24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Byl jsem za extremistu

Já bych vůbec v této souvislosti nepoužíval výraz, že se objevují názory. Jednak se samy od sebe neobjevují, ale jsou za velké peníze šířeny jako součást masírovací proimigrantské propagandy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Vaclavik 20.2.2016 0:13

Sice pozde, ale BRAVO

Jakl na premiera - volava se to sice na prezidenta, jenze ten je u nas jen loutka.

P. Vaňura 19.2.2016 22:27

Třeba tam, kde mohou V REÁLU beztrestně loupit, krást a

znásilňovat. Což je také logické!

P. Vaňura 19.2.2016 22:20

Deportace!

L. David 19.2.2016 20:55

Můj plný souhlas s panem Jaklem.

J. Šimek 19.2.2016 20:43

Re: Premisa z prvního odstavce o sociálních dávkách

Link na ten souhrn už nemůžu najít, nicméně tady je poměrně aktuální link, že se takový fenomén děje v obrovském měřítku:

http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/143319-nemecke-urady-nemaji-tuseni-o-tom-kde-se-pohybuje-600-tisic-zadatelu-o-azyl-pise-britsky-tisk/

Ś. Svobodová 19.2.2016 19:22

Re: On se nebere v úvahu jeden podstatný faktor

Dnes se počet muslimů v EU se pohybuje nad 2%, migranty nepočítám. Ta dnešní 2% žijí především soustředěna v desítkách enkláv. Z těch odešlo či odchází původní obyvatelstvo a vznikají čtvrtě velikosti měst, kde už nevládou zákony té či oné země. Policie a soudy nefungují a hovoří o nemožnosti problém zvládnout. A to se jedná o enklávy s "pouhými" stovkami tisíc lidí (např. Molenbeek, Seine-Saint-Denis apod.) Tak že ano, bojím se, že když dnes není schopná policie zabezpečit právo a pořádek v malých lokalitách, jak si asi poradí s milionovými.

Ś. Svobodová 19.2.2016 18:55

Re: Premisa z prvního odstavce o sociálních dávkách

Zavádějící. Píšete o Imigrantech posledních 25ti let (zdroj?). V posledních 20ti letech byla migrace v Evropě poměrně vyrovnaná, 2/3 imigrantů tvořili lidé z členských zemí EU a 1/3 byla ze třetích zemí, ponejvíce z Ukrajiny, zemí býv. SSSR a Vietnamu. Pokud chcete naznačit, že většina imigrantů (muslimů) která přišla do Evropy nežije ze systému dávek, ale živí se jinak (jak?), vypovídající by mohl být jedině konkrétní přehled vyplacených sociálních dávek např. Francouzům arabského původu ve s rovnání se skutečným počtem Francouzů s arabským původem.

K. Janyška 19.2.2016 16:40

Re: To se není co divit

Nečtete dost pozorně. Je to suma informací, získaných kompozitivní vědeckou metodou společenských věd. Pojednává zejména o spontánním řádu lidské interakce a lidské situaci obecně a dopodrobna... Dzp.

V. Kain 19.2.2016 16:26

Re: Taky propaganda pane Jakl

Konina je pane Valento celý váš příspěvek.Kdo to rozhasil na středním východě? Podle vás asi rus že? Celý článek pana Jakla je bohužel pravda,ale protože si někteří primitivové spojují pana Jakla s panem Klausem,tak i kdyby napsal cokoliv,tak to bude špatně.

J. Šimek 19.2.2016 15:42

Re: "Andrej Babiš Právu řekl, že příliv uprchlíků

To bych to chyt :o)

M. Valenta 19.2.2016 15:32

Re: Taky propaganda pane Jakl

Co vyčítáte mě, udělal jste sám. Píšu, že je nemůžeme zvládnout! A proč jdou sem? To se jich musíte zeptat sám. Osobně si myslím, že jdou tam, kde očekávají slušné zacházení a dobré podmínky - což je logické, když už je o logice řeč.

J. Svoboda 19.2.2016 15:16

Re: On se nebere v úvahu jeden podstatný faktor

Pane Šimku, váš příspěvek sice nebyl adresován mně, ale nedá mi neodpovědět. Musím vám sdělit, že vaše hloupost je nebetyčná. Jak říkal dr. Strossmayer sestře Huňkové: kdyby hloupost měla křídla, budete tady lítat jako holubička. Psát víc, by byla škoda času.

J. Svoboda 19.2.2016 15:03

Re: "Andrej Babiš Právu řekl, že příliv uprchlíků

Závidíte panu Konvičkovi nálepku a snažíte se o lepší?

J. Svoboda 19.2.2016 15:01

Re: Taky propaganda pane Jakl

Pane Valento, pokud chete psát o logice, najděte si v nějaké encyklopedii tento výraz a pohlédněte, co to znamená. Je asi vaší chybou, že čtete pomalu a tak se stane, že kritizujete, aniž byste věděl, co. Možná, že kdybyste si to přečetl celé a pozorněji, logiku byste nalezl. Samozřejmě by to chtělo také dobrou vůli.

Tomu, jemuž pokulhává logika na tom asi nemusí být divného nic. Je samozřejmě z jistého pohledu logické, že se ti lidé snaží dostat z toho průšvihu pryč. Je však zásadní otázka, proč nemigrují do islámských zemí. A další logická otázka je, co je nám do toho, že se někdo touží dostat z průšvihu do lepšího.

Pokud nějakého autora nenávidíte, napište mu to a netahejte to na veřejnost.

P. Urban 19.2.2016 14:48

To se není co divit

Já čtu Vaše komentáře na NP už dlouho a taky to nevím.

Jestli to nebude tím, že to neví ani její vyznavači. Ovšem, když člověk nemusí své teorie vysvětlovat, tak je nemusí ani chápat...

M. Valenta 19.2.2016 14:09

Taky propaganda pane Jakl

a ještě k tomu plná konin. Nemám čas to číst celé, tak pouze namátkou. Přistěhovalci tedy podle Vás vytvoří ghetta (což je v případě muslimů pravděpodobné)a pak budou nabourávat balanc mezi věkovými skupinami a pohlavími. To nemá logiku. A k těm Rusům. Ti šli pomáhat tomu zmetkovi jenom proto, aby vybombardovali co nejvíce civilistů směr Evropa.

Také si myslím, že Evropa nekontrolovaným přílivem migrantů páchá sebevraždu. To ovšem ještě neznamená, že o tom budu psát nesmysly. A nerozumím, co je na tom divného, že se ti lidé snaží dostat z toho průšvihu pryč. My jsme ale bohužel schopni pomoci jednotlivcům a ne celým národům.

J. Šimek 19.2.2016 13:38

Re: Vyhlašuji veřejnou sbírku!

Jsem Josef Šimek z Trutnova, kdo jste vy? Asi nějaký infantil, který nepochopí, že nepotřebuji anonymní nick, ale vyžívá se konstrukci spikleneckých teorií.

J. Šimek 19.2.2016 13:35

Re: "Andrej Babiš Právu řekl, že příliv uprchlíků

Masokostní moučka nebo plyn?

J. Vintr 19.2.2016 13:12

Re: On se nebere v úvahu jeden podstatný faktor

Ono to vypadá že pár milionů muslimů (mladých mužů) je nic proti sedmistům milonů Evropanů. Ale kolik z těch sedmiset milionů by bylo schopno a ochotno bojovat za svobodu? A navíc muslimové nejsou rozptýlení po celé Evropě, takže poměr k místnímu obyvatelstvu v místě jejich koncentrace je mnohem vyšší.

K. Křivan 19.2.2016 12:01

Re: "Andrej Babiš Právu řekl, že příliv uprchlíků

Z přílivu se musí stát odliv !

J. Šimek 19.2.2016 11:39

Re: Takže se autor zase střelil do nohy ...

Pokud neumíte vyvrátit, co jsem napsal, střelte se sám...

J. Berger 19.2.2016 11:36

Re: On se nebere v úvahu jeden podstatný faktor

Pane Vintr, máte 100% pravdu. A navíc se nebere v vůbec úvahu, co řekl Timesům uznávaný islámský teoretik (v Al Jazzeře jak doma): Muslimové mají povinnost žít ve státech, kde je šíření islámu povoleno, s obyvatelstvem v míru. Avšak jen do té doby, než budou dostatečně silní, aby mohli bojovat.

R. Brzák 19.2.2016 11:19

"Andrej Babiš Právu řekl, že příliv uprchlíků

do EU se musí zastavit úplně...."

Jakl - "Ale dobře, řeknu, že kdyby Andrej Babiš myslel svá slova vážně a ne jako hezkou píseň pro voliče, která ho nic nestojí, bouchl by na vládě pěstí do stolu a mocně zvolal: okamžitě vypovězme dohodu o kvótách, suspendujme Schengen, jednostranně zaveďme hraniční režim, jinak i se svými ministry odcházíme z vlády a těšte se na předčasné volby, které vyhraji. Až uslyším to bouchnutí, uvěřím."

Ano, to je přesné.

S. Donát 19.2.2016 11:11

Re: Máte pravdu.

Paní Sohorová - Baldová se tu sice vyskytuje, ale pod jiným nickem. A méně často.

K. Janyška 19.2.2016 10:53

Pane Jakle, co v tom IVK děláte, že nešíříte

kompozitivní teorii ? Že vy nakonec nevíte, co to je... Dzp.

P. Lenc 19.2.2016 10:36

Re: Máte pravdu.

Pane Frauknechte, klid a pevné nervy.To se jen Baldová nechala předělat na Šimka 066.Problém je, že předělané pohlaví nepředělá, jak je vidět, vrozenou blbost.A to tady zatím neperlil Šejna.

J. Švarda 19.2.2016 10:11

Islámci se považují za něco extra,přitom chtějí jen čerpat

Islámistická invaze je agrese cizího elementu na území křesťanské a hebrejské kultury.Opakoval bych již řečené,narozdíl třeba od našich migrantů po roce 1968, kteří odešli na západ a prvořadě se chtěli integrovat s hostitelskou zemí a jejími obyvateli,naučili se jazyk atd.Ti co toho všeho nebyli schopni se vraceli a pomlouvali hostitelské země.Islamští běženci ani moc nemají o nějaké pracovní využitéí zájem. jen o bohatnutí a navíc mají představy co jim jejich náboženští vůdcové dávají, o blahobytu Evropy.Jejich návyky jsou objektivně odlišné a oni chtějí tu hostitelskou zemi nutit k obrazu svému. To nevadí těm sluníčkářům a dalším.

J. Vintr 19.2.2016 9:57

Re: On se nebere v úvahu jeden podstatný faktor

Jeden nepřizpůsobivý a agresivní člověk ovlivní společnost víc, než sto lidí, kteří žijí spořádaně a hledí si jen svého. Nezažil jste to třeba ve škola. kdy jeden grázl dokázal ovládat celou třídu?

S. Donát 19.2.2016 9:17

Re: Takže se autor zase střelil do nohy ...

Tímto způsobem hrozí riziko vážného poranění, aniž by to mělo za následek smrt. Viděl jsem fotografie člověka, který si brokovnicí ustřelil celou obličejovou část a žil dál. A to bych fakt nikomu nepřál. Je prý potřeba odklonit zbraň od svislé osy a mířit šikmo dozadu.

S. Donát 19.2.2016 9:09

Re: Vyhlašuji veřejnou sbírku!

Když nebudeme krmit trolla, chcípne sám :).