25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Má EU nějakou dobrou budoucnost?

Je o mně známo, že jsem přísným kritikem EU. Nijak to neskrývám, nijak se za to neomlouvám. Dnes už to navíc není postojem až zas tak výjimečným. Dříve jsem byl více osamocen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 30.10.2016 2:54

Bolí paranoia ?

J. Hejmala 30.10.2016 6:59

Re: Bolí paranoia ?

J. Kanioková> Ovčáčku copak _

M. Moravcová 30.10.2016 6:57

Re: Haló šéfe!

ale no toto? Kdyby blbost kvetla, tak jste samej vět.

J. Hejmala 30.10.2016 7:00

Re: Haló šéfe!

Marcela Moravcová >>.Ovčačku copak ?

M. Pivoda 29.10.2016 21:00

Co Václav Klaus ve svém článku nenapsal. A otázka

Klaus: "... Evropa může mít dobrou budoucnost, když provede fundamentální změnu, neboli hlubokou rekonstrukci svého institucionálního rámce a ideologie, na níž byl dosavadní vývoj založen. ..."

"A proto podporuji Alternativu pro Německo." - Tento výrok Václav Klaus ve svém článku sice nenapsal, ale občané Česka na vlastní oči viděli jeho snahu o "fundamentální změnu" v Německu.

Otázka: Konstruktivní přístup k Evropě Václava Klause vede přes Alternativu pro Německo?

M. Prokop 29.10.2016 22:21

Re: Co Václav Klaus ve svém článku nenapsal. A otázka

Dalo by se to říci i tak, že AfD je blíže realitě než soudruzi v Bruseli i Berlině.

R. Tesařík 30.10.2016 0:29

Re: Co Václav Klaus ve svém článku nenapsal. A otázka

A než pan Pivoda.

S. Netzer 30.10.2016 7:49

Re: Co Václav Klaus ve svém článku nenapsal. A otázka

Nedalo.

Z. Velínský 29.10.2016 20:28

Díky, je z toho dobře vidět, co produkoval prognosťák

Jeden jako druhý, Zeman a Klaus. Sami si o sobě myslí, že jsou úžasně chytří, jediní, kteří všemu rozumějí a už dávno to přece říkali. Ale když se jim poskytne možnost, aby svou genialitu předvedli činy, vede to v případě jednoho k rozkradení celého státu a v případě druhého ke ztrátě cti toho státu. Prognosťák naučil své elévy velkým a inteligentním slovům, za kterými je jenom obrovská hloupost zakrývaná sebestředností.

J. Kulheim 29.10.2016 20:45

Re: dobře vidět,

obrovská hloupost zakrývaná sebestředností.

M. Prokop 29.10.2016 20:59

Re: Díky, je z toho dobře vidět, co produkoval prognosťák

Možná byste věděl, jak privatizovat hladce a bez kradení (rozkradení celého státu je pitomost hodná někakého komunisty). Ovšem, pokud byste měl k dispozici místo Čechů anděly. A privatizovat bylo nutno, s tím, co bylo k dispozici. I v policii, justici a Parlamentu.

M. Pivoda 29.10.2016 21:04

Prokop:Privatizovat bylo nutno, s tím, co bylo k dispozici.

A dokonce i s tím, co bylo v psychické výbavě samotného Václava Klause - viz jeho pokus o ukradení pera v Chile.

Takže ano, "vrána k vráně sedá" - a proto to nemohlo dopadnout jinak.

M. Prokop 29.10.2016 22:23

Re: Prokop:Privatizovat bylo nutno, s tím, co bylo k dispozici.

Holt se zajímáme každý o něco jiného, vy o marginality, já o zásadní možnosti v dané době a s danými lidmi.

I kdyby byl Klaus geniální a navíc Mirek Dušín, nezměnilo by to ostatní lidi zde.

M. Bílý 30.10.2016 2:26

Jak je to možné,pane Pivodo(29.10-21:04)já jsem v životě ...

... "ukradl" několik propisek a nevláčejí mě v mediích. Budu muset na Václava Klause žárlit a nadávat mu jako mnozí zamindrákovaní v tomto státě.

M. Pivoda 30.10.2016 14:40

Doporučení: Kradněte sousedům i slepice - ale jako anonym!

Určitě jste ty propisky neukradl jako reprezentant Českého státu v zahraničí a v přímém záběru televizních kamer.

M. Moravcová 30.10.2016 7:04

Privatizovat bylo nutno, s tím, co bylo k dispozici.

ale, ale, už zase pero? To je tedy argument. Zavolejte panu Špačkovi, třeba to vysvětlí speciálně pro vás, jak se to má s protokolárním perem.

S. Donát 30.10.2016 11:07

Re: Privatizovat bylo nutno, s tím, co bylo k dispozici.

"Argument" s ukradeným perem může dnes použít už jen polodementní troglodyt. Škoda každé reakce na takového.... :-)

J. Hejmala 30.10.2016 12:56

Re: Privatizovat bylo nutno, s tím, co bylo k dispozici.

Vy vyslite to jak Klaus ukradl to pero?> No to muze jen poslouzit Vasikovi ten s tim ukradenym perem ted pise Vyvadile

S. Donát 31.10.2016 0:43

Re: Privatizovat bylo nutno, s tím, co bylo k dispozici.

Já o vlku a troglodyt se ozval. Zdravím :-)

F. Hereit 29.10.2016 17:28

i já

S. Tomáš 29.10.2016 16:44

Genius

Půl miliardy Evropanů je hloupá, pouze Klaus rozumí úplně všemu.

E. Erat 29.10.2016 19:58

Re: Genius

Ne, stačí ti hlupáci z Bruselu. Britové to většinově pochopili. Kdyby byla umožněna referenda, i v jiných státech, tak by se jistě našla řada států, kteří mají stejně chytré voliče jako v UK.

I. Janoušek 29.10.2016 15:38

Moudrý Klaus

Vážený pane bývalý prezidente,

velmi mě mrzí, že jste dlouhý čas strávený v politice nevyužil k tomu, aby jste EÚ ukázal jak se to má dělat. Vaše permanentní kritika, jak se to dělá špatně, ničemu nepřispěje. Tak hurá, kandidujte do EÚ a ukažte jim to.

F. Houžňák 29.10.2016 15:45

Ta "EÚ" je prosím co?

P. Manda 30.10.2016 7:13

Re: Ta "EÚ" je prosím co?

on neví, jen to měl napsat a dostal 15 Kč.

M. Kolář 29.10.2016 15:25

rozkopat ..

Tak, pan Klaus již dávno prokázal že dobrým reformátorem není, ač se za něj vždy rád vydával. Zřejmě dodnes nepochopil proč jeho reformy z počátku devadesátých let byly nefunkční , vedly k bankovnímu socialismu (a následnému krachu bank) , uměle nízké nezaměstnanosti, se kterou se ve světě tak rád chlubil, podcenění institucionálního rámce hospodářství i celé post-komunistické společnosti. Ještě stále věří, že ekonomie může nahradit všechno společenské vědění? Kapitalismus u nás paradoxně začal až kroky tehdejší levice privatizací bank, přizváním investorů. Tedy opuštěním klausovského hospodářského nacionalismu doplněného o účelově (?) nefunkční instituce. Tedy je snad i dobře že jeho současné články jenom rozkopávají co lze a ani se nesnaží o jakýkoliv reformní návrh. On dobře ví, že pokud se EU rozpadne, již nic jiného nevznikne. A o to jde. Zřejmě jde též o zájmy Ruska (?). Pokud se rozpadne současná EU, zhroutí se společný hospodářský prostor, začne protekcionismus, nahnědlý národní socialismus. Je třeba vyhlásit evropský federální stát na liberálním základě. . To je jediná adekvátní cesta, čas nazrál ..

M. Prokop 29.10.2016 15:38

Re: rozkopat ..

Bojujete udatně, ovšem ne s Klausem, ale s vašimi představami o něm.

Na evropský federální stát na liberálním základě holt nejsou lidi. V národních státech nejsou Evropané jako politický národ a v Bruseli zase nejsou ti liberálové. Samí zelený socan.

M. Bílý 29.10.2016 16:52

Shrnul jste to hezky, pane Prokope (29.10-15:38) ...

... souhlasím s Vámi.

F. Hereit 29.10.2016 17:31

Re: Shrnul jste to hezky, pane Prokope (29.10-15:38) ...

Sem patřilo to i já, tedy souhlasím s panem Prokopem (a často)

S. Donát 29.10.2016 19:59

Re: Shrnul jste to hezky, pane Prokope (29.10-15:38) ...

Připojuji se.