23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLEMIKA: I ty, Astone?

Možná, že se někomu bude zdát parafráze údajných posledních slov římského diktátora Julia Caesara v nadpisu trochu přitažená za vlasy. Tak ji raději upravím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 6.8.2016 12:45

Re: Zemana jsem nevolila

No, on jenom řekl že budou "vázat členské legitimace do kůže členů ODS". Tento výrok vyvolal podstatně menší / až nulovou / reakci "humanistů" - narozdíl od výroku pana Konvičky o mletí muslimů na masokostní moučku. Jeho přístup k migrantům sdílím, jeho nadšení pro skandinávii a její "sociální model" považuji za úchylné...

M. Prokop 5.8.2016 23:37

Re: Zemana jsem nevolila

Občas? Stále.

J. Kanioková 5.8.2016 23:28

I vnímání nejmenšího zla mají lidi různé

V. Čermák 5.8.2016 23:21

Re: Zemana jsem nevolila

Zemana znám dlouho a celkem dobře. Občas něco plácne ( ten výrok, co uvádíte, neznám), ale většinou má pravdu, zejména v poslední době. Na rozdíl od Astona, který v poslední době plácá, ale i uráží často. Také jeho znám dobře a je to příkrý sešup.

B. Rybák 5.8.2016 23:01

Re: Přidávám se

Mě také! Roli prezidenta zvládá navzdory svému obklíčení EU-hujery nejlépe ze všech svých politických rolí!

J. Kyselková 5.8.2016 22:19

Zemana jsem nevolila

proto, že se chvástal, že bude "odesáky stahovat z kůže (asi zaživa) a do ní vázat legitimace sociálních demokratů". Od té doby s ním často souhlasím, ale pro tenhle výrok netvora ho nikdy nebudu volit i kdyby jsme měli být bez prezidenta.

M. Prokop 5.8.2016 20:57

Re: Kdo nechtěl eurohujera a pravdoláskovníka,

Taky mohl nevolit.

J. Farda 5.8.2016 19:44

Re: Naprostý souhlas, pane Lanzi, díky za něj

Třeba se dotklo, když ho zde na Psu tuším předevčírem slovutný vševěd ku.dolog MUDr. Uzel poslal spolu s ostatními, co pana presidenta zrovna dvakrát nemusí, "do pr.ele! :-)

F. Vízek 5.8.2016 19:26

Velmi "věcná" reakce...

Reakce hodná primitiva. Nic jiného se nedá říct.

Dokud se bude místo názoru napadat jeho autor, pak to u nás lepší nebude

.

J. Kombercová 5.8.2016 19:16

Re: Zapomněla jste na třetí možnost,

Nezapomněla. Také jsem nezapomněla na angažmá Klausovy rodiny... když už tlačíte... a mohla bych zmínit další fauly, ale neučiním tak, zbytečné.

B. Hamáček 5.8.2016 18:56

Další

Další štamgast z HRADNÍHO PAJZLU pochlebuje šéfovi , možná bude mít jednoho panáka na účet podniku zdarma , teda spíše na účet daňových poplatníků.

B. Hamáček 5.8.2016 18:54

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

Zeman není ze IV. , ale přímo z HRADNÍHO PAJZLU !!

J. Minarčík 5.8.2016 18:10

slizouni

Tak vám něco pošlu ze 4.cenové,ikdyž jsem v prvním kole Zemana taky nevolil,už mám ale plnou prdel nabobů co o sobě tvrdí,že jsou elitou národa,od šaška knížete až po posledního člena příspěvkové organizace 21,nepomohou vám ani zkratky před a za jménem viz.Halík,jen chvíli bych chtěl slyšet vaše opravdové vyjadřování,hrajete si na citlivky a přitom jste obyčejní slizouni!

J. Kanioková 5.8.2016 17:51

Kdo nechtěl eurohujera a pravdoláskovníka,

volil Zemana.. Výběr byl prachbídný..

J. Kanioková 5.8.2016 17:49

Přidávám se

Zemana jsem volila proto, že jsem absolutně nechtěla žádného P&L a žádného eurohujera. A ještě bych k tomu byla ráda za pravičáka. Bohužel, výběr byl jaký byl, takže má volba padla na Zemana. Byť bylo jasné, že někdy budu skřípat zubama.

Na to, co jsem očekávala, mě příjemně překvapuje víc, než jsem čekala..

K. Vyšata 5.8.2016 17:47

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

Nebojte se, já nebudu jako naši novináři se svým Peroutkou, mám mnohé výhrady k výrokům a názorům prezidenta, ale jak jsem řekl, nemáme nikoho lepšího. V životě bych neřekl, že budu proti někomu bránit Zemana, ale když ubohost a trapnost některých diskutérů neustálým štvaním, pomlouváním a lepením špíny na svého prezidenta neustává, musím reagovat.

Názory na Zemana, i ty kritické jsou legitimní, ale kritika nemusí být zrovna sprška nenávistné laviny vulgarit.

J. Kanioková 5.8.2016 17:32

Zapomněla jste na třetí možnost,

že ho volili ti, kteří absolutně nechtěli K.Schw. - velkého eurohujera.. pravdoláskovníka..

Proto jsem ho volila, a vím že spousta mých známých...

J. Berger 5.8.2016 17:25

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

Podotýkám, že nebylo z koho volit, a to ani v prvním kole.

J. Berger 5.8.2016 17:05

Re: Tedy,

Pardon, tady mi to odešlo předčasně.Tedy: tady, stejně jako teď v USA nebylo koho volit. Já volil Schwazenberga jen proto, aby odešel z MZV, kde byl otřesný (jako president by nadělal méně škody). Nadšen jsem nebyl ze žádného z kandidátů, Stejně tak nejsem oslněn žádných z USA kandidátů Tedy, lepší než Obama je každý, ale dobrý žádný.

J. Brunner 5.8.2016 16:52

Re: Takže plot.

Zamykáte byt, nebo necháváte dveře dokořán?

P. Harabaska 5.8.2016 16:42

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

Rozhodování o tom, zda volit Zemana nebo toho druhého, nespočívalo na způsobu vyjadřování obou pánů, i když z vašeho příspěvku čiší na sto honů, že vy slovo hovno v ústech Zemanových budete považovat za sprosťárnu, zatímco totéž slovo v ústech onoho, jenž proti platným zákonům REPUBLIKY se nechává rád oslovovat kníže, nazvete - jak kdosi napsal - roztomile komickým.

J. Berger 5.8.2016 16:27

Tedy,

M. Prokop 5.8.2016 16:19

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

"Bohužel, část populace, zhrzená svojí volební prohrou, se léta utápí v nechutném boji proti našemu společnému prezidentovi. "

Za část populace mluvit nemohu, ale za sebe mohu zcela přesně říci, že nelíbí-li se mi Zeman a jeho chování, je to dáno čistě jím samým a s nějakou volební prohrou či výhrou to vůbec nesouvisí. Můj názor na Zemana by nezměnila ani výhra Schwarzenberga.

J. Kombercová 5.8.2016 16:18

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

O žádném boji nepíšu... to je další připomínka, nemluvte za mne, prosím.

Ale jestli chcete pana Zemana stavět na sokl velikána, tak se obávám, že s vámi souhlasit nemohu, pan Zeman žádný státník není.

"Vy hovoříte tak moudře, že Vám ani nemůžeme rozumět."

(jedna ze Zemanových fanynek)

M. Prokop 5.8.2016 16:17

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

Hlavně by bylo obtížné to vyvrátit.

M. Prokop 5.8.2016 16:15

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

"Proto díky za Zemana, alespoň jeden který za něco stojí."

Když jste tak háklivý na bonton, tak ani nenapíšu, za co ten Zeman stojí. Třeba si to domyslíte.

Jen nedej pánbůh, aby byl Zeman vzorem, ona je to tu už tak dost bída.

M. Prokop 5.8.2016 16:13

Re:

Vízka neberte vážně, blouzní..

K. Vyšata 5.8.2016 16:02

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

Očekáváte, že další volba bude boj? Proč? Neměl by to být slušný výběr člověka přijatelného pro většinu národa? Tady se ukazuje jaké je nepochopení demokratické volby, volba je výběr a ne boj o koryto. Nikdy se nenajde člověk, který by vyhověl všem a proto ten výraz "přijatelný". Zatím návrhy, ani na sebe upozorňující váhavci, kteří by byli rádi prezidenty, nedosahují ani zdaleka úrovně Zemana. Je to smutné, i pro moji maličkost, protože národ bez velikánů, vzorů a respektovaných osobností je chudý. Proto díky za Zemana, alespoň jeden který za něco stojí.

P. Klíma 5.8.2016 15:48

Naprostý souhlas, pane Lanzi, díky za něj

Ctěný Aston nám, zdá se, poněkud zesluníčkovatěl, ach jo....

J. Kombercová 5.8.2016 15:44

Re: cit: "Ale mělo by to být kultivované!"

Já jsem uznala, že jsem prohrála, i když nadšená jsem nebyla.

A ano, někdy méně znamená více... to směruji na své spolunevoliče Miloše Zemana, kteří to neskousli.

To, co píšete o voličích pana Zemana, to není přece úplně jasné, že jsou to všichni ti, co živí ty nevoliče, bude mezi nimi dost důchodců, například... a to, že pan Zeman je čím dál tím víc prezidentem JEN svých voličů, to také není dobré. Ale on ví, že, pokud bude znovu kandidovat, budou ho volit zase a i já se domnívám, že pokud se tak stane, zase vyhraje. A ani se mi už nechce psát, že bohužel, protože pokud se opozice neshodne na jediném a kvalitním kandidátovi, jinak nebude.

Budeme mít, co chcete.