25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLEMIKA: Snadno vyvratitelné nesmysly a lži o ministerstvu pravdy

Rád bych se dnes vyjádřil k článku Petra Macha s názvem Vzniká ministerstvo pravdy, kde jsem byl kolegou zmíněn. Řekl bych k němu následující. Petr Mach chce bojovat proti lžím a sám nemluví pravdu a šíří dezinformace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Kalužík 26.1.2017 14:26

Re: Takové centrum potřebné bez diskuse je.

Dobře :)

J. Jurax 26.1.2017 14:19

Re: Takové centrum potřebné bez diskuse je.

No jo, nic ve zlém, jen tón a obsah Vašich reakcí mne holt inspirovaly ... :-)

J. Jurax 26.1.2017 14:16

Re: Nebylo by na čase začít volat

No, já jsem skromný, jen takové malé přilepšené k důchodu ... a samozřejmě taky předpokládám, že nebudu muset nic dělat, natožpak nedejtež bohové nějak pracovat ...

S. Kalužík 26.1.2017 12:34

Re: Takové centrum potřebné bez diskuse je.

No, ono anglické x na konci jména je taky výmluvné. Ale pokud jste si nevšimnul, tak pouze reaguji na pokus někoho jiného. Ale škoda slov pro .....

M. Zdobinský 26.1.2017 8:44

Re: No jo autore

Vážně věříte tomu co říkáte?

Zejména poslední odstavec je opravdu perla. Spatlat Svobodné s Leninem a NSDAP ,to chce opravdu fantazii. Myslím,že přes Švýcarsko přiletí i první UFO. Na to už čekal i Jirka Paroubek. :-)

P.S. Nevím jaké máte informace vy,ale zisk europoslance se realizuje počtem hlasů ve volbách. Někdo je asi musel volit? Že by skrytě všichni Švýcaři?

J. Vavruška 26.1.2017 8:29

Re: No jo autore

Samozřejmě nejsou. Zatímco Kreml má jasné cíle, jasnou koncepci a strategii a důsledně se jí drží, Svobodní žádné konkrétní cíle ani koncepce nemají a jejich napodobenina programu je tak spatlaná, že sami nedokážou smysluplně odpovědět na otázky typu proč máte v programu to či ono a jakého výsledku byste chtěli dosáhnout.

Místo toho tlachají o zrušení úřadů aniž by promysleli co ještě jiného dotyčný úřad kromě "zbytečností" dělá a jaké je jeho místo např. v koordinaci mezinárodních či globálních procesů.

Je pozoruhodné, že Svobodní získali europoslance právě v době, kdy se náznak jejich programu zcela rozplynul v mlze, zato ale získali podporu "od švýcarských přátel" na nesmysly typu Liberland.

Mimochodem, "švýcarská stopa" Svobodných je pozoruhodná. Ze Švýcarska mj. přijel Lenin do Finska a taky ve třicátých letech peníze pro mladou NSDAP když ji ještě nikdo nebral příliš vážně. O Svobodných ještě uslyšíme, program neprogram...

J. Vavruška 26.1.2017 8:21

Re: A co je v těch odkazech za dezinformaci?

Je to blázen... Nedokáže vnímat informace a místo nich vidí a slyší svoje strašáky v hlavě. Každý kdo si ty články přečte v nich najde nějaké drobné rozdíly (například Sputnik doplnil kontext evropské společné bezpečnostní politiky, zatímco ČTK se omezuje na citování našich "celebrit"), ale v zásadě jsou o tomtéž.

J. Vavruška 26.1.2017 8:07

No nevím...

Dal jsem si tu práci, přečetl jak český, tak anglický článek. Sputnik v závěru přidává pár detailů z obranné agendy EU.

Kde mělo být těch deset rozdílů? Č, T, K vs. S, P, U, T, N, I, K = to je jenom 6 rozdílů (T a K jsou v obou názvech).

Pan Zdechovský má podobnou rusofobní paranoiu jako prezident Obama a prezident Neviditelného psa Neff???

J. Jurax 26.1.2017 2:17

Re: Takové centrum potřebné bez diskuse je.

No, místo Kalužík bylo v originále Kefalín - pak je českoslovenština na místě ... :-)

J. Šejnoha 25.1.2017 23:41

státní vyhledávání dezinformací je škodlivé

Připomenu zpravodajskou dezinformaci ohledně Iráckých chemických zbraní vypuštěnou v OSN do světa aby legalizovala vojenskou invazi USA do Iráku.

Kdyby tehdy existoval náš "úřad pravdy", tak by popírače této deziformace nepochybně orazítkoval jako dezinformátora. Všechny seriozní zdroje, přesněji Západní, tehdy papouškovaly to samé - "Irák má chemické zbraně a ohrožuje svět !"

Lživou propagandu lze potlačit jedině diverzifikací zdrojů. Nikoliv jejich nálepkováním a následnou perzekucí.

S. Kalužík 25.1.2017 23:39

Re: Takové centrum potřebné bez diskuse je.

No, kým tak hovorítě, musítě napísať dezinformácia. A dezinformace je nepravdivá informace, rádobyvtipálku !

K. Vyšata 25.1.2017 23:38

Re: Nebylo by na čase začít volat

Nebuďte takový šetřílek, velké činy žádají velké odměny. Žádné kapesné jak navrhujete.

Navíc, co když nějaký šťoural založí hlídání nás a bude třeba ho utišit .....

J. Jurax 25.1.2017 23:31

Re: Nebylo by na čase začít volat

Ano. Pod pětatřicet čistého nejdu.

K. Vyšata 25.1.2017 23:21

Re: Nebylo by na čase začít volat

Založíme neziskovku a ujmeme se díla.

J. Jurax 25.1.2017 23:19

Re: Takové centrum potřebné bez diskuse je.

A čo si predstavujetě, Kalužík, pod takým slovom dezinformace?

J. Jurax 25.1.2017 23:16

Re: Centrum má sloužit pouze

Jakou? Nejspíš tu, že to centrum má sloužit pouze k vyvracení dezinformací ...

J. Jurax 25.1.2017 23:14

Re: "vaše slova" . Lidé mají vlastní hlavu

Ano :-)

J. Jurax 25.1.2017 23:12

Re: Co to dotáhnout do konce

A pak další úřad k odhalování dezinformací úřadu pro odhalování dezinformací onoho centra pro odhalování desinformací - vzniklo by dalších několik stovek pracovních míst!

A v případě potřeby další ouřad na totéž o level výš ... tak se dá pokračovat celkem dlouho ...

J. Jurax 25.1.2017 23:07

Re: Ale pane europoslance

Nevím, jestli by to byl dobrý nápad. Ono za střízliva lezou z brusele samé broskvoviny, kdyby se tam ožrali, stěží by se to zlepšilo ...

Na druhé straně ten putovní cirkus EP nemá na nic podstatného vliv ... kdyby se zrušil, nepoznalo by se to ...

J. Jurax 25.1.2017 23:03

Re: Takto se může lišit informace od dezinformace

No vidíte, funguje :-)

J. Jurax 25.1.2017 23:02

Re: Nebylo by na čase začít volat

No jo, to je problém vnímaný již ve starém Římě - Qui custodiet ipsos custodes?

J. Jurax 25.1.2017 23:00

Re: No jo autore

Na žvásty provokatéra s nickem Rudolf nereagujte.

Ušetříte si nervy a čas.

P. Rudolf 25.1.2017 21:44

Re: Přesný postřeh!

Omlouvám se, ale "leštit si ego" na vás by mi připadalo jako dělat svého času.ramena na chovance známého ozdravného tábora v Terezíně. Já vím, je to od vás strašně daleko, ale byla jste tam někdy?

J. Kombercová 25.1.2017 20:49

Re: Přesný postřeh!

Máte pravdu, Rudi, jsem blbá, když vás tady nechám dobrovolně si na mě leštit ego. Aby vám jednou nepuklo v přímém přenosu. :)

J. Kraus 25.1.2017 20:42

Z kontextu událostí vyplývá,

že stíhány a umlčovány nebudou muslimské weby, vyzývající ke krvavému boji proti zkaženému Západu, vysmívající se nesmyslům o holocaustu a podobně, aniž budou vedeny k nápravě veřejné televise, jejichž lžím už nevěří ani pětadevadesátiletá osoba bez přístupu k internetu a zcela na tu televisi odkázaná, ale že persekuovány budou weby, hledající pravdu v oposici k masovým mediím. To za prvé. Za druhé, leckdy si pochybující čtenář udělá lepší úsudek podle komentářů pod článkem než ze článku samotného. Kdo se vyjadřuje k věci, kdo k osobě, úroveň jedněch i druhých. Některé autory, třeba známou disidentku zde na Psu, už nekomentuje skoro nikdo. Její kritici ji ignorují a její příznivci mlčí, protože se dokážou vyjadřovat jen k osobě kritikově. Na druhé straně na jistém webu, podle politicko-korektních hodnocení zcela obskurním a placeném nepřátelskou mocí, lze nalézt i několik dlouhých článků o U.S. misi Apollo, tedy jak to bylo s Američany na Měsíci. Čtenář s kladným vztahem k Americe, té původní, to přelétne poněkud s despektem, až se zarazí u nějakých čísel a vzorců v diskusi. V diskusi zcela v duchu viktoriánského gentlemanství. Doplněno odkazy na stránky NASA a youtube. I kdyby chtěl Putin tu věcnost, odbornou znalost a kultivovanost napodobit, dokázal by to? Řečeno s císařem Aurelianem a s Petrem Hájkem, vím že je to tak, ale nemůžu tomu uvěřit. Sem by mělo ministerstvo Pravdy napřít své síly, k hledání věcných chyb a nelogičností produkovaných nepřítelem, nikoli k ostrakisaci nepřátel podle politického zadání.

P. Rudolf 25.1.2017 19:45

Re: Přesný postřeh!

Ale madame, kde čtete, že vám něco vyčítám? Zase vaše tradiční vlastní projekce do příspěvku druhého?! Jinak děkuji za vaši poslední větu, kterou bezvadně potvrzujete obě teze, které ve svém příspěvku zmiňuji.

Nazdar, Kombi.

J. Kombercová 25.1.2017 18:11

Re: Přesný postřeh!

Přesně, paní Václavíková... Elišku jsem slyšela,nevím v jakém pořadu, Jana Rumla v jedněch Událostech, den už také nevím.

Stručně jejich posouzení tohoto nového útvaru, tak jak jsem vyslechla,mohu shrnout do nesmyslu. Trochu obšírněji jsem to napsala dříve. Odcitovat nemohu, je to už několik (i více) dní, odkaz... proboha.

Pokud mi nevěříte, tak nechte být.

Prý svoje představy... muhehe.

J. Václavíková 25.1.2017 18:03

Re: Přesný postřeh!

Pokud chcete po někom posouzení něčího vyjádřeného názoru, musíte jej buď přesně citovat v kontextu, nebo dát odkaz. Jinak je klidně možné, že si tam projektujete své představy.

R. Morava 25.1.2017 18:02

Re: Lidovecký slizoun

Máte na mysli, že 1)Mach chce bojovat proti lži islámského státu? nebo 2)Je špatné bojovat proti lžím islámského státu?

J. Kombercová 25.1.2017 18:00

Re: Přesný postřeh!

Proč vyčítáte mně něco, co řekli lidé, kterých si tedy vážím, i když ne vždy s nimi souhlasím.

V této věci ano... že stát tu není od toho, aby nařizoval lidem, co si mají myslet (stručně). Nazdar, Rudy.