25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ŠKOLSTVÍ: Hloupé opatření

Inkluze je hloupé opatření, které zničí řadu životů. Pokračuje v nastartovaném směru průměrnosti a unifikace lidí ve společnosti a potírá lidskou přirozenost a férovou soutěž už i mezi dětmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Skřivan 28.2.2016 21:06

Debatovat o tomto tématu veřejně,

je dost podobné, jako probírat, na kterou rakovinu je lepší které cytostatikum.

Holcman 28.2.2016 19:19

Re: Re:.

:-) Kanioková až napodruhé, ale přesto se vyjádřila.

J. Šimek 28.2.2016 18:52

Re: Klidně věřím,

Madam vyslovila naprostý souhlas, tak jí to nenabourávejte :o)

J. Šimek 28.2.2016 18:50

Re: Re:.

A kdo je ten, co píše o věci, které nerozumí?

J. Šimek 28.2.2016 18:50

Re: Ví pan Matějka o čem mluví?

To není samouk, ale politikou náhle osvícený chytrák, který se náhle umí "fundovaně" vyjádřit ke všemu.

J. Jurax 28.2.2016 18:48

Re: Autor má naprostou pravdu, a to patrně nikdy neviděl

Aha ... no, víte, dcera v USA byla i jaksi skrze školství - takže pravíte-li, že totální inkluze gramotnost Američanů neohrožuje, jste vtipálek, jenž netuší, co je to v USA státní škola, zvlášť některá ... :-)

V. Braun 28.2.2016 18:20

Re: Ví pan Matějka o čem mluví?

Tak zrovna vzdělání nebo nevzdělání pana Matějky mi nikterak nevadí a ani jej nezkoumám. Pokud má k tématu smyslupně co říci i člověk samouk tak proč ne, jen si myslím, že to není případ tohoto článku.

V. Braun 28.2.2016 18:16

Re: Klidně věřím,

Na základním stupni, přinejmenším do pátého ročníku, se toho zase tolik nezměnilo. Jedině snad že první cizí jazyk se nyní tuším učí od třetí třídy, no co, pan řídící zase učil nepovinně němčinu už od první.

Jinak nechápu co chcete říci zmínkou o žebříčcích a jak to souvisí s diskusí o inkluzi. Jelikož inkluze se u nás teprve zavádí tak žádné žebříčkové umístění žáků z ČR nemůže být inkluzí ovlivněno.

J. Kanioková 28.2.2016 17:29

Klidně věřím,

jenže učební náplň, náročnost tehdy a dnes.. to je obrovský rozdíl..

Stačí se podívat na světové žebříčky v umístění žáků na různých soutěžích... nebo pořadí vzdělávacích systémů a úspěšnost VŠ za jednotlivé země..

J. Kanioková 28.2.2016 16:54

Souzním..

J. Kanioková 28.2.2016 16:53

Re:.

K autorovi příspěvku se vyjadřuje primitiv, k tématu článku člověk.

J. Kanioková 28.2.2016 16:52

To je k tématu článku ?

J. Kanioková 28.2.2016 16:51

Přesně, naprostý souhlas..

Čapkův citát by se měl vyvěsit v parlamentu ! Případně ho v tuhší podobě omlátit těm vládním dementům omlátit o hlavu !

Oni budou tak dlouho ničit vzdělávací systém, až tu zbude jen národ ovcí !

J. Šimek 28.2.2016 15:48

Re: Autor má naprostou pravdu, a to patrně nikdy neviděl

Ráčím tím myslet model USA a věřte nevěřte, totální inkluze gramotnost američanů neohrožuje :o)

Holcman 28.2.2016 15:04

:-) Hloupé opatření...

Psavec a odborník na fšecko, Matějka, nás jednou všecky semele. Úporně blogující místopředseda F. Matějka je s tímhle tématem přímo na Ídnesu od 24. února, pak od včerejška tuplovaně na Psu. Duplicitně ještě na Valento-Voráčkovaných PL od 25.února, kde nějaký Flinta mu tam píše, cituji:..."Frantu to sejmulo na stavebce, nedodelal ani maturitu. Svinska inkluze, Franta mluvi z praxe."...

To o Fanoušovi bude asi natuti prauda praudoucí, protože o tom taky psal on sám. Zpropadený, nedoštudovaný inkluzista a dneska ještě navíc totálně zadlužený bourák. A včil o tom sepisuje málem vědecký práce. :-))

J. Jurax 28.2.2016 14:53

Re: Autor má naprostou pravdu, a to patrně nikdy neviděl

Neděkujte a zkuste odpovědět. Ptám se Vás - a jak pozoruji, odpovědi se nedočkám.

Ostatně Vy píšete - cituji - jen jsem proti prvoplánové segregaci hendikepovaných dětí - konec citátu. Chtěl jsem si tedy ujasnit, co tím račte myslet.

Holcman 28.2.2016 14:47

Re: Ví pan Matějka o čem mluví?

:-))

S. Netzer 28.2.2016 12:25

Re: Ví pan Matějka o čem mluví?

Ta drzost, že osoba, která nemá dokončené ani středoškolské vzdělání, mudruje o školství.

A Neviditelný pes to zveřejní.

S. Vaněček Šauerová 28.2.2016 11:24

Samozřejmě, že neví, odpověď je snadná.

Je to podobné jako když provádí rozbor ústavy, ač nepochopil ani to nejzákladnější pravidlo našeho ústavního práva, že politik může činit toliko a výhradně pouze to, co mu ústava a zákony výslovně povolují a ani o písmenko víc.

Těžká věc, když se někdo pasuje na vševěda netušíc, jak směšnou figuru sám ze sebe dělá. Takových psavců jsou ale mraky, to není jen pan Matějka.

J. Šimek 28.2.2016 11:06

Re: Šimek má naprostou pravdu, a to vždy.

Ne prý, ale s jistotou.

J. Šimek 28.2.2016 11:03

Re: Jedna moje známá je předsedkyní odborů na jedné pražské

Vy to taky nevíte a stavíte svůj vývod na víře :o)

J. Šimek 28.2.2016 10:59

Re: inkluze

Proč imbreedingem netrpí například Vietnamci, těch je daleko míň?

J. Šimek 28.2.2016 10:24

Re: Ví pan Matějka o čem mluví?

Jenže Zeman je pro segregaci, takže to schytáte, jako já ...

J. Šimek 28.2.2016 10:23

Re: Autor má naprostou pravdu, a to patrně nikdy neviděl

To bude tím, že jsem ta pražská kavárna, která nesouhlasí se Zemanovou segregací hendikepovaných dětí.

V. Braun 28.2.2016 9:23

Re: Jedna moje známá je předsedkyní odborů na jedné pražské

Pane Vaňuro,

sice toho neznám tolik co vy, nicméně jsem v prvním stupni chodil to tzv jednotřídky. Nejdříve nás bylo pět ročníků v jedné třídě, pak z toho udělali dvoutřídku a tak 4. a 5. ročník byl v o něco menším počtu.

A mé dojmy? Bylo to skvělé.

Obvykle jsem byl se svou prací hotov dříve a mohl jsem poslouchat co pan řídící vykládá vyšším ročníkům. Tak se tady neotírejte o jednotřídky, když nevíte o čem mluvíte.

K. Janyška 28.2.2016 9:20

Re: Za zločin považuji tzv. osobní asistenty, kteří zcela

Děti se totiž nejvíce naučí od chytřejších dětí, ne od učitelů... Dzp.

V. Braun 28.2.2016 9:19

Ví pan Matějka o čem mluví?

Učit v jedné třídě s podprůměrnými žáky, průměrnými a nadprůměrnými znamená ....

Na základě výše uvedené věty z článku soudím, že pan Matějka NEVÍ o čem mluví. Podobný mix nadání a schopností je totiž i v "běžné" třídě. Jinak by pan Matějka musel zavést nějaké důkladné testování a třídění předškoláků, aby měl podle čeho ty své průměry a nadprůměry vytvářet a třídit.

K. Janyška 28.2.2016 9:19

Za zločin považuji tzv. osobní asistenty, kteří zcela

v dětech potlačí vývoj samostatnosti a osobní zodpovědnosti. Proti tomu, aby byly děti ve třídách společně nic nemám.... Dzp.

J. Fridrich 28.2.2016 7:16

Inkluzi vymysleli " nejlepší žáci ze zvláštních škol "

Inkluzi vymysleli " nejlepší žáci ze zvláštních škol " jak nazývali podobné inteligenty Šimek s Grossmannem ve svých povídkách... Myslím, že autoři této nesmyslné myšlenky sami prošli pochází z testovací inkluzivní třídy.

J. Šimek 28.2.2016 6:35

Re: Autor má naprostou pravdu, a to patrně nikdy neviděl

Děkuji za dotazy, ale vy snad ve článku takové dělení nacházíte? Ne, že? Tak se ptejte autora...