24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SVĚT: Sympatičtější počínání ruské než americké

Několikrát jsem si to vyzkoušel, a sice při výuce univerzitního kurzu s názvem „Introduction to International Law“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 4.10.2016 22:49

Díky, pane Ulči,

naprosto s Vámi souhlasím. A viděla jsem video, asi jiné, kde ruská posádka taky pořádně zamávala s piráty. Už nevím, myslím, že nikoho nezabili, ale zbavili piráty všech zbraní a všech možných pomůcek, a posadila je na jejich bárku, myslím, že bez motoru.

J. Mrázek 4.10.2016 16:15

Zapečetěné urny už odvolené s Hillary...

www.armstrongeconomics.com/international-news/north_america/2016-u-s-presidential-election/worker-claims-to-discover-a-warehouse-in-ohio-loaded-with-ballots-for-hillary-already-filled-out/

P. Kohoutek 4.10.2016 18:56

Re: Zapečetěné urny už odvolené s Hillary...

Taková snaha a Donald je v klidu. Pošli to Mrázku do jeho volebního štábu, jsou tam úplní hlupáci a čekaní na tebe a tvoje konspirační kraviny.

R. Morava 4.10.2016 15:00

Právo neralistických bláznů na lumpy nefunguje

Tak nějak to v reálu je. Na chodu světa vidíme, co dnes chodí z právnických a sociologických univerzit.

Právníci i sociologové jsou mimo realitu a nechápou, že lidé kvůli kterým mají psát zákony nejsou jako oni sami. Typický člověk pro kterého zákony fungují = není terorista ani zabiják, ani hloupý zloděj ale zato se vyzná v právních kličkách. Výsledkem je že v síti zůstanou slušní lidé, kteří se neorientují v právu.

Bohužel na darebáky to nefunguje, protože ti jsou jiní a na tuto "kupodivu" hru nepřistoupí.

Je normální aby si Breivik diktoval stravu a podmínky ve vezení? Migranti rozřezávali kamiony, házeli kameny na policii a znásilňovali spolubydlící, zloději opakovaně kradli a teroristé se nebáli, že jejich řádění pocítí vlastní rodina a okolí?

J. Veselý 4.10.2016 13:57

Ani immámům se nechce umírat mučednickou smrtí.

Někde jsem zahlédl, jak na Sicílii, která se hroutí pod náporem běženců, si zavolali šéfové místní mafie několik immámů a suše jim oznámili, že na Sicílii vládne mafie, že případný teroristický útok by jim kazil kšefty, tak ať laskavě počítají s tím, že pokud se nějaký útok s fatálními důsledky vyskytne, okamžitou další obětí bude příslušný počet rodinných příslušníků šéfů zdejší muslimské komunity. A je klid.

M. Varadinková 4.10.2016 13:42

Tvrdá ruka nebo humánní zacházení se zločinci?

Co funguje lépe? Tvrdá ruka nebo humánní zacházení? Jak kdy. Záleží to na tom v jaké fázi se civilizační úroveň daného společenství nachází.

Jestliže jde o společenství civilizovaných jedinců, kteří jsou zvyklí ctít psaná i nepsaná pravidla a jen tu a tam někdo vybočí a spáchá zločin, pak humánní zacházení i se zločincem, spravedlivý soud, právo na obhájce a presumpce neviny mohou fungovat a zaručují do značné míry (samozřejmě ne stoprocentně) každému jednotlivci, že nebude potrestán neprávem.

Jenže ve společnosti "divokých", málo civilizovaných, kteří jsou zvyklí uplatňovat "právo silnějšího", určitě funguje lépe, když ten nejsilnější ze všech je právě vládce schopný tvrdou rukou ztrestat všechny neposlušné a udělat pořádek. Podobně to funguje ostatně i ve zvířecích smečkách. V lidském společenství ten vládce nemusí sám být nejsilnější přímo sám fyzicky, ale musí mít k dispozici silový aparát (policii, armádu).

Může se nám to nelíbit, že v některých zemích vládne diktátor, který se s "opozicí" nemaže, ale na jejich stupni civilizačního vývoje to může být pro ně ten nejvhodnější způsob vlády. Vnucovat jim násilím něco jiného, k čemu ještě oni sami nedospěli svým přirozeným vývojem, je nejen kontraproduktivní, ale přímo zhoubné, protože to vede k válkám, chaosu a mnohem většímu krveprolití, než kdyby jim dál tvrdou rukou vládl ten původní diktátor.

Prostě jsou situace, kdy se tvrdá ruka osvědčuje více, než lidskoprávní humanismus, a ti piráti jsou jedním z mnoha příkladů.

J. Kanioková 4.10.2016 22:52

Samozřejmě

ta přeslavná "lidská práva", to je neskutečná pitomost.. sebevražedná..

A. Alda 4.10.2016 13:38

Ruský přístup je zcela správný

a je k vzteku, že USA a EU neuplatňují vůči muslimským zločincům přístup stejný.

J. Kraus 4.10.2016 13:19

Ty Rusy moc nechválit. Čím hlubší příkop

mezi námi vyspělým Západem a jimi, tím líp. Přece bychom se nechtěli s nimi smířit, aby ještě nakonec nepřevzali naše západní hodnoty a nějak buransky zpotvořené a převrácené naruby je nám pak indoktrinovali zpět. Dobře to dělá Aston v úvodnících. Tu polituje čtyři americké technické specialisty – konspiranty ve věci pádu dvojčat za čtvrthodinku mediální slávy, tu přirovná sestřelení malajsijského letadla ke katyňskému masakru a pan president Zeman, tedy raději jenom Zeman, toho by měli nejspíš zbavit svéprávnosti. Čtenář prodchnutý západními hodnotami jásá a souhlasí, čtenář dosud neuvědomělý začne projíždět internet, aby se dověděl víc. To je nebezpečné, zvlášť pokud ještě nezapomněl ruštinu. A i když rusky neumí, mnoho napoví výrazy tváří, ať na vojenské přehlídce, členů Kubanskego kazačigo chora nebo dětského souboru Demisolka. Takoví už se na Západě nevidí, to prostě do Evropy nepatří. Jsou oškliví a nesrozumitelní a u příslušníků takové LBGT komunity by pouhý pohled na ně vyvolal psotník. Jak je to nebezpečné, vidíme třeba na muzikantech Norwegian Royal Band, kteří u příležitosti setkání vojenských hudeb v Moskvě nastudovali pochod Proščanije Slavjanki z doby rusko-japonské války. Norové, doma vyloženě mdlí a bez šťávy, v Rusku najednou obživli, zpívali rusky, pochodovali po scéně, ve tvářích radostné vzrušení a ovace posluchačů nebraly konce. Tak snadná je indoktrinace.

Naštěstí takových zpozdilých čtenářů je málo, ale ostatní, uvědomělí, by se měli chránit a nevystavovat pokušení. To by je pak mohlo napadnout, že by, když jimi někdo pohrdá a kope do nich okovanou botou, se mohli začít bránit jako Rusové. To je ovšem zcela nepřijatelné, lépe je nechat se ukopat k smrti a zemřít spokojen, že jsem neporušil žádné z lidských práv a navíc ukončil nejen svoji zkázonosnou biostopu, ale i přispěl k zániku těch, kteří vykořistili celý svět. Potom Rusové zjistí, že za tím hlubokým příkopem zbylo jen několik posledních, kteří se ubránili a kteří je vítají.

I. Dekyský 4.10.2016 22:29

Re: Ty Rusy moc nechválit. Čím hlubší příkop

Jste neuvěřitelný pitomec...

J. Kanioková 4.10.2016 22:53

:)))))))))))

B. Rybák 4.10.2016 23:02

Re: Ty Rusy moc nechválit. Čím hlubší příkop

Přesně tak! Čím hlubší příkop, tím větší je pravděpodobnost toho, že se ho ti, které má oddělovat naučí přeskakovat!

V. Novák 4.10.2016 11:52

Nešlo spíš o incident v Mombase?

...

P. Vaňura 4.10.2016 11:13

Samozřejmě, Rusové se chovají jako muži,

západ je řízen smečkou idiotů. Piráti se odjakživa věšeli na ráhna a v 19 století by příslušné vlády neváhaly vzdat rozkaz, aby pobřežní osady pirátů byly rozstříleny z lodních děl!

S. Blazkova 4.10.2016 12:33

Re: Samozřejmě, Rusové se chovají jako muži,

Myslím, že připrchlíci do RF by dopadli stejně a bylo by po "stěhování národů"

Ruská hlídková loď a somálští piráti... 10.01.14, 18:13, autor: Sub-Zero, vyšlo v blogu: Sub-Zero

GP Tip | Komentáře (10),Spuštěno: 81337x , Hodnocení: 91% (33 hlasů)

*** Video je natočené komandem ruského námořnictva na somálské pirátské lodi, nedlouho poté, co piráti ukořistili ruský ropný tanker. Námořnictvo EU, které v těchto vodách hlídkuje, nezasáhlo, protože se obávalo, že při zásahu budou oběti. Ruské komando tedy zasáhlo, osvobodilo své druhy a loď s ropou. Pak piráty umístilo na zádi jejich vlastní lodi. Rusové prohledali pirátskou loď a nalezli hodně zbraní a trhavin. Po opuštění pirátského plavidla ho vyhodili do povětří i s připoutanými zbývajícími živými piráty. Komando potopilo pirátskou loď s piráty bez jakéhokoliv soudu, právníků atd. Použili k tomu proti-pirátské zákony 18. a 19. tého století, kdy kapitán má právo naložit s piráty podle vlastního uvážení. Obyčejně byli pověšeni. Výsledek: je téměř jisté, že ruské lodě nebudou v budoucnu napadány somálskými piráty.******* Co vy na to?

https://youtu.be/TruV3sxS9Zw

P. Vaňura 4.10.2016 12:59

Re: Samozřejmě, Rusové se chovají jako muži,

Samozřejmě souhlas. Doporučuji jinak bolševický film, který se jmenoval Trosečník z otrokářské lodi. Tam byl citován paragraf z mezinárodní koncence, kdy kapitán válečné lodi kteréhokoliv státu mohl otrokářskou loď zajmout a kapitána i s otrokářem pověsit!

V. Novák 4.10.2016 18:29

Re: Samozřejmě, Rusové se chovají jako muži,

Britové na to od první čtvrtiny 19. století nepotřebovali žádnou mezinárodní konvenci. Prostě svým kapitánům nejen válečných, ale i ozbrojených obchodních lodí - a ozbrojené byly prakticky všechny, tak se tenkrát námořní obchod dělal - toto právo a povinnost dali.

Důsledkem, bohužel, bylo i to, že kapitáni otrokářských lodí plujících do Ameriky nechávali v případě pronásledování otroky naházet do moře. V okovech, aby šli ke dnu rychle a nemohli svědčit.

P. Smatlak 4.10.2016 10:27

Amerika vers.Rusko????

Stále se nadává na Ameriku ale kdo nás prodal Anglie,Francie a I RUSÁKŮM TO BYLO JEDNO POKUD SE TO NETÝKALO JICH .A Anglie bojovala až se to také dotýkalo jich samotných.A Amerika se na nás mohla nebo spíše na evropu vykašlat tak jako by se mohli vykašlat ne všechny ostatní a když pomineme mocenské zájmy tak to oni byli ti kteří obětovali své životy za nás a pro nás.Jinak z toho fakticky až na ty mocenské zájmi když i to je diskutabilní nic neměli.Ale ty státy co osvobodila AMERIKA A NEBYLI POD VLÁDOU rUSKA NEBO SSSR TAK TAM ZŮSTALA SVOBODA A MOHLI dělat co sami chtěli takže srovnmávat Rusko a AMERIKU JE PONĚKUD mimo realitu ai když nejsem nějaký přehnaný obdivovatel Ameriky tak fakta a pravda je to co je pro mě to hlavní.

P. Vaňura 4.10.2016 11:21

Mluvíte o něčem jiném. Teprve v druhé polovině

20 století přešla Amerika pod vládu duševních degenerátů a někdy se tam vyskytl i president, který se zmíněné charakteristice zcela vymykal!

A. Alda 4.10.2016 13:41

Dnešní Amerika je jiná.

Svět se nám jaxi přepóloval.

J. Mrázek 4.10.2016 16:44

A příliš !

www.armstrongeconomics.com/international-news/north_america/2016-u-s-presidential-election/worker-claims-to-discover-a-warehouse-in-ohio-loaded-with-ballots-for-hillary-already-filled-out/

T. Kočí 4.10.2016 10:16

Lidská práva

se mají vztahovat jen na lidi, ne na zvířata.

L. Severa 4.10.2016 9:56

Káždá země,

která nemá problém s humanismem, lidskými právy a dodržováním nějakých mezinárodních konvencí by neměla problém ani s imigranty.

S. Netzer 4.10.2016 9:55

Že by už přestávala sloužit

paměť?

https://en.wikipedia.org/wiki/Piracy_in_the_Strait_of_Malacca

J. Mrázek 4.10.2016 11:02

Re: Že by už přestávala sloužit

USA: Elektrikář provádějící kontrolu instalce v

opuštěném skladišti v Columbus v Ohiu našel zapečetěné volební urny s

tisíci už vyplněnými hlasovacími lístky - všechny pro Hillary. Ale volby

ještě nezačaly.

Blbý,co?

S. Netzer 4.10.2016 11:12

Re: Že by už přestávala sloužit

A v Číně se narodilo dvouhlavé tele.

Blbý, co?

J. Mrázek 4.10.2016 14:12

Ségra ?

Jen se ptám....:-))

J. Mrázek 4.10.2016 16:04

https://www.armstrongeconomics.com/

https://www.armstrongeconomics.com/

J. Mrázek 4.10.2016 16:43

No, nebo líp:

www.armstrongeconomics.com/international-news/north_america/2016-u-s-presidential-election/worker-claims-to-discover-a-warehouse-in-ohio-loaded-with-ballots-for-hillary-already-filled-out/

M. Valenta 4.10.2016 9:21

Zajímavé!

Nevěděl jsem, že ruské vojenské námořnictvo se zabývá přepravou surovin a ty zeměpisné chyby jsou tam zřejmě z důvodů utajení.