017 13:59

Re: podníkání je o výdělku ...

To dělají všichni. Vodu kážou druhým, sami pijí víno. Vy jste jiný?

J. Křivánek 16.2.2017 13:35

Re: podníkání je o výdělku ...

Šejna ty si fakt kre.tén! Nestečili ti kre.ténování a obhajování ekoterorismu? Babiš půjčil peníze své firmě. To přece není půjčit "někomu"! Na vlastním půjčení penez své firměnení nic špatného. Ale své firmě se musí půjčovat za cenu obvyklou. Přesněji řečeno můžu za víc, ale úroky jsou uznatelným výdajem jen do výše obvyklých úroků. Pokud si Babiš půjčil za menší úrok než následně je účtován vlastní firmě jedná se o jednoznačné úmyslné krácení daně.

J. Křivánek 16.2.2017 13:33

Re: podníkání je o výdělku ...

Šejna ty si fakt kretén! Nestečili ti kreténování a obhajování ekoterorismu? Babiš půjčil peníze své firmě. To přece není půjčit "někomu"! Na vlastním půjčení penez své firmě není nic špatného. Ale své firmě se musí půjčovat za cenu obvyklou. Přesněji řečeno můžu za víc ale úroky jsou uznatelným výdajem jen do výše obvyklých úroků. Pokud si Babiš půjčil za menší úrok než následně je účtován vlastní firmě jedná se o jednoznačné úmyslné krácení daně.

J. Tachovský 16.2.2017 13:27

Cely ten clanek je jen takove teoreticke povidani

A vcelku zbytecne. Babis je ministr, takze po nem policajti ani bernak nepujde.

F. Navrátil 16.2.2017 13:02

Mnoho slov bez výsledku

Podobné mediální ataky Babišovi nijak neuškodí. Aby mu klesly volební preference, musel by být přistižen jak nakopl psa, okradl invalidu nebo vítal s koblihami islámské imigranty.

M. Vondráček 16.2.2017 12:12

Re: podníkání je o výdělku ...

Komunisty vychovanej vychcánek ?? Koho mi to jenom připomíná ...

F. Brnušák 16.2.2017 11:43

Re: podníkání je o výdělku ...

Prave ze Svoboda se nechoval trzne, ale jako komunisty vychovanej vychcanek. Firmu proste vybral zpusobem, co je doma to se pocita. Tohle by majitel ktery se chova trzne by nikdy neudelal, ten by naopak do firmy investoval a snazil se rozjet vyrobu, protoze prosperujici podnik je z dlouhodobeho hlediska lepsi nez vybranejch par mega z firmy v konkurzu.

I. Schlägel 16.2.2017 11:42

Re: To je možné.

Necháme se překvapit. Je to vždycky vzrůšo.

M. Moravcová 16.2.2017 11:28

Re: To je možné.

do voleb pořád ještě zbývá půl roku. "Sympatický bourák Paroubek" taky dojel během měsíce.

M. Moravcová 16.2.2017 11:24

Ještě mě napadá,

že Babiš slibuje audit. Ale proč? Vždyť uzávěrka (i s inventarizacemi pohledávek, závazků, toky peněz) jeho firmy stoprocentně podléhá každoročně auditu ze zákona. Není nic jednoduššího než si vzít uzávěrku a auditorskou zprávu a zkontrolovat ji.

I. Schlägel 16.2.2017 11:19

Re: To je možné.

Obávám se, že karty na další volební období jsou již rozdány. Národ písmáků nikdy nezklame. ;-)

M. Prokop 16.2.2017 10:14

Re: podníkání je o výdělku ...

"O" něčem jsou pohádky a báje.

Podnikání je zkrátka činnost za účelem ...

Spekulace jsou zajisté možné, ovšem měly by být v hranicích, platných pro všechny.

J. Vintr 16.2.2017 10:09

Re: podníkání je o výdělku ...

Al Caponeho taky dostali na daně, i když to byl ten nejmenší z jeho zločinů ...

R. Divín 16.2.2017 10:07

Účelovost a střety zájnů.

Těžko si lze představit, že vysoký policejní úředník bude s vědomím veřejnosti zároveň šéfem zločinecké mafie a bude vyšetřovat svoje mafiánské zločiny. Babiš ovšem žongluje s pojmem byznysmen a co je dovoleno v byznysu a vyřejnost mu to hltá i s navijákem. Ale i byznysmen typu BaTit musí získávat svoje peníze čestně, tedy v rovné soutěži, pomocí inovací a vynálezů, a dalšími prostředky firemního byznysu. Žralok Babiš intrikuje, likviduje konkurence i obchodní partnery, které stylem nepřátelského převzetí násilně kupuješ poté, co je přivedl na mizinu. V neposlední řadě pak zneužívá zákonů a účelovou spekulací provádí provázané transakce mezi Babišovou firmou Agrofert a Babišem soukromou osobou. Ty Dluhopisy jako NEVEŘEJNÉ BYLY URČENY K ODKUPU BABIŠEM, SOUKROMOU OSOBOU. Cíl je nezdaněných 256 mil Babišových a snížený základ Babišova Agrofertu.

D. Stirský 16.2.2017 9:52

K daním jen poznámka:

Na CR 3 byla několikráte za sebou upoutávka na přílohu týdeníku EKONOM. Má jít o návod k vyplnění přiznání k dani z příjmů. Inzerent se kasal, že jde o nejobsáhlejší vysvětlení na 40 stranách. Je-li třeba 40 stran textu k vysvětlení, jak formulář vyplnit, jest někde nějaká chyba. Vím dobře, že jednoduchý daňový zákon a přiznání o jedné stránce jsou jen populistické žvásty, daně vždy trochu zašmodrchané byly, jsou a budou, leč co je moc, je příliš. Jsem velmi zvědavý, jak bude vypadat nový zákon o daních z příjmů avizovaný Babišem. Ten nynější má asi 180 novel, takže se v něm nevyznají ani daňoví poradci.

P. Lenc 16.2.2017 9:50

Re: podníkání je o výdělku ...

I já se dovolím připojit.

P. Lenc 16.2.2017 9:49

Re: To je možné.

Ano, je to opravdu zvláštní legrace, která se děje v české kotlině.Ale na Babišovo kňučení o tom, jak mu "všichni křivdí", slyší stále spousta lidí.Má to ten estebácký fízl opravdu dobře rozjeté. Nakonec, dobře věděl, proč "dělat" politiku.Ale začíná mu cukat u pr.., jeho pokus o ovládnutí policie mu nevyšel a ani následující pokus vytvořit "svou" celnickou policii zkrachoval.Už mu zbývá pouze partička státních zástupců a jejich kamarád Šlachta, otázka ale je, jak dlouho to budou tolerovat stále ještě u moci se držící socialisté, kteří sice pozdě, ale přece jen přišli na to, do jakého lejna šlápli, když se spojili s vyškoleným fízlem.Bude to ještě zajímavé.

K. Frauknecht 16.2.2017 9:41

Re: podníkání je o výdělku ...

:-)))

D. Polanský 16.2.2017 9:32

Ke kapitalismu spekulace patří,

obvykle první veliké peníze se vydělají právě spekulací. Pak nastoupí opatrnost, už jenom proto, abych nepřišel o peníze vydělané spekulací.

K. Keinkopf 16.2.2017 8:51

Re: podníkání je o výdělku ...

Však ten článek o tom. Svoboda se taky choval taknějak tržně, a šel si za to sednout. No a Babiš by si za to měl jít sednout taky, pominu-li to, že už by měl sedět tak desátým rokem...

I. Schlägel 16.2.2017 8:51

Re: podníkání je o výdělku ...

Babiš je podnikatel a chová se samozřejmě jako podnikatel, i když nevyjasněných záležitostí v této transakci je poměrně dost. Babiš je ovšem rovněž politik. Káže vodu a pije víno. V kotlince nic mimořádného.

I. Schlägel 16.2.2017 8:49

To je možné.

Otázkou zůstává, kdo by měl Bureše vyšetřovat a jak efektivní by to vyšetřování bylo, jak efektivní a spravedlivé by bylo následné eventuální odsouzení a zda by vůbec došlo k výkonu trestu. Ve finále by Bureš vyšetřoval sám sebe. To je ale polízanice. Viď? Ty nebohý, utrmácený, peskovaný drobný český daňový poplatníku.