19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

BREXIT: Úžasná příležitost pro Evropu

Velká Británie je a vždy byla pro Evropu klíčovou zemí. Nejen proto, že je kolébkou moderní demokracie a kapitalismu, ale hlavně proto, že se teď – již po třetí v moderní historii – rozhodla postavit megalomanským plánům na vytvoření celoevropského impéria (první dva případy byly v éře Napoleona a Hitlera).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hejmala 28.6.2016 6:26

Re: Kágébácká, pardon, prognosťácká

Pachne z ust? Vam Vyvadile smrdi z huby Klausoune

A. Sedláčková 27.6.2016 14:55

Re: Jak někdo napíše něco proti Klausovi

nebo je to Sohorová

S. Donát 27.6.2016 9:02

Re: Kágébácká, pardon, prognosťácká

Když už pocítíte potřebu zvracet, zkuste se s tím prosím uchýlit někam do soukromí, na veřejnosti to není slušné. A vypláchněte si, páchne vám z úst...

S. Donát 27.6.2016 6:51

Re: Postřeh od jinud

Proč svůj drahocený čas utrácíte pod článkem, jde jsou jen "kverulantské pindy o ničem"? To je přece pod vaši úroveň. Sbohem.

M. Prokop 26.6.2016 22:23

Re: Kágébácká, pardon, prognosťácká

Klidně nadávejte, stejně se vám ten podfuck hroutí. Bruselní RVHP.

J. Urban 26.6.2016 22:13

Kágébácká, pardon, prognosťácká

pakáž, dnes zvaná IVK, se tetelí. Hoši, nedělejte účet bez hostinského, referendum je jedna věc, skutečné vystoupení GB z EU druhá. I když připouštím, že se stávajícími c0c0-ty v Bruseli a Berlíně si vy putlerovci zase můžete malovat světlé zítřky :-/. Ale ještě není všem dnům konec.

M. Prokop 26.6.2016 21:32

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

No jo, ale věcná diskuse s vámi - nepřijde vám to jako protimluv, když zde jen nadáváte?

Vy jste možná "echt" EUgenossin, já jen velmi vlažný liberál.

S. Netzer 26.6.2016 21:20

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

Nebo problém s těmi věřícími v "echt liber ...", "echt liberále", protože vaše "tolerance" se vyznačuje "prozatímním se držením zpátky, jelikož dáváte přednost věcné diskusi".

M. Prokop 26.6.2016 21:03

Re: Pro mne je až neuvěřitelné

Není, ale jisté společné rysy pochopitelně zůstaly.

M. Prokop 26.6.2016 21:02

Re: Pro mne je až neuvěřitelné

Jo, Václavíková zrovna rozeštvává ... :-P

M. Prokop 26.6.2016 21:01

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

To je ten problém s vámi věřícími (tu v nacismus, tu v komunismus, tu v zelené fantasmagorie, tu v socialistický europeismus) - když to sami jinak neumíte, přisuzujete to i jiným.

M. Prokop 26.6.2016 20:59

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

Sakra, ve vás je to soudruhování zažrané. Komunista uličního formátu?

M. Prokop 26.6.2016 20:58

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

Vy ráčíte být eunijní anální speleolog?

M. Prokop 26.6.2016 20:57

Re: Je to průšvih.

Viděl bych to na ty změny. Už je načase.

M. Prokop 26.6.2016 20:56

Re: Rád bych se zeptal IVK

To nikdo netvrdí, že za VŠE špatné může Brusel. Ale má toho "na triku" hodně a tamní soudruzi jsou demokratickou cestou prakticky nedosažitelní, zřejmě úmyslně. Na domácí politiky lze dosáhnout snáze.

Vzhledem k tomu, že VK zde už nevládne dvacet let, račte se ve věci následků obrátit spíše na socany všech možných odstínů.

M. Prokop 26.6.2016 20:52

"dál budou naslouchat tomuto goebbelsovskému rozeštvávání"

Tak už toho rozeštvávání nechte. Prostě došlo k tomu, co se dalo už dlouho čekat: Ten zelenorudý byrokratický podfuck se začíná hroutit.

P. Rudolf 26.6.2016 20:38

Re: Pokud se lidi nevzpamatují

Jo, Lidovci se mi poslední dobou docela líbí. Jsou ale tradičně slabí a ani po příštích volbách to nevidím nad 10%. V jejich vodách loví plno populistů a ti si na venkově moc servítky brát nebudou. Ideální by byla vláda složená z Lidovců a ANO. ČSSD se ale asi vytlačit nedá.

J. Václavíková 26.6.2016 20:04

Re: Pokud se lidi nevzpamatují

Socany si nejsem jistá, možná budou spíš lavírovat, že by šli otevřeně proti, to se mi nezdá. Ani bych nevsadila na Chovancovo- Haškovo křídlo. Hůř to vypadá na pravé straně spektra. Tam je kverulování na vzestupu. Nemůžu si pomoct, jediná jakž takž jistota jsou Lidovci.

P. Rudolf 26.6.2016 19:57

Re: Pokud se lidi nevzpamatují

Záleží na tom, kdo to tady bude v nejbližší budoucnosti režírovat. Pokud to bude Babiš, tak při vší nejistotě u něj je téměř jasné, že nedopustí, aby se nám Západ vzdálil, neb chce dělat byznys a firmu zvětšovat. A to směrem na chudý a nestabilní Východ nepůjde. Pokud ale vyhraje ČSSD a v ní posílí Chovancovo křídlo, tak scénář bude psát Puťka. A taky do toho ještě budou nejspíš zasahovat populisti. Tam ale zatím nějaká osobnost v nedohlednu. Zatím jako jediní z V4 si udržujeme naději na budoucnost trochu optimističtější. Ale brzy přijde den, kdy se budeme muset rozhodnout. A toho dne se obávám.

J. Václavíková 26.6.2016 19:19

Pokud se lidi nevzpamatují

a dál budou naslouchat tomuto goebbelsovskému rozeštvávání, je reálná šance, že se těmto kryptoputinovcům podaří dostrkat nás minimálně na Balkán. Už se zase vážně mluví o dvourychlostní Evropě, takže je to jen na nás, kterou stranu si tentokrát zvolíme. A vůbec se nedivím, že našeho kverulování bez nabízené alternativy už mají ti ostatní tak akorát dost. Zatím je to na nás. Budeme součástí Spojených států evropských, anebo tu bude dál Divoký Východ?

J. Václavíková 26.6.2016 18:38

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

:-)

S. Netzer 26.6.2016 18:32

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

Já jsem Klaus, tvůj Bůh; já tě vyvedu z EU, z domu otroctví.

Nebudeš mít jiného boha mimo mne.

F. Netopil 26.6.2016 18:25

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

A v co věříte Vy, soudružko Kanioková ?

J. Kratochvíl 26.6.2016 18:15

Re: Víra v EU je novodobé náboženství..

O náboženství jste vy ta pravá něco komentovat.Známá jste jako Klausova vlezdořiťka !

J. Kratochvíl 26.6.2016 18:12

Rád bych se zeptal IVK

Za vedení v "Bruselu" jsou zodpovědní konkrétní lidé a Británie měla stejné zastoupení ve vedení "Bruselu" jako má třeba Německo, Rakousko a další. Proč za vše špatné může "Brusel" a ne také politici Británie? Proč se nehlásí Británie k zodpovědnosti, ale vše svádí na Brusel, jako malé děti. To by mě opravdu zajímalo.

Dále bych raději IVK nedoporučoval nějaké další komentáře, protože všichni prožíváme následky, které naší zemi způsobil právě VK.

J. Kyselková 26.6.2016 18:07

Je to průšvih.

Nějak se ty bájné zítřky s Německou unií rozpadají. Děkujeme za dotace. Snad i za rozval zmatečných nařízení. Jsme v pasti, paní Jourová, Václave Klausi, pane Zahradile nebo na startu neodvratných změn ?

S. Donát 26.6.2016 17:59

Re: Kdo má z brexitu největší radost ?

Aby těm vašem duševním zvratkům člověk alespoň vzdáleně porozuměl, je třeba je číst víckrát. Já takový masochista nejsem, už je většinou rovnou přeskakuji. Ale někteří jedinci se v nich pokoušejí ještě pořád asi najít nějaký význam. Naivkové :-).

S. Donát 26.6.2016 17:57

Re: Pro mne je až neuvěřitelné

Není. Nic takového jsem ani netvrdil.

S. Netzer 26.6.2016 17:25

Re: Pro mne je až neuvěřitelné

Ale Rusko už CCCP není, že?

S. Netzer 26.6.2016 17:10

Re: Prognostik Klaus zase neměl pravdu

:-))))