18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

EVROPA: Bude válka v Kosovu?

Celá řada evropských politologů je toho názoru, že v případě Kosovanů nelze mluvit o dříve prokla­movaném právu na sebeurčení, protože žádný kosovský národ není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 22.1.2017 22:57

Re: No jo, ale když to takhle otočíte, tak to přestane být

Srbové se pokoušeli dost důsledně. Oficiální složky i paramilitární.

Ale jinak se chytejte, to vám jde.

J. Farda 22.1.2017 21:36

Re: Národ není nejvyšším typem etnické struktury,

Fajn, zase jsem položil oko na diskusi a musím přiznat, že mne diskutérka Netzer osočivší výše v diskusi pod p. Kechlibarem jiného co lžiprávníka inspirovala. Vy jste, nectěný pane Krystliku, ne jen pseudo, ale přímo echtovní lžihistorik! Notoričce Netzer tímto vzdávám dík.

F. Houžňák 22.1.2017 19:09

Jak píšu výše, že vy jste v akutní

argumentační nouzi, že vás nic lepšího než ozvěna nenapadá?

F. Houžňák 22.1.2017 19:06

No jo, ale když to takhle otočíte, tak to přestane být

pravda. Kosovské Albánce se nikdo nepokoušel vyvraždit. Zjevně se nacházíte v akutní argumentační nouzi, a takový člověk se chytá i těch argumentů ze všech nejpitomějších.

M. Prokop 22.1.2017 17:16

Re: Vy jste se mě doposud na nic neptal, tak hloupě

Máte pravdu. Ptát se tak pitomě jako vy, to nedělám.

Naprostá většina Albánců bránila svou vlast a svoje rodiny, což je pro vás asi anathema. Vy byste svoji rodinu nechal vyvraždit, za jásotu o multikulturním soužití?

M. Prokop 22.1.2017 17:13

Re: Plánovaný koridor do Evropy migrantům

Střelenej jste pořádně, to zas tedy jo.

M. Prokop 22.1.2017 17:13

Re: U Krymu to nikdo neuznal

Pokud by srbská armáda udělala v Kosovu referendum, tak se na ty výsledky také dostane.

M. Prokop 22.1.2017 17:11

Re: Díky za článek, už jsem o Kosovu dávno nic nečetla,

Albánci by chtěli Velkou Albánii.

Srbové by chtěli Velké Srbsko.

Chorvati by chtěli Velké Chorvatsko.

Chudáci Bosňáci! :-P

M. Prokop 22.1.2017 16:22

Re: Ne. Ale naprostá většina Srbů bránila svou vlast

Ne. Ale naprostá většina Albánců bránila svou vlast a svoje rodiny. Je vám to proti mysli? Vy byste svou rodinu nebránil? Jak vás tak čtu, tak asi ne a nechal byste jí za jásotu o multikulturním soužití klidně vyvraždit. To se máte čím chlubit.

M. Prokop 22.1.2017 16:21

Re: Pražská kavárna by také...

Od vás? To bude zřejmě vrchol vašeho intelektuálního vypětí. :-P

M. Prokop 22.1.2017 16:20

Re: Účelové Kosovo-základna stojí

Aha, tak oni migranti neproudí přes Řecko a Itálii?

Nějak vám z té základny jeblo.

V. Novák 22.1.2017 16:07

Re: Díky za článek, už jsem o Kosovu dávno nic nečetla,

I makedonští.

A jihosrbští z příhraničí.

Prostě všichni, podle toho, kde se přemnožili.

A dohromady se nedokážou uživit.

T. Krystlík 22.1.2017 10:45

Re: Národ není nejvyšším typem etnické struktury,

Dejme tomu, že jsem redaktorem NevPsa místo pana Wagnera a dostanu takový článek k uveřejnění. Ano, na Balkáně vždy všechny místní strany konfliktu páchaly zločiny a chovaly se mimořádně krutě, když byla příležitost, již po staletí, jenže autor mi vychází z mylného předpokladů hned v úvodu článku. Co s tím? Upozornit autora, aby článek korigoval, je jedna možnost, druhá je článek nepustit, protože vychází z naprosto mylných předpokladů, třetí jej uveřejnit s votem separandem redakce. Nejjednodušší je hodit ho do koše.

J. Mrázek 22.1.2017 9:09

Pražská kavárna by také...

..nejraději rozbíjela, ale vypadá to, že dostane po papuli ...

J. Mrázek 22.1.2017 7:39

Pochopíte Vy někdy něco?

Účelově ne, jinak by jste musel přiznat, že celé to "stěhování" je dávno plánované. Jenže to nemůžete, ztratil by jste "tvář" a přízeň kavárenských přisluhovačů ....

J. Mrázek 22.1.2017 7:36

Plánovaný koridor do Evropy migrantům

Už jenom tohle je "na střílení" účelových nechápavců...

J. Mrázek 22.1.2017 7:34

U Krymu to nikdo neuznal

A přitom referendu proběhlo a účast v něm byla 87% a téměř všichni nechtěli už mít nic společného s mafiánskou Ukrajinou ... někdo může, někdo prostě nesmí, jak se to komu hodí ...

J. Mrázek 22.1.2017 7:31

Účelové Kosovo-základna stojí

O nic jiného nešlo .... tedy kromě zajištění budoucí cesty migrantům při už tehdy plánovaném rozvratu Evropy ....

K. Wágner 22.1.2017 5:57

Re: Asi před sedmi, osmi roky.....

Zločinecké organizace etnických Albánců působící ve Spojených státech:

https://www2.fbi.gov/hq/cid/orgcrime/balkan.htm

K. Wágner 22.1.2017 5:51

Re: Národ není nejvyšším typem etnické struktury,

Vážený pane Krystlíku, každý, kdo bude pročítat tuto diskusi, uvidí, že jste hned z kraje napsal "celý článek patří rovnou do koše".

Ale to Vaše odvádění pozornosti od toho podstatného, totiž od páchaných a dosud nepotrestaných válečných zločinů a zločinů proti lidskosti k politické definici pojmu "národ" zde, v případě tohoto článku, Vám stejně nebude nic platné. Článek zcela evidentně není o národech, ale o zločinech. A ty v bývalé Jugoslávii páchali lidé, kteří patřili k několika národům.

Tedy pokud článek opravdu "patří do koše", vysvětlete zde, prosím, čtenářům diskuse, proč podle Vás k páchání zločinů v Kosovu nedocházelo a tudíž není třeba nějaké zločiny trestat.

K. Wágner 22.1.2017 5:30

Re: Díky za článek, už jsem o Kosovu dávno nic nečetla,

Nezáleží na definici národa, těch je několik, problém je spíše v tom, že kosovští Albánci by rádi časem Kosovo připojili k Albánii. Ovšem samotný článek není o nějaké definici kosovského národa, ale o dosud nepotrestaných válečných zločinech a zločinech proti lidskosti.

Někteří diskutéři jen fikaně odvádějí pozornost od tohoto zásadního problému k politickým výkladům definice kosovského národa.

J. Lancik 22.1.2017 2:28

Re: Co je to narodnost pane Wagnere?

Kazdy do USA prisedsi po petiletem pobytu ziska obcanstvi-US citizenship a tim americkou narodnost. Podobne v Australii a Kanade.

J. Kanioková 22.1.2017 0:37

Díky za článek, už jsem o Kosovu dávno nic nečetla,

tudíž jeho současné reálie neznám. Níže ale jsou komentáře k národu. Dnes jsem natrefila na to téma, ale ještě jsem to nečetla.

Národy vznikající souhlasem: Dekompozice národního státu (1/2) - http://www.svobodny-svet.cz/3805/narody-vznikajici-souhlasem-dekompozice-narodniho-statu-1-2.html

Národy vznikající souhlasem: Dekompozice národního státu (2/2 - http://www.svobodny-svet.cz/3806/narody-vznikajici-souhlasem-dekompozice-narodniho-statu-2-2.html

F. Houžňák 22.1.2017 0:21

Vy jste se mě doposud na nic neptal, tak hloupě

nežvaňte. Nemiluju, ale naprostá většina Srbů bránila svou vlast a svoje rodiny, což je pro vás asi anathema. Vy byste svoji rodinu nechal vyvraždit, za jásotu o multikulturním soužití?

M. Prokop 22.1.2017 0:18

Re: No, já neblbnu, já se jenom ptám,

Milujete hodně ty srbské vrahy? Asi ano, když se tak kroutíte.

F. Houžňák 22.1.2017 0:18

Ne. Ale naprostá většina Srbů bránila svou vlast

a svoje rodiny. Je vám to proti mysli? Vy byste svou rodinu nebránil? Jak vás tak čtu, tak asi ne a nechal byste jí za jásotu o multikulturním soužití klidně vyvraždit. To se máte čím chlubit.

F. Houžňák 22.1.2017 0:15

No, já neblbnu, já se jenom ptám,

milujete hodně ty albánsko-muslimské vrahy? Asi ano, když se tak kroutíte.

T. Krystlík 21.1.2017 23:51

Re: Národ není nejvyšším typem etnické struktury,

Pojďte tedy do debaty v češtině před televizními kamerami! Zařídím to. Dopište mi na tkrystlik@yahoo.de

M. Prokop 21.1.2017 23:47

Re: Co je to narodnost pane Wagnere?

Každý Senegalec, do USA přišedší?

M. Prokop 21.1.2017 23:44

Re: No, tenkrát se nemýlil, milujete hodně ty

Nemůžete blbnout méně stereotypně?