25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

MIGRACE: Vy jste si nevšimli?

Válka islámu proti Evropě začala. A začala nenápadně, bez vyhlášení válečného stavu. Nelze přehlédnout, že počet útoků mladíků ovlivněných islamismem roste každým dnem. A co dělají naše „liberální“ média?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ahmadínežád 21.8.2016 21:07

Re:

Pane Černocký, ohledně prvního odstavce ..pokud pominu otázku obecné objektivity médií vlastněných po celé evropě andejem a jemu podobnými a zamyslím se selskou logikou, nejednal bych jinak. Ono dělat z každého islámistu vedoucího dzihad a jednajícího v nenávisti vůči nám Evropanům, nestane se nic jiného, než že kdejaký mladík podobné národnosti bude svou flustraci, komplex apod řešit obdobným způsobem neb se o něm bude psát jako o hrdinovi. Pokud z nich budeme dělat blázny, jak vy tvrdíte, kolik z nich zatouží potom být za blázna?

Sám píšete, že nikdo nemůže určit kdo z nich si pomoc zaslouží, kolik teroristů je mezi nimi apod., máte zjevně své kontakty a zaručené informace zevnitř, jak nám všem předvádíte a mezi nimi zřejmě bude min. jedna osoba s (z vašeho pohledu) nadpřirozenými schopnostmi, jež ji umožňují číst mysli lidí a tím pádem i breivika, on přece mluví pravdu a nic než pravdu, není to žádný mentálně vyšinutý jedinec a ani ti, kteří páchají útoky, při nichž umírá hodně lidí, jen mi prosím povězte, kdy ta osoba čte mysl atentátníků, před jejich smrtí nebo až po? Váš odhad co podstaty poukazuje na lidi, kteří touží po bezpracném životě, jako kdybych jich mezi námi bylo málo, s čímž nejspíše budete souhlasit a proč také nepodnikají útoky? Možná proto, že je živíme všichni mi, kteří pracujeme, abychom platili alespoň roční úroky z dluhů, kteréých má každý evropský stát požehnaně, a které spotřebovává také na výplaty mandatorních výdajů, tudíž i dávek.

M. Ahmadínežád 21.8.2016 21:07

Re: Re:

Ano, nikdo nedokáže přesně určit, kolik útoků bylo prací policie zmařeno stejně tak, jako nikdo neslyší v mediích druhou stranu, tzn. zatýkané. Jsou prostě té národnosti, o které píšete a vše je jasné každému, jako jste vy. Skutečnost, že ústředí či jedinci něco řídí přičítám zálibě v konspiračních teoriích, kterým nejspíše holdujete. Sluníčkářské strany jsou jim nakloněny a vy se dovoláváte boha. Kdybyste v boha věřil či byl jinak duchovně uvědomělý, nebyl byste stažený kolem svého ega, neměl byste strach ze smrti fyzického těla a rozhodně byste nepodněcoval násilí, nenávist a náckovství. A argumentovat lidmi, jako zeman, a klaus a případně dalšími, kteří evidentně toužili či touží po moci a záleží jim na tom, co lidi jako vy (voliči) chtějí slyšet, to raději nechávám bez komentáře. Takže závěrem snad jen „bůh s vámi pane Černocký“

J. Václavíková 21.8.2016 22:41

Re: Re:

Ano, to je také jeden úhel pohledu, nedělat teroristům reklamu a neroztáčet kolem jejich činu to mediální šílenství, o které jim de facto jde. Jenže pokud by se nezveřejnilo jejich jméno a nepsalo se o nich, zase by místní hysterici psali o manipulaci v médiích. Začarovaný kruh.

R. Tesařík 21.8.2016 23:20

Re: Re:

Tak jste se pěkně vykotrmelcoval.

H. Lukešová 21.8.2016 23:29

Re: Re:

Vy jste fanatickým muslimem a antisemitou? To soudím podle nicku, nikdo rozumný by si nedal takový nick jako "M.Ahmadinežád"...

J. Schwarz 21.8.2016 17:33

Hlavní je

nedopustit zglajchšaltování celé Evropy na způsob německa, kde jsou migranti befehlem rozmis ́továni po celé zemi. Německý eintopf je pak mylně vydáván za "pestrost". Je potřeba udržet alespoň některé evropské země bez muslimů a případně v nich islám a jeho propagaci zakázat. Pokud se třeba ve francii rozhodnou zemi poarabštit a italové si dovezou půl Afriky, jejich věc. Rád přijmu jako utečence francouze či itala, kterému se ve vlastní zemi přestane líbit.

M. Adamski 21.8.2016 18:35

Re: Hlavní je

Ano, bez a zakázat. Se závěrem naprosto souhlasím.

P. Smutný 21.8.2016 18:41

Re: Hlavní je

Také souhlasím, poučme se z naivity Francouzů a Němců, a nedopusťme invazi rozšířit do zemí V4. Snad se dá ještě zachránit, že chalífát nebude v celé Evropě, což si vroucně přeje Netserová ve své prostoduchosti.

L. Popovský 21.8.2016 18:59

Ona rozhodně není prostoduchá. Je za tím něco jiného. Co to něco je, nevím.

P. Smutný 21.8.2016 19:49

Re:

Pak je to ovšem ještě horší, než jsem předpokládal.

H. Lukešová 21.8.2016 18:58

Re: Hlavní je

Přesně tak. Nechceme žádné muslimy a žádný islám v ČR.

L. Popovský 21.8.2016 19:00

Také s Vámi souhlasím, ale děje se to již i u nás, jen pomaleji.

I. Mertl 21.8.2016 14:36

Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Sestra byla milá dívka i herečka, bratr ji prý nemá moc rád. A tak se přidal k muzikantům - píšícím islamobijcům a věštcům konce světa. Proč ne? Gramatiku zvládá a Neff tiskne. Ale moc hlavy a paty v tom není - jen ta negace a hrůza. Prý válka, co dopadne špatně! A kdože to válčí? "Nikdo neví, do jaké míry jsou ty útoky synchronizované a řízené z jakéhosi ústředí." Až to pan Černocký zjistí, půjde snad opravdu o válku. Že by Obama, CIA, Putin, Marťani, Orbán, Erdogan? Vskutku poučené. Komentovat nelze, bulvár.

S. Netzer 21.8.2016 14:50

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Jednoduchý názor jednoduchého muže.

Evropo dýchej.

P. Vaňura 21.8.2016 15:25

Pokud v Evropě převládnou muslimové, bude tu

platit šarija dokonce i bez nějakého terorismu...

I. Mertl 21.8.2016 15:32

Re: Pokud v Evropě převládnou muslimové, bude tu

A proč by tu nemohlo převládnout třeba šinto nebo konfucianismus, jen to chce sem přetáhnout půl miliardy Japonců nebo Číňanů, jak snadné!

J. Schwarz 21.8.2016 17:39

Re: Pokud v Evropě převládnou muslimové, bude tu

O to se ale nikdo zřejmě nesnaží. Pokud máte jiné informace, pak bijte na poplach, Herr Mertl! Tragická neschopnost EU je vidět už z toho, že ji Turci mohou vydírat už tím, že pohrozí "nebráněním migrantům v cestě" a odmítnutím nebrat je zpátky. Podle mezinárodních smluv přece neexistuje "právo" přesunout se z Turecka kamkoli jinam jen na základě svého rozhodnutí, na druhé straně stát z jehož území někdo překročil hranici jej musí vzít zpět. A Evropa nedokáže kontrovat tím, že by imigrantům nedovolila přistát a obrátila jejich čluny zpátky k tureckým nebo Libyjským břehům.

L. Popovský 21.8.2016 15:42

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

To, co zde píšete, je dost nechutný osobní útok, který překračuje všechny meze. Něčeho tak podlého a přízemního bych se od Vás nenadál.

Budoucnost ukáže, kdo tady straší a přehání a kdo vidí situaci reálně.

S. Netzer 21.8.2016 16:06

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Že byste se "morálně se nadřazoval jiným"?

"Realita je jiná", pokrytče. :-))))

J. Kombercová 21.8.2016 16:20

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Morálně se nadřazoval pan Mertl pod článkem pana Vlka... tehdy jsem s ním vlastně v podstatě souhlasila... teď s ním zase souhlasit až tak nemůžu, zvlášť když v prvém případě se projevoval jako morálně nadřazený právě pan Mertl.Jen kdyby vydržel, že, to bych mu mohla uvěřit i ten první případ, pokud by nejednal zrovinka ve prospěch vás... tedy myslím, že byl podjatý a jinak to s tou morálkou holt má taky tak nějak jako každý druhý.

L. Popovský 21.8.2016 16:48

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Já jsem Vám nastavil zrcadlo, Vy mě zrcadlíte.

I. Mertl 21.8.2016 16:32

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Tento "nechutný" a "podlý osobní útok" "nemající obdoby" pochází z info, které autor o sobě a své sestře uvedl v Blesku, snadno nalézt pomocí google "černocky". Pokud je to "nechutné", proč to Mistr uvádí v bulváru? Inu proto, že sám patří do bulváru! A jinak, pane Popovský, děkuji za nevyžádanou péči o můj morální profil.

L. Popovský 21.8.2016 16:45

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Jestlipak paní Netzer považuje Blesk za důvěryhodný zdroj...???

Jde o způsob použití a tón Vašeho příspěvku. Váš morální profil je Vaše věc, pane Mertle. Prostě mě to mrzí. Tohle je podle mě mimo.

I. Mertl 21.8.2016 17:14

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Hrome, proč do toho beztak neexistujícího hloupoučkého problému zatahuje další lidi a bulvár Blesk, pane? Organizujete tu lidovou veselici? Nemám s pí. Netzer ani s Bleskem a, při vší úctě, ani s Vámi nic společného! Považuji věc za vyřešenou. Vaše pocity mne přitom naprosto nezajímají. Zdravím Vás.

J. Kombercová 21.8.2016 15:45

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

"Drby, pomluvy..." jste před několika dny vyčítal jinému.

I. Mertl 21.8.2016 16:36

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

"Drby, pomluvy" přímo od pana Černockého z Blesku - viz též reakce na p. Popovského.

J. Kombercová 21.8.2016 16:40

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Čtenář Blesku? No toto?!

I. Mertl 21.8.2016 16:49

Re: Další neúspěšný popmuzikant v ringu

Já nic, já muzikant! Pardon, to muzikant Černocký, publikující v Blesku, nalezeno přes google, jak informován i jistý Popovský, viz diskuse výše, jak jsem Vás také již informoval výše. A dost, madame, mějte se pěkně.

J. Hanzlík 21.8.2016 12:00

Opravdu už válka?

Ano, na Blízkém východě mezi muslimy, ale v Evropě? Konflikt se přiostřuje zatím na poli kultury v jejím základním sebezáchovném smyslu. Muslimové nejsou pro nás zatím frontálně identifikovatelným a tedy rovnocenným soupeřem. Relevantní soupeř se rýsuje v páté koloně naší politické reprezentace. Je nutné se ptát, kde se bere ta nekonečná důvěra v neexistující mírumilovnost kultu, který byl s naší civilizací v konfliktu po více jak tisíciletí. Jak je možné tuto expanzivní ideologii krýt náboženskými svobodami a vyživovat ji samovražedně z evropských prostředků?

Sekularizovaná Evropa si zvykla na přísně soukromou a individuální religiozitu a najednou tady má kult, který vstupuje agresivně do veřejného prostoru a dokonce jeho evropsky naturalizovaní vyznavači masově demonstrují pro islamizující režim v Turecku. Lidská a občanská práva, která byla koncipována v prostoru naší civilizace jsou aplikována na etnika a kultury, které je svými názory a činy i povahou svého kultu neuznávají, jen ji sociálně využívají a jenom prodlužují agonii svého kultu.

I. Mertl 21.8.2016 15:20

Re: Opravdu už válka?

Snad ano. Ale přesto - v žádném případě nejde o válku. A domnívám se, že právě onou asimilací se spíš urychlí agonie kultu, nemá-li mocenskou základnu. COž skutečně nemá - reálná válka probíhá v obrovské převaze právě uvnitř kultu, nikoliv na jeho hranicích, tam jde pouze o demonstrace (neexistující) síly a polnici pro rozptýlené potenciální podporovatele.