28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Vrať občanku, smrade!

Řekne-li se slovo „výchova“, jistě každému soudnému člověku naskočí slovní spojení „výchova dětí“. Děti vychováváme od útlého věku a učíme je, jak se chovat v určitých situacích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 5.4.2016 1:29

Re: Já nevím proč

No, a Vy byste měl uvážit, co je to demokracie a co je nezbytná organizace společnosti, jež ssebou nese i jistou míru státní buzerace a sociálního zasahování do rodin. Diskutovat jest o míře obého. Pak byste nenapsal hovadný příspěvek.

J. Jurax 5.4.2016 1:01

Re: Já také nevím proč

Výchova dospělých vlídným slovem, pohlazením, inkluzí či domácí výchovou - kdybych v to nerozpoznal ironii, nazvu Vás reinkarnací Makarenka :-)

P. Khail 4.4.2016 20:12

Re: Tak, tak

Pokud je vaše inteligence alespoň na průměrné úrovni a dokážete sledovat vlákno diskuze, nemělo by vám uniknout, že můj příspěvek je reakcí. Autorem nápadu je někdo jiný. No nic, příště budete třeba pozornější.

P. Kmoníček 4.4.2016 17:25

Re: Tak, tak

Pokud jste blb,tak to uděláte tak jak popisujete.

P. Kmoníček 4.4.2016 17:22

Re: Vystihl jste to přesně,

Lázeňské veverky je správně.Holt bolševická výchova se nezapře ani když se bolševická nula stane ministryní .

P. Dvořák 4.4.2016 16:22

Re: Tak ne.

Píšete nesmysly, jenom abyste byl zajímavý a dostatečně úderný.

Ústava České republiky v článku 2, odst. 3) říká: "Státní moc slouží všem občanům a lze ji uplatňovat jen v případech, v mezích a způsoby, které stanoví zákon."

Je to velice gumové, ale jestliže tak stanoví zákon, stanoví tak zákon. A budete muset pustit příslušný orgán do svého obydlí. Nikde nic o žádné Máni s Tončou.

P. Khail 4.4.2016 15:29

Re: Tak, tak

Po přečtení vašeho příspěvku jsem si jist, že se mýlíte :-)

P. Khail 4.4.2016 15:27

Re: Tak, tak

V březnu vyfotíte, v červnu uděláte kontrolu. Tak to jo, to je jiná, to je takové pěkně operativní.

P. Khail 4.4.2016 15:23

Re: Já si tedy opravdu

Tak to udělali dobře, při řízení se nemáte co zamýšlet, taky byste mohl někoho "sejmout", to by nebyla jen pokuta.

M. Prokop 4.4.2016 15:22

Re: Tak, tak

Fotku nebo jiný doklad pro soud, k rozhodnutí o domovní prohlídce. Je tam slůvko "třeba". Třeba by to soudu stačilo, třeba ne.

M. Prokop 4.4.2016 15:20

Re: Tak, tak

Vadí, jen na to nepřišla řeč.

P. Khail 4.4.2016 15:20

Re: Tak, tak

To s tou fotkou jste nemyslel úplně vážně, že ne? :-))))

P. Khail 4.4.2016 15:18

Re: Tak, tak

Své přívlastky si nechte na doma, já píšu o tom jaká je skutečnost a ne spekulace o jakési Máně s Tončou. Zákon ještě není a vy už víte jak to dopadne. A o mé příležitosti nemějte péči, já se o sebe dovedu postarat i bez vašich slaboduchých poznámek. Zajímavé je, že ani jednomu z vás nevadí třeba prohlídka auta na silnici pracovníky Celní správy, a jde to i bez soudu. Takže pokud nemáte konkrétní polemiku přilepte se laskavě na někoho jiného.

Š. Hašek 4.4.2016 15:14

Re: Vystihl jste to přesně,

Asi tak, připojuji se.

Dle mého (nevzdělaného) názoru máme ještě další ministerstva (anarchokomunistická), která jsou přesvědčena, že bez jejich rozkazů "by se nemělo nikde ani hnout kolo", hlavně míněni dospělí občané ČR.

Lidskorovno/Dienstbier. Školorovno/Valachová. Socbabišprácerovno/MarksováMarxováEngelsová. Všeochrana/Šabatová.

Seznam možno rozšířit o další jejich podržtaškové organizace, kde "aktivista" si troufá postavit do pozoru každého řádného občana/úředníka, který se mu "nějak nezdá".

J. Lepka 4.4.2016 13:46

Re: Tak, tak

Vážený pane Khaile, nevím proč jste se rozhodl hrát si na hlupáka i když i vám musí být jasné, že jakékoliv porušení domovní svobody může povolit toliko soud. Tedy ne, že se domluví Máňa s Tončou, že tamhleten je divnej a kdoví čím vlastně topí, tak si ho půjdeme proklepnout. Pokud vám vyhovuje institut agresívních domovnic z uličního výboru, na východě je jedna velká země, tam máte příležitost.

R. Langer 4.4.2016 13:23

Re: Tak, tak

Jestli vy potřebujete policajta na každém rohu, tak já tedy ne. :-P

R. Langer 4.4.2016 13:22

Re: Vzpomínka.

Ale vždyť oni to jsou úpně ti samí soudruzi!

R. Langer 4.4.2016 13:20

Re: Já nevím proč

Takže vy to potřebujete, nebo jste cizinec? Inu, budete to mít. Pak si ale nestěžujte...

R. Langer 4.4.2016 13:18

Vystihl jste to přesně,

oni totiž uvažují jako bolševik, náboženský fanatik nebo naprostý blbec, co zaměňuje pojmy s dojmy. Protože to přesně jsou. :-(

K. Krejčů 4.4.2016 12:44

Já si tedy opravdu

nechci platit svého buzeranta. Minulý týden mě změřili - na 50 tce jsem jel 66. Byl jasný den, široko daleko nikoho nevidět. Jenom jsem s trochu zamyslel a nesledoval tachometr, což většinou na tom místě dělám, neboť se všeobecně ví, že tam číhají. Jediný důvod pro měření na onom místě je, že ja tam pěkná schovávačka pro policajty. Článek situaci vystihuje, otázka je, zda se z toho ještě dokážeme vymanit. Musí dojít k omezení počtu úřednictva, což současný establischment rozhodně v úmyslu nemá Tazže volit nové strany, které tento úmysl deklarují a doufat, že se to skutečně povede.

M. Prokop 4.4.2016 12:24

Re: Tak, tak

Problém není "co", problém je "jak".

Pokud budou policajti chytat přestupníky, jsem jedině pro. I když to třeba pášou na "padesátce" tam, kde by byla adekvátní "sedmdesátka" či "osmdesátka". Mám ovšem námitky proti namátkové buzeraci. Na chodníku ji provozovat nesmí, proč na silnici ano.

Totéž čmoud: Pokud si orgán opatří normální povolení k domovní prohlídce, třeba na základě fotky komína, opět nic proti tomu.

Nemám náladu přicházet o svobodu salámovou metodou.

A ano, takové pitomosti vymýšlejí více levičáci než pravičáci.

H. Balzám 4.4.2016 12:07

Re: Tak, tak

Nejde o tu regulaci, jde o fízlování, tedy to, že si někdo uzurpuje právo lézt mi do baráku a šťourat se mi v soukromí. Nemám nic proti kontrole splodin zvenčí a v případě, že někdo opravdu pálí nekvalitní palivo, teprve trestat.

P. Khail 4.4.2016 11:59

Tak, tak

není nad to nadýchnout se čerstvého venkovního vzduchu v topném období v nějaké té naší obci. Zažil jsem to před týdnem v Jizerkách, tak je to správné, nikoho neregulovat, nikoho nekontrolovat, pak teprve nastane to pravé pošušňáníčko. Vždyť se to v těch plicích stejně přefiltruje. Za vše špatné můžou levičáci a za vše dobré pravičáci. A policie by se mohla na kontrolu dopravy také vybodnout, ono se to srovná, že pánové?

P. Lenc 4.4.2016 11:28

Re: Vzpomínka.

A jakpak se liší český nebo EU socialista od toho politruckého zupa?Já si dokonce myslím, že jsou horší než byli soudruzi.Článek za 1!

J. Lepka 4.4.2016 11:18

Vzpomínka.

Na jednoho pošetilého politruka za neuvěřitelnou velevětu : Vidíte to, dva roky je vychováváme a teď tohle! ( už nevím co to bylo, asi nějaká kravina, tak důležitá pro bolševiky )

A nesmírný údiv, když jsem se ho zeptal, jestli to myslí vážně, když většina těch chudáků v uniformě, co si na nich honí triko má dost podstatně vyšší vzdělání než on. Inu bolševik. A tohle je další důkaz, jak rychle se otřepali a cítí příležitost. Bohužel /i z diskuze to vyplývá/, že je mezi námi dost mlamojů, co si nejsou schopni uvědomit, že se jedná i o jejich svobodu a zase jim to o volbách hodí, místo aby je definitivně vykopali na smetiště dějin, kam organicky patří již dlouhých sto let.

A. Alda 4.4.2016 10:30

Souhlas.

Dobře jste to napsal, pane.

P. Papež 4.4.2016 10:28

Re: Já nevím proč

Vy byste potřeboval trochu základního vzdělání a naučil se, co je demokracie, soukromý majetek, co je státní buzerace a sociální zasahování do rodin. Pak byste nenapsal hovadný příspěvek.

M. Hatlák 4.4.2016 8:56

Re: Já nevím proč

Bohu dík. Jsem sirotek a asociál.

M. Prokop 4.4.2016 8:41

Re: Já nevím proč

Jsou.

M. Prokop 4.4.2016 8:41

Socani a policajti

by za naše peníze nejraději vychovávali neustále.