25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Od Brežněva poprvé

Titulek je to nadnesený, ale dnes už to jinak nejde, titulek prodává. Prohlášení čínské ambasády je ale bezpochyby nejdrzejší akt vměšování do svrchovanosti našeho státu od dob, kdy Leonid Brežněv a jeho okolí připravoval výměnu politické reprezentace a nastolení okupačního režimu. Rovnítko mezi tím pochopitelně není a hrozba bratrské pomoci Pekingu Zemanovi a Ovčáčkovi je nulová. Princip je ale stejný, je to zásah to našich interních věcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 23.10.2016 22:44

Ministr kultury je Stydlín

"Ze kterého telefonního čísla mu SMS přišla, ale ministr ukázat nechtěl."

M. Varadinková 23.10.2016 22:49

Re: Ministr kultury je Stydlín

Ani nemohl, protože z žádného čísla nepřišla. Byla totiž v režimu "Vytvořit" a Forejt nebyl jejím odesilatelem, ale adresátem. Takových esemesek si ovšem může každý vytvořit, kolik chce:-)))))

P. Smutný 24.10.2016 0:45

Re: Ministr kultury je Stydlín

Například Jaroslav Gavenda mohl, že? :-))))

P. Smutný 23.10.2016 22:06

Ve Francii to nedopadne dobře.

http://1url.cz/7tHGm

Vypadá to, že občanská válka je nevyhnutelná, jak pravil F.R.Čech.

M. Varadinková 23.10.2016 22:05

Vstup volný pro každého bezdomovce?

.....Šéfa hradního protokolu Forejta, který jim informaci telefonicky předával, se ptala, zda přijde ještě nějaká informace písemně. Odpověděl prý, že nikoli.....

Zdroj: http://www.lidovky.cz/vedeli-jsme-o-tom-ze-byl-tlak-na-daniela-rika-jiri-brady-o-ministru-hermanovi-1b7-/zpravy-domov.aspx?c=A161023_185118_ln_domov_ELE

Je nesmysl, že by už neměla přijít žádná informace písemně, protože bez písemné pozvánky přece nikoho na Hrad nepustí. Jinak by tam pak mohl přijít na recepci úplně každý bezdomovec. Ten, kdo je zván na Hrad na oslavu 28.října, se musí při vstupu prokázat písemnou pozvánkou.

Takže: buď si někdo hrál na Forejta a udělal si z nich dobrý den (že by jejich povedený synoveček?), nebo si to Hermanovi příbuzní vymysleli.

M. Prokop 23.10.2016 22:12

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Occam. :-P

M. Varadinková 23.10.2016 22:19

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

A ta esemeska "od Forejta", proč je ve skutečnosti v režimu "Vytvořit" a Forejt je tam adresátem, nikoliv odesilatelem? Foto mobilu viz ten odkazovaný článek na lidovkách.

P. Smutný 23.10.2016 22:32

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

„8. září odpoledne na slovenském velvyslanectví při rozhovoru pan prezident řekl, že moji nominaci schválil, ale pokud se setkám s dalajlamou, že ji zruší. Takto mi to přímo řekl. Byli u toho dva ministři naší vlády, jeden velvyslanec a myslím, že ještě obsluhující personál,“ řekl Herman.

Myslíte, že kdyby to nebyla pravda, že by Zeman Hermana nerozložil na prvočinitele?

M. Varadinková 23.10.2016 22:40

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Proč potom Herman falšuje tu esemesku?

A 8.září(to je víc jak měsíc) určitě ještě žádný seznam hotový nebyl. Možná mu Zeman řekl, že když Herman nevyhoví jeho žádosti, tak on nevyhoví té Hermanově. Jako jí nevyhověl v minulých letech. No a?

Aféru z toho dělá akorát ublížený Herman, ba možná ji dokonce cíleně vyrábí a zneužívá k tomu své příbuzné.

J. Anděl 23.10.2016 22:58

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Je to opravdu pozoruhodné. Napsat si falešnou SMSku a ani si jí neposlat z jiného telefonu, jehož číslo si uložíte jako od Forejtka (nebo co to je za typ message). Chci říct, vyžaduje to určitě určité technické dovednosti, jsem si toho vědom. Dost drahé vybavení, které si nemůže dovolit úplně každý. Ale Bilderberg by na to snad mohl mít, ne? Na nějakou starou Nokii by se mu snad mohli složit. Tak si týden nedají kaviár, proboha, no. Horší je to s inteligencí a orientaci v těch moderních technologiích, jsou to už starší pánové.

Nebo je ještě možné, že si to představuju moc jednoduše, že ve skutečnosti je to ještě mnohem složitější, vytvořit takovou falešnou zprávu, takže jim nezbývalo než doufat, že si lidi toho "vytvořit" nevšimnou. To ovšem hrubě podcenili inteligenci některých obzvlášť pozorných a všímavých občanů.

Ale sto bodů všem za úspěšné zamluvení historicky největšího trapasu podlézavé připosranosti našich vládních představitelů. Bravo. Potlesk. Jen Hermanovi se to nepovedlo, mohli je v tom pěkně vykoupat. Ale nakonec z toho bude blamáž alá Peroutka. Takže jako jo, uznávám, vyhráli jste.

M. Varadinková 23.10.2016 23:05

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Podlézavé připosranosti se dopouští Sobotka vůči Angele a Bruselu. A předtím Topolánek s Lisabonskou smlouvou.

To prohlášení vůči Číně, které říkalo pouze to, že dál platí to, co platilo doposud (proč Vám to doteď nevadilo?), a nikoliv to, co by si snad mohla Čína vyložit z provokativního chování ministra kultury.

J. Anděl 23.10.2016 23:11

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Když se podíváte na ulici na procházejícího muže a manžel vás donutí znova odříkat svatební slib, připadalo by vám to okej, nebo by to byl náznak, že máte doma pěknýho parchanta?

V. Čermák 23.10.2016 23:21

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Kmoníček to vysvětloval tak, že z Čínské ambasády přišel dotaz a to prohlášení byla reakce na ten dotaz. Znělo to logicky a nikdo z ostatních to nezpochybnil.

A. Trick 23.10.2016 23:21

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Čínská velvyslankyně vznesla dotaz zda dohodnuté stále platí. Odpověď dostala a kavárníci dělají z prdu kuličku.

M. Varadinková 23.10.2016 23:22

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Pokud by ten procházející muž byl můj milenec (byť bývalý) a já se s ním začala líbat, tak by mne nepřekvapilo, že by manžel chtěl být ujištěn, že s dotyčným už nic nemám.

J. Anděl 23.10.2016 23:36

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

V tom to možná bude. Vy to vnímáte jako líbání se s bývalým milencem. No když myslíte.

J. Anděl 23.10.2016 23:12

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Sama jste tu psala, že dalajlama o žádné odtržení (narušení územní celistvosti, nebo jak to tam mají zformulované) neusiluje. Důvod, proč si to mohou takhle vysvětlit, je ten, že jsou to úplní debilové.

J. Anděl 23.10.2016 23:14

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Počkat, nejsou oni to vlastně komunisti? Ježiš, no tak to jsme doma.

M. Varadinková 23.10.2016 23:19

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

To ovšem vysvětlete Číňanům.

Pokud si myslíte, že naším úkolem (naší svatou válkou) je předělávat Čínu, tak se zas tolik nelišíte od těch, co vedou svůj džihád ve jménu jiných ideologií (třeba islamisté, co by zas rádi předělali nás).

Já si zas myslím, že i s "úplnými debily" se dá obchodovat a pokud je máme vůbec někdy předělat, je k tomu vzájemně výhodný obchod určitě lepší způsob, než vzájemné naschvály.

J. Anděl 23.10.2016 23:30

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Ano, dá se s nimi obchodovat. Ale nemůžou mít absurdní požadavky.

Pořád absolutně nechápete, že nechci, abychom předělávali Čínu, nechci předělávat Čínu, jen nechci předělávat nás. Proč je to pro vás tak složité?

Chci po nich totéž, co třeba po islámských imigrantech. Po naší vládě chci totéž, co po nich chci ve vztahu k EU. Po imigrantech respekt k tomu, jak to u nás chodí (doma, ať si to dělají, jak chtějí), po vládě hájení toho, jak to u nás chodí, hájení naší suverenity. Nelíbí se mi, když pusa uslintaná od breptání o suverenitě líže boty čínským komunistům.

Nemusíte s tím souhlasit, ale nepodsouvejte mi pořád to, že chci předělávat Čínu.

V. Čermák 23.10.2016 23:44

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Požadavky mohou mít jaké chtějí. Vládě absurdní nepřipadaly, když s nimi dohodu učinila. Dotaz byl, zda dohoda stále platí a naše odpověď byla, že stále platí.

J. Anděl 23.10.2016 23:55

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Ne, takhle přesně nezněla ani ta dohoda, ani ta odpověď.

M. Varadinková 23.10.2016 23:46

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Proč si myslím, že chcete předělávat Čínu? Protože jste napsal "Důvod, proč si to mohou takhle vysvětlit, je ten, že jsou to úplní debilové".

Nejste prostě schopen smířit se s tím, že oni si některé věci vysvětlují jinak, než si je vysvětlujete Vy.

Nikdo Vás přece nepředělává, klidně si pozvěte dalajlámu k sobě domů.

J. Anděl 23.10.2016 23:50

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Můj názor na jejich receptivní a kognitivní schopnosti nemá nic společného se záměrem je nějak měnit.

Ano, vysvětlují si nějaké věci jinak. To si muslimové vysvětlují taky nějaké věci jinak. Když pojede Zeman na návštěvu do Číny a vysmrká se jim do ubrusu, pak budu mít plné pochopení pro to, že se cítí dotčeni, i když tady u nás by nám to připadalo naprosto normální.

M. Prokop 23.10.2016 23:17

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Hezká teorie, má ovšem jednu vadu: Ani ta podlézavá připosranost by nevzbudila příliš velký ohlas. Je nás málo, kteří to tak vidí.

Dobrou noc.

J. Anděl 23.10.2016 23:23

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Pro jistotu zdůrazním, že ta teorie byl sarkasmus ;-)

J. Anděl 23.10.2016 23:47

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

A radši, někdy to s tím sarkasmem přeženu, ještě upřesním, že samozřejmě na druhou stranu váhy lze položit (vynechám-li neochotu zjišťovat, co je to vůbec za snímek a odkud to přišlo) třeba prostě rozhraní blackberry v aplikaci s esemeskama (to rozhraní neznám), kde je možné při čtení zprávy rovnou "vytvořit" zprávu pro toho, kdo nám napsal. Nebo něco jiného, o něco méně zběsilého, než to, co jsem popsal. Protože prakticky cokoliv, třeba zásah nadpřirozených sil, se mi zdá pravděpodobnější, než taková neschopnost udělat jednu falešnou smsku a myslet si při tom, že to projde.

A zdůrazňuju, že je mi v zásadě jedno, resp. nepřipadá mně osobně moc důležité, jak si to vyříděj s těmi vyznamenáními.

No a co se týče teorie o ugrilování za podlézavost - to máte asi pravdu.

P. Smutný 23.10.2016 22:13

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Nebo lže hradní čtyřka, jak je obvyklé.

Už se našel ten článek od Peroutky?

M. Prokop 23.10.2016 22:15

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Radio Jerevan: Článek se našel. Vlevo dole na stránce. Jen ne od Peroutky a ne v Přítomnosti. https://www.novinky.cz/domaci/416216-clanek-hitler-gentleman-se-nasel-ale-vsechno-je-jinak.html

A. Trick 23.10.2016 22:31

Re: Vstup volný pro každého bezdomovce?

Tak moc zase není. Paní Terezie Kaslová Jirásková Bienertová se jistě neraduje z toho, že se objevilo to co Peroutka napsal před válkou a na co by si jinak nikdo nevzpomněl.