28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Kdekoli, kdykoli, kdokoli

Výzkum Pew Research Center potvrzuje to, co registruje skoro každý. A sice rostoucí nedůvěru vůči muslimům ve většině evropských států. Komentátoři, psychiatři a policisté analyzují všemožné aspekty atentátů v Nice a v Bavorsku, ale jednomu důsledku islamistického terorismu v Evropě je věnována pouze malá pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 24.7.2016 14:38

Naprosto přesně.. !

""V zájmu své vlastní bezpečnosti budou muset výrazně přispět k bezpečnosti obyvatelstva hostitelské země; budou muset aktivně přispívat k boji proti islamistickému terorismu v Evropě.""

Pravda o střelbě v Mnichově - https://www.youtube.com/watch?v=B1fZUlqYPAk

P. Vaňura 24.7.2016 11:16

Politici nesmí být na pochybách, že pokud nezastaví migranty

oni, zvolíme "populisty," kteří je zastaví, i kdyby se měli třeba jmenovat Pinochet!

Z. Čábelka 24.7.2016 11:42

Re: Politici nesmí být na pochybách, že pokud nezastaví migranty

Ano, bude tomu tak i díky lžím a zatajování. Vina kompetentních a kolaborantů je tím dvojnásobná!

M. Prokop 24.7.2016 15:05

Re: Politici nesmí být na pochybách, že pokud nezastaví migranty

Na to zvolení ovšem potřebuje trochu více lidí, než je zatím k dispozici.

P. Aron 24.7.2016 8:59

On je někdo, kdo muslimům důvěřuje ?

Vždyť oni stejně jako Hitler jasně říkají jaké jsou jejich názory a cíle.

Pokud to někdo nechce vidět tak musí být hluchý a slepý !

Přesvědčivější důkaz už snad ani není možný viz zde video z islámské mírové konference v Norsku . Názor si jistě uděláte sami.

https://www.youtube.com/watch?v=j9sP9Jmnupw

K. Novák 24.7.2016 7:41

Islamismus není důležitý.

Diskuse o islamismu a islámském terorismu jen zakrývají skutečnou podstatu "migrační krize", kterou jsou peníze. Čím víc lidí bude v Evropě, tím vyšší bude spotřeba a tím víc vydělají nadnárodní společnosti, které Evropu ekonomicky ovládají. Politici jim slouží a proto budou na jedné straně proti teroru vést silácké řeči, ale na druhé straně ho omlouvat a ignorovat. Merkelová uzavřela dohodu s Tureckem, ta ale nezastavuje příliv migrantů, ale jen se snaží odstavit pašeráky lidí, kteří migrantům odčerpávají peníze, které pak nemohou utratit v Německu. Rovněž kvóty jsou jen snahou umístit do EU víc lidí, než kolik jich je schopno absorbovat Německo. Vše v zájmu vyšších zisků velkokapitalistů, která zajímají jen peníze a otázky bezpečnosti a rozvoje EU jsou jim lhostejné.

I. Mertl 24.7.2016 8:36

Re: Islamismus není důležitý.

Není nad marxistický pohled, že?

P. Aron 24.7.2016 9:00

Re: Islamismus není důležitý.

To myslíte vážně ? Mrkněte se na to video v mém příspěvku výše !

K. Novák 24.7.2016 19:24

Re: Islamismus není důležitý.

Já samozřejmě nechci islamismus omlouvat a bagatelizovat. Jen jsem chtěl upozornit na to že podle mého názoru migranti jsou doslova taháni do EU z důvodů, které jsem uvedl. Kruhy, které si přejí jejich příchod, jsou velmi silné, silnější než současné veřejné mínění (neziskové organizace skoro žádný vliv nemají, jsou to jen tlučhubové obskakující kolem migrantů, kteří do EU přišli nikoli jejich zásluhou). Takže si myslím, že migranti budou přicházet dál navzdory bezpečnostním problémům s jejich příchodem souvisejících a nadále budou protlačovány kvóty. Dohoda s Tureckem je dobrá jen k tomu, aby se další masový příliv migrantů dal na Turecko svést. "Puč" v Turecku je z tohoto hlediska vlastně pro Merkelovou a Brusel výhoda.

M. Prokop 24.7.2016 15:07

Re: Islamismus není důležitý.

Máte pravdu v tom, že peníze ve všem hrají velkou roli.

A to nejen u "velkokapitalistů", ale i u socialistů všech možných odstínů, od rudé, přes oranžovou a hnědou až k zelené či modré s hvězdičkami.

J. Jurax 24.7.2016 2:20

Velmi politicky nekorektní

Vraždící islamisté přece nemají s islámem nic společného. Kdejaký europapaláš to říká, i Obama to řekl, když islámský magor v uniformě vystřílel kousek vojenské základny.

Ale jinak je článek pravdivý. Je dost větví alternativní budoucnosti, v níž Evropu čeká (různě intenzívní) boj s islámem a muslimy, a prakticky žádná, v níž se muslimové do Evropy asimilují a vzdají se tudíž islámu - přitom jen tato cesta napomůže v Evropě míru a prosperitě.

R. Brzák 23.7.2016 22:26

ad pan Mertl - "...si něco přečtěte místo sebevědomých...

...diskuzí..."

Jen proto, že jste nepochopil, nemusíte být impertinentní (anebo musíte?...).

Vytvořit z Konga Belgii lze jediným způsobem - dát Konžanům (nevím jaké kmeny tam žili v té době) občanská práva Belgičanů - a s tím spojené povinnosti.

Je jasné, že jsme se jako kolonialisté, díky převaze, kterou jsme nad původním obyvatelstvem měli, tedy vlivem této moci nad nimi, chovali jako typičtí mocí zkorumpovaní dobytci (dnes politici). Přesto odejít z kolonií bylo nezodpovědné - protože jsme měli i jinou cestu, cestu vytváření občanské společnosti - kterou koneckonců předvedli Američané.

Vy, pane Mertle, jste zjevně vášnivý - ale nikoliv diskutér, bohužel, takže Vaši hodnotu podle toho soudit nebudu. Jistě jste dobrý člověk, to, co předvádíte na netu, to nemůže pokazit.

J. Jurax 24.7.2016 2:24

Svatá prostoto

"Vytvořit z Konga Belgii lze jediným způsobem - dát Konžanům (nevím jaké kmeny tam žili v té době) občanská práva Belgičanů - a s tím spojené povinnosti."

Tohle myslíte opravdu vážně nebo je to vtip?

R. Brzák 24.7.2016 9:40

Re: Svatá prostoto

Jediný způsob, jak umožnit "barbarům", aby se z nich stali civilizovaní, je obchodovat s nimi - což předpokládá dobrovolnost. Obchodovat, tedy vyměňovat si své zboží či služby (třeba i práci na poli) a přitom si nevytvářet jeden nad druhým mocenské struktury, které jsou pouhým odrazem strachu jeden z druhého. Tak se z cizích lidí stávají sousedé - poznají, že je výhodné spolupracovat a že není třeba mít jeden z druhého strach. Tehdy jsou sousedé ochotní uzavírat dohody o společném životě v nějakém prostoru - a stávají se spoluobčany.

Nemylte se, jenom tím, že někdo "dostane občanku", i když je to u nás v naší civilizované Evropě, pořád ještě občanem není, to přichází s odpovědností za svůj život (a svobodou, kterou si tak vydobude). Právo občana je v podstatě jedno - ubírat se za svým štěstím, po cestách, kterými nebrání v cestách druhým lidem. Jestliže ale koloniální Belgičan měl nějaká práva, která se od tohoto základu odlišovala, pak je správné, aby se seznámil s tímto základem (nečiň druhým, co nechceš, aby činili Tobě) tak, že na tato práva u druhých sám narazí...

S. Netzer 24.7.2016 10:34

Re: Svatá prostoto

Vy jste kajanův famulus nebo jeho konkurent?

"Civilizace obchodem je nezastavitelná. Její důsledky nelze označit za správné, či nesprávné. Prostě jsou a hotovo... Dzp."

R. Brzák 24.7.2016 10:40

Re: Svatá prostoto

Již jsem zde psal, že s panem Kajanem jsem často ve sporu, ale mnohdy s ním souhlasím. I s Vámi by se mi to jistě stávalo - pokud by tedy bylo možné zde častěji nacházet Vaše názory, namísto odsouzení druhých diskutérů.

S. Netzer 24.7.2016 11:28

Re: Svatá prostoto

Mně je Janyška spíš k smíchu, stejně tak jako kuchyňské psychologizování a ochotnické filozofování.

Lituji, ale na nějakou mou reakci na teorii "civilizace divocha popř. muslima pomocí obchodu" budete čekat marně.

R. Brzák 24.7.2016 14:56

Re: Svatá prostoto

Já jsem skromný - čekám totiž ve skutečnosti na jakékoliv Vaše téma (pokud se nebude týkat odsudků nad názory druhých lidí bez jakýchkoliv protiargumentů). Již jsem jedenkrát za dobu, co zde chodím, jeden takový Váš světlý moment zachytil...budu trpělivý...

M. Prokop 24.7.2016 15:10

Re: Svatá prostoto

Konec konců, ani na jiné téma.

Pan Brzák vás vystihl přesně.

R. Brzák 24.7.2016 17:54

Re: Svatá prostoto

Pane Prokope, vážím si Vás pro Vaše názory, s nimiž zhusta souhlasím. Proto Vás chci poprosit, abyste se mnou neuzavíral koalici vůči diskutérům, byť jsou to diskutéři v uvozovkách, neb například zrovna diskutovat neumějí. Skutečně mi jde o to, abych s paní Netzer (i jinými) vedl diskuzi - a tu oponent často nevede, pokud má pocit, že se proti němu prohlubují zákopy a houfuje spojenecká pěchota...

M. Prokop 24.7.2016 15:09

Re: Svatá prostoto

Máte pravdu, že je to jediná možná cesta.

Ovšem s dodatkem, jsou země a lidé, kde nefunguje ani ta.

Možná je na ni brzy, možná jiné zvyklosti ...

I. Mertl 24.7.2016 9:09

Re: ad pan Mertl - "...si něco přečtěte místo sebevědomých...

Ale pochopil, pane Brzáku, jste namyšlený a psavý polovzdělanec. Takových se Vás tady kolem Robejška sešel celý houf. Slušela by Vám četba o tom, o čem bez zábran a vědomostí píšete. To co si myslíte Vám spatřeno na obrazovce možná připadá chytré, ale kapka vědění by občas pomůhla, aby to nebyla absurdní slátanina. Toť souhlas s p. RUdolfem. Jinak Vám děkuji za příznivý posudek, jen nevím, jak jste přišel na to, že jsem dobrý člověk. Ale to je stejné jako s tím ostatním - píšeme, o čem nic nevíme, my, výšiny genetického vývoje.

R. Brzák 24.7.2016 9:56

Re: ad pan Mertl - "...si něco přečtěte místo sebevědomých...

Dobrá, nebudu se tedy snažit s Vámi komunikovat - evidentně to ve Vás vyvolává roztrpčení, které za to nestojí. Ani to neznamená, že byste byl zlý člověk - ostatně, každý člověk touží být dobrým člověkem (dobrým synem své milující matky) a svůj život podle svých schopností k tomuto směřuje. Důkazem toho je i samotná potřeba s druhými lidmi komunikovat (jakkoliv v té komunikaci někdy dělá hodně proto, aby svého oponenta od ní odradil)...

Jediná drobnost - "vítěz evolučního souboje" není žádná "výšina" (ani genetického vývoje), ve smyslu ocenitelné hodnoty.Není to ani konečná hodnota, neb evoluce stále probíhá, jen se skládá z celé řady soubojů, jejichž průběh není nutně vždy něčím oslavy hodným - protože je prostě lidský. My lidé jsme schopni toho nejlepšího i nejhoršího možného.

J. Kulheim 24.7.2016 11:02

Re: ad pan Mertl - "...si něco přečtěte místo sebevědomých...

"..kapka vědění by občas pomůhla, aby to nebyla absurdní slátanina."

Pne Mertle, Vy nenapíšete ani "slátaninu". Jenom urážíte, známkujete, napadáte, atd.

Pokud byste napsal něco konkretního a svůj názor nějak zdůvodnil, rád si to přečtu.

I. Mertl 24.7.2016 11:53

Re: ad pan Mertl - "...si něco přečtěte místo sebevědomých...

Až stvoříte něco, co by stálo za diskuzi, nashledanou. (Ale vždyť jsem Vás včera večer ocenil, ne?)

J. Kulheim 24.7.2016 17:00

Re: ad pan Mertl - "...si něco přečtěte místo sebevědomých...

Vy jste nevychovaný, grázl. Štěkáte jak ratlík, který za to, že štěká dostává suchý rohlík.

I. Mertl 24.7.2016 20:11

Re: ad pan Mertl - "...si něco přečtěte místo sebevědomých...

Čekal jsem, kdy přijdou nadávky. Dlouho jste nevydržel, musíte víc trénovat!

V. Husák 23.7.2016 19:21

Ještě dva, tři útoky a snad se lidi konečně zvednou.

Na invazní jednotky "muslimistů" se musí tvrdě. Vím, jak na to a také jsem to napsal:

http://vaclavhusak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=421512.

P. Aron 24.7.2016 9:07

Re: Ještě dva, tři útoky a snad se lidi konečně zvednou.

Pane Husáku,souhlasím jen částečně. Zeď určitě ano. Ale především musíme vyměnit kolaborantské politiky. Zrušit politickou korektnost a hlásání multikulti. Zrušit koncept lidských práv a vrátit se k občanským svobodám.

P. Vaňura 24.7.2016 11:13

Ono se to málo píše, ale Španělsko, které má podobné

mořské i pozemní hranice jak Itálie a Řecko, není zaplaveni migranty jako zmíněné země. Chrání se několikanásobným plotem, slzným lynem a gumovými střelami. Lodě s vetřelci prostě odtáhne zpátky k výsostným vodám země, odkud vypluly, případně je vrátí jinak! A hrozí ekonomickými sankcemi, pokud si je nevezmou zpátky!