25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Hromadné vraždění a EU

Naďa Čižmárová, rozená Kratochvílová, z jihočeské Soběslavi se v pondělí večer 19. prosince stala ve svých 35 letech jednou z náhodných obětí masového vraha, který na berlínském vánočním trhu ve jménu tzv. Islámského státu ukradeným náklaďákem hromadně pobíjel „nevěřící“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 27.12.2016 19:59

Pokud by fungovala ochrana VNĚJŠÍ hranice Schengenu,

nebyly by nutné hranice vnitřní. Jinak, každý člověk zadržený bez dokladů musí automaticky do detence a pokud náhodou nedostane azyl, neopustí ji jinak, než že současně opustí i Schengenský prostor. Poskytnutí azylu je vyloučeno, pokud se hned na hranicích nepřihlásí policii, ale je dopaden ve vnitrozemí.

Za komunistů musel mít každý "občanku" u sebe a na vyzvání se jí prokázat. Pokud ji neměl, mohl po ověření totožnosti dostat pokutu (Ne vždy, mě kdysi dávno zadrželi bez občanky a když jsem jim řekl adresu, chtěli vědět, kdo bydlí vedle. Protože jsem to věděl, pustili mě).

J. Cervenka 27.12.2016 16:04

otazka

proc autor pise, ze v Cechach byse teroristovi nedostalo vyzivneho zazemi a ochrany? V Cechach se pestuje az 20,000 "hodnych"muslimu, tedy jake procentoi by muslimskeho vraha podporovalo?

P. Harabaska 27.12.2016 19:05

Re: otazka

Zatímco v západoevropských zemích za záštitu islámského fanatika hledajícího ochranný azyl lze považovat mnohde dokonce hostitelským státem finančně podporované mešity a jiná islámská "vzdělávací" zařízení, není pochyb o tom, že za opěrné body by v České republice mohly sloužit jako houby po dešti množící se prodejny kebabu. Pozoroval jsem na několika místech - především v malých městech - frekvenci zákaznictva navštěvujícího tyto prodejny, česky "cvrkot", a mám silné podezření, že jejich obrat je příliš malý, aby z něho mohl vyžít tam zaměstnaný personál, natož má-li poskytovat výživu i eventuálním rodinným příslušníkům prodejce.

P. Rada 27.12.2016 10:52

Multikulturalismus a dopady globalizace.

Autor se "pomateně" opřel o teroristický "vřed" globalizované společnosti která je rozjitřená a dokonce krutě válčí i s použitím chemických zbraní. Jen s teroristických emotivních excesů totiž dělá závěry po libosti. Jsou příznačně prošpikované výtkami k multikulturalismu, marxismu, evropanství ... a tedy vedoucí zas k nesnášenlivosti kterou jsme tu měli donedávna. Celkově předhazuje tezi .."Nábožensko ideologicky motivované masové vraždy" - jakoby za tím ale nebylo daleko více tichých ale o to krutějších zájmů.

Něco na tom tedy opravdu je. Válka Meky a Medíny se dnes vlivem globalizace infiltruje až k nám a to jako "organizovaný zločin". Zřejmě s cílem zatáhnout otevřeněji západ do původně vnitřního konfliktu uvnitř různě laděných komunit muslimů. Cílem extrémistů zřejmě je udělat s ze sebe spasitele muslimského světa - když už přímo vojensky na to nemají. Do tohoto dění se asi Merkelová nechce nechat zatáhnout a já se jí nedivím. Naopak autor zřejmě podkuřuje světově štvavým přístupům které extrémisté jen daleko krutěji realizují.

Západní svět v tom ale není tak úplně nevinně a to je o té ukryté krutosti. O tom už autor - údajně filozof - nemluví či dokonce neví? Vždyt střední východ ze svými nalezišti surovin a zejména ropy je v důsledku globalizace už dlouho světovou "zájmovou oblastí".

Autor nejspíše jako většina populace jí rohlíky... pečené na ruském plynu, jezdí na benzín z arabských nalezišt ... Platíme za to vše ale už jen do uzce specifikovaných kasiček lidí ovládajících zdroje či mocenské aparáty dotyčných oblasí. Sami jsme se takto stali zdrojem peněz na prosazování úzkých konfliktních zájmů a další nás zas do této špinavé hry chtějí zatáhnout i za cenu vražd. Takto se společnost prakticky všude na světě začíná víc a víc polarizovat se všemi až fatálními důsledky které ji zpětně ohrožují.

Tomuto neblahému vývoji mohou dobře fugující hranice pomoci ale musí být vedeny důsledně nejen na mapě ale i v tocích peněz surovin a peněz.

F. Svoboda 27.12.2016 13:22

Re: Multikulturalismus a dopady globalizace.

Pane Rado, píši zde velmi zřídka, ale po pročítání vašich příspěvků, ve kterých se " moudře vyjadřujete ke všemu, ať jsou to deštné pralesy, jaderné elektrárny a pod. a nyní i k hrozbě vetřelců pro nás všechny vás prosím : vezměte si penzistickou hůlčičku, jděte si na procházku do parku nebo lépe do p+dele a nezasviňujte zdejší diskusi svými kecy !!!

M. Prokop 27.12.2016 13:22

Re: Multikulturalismus a dopady globalizace.

Vy pijete vodu z potoka, ohříváte se klestím a papáte kořínky?

P. Han 27.12.2016 17:44

Re: Multikulturalismus a dopady globalizace.

A ty kořínky musí být autochtonní, aby to nedejpřírodo nebyl nějakej import.

J. Jurax 27.12.2016 21:54

Re: Multikulturalismus a dopady globalizace.

Mýlíte se. Motáte dohromady věci k sobě nepatřící.

Zde diskutovaný problém jsou vraždící islámští fanatici v Evropě a její nadměrné zamuslimení, jež jednak skýtá fanatikům servis a zázemí, jednak rozbíjí kulturní jednotu Evropy, neboť do ní vnáší cizorodé, nekompatibilní a svrchovaně nežádoucí prvky, jednak ignoruje, respektive na základě islámu popírá evropský právní řád. Mimoto je podhoubím obecné kriminality. Jde o časovanou bombu.

Problém by měl být urychůeně a účinně řešen. Integrace, natož asimilace moslemínů do evropské společnosti se kvůli islámu nepovedla dosud nikde. Výjimky jsou jen jednotlivci. Takže řešení bude muset být tvrdé - žvanění už bylo dost a stejně zjevně nepomáhá.

My máme štěstí, ještě nejsme přesmíru zamuslimeni, takže problém není vyhrocen, byť růžky už vystrkuje (spory o šátek ve škole). Je naprosto nezbytné zamuslimení naší země nedopustit. Ani kdyby bruselští papaláši pobouřeně pištěli a kvokali o kvótách.

Když už EU jako celek skrze neschopnost, ba blbost své rudozelené věrchušky odmítá chránit hranice EU nebo aspoň schengenského prostoru, měli bychom si chránit sami hranice své. Od čeho máme armádu?

J. Urban 27.12.2016 10:44

Divná země, tohle Německo. Měl jsem je

docela rád. Až do loňska, kdy jsem s hrůzou zjistil, že stačí jedno politické prohlášení jejich fírerky, aby v Německu přestaly platit německé zákony a Ústava (a to byli fírerka a její nohsledi dotčení až zuřiví, že obdobně nepřestaly platit zákony v celé Evropě). Aby tisíce politiků, úředníků a dalších státních zaměstnanců (a také většiny občanů) poslušně sklaply kufry, zasalutovaly a poslušně prováděly to, co vrchnost poručila. Ihned po tom projevu jsem prohlásil, že to bude konec Evropy. Události posledního jeden a půl roku mne rozhodně nenutí cokoliv na mém tehdy vysloveném názoru měnit.

P. Rada 27.12.2016 11:10

Re: Divná země, tohle Německo. Měl jsem je

Jak jste asi tak pane Urbane vnímal Německo v době studené války?

A jak jste jej vnímal s hlediska válek světových?

Jak jste vnímal sociallistický tábor? A jak dnešní "západní" svět?

Hrůza se kterou něco zjištujeme bývá totiž pravidelně více opřena o vlastních předpojatosti a fantazie - jak o fakta. V tomto praktickém ohledu by jste mohl ledacos začít měnit - třeba by Vás pak ledacos tolik nepřekvapilo.

Mám - když už - svým způsobem "hrůzu" s hlouposti či pohodlnosti svých vlastních spoluobčanů věřících, že za vším vězí jen jedno rozhodnutí elit - jako by si je nikdy nevolili a nikdy se ani jinak nepodíleli na systému ve kterém žijí.

J. Kopis 27.12.2016 12:13

Re: Divná země, tohle Německo. Měl jsem je

A tak se někteří, ti chrabřejší z nás, rozhodli změnit tento neutěšený společenský stav dovozem jiné a naprosto odlišné společenské kultury.

M. Prokop 27.12.2016 13:25

Re: Divná země, tohle Německo. Měl jsem je

Jak pan Urban, to nevím, ale já jako skoro ráj. Politicky i ekonomicky. Ovšem od té doby zase začínají Němci nějak blbnout. Před válkou a během ní dohněda, teď dozelena. Socialismus je obé.

K. Janyška 27.12.2016 10:37

Jděte s těmi tzv.společnostmi do háje, marxistický popleto

a nedouku. Právě tam vás Marx a socialisté světa chtějí mít. Jen jen občanstvo a spontánní řád lidské interakce, který ho řídí... Dzp.

J. Urban 27.12.2016 10:20

Přístup špiček EU připomíná ono

známé gottwaldovské "čím hůře, tím lépe". Asi se Gottwald učil od Stalina. Jistě, obdobně se choval i Hitler ve 30. letech, kdy soustavně paralyzoval německou parlamentní demokracii, až se dostal k naprosto nekontrolovatelné moci. Ergo: chaos a rozvrat, vyvolaný Merkel a spol. může v budoucnu velmi dobře posloužit Merkel a spol., aby pod záminkou "ochrany" společnosti a obnovení "pořádku" nastolili definitivní totalitu. Bude to neonacibolševická totalita střižená islamismem a šaríjou, to bude něco :-(

M. Prokop 27.12.2016 10:04

Schengen bych nerušil,

jen lépe hlídal.

P. Dvořák 27.12.2016 10:20

Re: Schengen bych nerušil,

"lépe hlídal" budí mylný dojem, jako kdyby dnes byl nějak účinně hlídán.

Leda byste za "hlídání" považoval tahání bárek plných magorů od pobřeží Afriky do Evropy.

M. Prokop 27.12.2016 13:26

Re: Schengen bych nerušil,

Ne, lepší hlídání si fakt představuji jinak.

Každá věc něco stojí a výhody Schengenu zatím stále převyšují nevýhody.

J. Lukavsky 27.12.2016 8:09

Presumpce neviny

"Vláda a parlament by měly požadovat trvalé obnovení vnitřních hranic

mezi státy Evropské unie, tedy zrušení schengenského prostoru." Komunisti postavili dvojitý drátěný plot se psy, vojáky, elektrickými dráty.Byla snad 100 km dlouhá a sloužilo na ní pár tisíc "hrdinných obránců hranice míru". Přesto se občas někdo přes ní dostal, nebo obešel... čili je to projekt předem odsouzený k neúspěchu. Obzváště dnes, kdy policista, který postřelí či nedej bože zastřelí feťáka, který se na něj vrhne s nožem stojí před soudem a advokát ho griluje otázkami, zda mu neměl nejdříve domluvit.... No podstatné je to, zda policista bude mít právo kohokoli zastavit na ulici a požádat o občanský průkaz či pas. Pokud dotyčný nic z toho nemá tak ho zatknout a předat k řízení před soudem s tím, že bude spinkat ve vyšetřovací vazbě. Ne, že když dotyčný nemá žádné papíry tak ho musí pustit. A pokud se ukáže, že dotyčný je "vodněkud z Afriky" a ani on neví odkud, tak ho tam pod dozorem odvést kam si řekne nebo holt dožije v báni.

V. Kain 27.12.2016 9:00

Re: Presumpce neviny

Se současnou koalicí vystoupit z E.U. je nemožné a ani budoucí vláda nebude vystoupení nakloněna.Bohužel máme smůlu.Musíme si počkat až se ta hrůza rozpadne sama.

J. Mrázek 27.12.2016 8:07

Teprve bude, zatím zásoby zbraní...

Z vedavec.org/komentare/2016/12/7138-americka-armada-v-evrope-rozmistuje-tanky.htm

M. Borak 27.12.2016 7:33

Diky za nazor, ale ne dekuji. Co zminujete, neni duvod rudit Schengen.

P. Dvořák 27.12.2016 8:00

Dokud vám to nebouchne pod prdelí,

nebo nesešrotuje půlku rodiny nějaký magor náklaďákem, bude velice dobré, když se mohou všichni teroristé světa pohybovat Evropou cik-cak, jak se jim zamane. A potom koneckonců také. Ostatních se to přece netýká, jako se to dnes netýká vás.

Schengen je levičácká utopie, která funguje přesně tím systémem, jako bylo v Rusku zkoušeno rozdávat tolik chleba každému, kolik potřebuje. Víte jak to skončilo? Lidi, kteří přišli včas, nosili domů chleba v pytlích a krmili tím prasata. Většina však byla hladem.

M. Borak 27.12.2016 9:23

Ano, to je prave ono. Pravdepodobnost, ze se neco takoveho stane i za stavajiciho poctu zmanipulovanych muslimu je asi stejna, ze do vas uhodi blesk.

Schengen je (asi) to nejlepsi co nas potkalo a pocitujeme ho i my bezni obcane.

Jak si resene predstavejete vy?

P. Dvořák 27.12.2016 10:04

Re:

Neberte mě teď doslova, ale řešení si představuji něco jako opatření k povolování zbraní.

Tedy: Zbrojní průkaz nedostane každý, kdo si zamane, tak i schnengenem by se neměl naprosto volně pohybovat, kdo si zamane. Tím eliminujete osoby trestané, cizí státní příslušníky (imigranty zejména!!!), za určitých podmínek budou mít státy možnost odebrat "doložku volného pohybu" atd.

Přece mi nikdo nebude tvrdit, že k základním lidským právům patří se toulat světem, aniž by si obyvatelé té které země prostřednictvím svého státu nemohli vymínit, že některé osoby budou pod kontrolou a některé osoby si domů prostě za žádnou cenu nepustí!

Z. Lapil 27.12.2016 11:02

Re:

Neberu-li Vás doslova, pak souhlas.

"Hranice muší bejt", a tím i země vízové a bezvízové. Kdo nemá pas, případně vízum, nesmí projít.

Myšlenka, že vízum případně platí pro jednotlivou zemi, je pro mě nová a nepřipadá mi vůbec špatná. Pro "registrované nelegály" by mohla platit třeba povinnost hlásit se co tři(?) dny na místní nebo dokonce kterékoliv policii (povolení jet "na dovolenou").

"Berlínský" případ ale neřeší - ten člověk vůbec neměl být v schengenském prostoru.

P. Dvořák 27.12.2016 10:09

Ještě dodatek.

S bleskem to není příliš vhodný příklad. Aby do mě neuhodil blesk, můžu především ovlivnit já sám. Na rozdíl od toho, aby do mně nenajel šílenec s náklaďákem.

A když už se do někoho náhodou trefí blesk, jedná se o tzv. "vyšší moc", kterou nemůžeme regulovat, na rozdíl od nepochybně vzrůstajícího počtu šílenců.

P. Lenc 27.12.2016 10:25

Re: Ještě dodatek.

Petře souhlas, ale mám takový dojem, že kdo nechce pochopit...Petře, já i Jarmila přejeme tobě i rodině to nejlepší Novém roce a ano, to opomíjené zdravíčko a trochu toho štěstí. Petr.

Z. Lapil 27.12.2016 10:53

Re:

Řekl bych, že výrazně větší. Jen letos(?) ve Francii Charlie Hebdo, ten koncert a promenáda v Nice. Podle vašeho tvrzení by ve Francii za tu dobu muselo být ke dvěma stovkám mrtvých po zásahu blesku.

Řekl bych, že na ty počty se nedostanete, i když rozšíříte statistiku v čase i v Schengenu.

Aby nedošlo k omylu: taky říkám, že Schengen ano.

M. Prokop 27.12.2016 10:05

Re: Dokud vám to nebouchne pod prdelí,

A vy máte nějakou záruku, že s hlídanými hranicemi sem žádný magor nevleze?

P. Dvořák 27.12.2016 10:16

Záruku?

Ježišmarjá jakou chcete záruku?

Zaručit vám můžu jedině to, že jestliže nebudou přijatá účinná opatření, bude počet vraždících šílenců stoupat mnohonásobně rychleji, než když jich většinu zavčasu eliminujeme. Jakýmikoliv prostředky. Doslova jakýmikoliv. Nevím jak to máte nastaveno vy, ale já raději vidím téct krev z jiného, než ze sebe. A když to bude někdo, kdo mi "jde po krku", raději uvidím se na zemi válet jeho hlavu, než tu moji.

Než sedět na prdeli a přemýšlet, že není záruka a vymýšlet, jak nic neudělat, aby nějaký šílenec náhodou nebyl chráněn na svých (stupidně stanovených) právech, spíš by to chtělo tu prdel rozhýbat. Tím nemyslím vás, ale příslušné státní orgány.