20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Podčlověk se vrací

Výrazem podčlověk (untermensch) označovali nacisté bytost, která vypadá jako člověk, chová se jako člověk, ale svou skutečnou podstatou člověkem není. Podčlověk je zbytečný a mnohdy je jeho existence dokonce škodlivá – zabírá prostor, který by měl být osídlen skutečnými lidmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Brunner 22.4.2016 0:19

Re: Problém

Jako někteří generálové, bojujete v minulých válkách.

B. Hamáček 21.4.2016 22:20

Re: Problém

Stalina opravdu nenapadlo jen tak vtrhnout do Berlína. Byl to zápas o to , kdo bude vládnout minimálně Evropě. Stalin to díky USA vyhrál. Pro vaši informaci , na zprávy moc nekoukám , ale dost čtu. Jinak si bolševika pamatuji moc dobře , a pamatuji si dobře ty bolševické každodenní lži , které vlastně pokračují dodnes.

B. Volarik 21.4.2016 21:00

Re: Přesná definice islámu:

Ideologie islámu je rozpínavost, snaha podrobit si celý svět, vyýtit všechny nemuslimy, případně je uvést do kategorie podlidí (dhimmi), kteří jsou naprosto podřízeni muslimům a pokud chtějí žít, musí platit zvláštní daně (džizija). Historicky existovala džizija až do výše poloviny příjmů nevěřících (nemuslimů).

B. Volarik 21.4.2016 20:56

Re: Přesná definice islámu:

Nikoli pane Langer. Bohužel se mýlíte. Islám je POLITICKÉ HNUTÍ. Nikoli náboženské. Islám vznikl jako reakce na úspěchy judaismu a křesťanství. Jako náboženství nepřinesl nic nového, žádné ho nového boha atd...Korán ale upravuje pravidla života chování muslimů, také chování vůči nemuslimům, tudíž se jedná o hnutí politické s určitou ideologií...ta je pak maskována jako náboženství.

K. Janyška 21.4.2016 20:50

Multikulturalismus je útokem na podstatu lidského světa,

tedy neustále se od civilizovaných více k civilizovaným méně rozšiřující spontánní řád lidské interakce... Dzp.

J. Aspirin 21.4.2016 19:15

Re: Zajímavý komentář k videu

no jo, kdyby to bylo v obráceném gardu... tóóó už by bylo po legraci.

Pokud je to legrace tak naprosto nic proti ale druhé straně musí být měřeno stejným metrem. Když bude v podobném klipu vytékat krev z araba, černocha apod. berte to také s nadhledem a jako legraci... Jen by mě zajímalo, kdyby si dal někdo práci a natočil stejný klip jen místo bělochů by tam byla jiná rasa (snědá) a místo snědé rasy by tam byl běloch a běloška... kolikpak by asi dostal let?

H. Lukešová 21.4.2016 18:58

Re: Nízké iq "uprchlíků" zničí Evropu

Ano. Nemá. Člověk nesmí říci, že existuje hloupý Arab, černoch nebo muslim. To je rasismus přece. Hloupí můžou být pouze běloši nebo šikmoocí Asiaté.

S. Netzer 21.4.2016 18:30

Re: Autor se očividně

Estébák Kosma.

J. Klepal 21.4.2016 17:14

islám a ideologie

Nutno si uvědomit, že nejen islám, ale každé náboženství je ideologie, a to má vždy tendenci se zvrhnout ve zvrácenou totalitní ideologii, jak nás bohatě učí historická fakta. Nic na tom nemění přijímaný názor, že k lidským právům patří možnost svobodně vyznávat nebo nevyznávat libovolné náboženství, pokud tím nejsou porušena lidská práva těch, kteří se zavedených nebo nezavedených náboženství nepřidržují. Vždy by však v takovém případě mělo jít o soukromou věc, o které se na veřejnosti nesluší mluvit, jako se nesluší mluvit např. o pohlavní nemoci a okolnostech jejího získání. V případě náboženství jde totiž také o infekci šířenou stykem s jinými lidmi, avšak infekci, která napadá lidskou mysl.

K. Křivan 21.4.2016 16:59

Re: a novinář se jí ptal, ...

a kdyby tahle novinářská ku..va zakopla na refýži a spadla pod přijíždějící tramvaj,... tak by asi přestaly tyhle hnusné metody. Pane Bože, nemohl bys .....?

M. slavík 21.4.2016 16:51

Re: Problém

Jak nás tam vedou? Můžete to nějak vysvětlit?

M. slavík 21.4.2016 16:44

Re: Je to tak.

Pán je komanč? Ti mi totiž nařizovali koho milovat a koho nenávidět, hmmm? Víte co je to právo na vlastní názor? A na to veřejně ho říkat? I když se vám to nelíbí? I když byste nás nejraději zvřeli všechny? Necre............

M. slavík 21.4.2016 16:41

Re: Autor se očividně

Taky jsem islamobijec a NIKDO, natož nějaký necr, mi nebude říkat koho mám milovat a koho nenávidět. Je to moje věc, a je-li nás velká většina, NIKDO nemá nárok na to, rozhodovat za nás. Prostě je tady nechceme, je nás většina, takže vlastizrádci, zalezte do děr........

S. Netzer 21.4.2016 16:37

Re: Je to tak.

Vyvedte mně, prosím, z omylu.

To "právo" je někde kodifikované?

M. slavík 21.4.2016 16:34

Re: Nízké iq "uprchlíků" zničí Evropu

Přečtěte si třeba T.Sarrazina:" Německo páchá sebevraždu". Berlínský vládní úředník vám vysvětlí, i s podporou grafů a tabulek, jak je to s inteligencí arabů oproti např. Číňanům, Japoncům či Větnamcům v Německu.

M. slavík 21.4.2016 16:26

Re: Novinářské hyeny jsou horší než rakovina..

Takřka shodně mluví šéf KDU bílá brada ve věci vetřelců. "Vláda musí jít proti lidem"

K. Křivan 21.4.2016 16:23

Re: Je to tak.

Právo na nenávist a opovržení vůči nezvaným vetřelcům a věčnému, 14 století Evropu dobývajícímu nepříteli.

M. slavík 21.4.2016 16:23

Re: Zajímavý komentář k videu

Němcům také připadalo vtipné střílet "kličkujícího žida", že?

M. slavík 21.4.2016 16:21

Re: Dobra particka ...

Nemůžete chtít, aby lidi, kteří z toho žijou, hlásali, že žijí ze zrady svojí země. Oni se prostě musí nějak omluvit. Dobře to vidíme na sobotkovi, ten chudák je proti vetřelcům ale bohužel ho vždycky přehlasují. "My nesouhlasíme ale nebudeme se bránit."

S. Ševeček 21.4.2016 16:07

Re: Autor se očividně

netser.

S. Netzer 21.4.2016 16:02

Re: Autor se očividně

Asi jste profundním znalcem české literatury a historie, takže víte, že za okupace a za bolševika se neodsuzovalo za silácké výroky.

J. Aspirin 21.4.2016 15:57

Re: Dobra particka ...

Vybral jste si z toho jenom co se Vám hodí... jádro sdělení je v tomto "...Ve skutečnosti viní žaloba Konvičku z toho, že systematicky a dlouhodobě propaguje názor, že islám není náboženství nýbrž zvrácená totalitní ideologie...".

A všimněte si, že křesťanského boha či jiné ideologie můžete tupit do sytosti. Ale jak budete tupit toho "velikého" dílem Vám oni rozstřílí oficínu, dílem Vás stát odsoudí stát k vězení (alespoň takto se to nyní jeví).

Dále si přečtěte dnešní tisk a ten píše "...musíme se naučit s muslimy žít..." nikde ani slova o tom, že by se muslimové měli naučit žít s námi. Ani není nevidět signál, že by oni byli ochotní se alespoň částečně přizpůsobit. Zato je dost soudních procesů, kde se řeší jejich šátky, místnost a přestávky na modlení v práci, že nebudou umývat nádobí a stoly v restauraci, kde se připravuje vepřové, že jejich sousedi musí dát pryč psy... (viz náš i zahraniční tisk poslední 2 - 3 roky).

J. Fridrich 21.4.2016 15:52

Re: Nízké iq "uprchlíků" zničí Evropu

Ale to přece všichni víme, jen se o tom nesmí mluvit.. Ale proč ? Tak to vlastně nikdo pořádně neví.. Když je hloupej nějaký soused z ulice, tak to lidé vědí a normálně říkají. Když je " hloupej a zlej " černoch, arab, muslim tak se to " korektně " nemá říkat ?

S. Netzer 21.4.2016 15:46

Re: Je to tak.

Nenávist není žádné právo.

S. Netzer 21.4.2016 15:44

"Krev xenofobů

cáká proudem, vnitřnosti se trhají, kosti se lámou, lebka se bortí ...". :-))))

Sociolog Hampl bude asi taky lehce alternativně inteligentní, jako jeho vděční čtenáři.

K. Křivan 21.4.2016 15:36

Re: Je to tak.

Nenávist vůči vetřelcům je právo každého člověka. Islám JE vetřelec a dobyvatel, a každý Němec má právo šířit nenávist vůči vetřelci a dobyvateli ! Fašisocialistická vrchnost, s její debilním a zločnným paragrafem skončí jednou na smetišti dějin, jako už dvakrát skončili němečtí socialisti. Ten jeden shořel k nepoznání a druhy utekl do Chile.

J. Poláček 21.4.2016 14:34

Re: Zajímavý komentář k videu

Zdá se, že s Vámi citovaným komentářem souhlasíte. Ono by se možná s vysvětlením, že jde jen o humor (byť nevkusný), souhlasit dalo. Znepokojivé ovšem je, že je tu dvojí metr a takto shovívavě se dnes v Německu nehledí např. na humor pana Böhmermanna.

H. Lukešová 21.4.2016 14:02

Re: Jo, bohužel. A dlouho už tady takovéto

Ve skutečnosti je pakáž z "hejtfrí" nepřítelem svobody, chce zničit naši republiku.

K. Dvořák 21.4.2016 13:43

Dobra particka ...

Tak jeden zachrance naroda a civilizace "použil siláckou metaforu, jednou za život a

ještě v notně posíleném stavu pozdě k ránu", jeho souverec se ve stejnem denni case a ve stejnem stavu sveril, ze se modli za poradny teroristicky utok, kterery by konecne lidem otevrel oci. A takovi lide si mysli, ze jsou ti pravi, aby tu vladli a resili problem (skutecny a zavazny). Vzdyt zjevne nedokazou vladnout ani sami sobe a svym pudum a slabostem ...

A pan Hampl, to je taky dobry kousek. Ze se nam sem pry vraci myslenka podcloveka. Dukazem toho ma byt, ze se PRY muze stat, ze "BUDEKonvička odsouzen a rozsudek BUDE potvrzen odvolacím soudem", coz "fakticky BUDE znamenat zákaz diskuze o islámu". A taky pry hrozi, ze "POKUD žalující strana uspěje, BUDE to v důsledku znamenat, že na muslimy

nesmí být aplikována ta pravidla, která jsou na „nevěřící“ aplikována

naprosto běžně". ... Jeden by skoro rekl, ze dokladem vracejici se "myslenky podcloveka" muze byt spis vyrok pana Konvicky o mleti muslimu do masokostni moucky ... jeste, ze mame pana Hampla, ktery nam to objasni ...

V. Braun 21.4.2016 13:38

Zajímavý komentář k videu

Pustil jsem si video, ale také jsem si přečetl komentáře, a našel tam tento:

Napsat, že se jedná o "video propagující zabíjení Evropanu imigranty" může buď člověk, který neumí slovo německy, nebo jen úplný idiot (např. Petr Hampl, který na něj s podobným vysvětlením odkazuje). Smyslem bylo ukázat, jak by v praxi vypadaly činy, ke kterým fašounci na FB nezřídka vyzývají. Jistě, je to černý humor, který nemusí každému sednou. Mě to vtipné přišlo.