19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Klaus měl (zase) pravdu

Možná si politicky příliš nepomůžu, protože Václav Klaus není v dnešní době mediálně oblíbenou osobou, ale nemohu nepřipomenout, že již od roku 2000 byl jediným politikem, který opakovaně publikoval prorocké analýzy o společné měně euro a demokratickém deficitu Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Ogáv 6.6.2016 13:29

Ještě něco..

těším se na vaše urážky

F. Ogáv 6.6.2016 13:28

Diskuse???

Vy jste se tady na tom vláknu sešli. To je síla. Škodák,Patta,Hil,Zelený,Šejna a ostatní mudrlanti. Zkrátka rudoši. Změny režimu jste se už dočkali, teď spějete zpět k diktatuře.

(Hitler byl také demokraticky zvolen)

J. Škodák 4.6.2016 16:02

Sám Klaus má demokratické deficity

Nemám zde ani prostor,abych vyjmenoval všechny ty demokratické deficity,když byl Klaus premiérem a prezidentem našeho státu. Jeho obava prolomení Benešových dekretů byla lichá a jeho nepřátelský postoj vůči sudetským Němcům byl také demokratický deficit,protože oni chtěli dialog a ten Klaus odmítal! Jejich předseda Poselt měl již dávno plán na zrušení požadavků majetkových nároků,ale jen za předpokladu,že na české straně bude ochota k dialogu. Všechny Klausovy předpovědi se naplnily asi jako ty o globálním oteplování,ale to bychom otevřeli další stranu jeho omylů!

F. Netopil 4.6.2016 9:55

Netušil jsem

že úspěšnost nebo neúspěšnost eura je dána tím, co si o něm myslí bývalý z evropského pohledu nevýznamný politik z ODS.

M. Pechr 5.6.2016 8:59

...nikdo netvrdí...že úspěšnost eura je dána tím...co si o něm kterýkoliv jedinec myslí...to spíš ony názory jedinců na budoucí vývoj nakonec prověřuje sama realita...

I. Hil 3.6.2016 22:49

Problém je v tom, že Klausovy pindy

nikoho nezajímají....

M. Stuchlik 4.6.2016 0:17

Re: Problém je v tom, že Klausovy pindy

což je dobře

M. Pechr 5.6.2016 9:03

...obávam se...že nikoliv...

M. Pechr 5.6.2016 9:02

...nikoho... ...znamená ani jednoho člověka ze všech... ...čili nepravdivý výrok... ...spolehlivě se jich najde víc než jeden...

F. Ogáv 6.6.2016 13:14

Re: Problém je v tom, že Klausovy pindy

Nikoho? Opíráte se o nějaký průzkum, nebo kecáte u pátého piva v hospodě Na růžku?

I. Patta 3.6.2016 22:30

V. Klause je potřeba vyzdvihnout, ale na pranýř.

Byl to on osobně, kdo zapříčinil propad porodnosti o 30 000 dětí ročně v průběhu tří let. V. Klaus nejdříve zákonem č. 586/1992 Sb. zabezpečil hluboký demografický propad. Byl to on, kdo chtěl slovy zabránit podpisu Lisabonské smlouvy a nakonec ji podepsal. Je to V. Klaus který vkládá dnešním vládním politikům do úst slova o tom, že stejně budeme muset nějaké migranty přijmout vzhledem k demografickému deficitu! Vskutku osobnost hodná klanění.

J. Kanioková 3.6.2016 21:15

Přesně !

J. Kyselková 3.6.2016 20:50

Hlavně,

že nás těžkotonážní Zeman nezavlékl do eurozony. Jeho snahy jsou světoborné.

A. Richtr 3.6.2016 20:25

Kdysi

Kde jsou ty casy kdy se cpal Kremlicka broukama v primem prenosu a jinak byla politika nuda... ted clovek kazdy den ceka co zas bude... povinna kastrace nebo lobotomie, nebo budou hlasovat volici cele EU o prezidentovi CR? Mmm to by bylo uzasne, ale korespondencni volba toto skoro je, takze to mame za par...

J. Jurax 3.6.2016 18:26

Ano,

ono i zde měl Klaus pravdu.

Soudím, že to zase hodně lidí naštve :-)

A. Alda 3.6.2016 13:48

Tak jest.

Myslím, že všichni ti, kdo hlasovali pro vstup do Evropské unie, by měli být potrestáni.

K. Zelený 3.6.2016 15:08

Re: Tak jest.

A ti co nás tam přihlásili a ještě pak podepsali zotročující Lisabon přímo exemplárně !

P. Han 3.6.2016 15:57

Re: Tak jest.

Já hlasoval pro. To jsem měl ještě hlavu plnou ideálů. Ty ideály mám asi pořád, ale oni dávno ne.

J. Šejnoha 3.6.2016 16:28

Re: Tak jest.

Tehdy to byla omluvitelná naivita, protože občanům bylo "lháno".

Odhlasování Lisabonské smlouvy už ale byla vlastizrada.

K. Zelený 3.6.2016 17:16

Re: Tak jest.

A její podpis byl co ?

Z. Lapil 3.6.2016 17:46

Re: Tak jest.

Nebyla to vlastizrada, ale eurozrada, a dopustili se jí ti, kteří po dvou neúspěšných referendech změnili pravidla přijímání změn.

J. Jurax 3.6.2016 18:28

Re: Tak jest.

Blbost nelze trestat ...

Ale z jiného pohledu můžeme říct, že už trestáni jsme. a všichni ...

F. Netopil 4.6.2016 10:04

Re: Tak jest.

Správně ! Hlasovat, prosím, ale jen správně. Kdo bude hlasovat špatně, půjde bručet (říkal např. Íčko při volbě prezidenta). Každý občan před hlasováním by si měl uvědomit, že vhozením špatného lístku do urny riskuje kriminál. Pak by se nemohlo stát, že by volby dopadly "špatně". Ale hergot, vždyť to už tady jednou bylo, nebo ne ? Asi se některým soudruhům pozastesklo, že ?

A. Richtr 3.6.2016 11:46

Euro

Rad bych se nekdy na neviditelnym psu docetl neco o Euru, protoze kdyz jsem se o nej vice zajimal zjistil jsem jak prave Euro ponicilo Italii, ale urcite jsou lidi co maji vetsi prehled a treba se tohoto nametu chyti...a neco napisi.

M. Prokop 3.6.2016 13:12

Re: Euro

€ jen zvýraznilo chronické problémy Itálie, dříve řešené devalvací Liry.

J. Kratochvíl 3.6.2016 11:10

Klaus spolupracovník Janyšky, dobře si rozumějí

to mluví za všechno. Janyšku zde zná každý. Bez komentáře!!!

M. Šejna 3.6.2016 9:53

v tom případě měl (zase) pravdu i Paroubek

vzpomínám si jak v roce 2005 prohlásil tehdy premiér Paroubek, že vstup do euro-zóny není aktuálně na pořadu dne a že euro by se mělo pohybovat kolem 25 Kč. To bylo tehdy řevu z té vaší ODS, co si to ten Paroubek a socani dovolují vůči našemu slibu příjmout Euro a vůči podnikatelům, kteří by byli nejraději, kdybychom měli euro už včera.

Takže pokud měl (zase) pravdu Klaus, tak ji měl i Paroubek, a vy modráci byste si měli připomenout vaše dřívější prohlášení, která bývala dost často v úplném rozporu s názory vašeho "otce zakladatele" Klause.

M. Prokop 3.6.2016 9:57

Re: v tom případě měl (zase) pravdu i Paroubek

Jo, Puchejř sice byl protivný jak činže, ale TAK blbý, aby nevěděl, že € je poukázka na průser a že v tom má Klaus pravdu, to zase ani on nebyl.

Vy rudoši si připomeňte talenty jako Dluhoslav, Špidla, Velká kapsa ...

K. Frauknecht 3.6.2016 10:30

Re: v tom případě měl (zase) pravdu i Paroubek

Ale myslel to upřímně :-)).

M. Prokop 3.6.2016 10:50

Re: v tom případě měl (zase) pravdu i Paroubek

To byl Gross ... také výkvět levice.