Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRAHA: Začínají ANO-čistky?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B. Hamáček 7.6.2016 23:13Jen Jen tak mimochodem , Krnda neměla ještě české občanství cca půl roku před tím , než byla dosazena Burešem. |
J. Sixta 7.6.2016 21:39a naposledy ad Nelze tedy brát vážně tvrzení, že se nesnažil snižovat náklady Určitě se snažil, ale nějak mu to nevyšlo, protože místo snížení se naopak zvýšily o 14% (provozní náklad na vozový km). ad i odboráři rozpoznali podivnost politického kroku a výměny Ďuriše Bodejť ne,když s ním holdovali alkoholickým dýchánkům ještě v době jeho působení jako personálního ředitele DPP (a na mzdách jim přidal viz výše). |
J. Sixta 7.6.2016 21:38A ještě k Ďurišovi ad zvěrstva napáchaná v předchozích obdobích, kdy především za ředitelování M. Dvořáka byl dopravní podnik zdrojem příjmů pro nejrůznější skupiny Je zajímavé,že v době páchání "zvěrstev" DPP jezdil víc,s menšími náklady a méně lidmi.Stačí se podívat na oficiální výkazy. Pan bývalý ředitel Ďuriš je zachycen na videu,kde s advokátem dohaduje dělení provizí ze zakázek. Pan bývalý ředitel Ďuriš vypověděl smlouvu s Rencar teprve poté,co s ním podepsal smlouvu,kterou se snížily příjmy DPP z reklamy |
J. Sixta 7.6.2016 21:37PR článek Ďuriše ad lepší přepravní výkony, a přitom je politicky a populisticky sníženo jízdné Ďuriš bohužel výkony snížil.Přitom ovšem zvýšil náklady a od města dostal o 2 mld. navíc-přitom dopad sníženého jízdného byl kolem 300 mil. Problém zhoršených výsledků DPP za Ďuriše není ve sníženém jízdném, ale v nesmyslném navyšování platů (od r. 2011 asi miliarda) a také v navyšování počtu zaměstnanců, hlavně úředníků.
|
P. Maleček 7.6.2016 12:58Re: Odborník nevleze do komunálního podniku. Žádné trhání kolejí pane Molíku, ale z pražské radnice vyhnání vší té verbeže, která si z Prahy udělala dojnou krávu. V čemž Babišovi onanisti v brzku své ODS-ČSSD předchůdce překonají. Což je i příčina toho dle vás předraženého jízdného v MHD. |
M. Jelínek 7.6.2016 11:49souhlas Souhlas s autorem |
J. Novotny 7.6.2016 10:09Vedení města je zodpovědné za DP a proto si tam má právo dosadit člověka, kterému věří. To je vše. |
V. Molík 7.6.2016 9:14Re: Odborník nevleze do komunálního podniku. Čili, MHD je obecně určena (podle Vašeho příspěvku, pane Malečku) k ,,dojení státu pomocí obyčejných chudých lidí, kteří nemají na to, jezdit denně soukromým osobním nebo služebním vozem po městě? To je teda paráda. Takže ti lidé, aby uspořili, se nechají raději drahým jízdným MHD dojit, s ponižující úklonou v pase, od Babišovců??? Nebo snad od jiných soukromých tunelářů v pozici managmentu??? Takže všechno je totálně špatně? Z toho vyplývá: MHD zrušit úplně, vytrhat koleje a z Prahy udělat parkoviště bicyklů, motorek a aut podle ,,bohatosti" cestujících po vzoru čínských měst 70. let? Nejekologičtější by byli běžci a chodci jako za středověku. Ti by vylučovali jenom větry a pot. Nezavání náhodou z Vašeho příspěvku nějaký politický náklon k nějaké radikalizaci? :-))) |
P. Manda 7.6.2016 8:36Re: trapnost napiš lepší ! |
P. Maleček 7.6.2016 6:20Odborník nevleze do komunálního podniku. Autor evidentně nepochopil dobu. Komunální podniky z principu prioritně neslouží k zajištění potřeb občanstva, ale mocenských a ekonomických potřeb osob a politických subjektů v čele města. Skuteční odborníci (tedy i nezkorumpovatelní a morálně rovní lidé) to ví a proto se jak čert kříži vyhýbají komunálním i státním podnikům, v kterých platí to samé. Z tohoto pohledu je jasné, že odvolaný pan ředitel odborníkem není. V tom, že, kam se podíváte probíhají ANO čistky má však autor bohužel pravdu. U subjektu založeného za účelem dojení státu, to ani jinak být nemůže. |
T. Kubín 7.6.2016 5:58trapnost Tak tohle je mimořádně trapný článek. Úchylnosti s bio naftou a podobné snad ani nepatří do Neviditelného psa. |