24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: Proč EU ve skutečnosti není Západ

Když u nás v červnu r. 2003 v referendu většina voličů hlasovala v referendu o přistoupení k Evropské unii pro vstup, byli voliči většinou přesvědčeni, že tak jen stvrzují příslušnost svého státu a sebe samotných na Západ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 28.7.2016 22:24

Re: General Pavel

Jak jsem řekl, tu možnost nevyvracím.

Ale vycházel jsem ve svém dotazu z Vaší premisy, že kdo někoho "důvěrně oslovuje soudruh", činí tak proto, že je jeho bývalým spolustraníkem...

Ale nechme toho, asi jsem byl trochu rýpavý.

J. Jurax 28.7.2016 22:21

Re: Správně autore

Hm - četl jste článek? Pakliže ano, porozuměl jste mu nějak jinak než já.

M. Prokop 28.7.2016 21:55

Re: Po dobytí Evropy

Co to hulíte, něco jako "Rudolf"?

Z. Lapil 28.7.2016 15:58

Re: General Pavel

Vůbec ne, nemít někoho rád není levicová úchylka.

Jde mi jednak o Váš zvyk začít argumentaci tím, že znectíte autora (viz ti putlerovci; zní to hezky a nejdena paralela mezi těmi dvěma by se našla, ale jejich sloučením vzniká tvrdím, nesmyslný a nefunkční hybrid), ale hlavně o vypichování jedné strany mince. Té strany levicové a kolektivistické. Viz dnešní ranní příspěvek: skvělá životní úroveň v EU je fakt, ale ta cena: dluhy, věrchuška vysloveně opovrhuje prostým lidem, maje ho za neschopný chápat jejich zářné zítřky, napadání oponentů z nejrůznějších ismů, řešení problémů většími dávkami zřetelně nefunkčních opatření včetně zákazů již zakázaného...

Když už jsem to nakousl, měl bych se opřít o víc, než o jeden dnešní příspěvek, protože takhle se opírám ponejvíce o dojmy ("Kterej vůl to zase... Aha tenhle"), což je riskantní vždycky a při "pomlouvání" přímo do očí zvláště, ale nějak jsem snadno nepřišel na to, jak najít komentáře jednoho uživatele.

Doufám, že jsem Vám moc nepokazil den. Nakonec - budeme-li se mít vzájemně za pomýlené, svět se nezboří -:).

B. Hamal 28.7.2016 15:42

Po dobytí Evropy

po druhé světové válce se Američané nepachtili s vytvořením Evropské unie, aby se jim teď rozpadla pod rukama. Potřebují mít nad Evropou kontrolu skrze jedinou vládu, ne párat se s každým vazalem zvlášť, na jejím východě nebo západě. Evropské armády mají USA pod kontrolou prostřednictvím NATO, které po rozpadu SSSR potřebují jako nástroj své světové hegemonie. Skrze EU nutí USA Evropu do konfliktu s Ruskem, se kterým jsou připraveny bojovat "do posledního Evropana". Mohlo by to trvat minuty, a nejen v Evropě... Pramen: http://www.paulcraigroberts.org/2016/07/27/is-europe-doomed-by-vassalage-to-washington-paul-craig-roberts/

Pokud nedopatřením brexit byl odhlasován, neznamená to, že k němu skutečně dojde. Nemusí to být zrovna novým hlasováním (dokud to nedopadne podle našeho), ale nepochybně různými kličkami se to bude oddalovat, dokud se na brexit nezapomene.

M. Valenta 28.7.2016 14:27

Re: General Pavel

Pane Žitný, pan Bednář toho tady moc objevného sice nenapsal, ale soudruh to nebyl.

P. Rudolf 28.7.2016 14:27

Správně autore

Ta lepší, demokraticky perspektivnější, logicky blahobytnější je Západ kolem Moskvy. Je pěkné, že ctíte zásadu všech plebejců, jako celá sso, že koho chleba jíš - toho píseň zpívej.

Z. Rychlý 28.7.2016 14:00

Re: Normalizacni komunista a

To je můj hloupý zlozvyk - očekávat v lidech to lepší. Máte pravdu, je to nemyslící trol.

J. Žitný 28.7.2016 13:48

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

A - jak je v Plzni, s. Saso?

J. Žitný 28.7.2016 13:43

Re: General Pavel

Proc? Protoze nemam rad Putlerovce, kteri si udelali diskusni klub na NP u Neffa?

J. Žitný 28.7.2016 13:42

Re: General Pavel

Bednar udelal rigorozni zkousku z (marx-len) filosofie na FF v roce 1973, troufam si tvrdit, ze to musel byt kovany soudruh.

J. Žitný 28.7.2016 13:39

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Pro predlistopadoveho clena KSC, ktery pouziva fake nic 'Alda' zcela urcite....pro nekomouse ne.

J. Chaloupka 28.7.2016 13:36

Vykopli jsme socialismus na východ a on se vrátil

ze západu.

Mé svědomí je čisté, celá rodina jsme byli proti vstupu. Mysleli jsme si, že ještě nejsme připraveni a že v EU budeme za chudé příbuzné. Je to ještě horší, ani se s námi nebaví, prostě nás přehlasují.

Z. Lapil 28.7.2016 12:25

Re: General Pavel

Z Vašich příspěvků bych skoro usoudil, že pokud jste nechodil na schůze KSČ, tak to bylo proto, že jste nebyl přijat pro levou úchylku. Přeháním. Ale bez ironie a beze zloby - Vaše příspěvky vypadají VELMI bolševicky.

Z. Lapil 28.7.2016 12:12

Re: Normalizacni komunista a

Jen počkejte, až někdo řekne, že chce, abyste mu zaplatil ty dluhy, co na nich ta vysoká úroveň stojí.

O. Zuckerová 28.7.2016 11:17

Re: Spíš Jihovýchod

"Uhnul na jihovýchod": To byl pan Kmoníček v jednom z nedávných Interwiew. Mně se ta formulace taky líbila.

M. Pechr 28.7.2016 11:13

...no možností je víc, i co se šelmy v biblických proroctvích týče...nejspíš budem beztak překvapeni... ...jejich výklad vyžaduje znalosti jež nemám a musím se spolehnout na jiné...třeba starý zákon v hebrejštině...

A. Alda 28.7.2016 10:51

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Čím dříve z EU vypadneme, tím lépe pro nás.

M. Prokop 28.7.2016 10:41

Re: General Pavel

Ani já s vámi soudruhy nehýkám, tehdy ani teď.

M. Prokop 28.7.2016 10:39

Re: ad -"Evropská unie je důmyslné zařízení na postupné...

Jedno k druhému ...

Strach i záměr.

M. Prokop 28.7.2016 10:38

Re: Západ, to není nějaká "jednotná síla", naopak, je

Dokud Západ byl takový, jak píšete, vládl světu.

Už není, takže za chvíli mu budou vládnout jiní. Otázka, je, kdo.

Rusko i Čína mají své vlastní problémy, byť jiné, než ty západní.

R. Morava 28.7.2016 10:37

Spíš Jihovýchod

Mně se spíš líbilo jak kdosi psal že jsme chtěli na Západ ale on uhnul na Jihovýchod. Což je také současný problém. Evropské státy jsou ještě částečně demokratické a proto by EU mohla být reformovatelná pokud by se probudila z neomarxismu, multikulturalismu, feminismus...

Jenom nevím jestli roční nábor 2 milionů návštěvníků napadených něčím jako středověký mor dá ještě Evropě šanci na nápravu. Při dobývání hradu stačilo pár zrádců, kteří otevřeli hradby dobyvatelům a hrad byl dobyt. Můj odhad je, že 10, 20% dobyvatelů za hradbami znamená dobytí pevnosti. Takže Británie nevyhrála, feminism a multikulturalismu je tam stejně jak v celé EU a cizinců nejvíc v Evropě. Takže prdlajs. Británie utekla před evropskými low-cost Poláky, ale středověké dobyvatelé a vyžírky si nechala!

R. Brzák 28.7.2016 10:35

Západ, to není nějaká "jednotná síla", naopak, je

charakteristický mnoha různě silnými, vzájemně si konkurujícími a pouze pro vzájemnou výhodu spolupracujícími státy či skupinami lidí, s různými koncepcemi a myšlenkami, které se díky svobodě slova utkávají a díky tomu vzniká obrovská pružnost v reakci na neustále se měnící svět. V přímém protikladu k této charakteristice stojí jakákoliv snaha o regulaci a sjednocování seshora, jehož je zářným příkladem politika EU.

R. Brzák 28.7.2016 10:28

Re:

Ano, v tomto máme částečnou shodu. Rusko ovšem své "hliněné nohy" obouvá do vojenských bagančat - což EU nemůže, protože těch nožiček je příliš a nikdy nepůjdou stejným směrem...

R. Brzák 28.7.2016 10:21

Re: General Pavel

Takže Vaše "důvěrné oslovení soudruh", které aplikujete vůči panu Bednářovi (a já nevylučuji, že pan Bednář soudruh je), máme brát jako důkaz, že je pan Bednář Vaším "bývalým spolustraníkem"?

R. Brzák 28.7.2016 10:17

ad -"Evropská unie je důmyslné zařízení na postupné...

... odstraňování demokratické civilizace"

Pane autore - proč hledat vysvětlení v záměru jednotlivců, když vytváření (či udržování) moci nad sebou (ať už v podobě státu,nebo nadstátu), vede k Vámi popsanému z principu? A to je Vaše a moje vina, že pro svůj strach, že se bez silného státu, který mne ochrání (i před mými vlastními chybami), neobejdeme, odevzdáváme svou svobodu a platíme si lidi, kteří mají omezovat svobodu (i tím, že "přebírají" odpovědnost)! Demokracii si pak nakonec zrušíme sami, protože vystrašení zvolíme pevnou ruku...

K. Janyška 28.7.2016 10:10

EU je neprovozovatelným SSSR.

Západoevropským... Dzp.

J. Kombercová 28.7.2016 9:53

Re: General Pavel

Odkud máte to tykání...?

J. Žitný 28.7.2016 9:41

Re: General Pavel

Ja jsem s tebou, Prokope, nehykal Internacionalu na schuzich KSC, tak si duverne osloveni 'soudruh' nechej pro sve 'byvale' spolustraniky.

M. Valenta 28.7.2016 9:32

Západ je fuč, co bedeme dělat?

Tak Vám pane Bednář z toho západu už zbyl pouze Izrael, Texas s Arizonou a VB - sice s muslimským starostou Londýna a sufražetkou v čele vlády, jejichž hlavním důvodem k opuštění EU bylo zbavit se Poláků. Ale s tím Ruskem, na rozdíl od IVK, máte pravdu.

Jak zpívá Mišík: " Co dělat, jen se nedat zmást."