19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo tu není srab (a ministrova lapálie)

Bohumil Doležal, v mých očích jeden z nejlepších tuzemských komentátorů (publicistů), se ve čtvrtek (11/2) veřejně přihlásil k podpoře Miroslava Kalouska. Rád se připojuji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Vidím 15.2.2016 22:09

Kalousek a Fajaduv Pelikan

Kalousek je v podstate odepsany cinitel, ale v cetnych pohledech ma pravdu. Porad je profik, kdyz z casti zdiskreditovany.

Ohledne problematickeho Pelikana, dosazeneho chlapce z totalitni bosevicke lihne, se nemyli ani nahodou.

J. Kyselková 14.2.2016 17:05

Správně

Kalousek, bohužel jako jediný, (!) poukazuje na Pelikána, že ten nese odpovědnost za mezinárodní pozdvižení, protože Alího Fajáda nevydal do USA k prošetření teroristického obvinění, ale poslal pěkně domů. Za neprůstřelného Pelikána to odskákal ministr Stropnický, přepaden novinářem, jen pro nejasnou formulaci - a dosud čelí útoku na svůj post v síle národního povstání.

Pelikán, vícekrát přesvědčill, že má perfektní krytí, že si může dovolit takřka všechno. V kauze dětí Michalákových se vyjádřil jako idiot. Asi by zkoušku - odvlečení svých dětí - a schvalování takového činu vlastním "ministrem spravedlnosti" - nechtěl zažít na vlastní kůži. Prevít.

J. Hanzlík 13.2.2016 22:49

Politická odpovědnost?

K roli ministra spravedlnosti v této věci se nemohu vyjadřovat, protože jsem zaujatý. Připadá mi na funkci ministra nezralý a neváhám říci - a omlouvám se za to - nesympatický. Naproti tomu ministr obrany, pan Stropnický, byl novináři “zahnán do kouta” a projevil se přirozeně lidsky a “nezatloukal”. Svým projevem se určitě přiblížil veřejnosti. Pokřik tohoto ministra odvolat je jakousi snahou zastřít neschopnost jiných. Ono, zdá se, je problémem odhalit skutečnou osobní odpovědnost za “přehmaty” našich tajných služeb. Realizovat jen politickou odpovědnost v tomto případě nestačí, jenom by to posloužilo těm, kteří selhali. Zůstali by totiž dál na svých místech.

K. Kovář 14.2.2016 9:32

Re: Politická odpovědnost?

"Hlavou té slavné pražské právnické rodiny totiž není nikdo jiný než Dragutin Pelikán, docent marxismu-leninismu na katedře vědeckého komunismu, člověk, který po Únoru na Právnické fakultě UK napráskal mého otce. Udal ho za to, že je buržoazního původu. Otcův táta, můj děda, totiž měl prodejnu ojetých vozů a jednoho zaměstnance. Zřejmě ho vykořisťoval. Tátu vyhodili. Jeden den to byl nadějný jurista, druhý den přidavač na stavbě.

Jenže tahle historka je ve skutečnosti ještě půvabnější. Svět je totiž malý a život občas píše prazvláštní příběhy. Moje babička Josefa Štěpánková byla velmi zbožná žena a do své křesťanské lásky v bídných poválečných letech zahrnula i nemajetného kamaráda svého syna. Každý den proto připravovala dvě svačiny. Jednu pro syna, druhou pro jeho kamaráda. Pak kamarádi dostudovali gymnázium a oba nastoupili na právnickou fakultu. Do toho přišel Únor.

Znovu se bývalí kamarádi potkali až v osmašedesátém, kdy mého otce rehabilitovali, a v dospělém věku mohl dostudovat. Muselo to tenkrát na chodbě Právnické fakulty Univerzity Karlovy být prapodivné setkání. Dragutin, který mezitím udělal akademickou kariéru, nejdříve dělal, že Frantu nevidí. Pak ho ale rychle zatáhl do své kanceláře a spustil vodopád slov: "Franto, promiň, to víš, byli jsme kluci. Kácel se les a lítaly třísky." Táta mu tenkrát odpověděl: "Ano, byli jsme kluci, ale mě to stálo dvacet let života.

Tož tak. A pak nějaký novinář píše cosi o slavné právnické rodině. No nepřizabili byste ho?"

http://jdem.cz/bwtxj6

J. Hanzlík 13.2.2016 22:17

Konečně “pořádný” názor

Naprosto souhlasím s autorem článku! Málo platné, ale přiznat poslanci, panu ing. Miroslavu Kalouskovi, jeho politický význam a potažmo i osobní schopnosti, by nemělo být ve svobodné společnosti žádné hrdinství. Je to totiž naprostý a nevyvratitelný fakt. Že se stal jakýmsi zákulisním symbolem neúspěchů, které nedokázala žádná relevantní instituce odhalit, natož prokázat, se stalo dávno úkolem pro politology a především pro psychology na tvorbu tzv. veřejného mínění.

Ukažte mi politickou osobnost, schopnou stejných rétorických výkonů, včetně odvahy je presentovat? Osobní nedostatky, které je laciné vidět, tady určité jsou. Ale znáte další politickou osobnost, která by byla schopna presentovat názor v dialogu tak, aby byl veřejnosti srozumitelný a ta se mohla sama rozhodovat, jako to dokáže poslanec Kalousek? Já ne!

Je ke cti panu Bohumilu Doležalovi, politologovi, že se svým názorem vystoupil. Nakonec má pro svůj názor více než dostatečnou výbavu zkušeného intelektuála a navíc mu tento “rizikový” postoj sluší a rozhodně jím vyniká nad kolegy. A tak to má být. Stojaté vody svědčí jenom hmyzu.

L. Leonard 14.2.2016 11:41

Re: Konečně “pořádný” názor

Schopnost souvisle hovořit na dané téma a zároveň svou řečí zesměšnit názor opačný, je v politickém prostředí skvělá schopnost ... pro politickou kariéru kohokoliv. Pro společnost jsou však důležité činy. V.Havel svou rétor. schopností nesahal Vašemu "hrdinovi"po kolena, přesto to srab nebyl a pro společnost neskonale užitečnější než "nemarxista" Kalousek.

Ukažte mi však prosím, prospěšné politické činy pro naši společnost, které p.Kalousek svou rétorickou obratností prosadil. Případy, kdy doslova naši společnost balamutil je více než dost a přehledně je sestavil Nadační fond proti korupci : http://www.parlamentnilisty.cz/profily-sprava/user-data/06B091AE/file/64500-Kalousek%20kn%C3%AD%C5%BEe%C4%8Dka.pdf

Vzpomeňte jeho ohnivých řečnických výkonů v obraně proti vydání p.Parkanové vyšetřujícím orgánům - tady už by se totiž rozkrývalo nebezpečně blízko samého "hrdiny".

Spíš je to typický politický podnikatel, který v Parlamentu dokáže "hřmít" - pro vlastní zájmy!

M. Prokop 14.2.2016 16:32

Re: Konečně “pořádný” názor

Kalouska já moc nerad, ale to vyšetřování Parkanové se jeví jako značná 3,14čovina.

L. Novák 14.2.2016 20:51

Re: Konečně “pořádný” názor

Kalousek je především chytrý chlap, který se nebojí veřejně odhalovat tuny lží a demagogie levicové vlády ČSSD a Babiše. Kolikrát nad tím, jak Sobotka a Babiš a jejich pobočníci veřejně lžou a manipulují své zřejmě přitroublé voliče, zůstává rozum stát. Kalousek je jeden z mála, ne-li jediný, kdo dokáže razantně a pohotově tyto lži přesně odhalit a vyvrátit.

Potíž je, že Kalousek je jenom jeden a bolševická koalice (ČSSD a Babiš) cíleně směřuje proti Kalouskovi vlastní propagandu ve snaze jej zdiskreditovat v očích veřejnosti. Socanům i Babišovi chybí podstatné argumenty (typicky EET), tak se k problému stavějí po bolševicku u za cenu porušení zákona. Kdo poslouchal v OVM Jermanovou, i to, jak ji ČT ze záznamu předvolebních slibů usvědčila z jejich zásadního porušení, si nemůže dělat iluze, co je tahle vládní parta zač.

B. Hamáček 13.2.2016 18:45

Divím se

Divím se , že Pelikán může být členem vlády , když má bratra konvertitou k muslimům. Jak může dostat bezpečnostní prověrku . A nikdo to nevěří .

S. Komorousová 13.2.2016 22:12

Re: Divím se

To jako fakt? Tak to je síla ...

P. Princ 13.2.2016 23:08

Re: Divím se

Hlásit se k nějaké mimoevropské ideji či kultuře, nebo mít takového exota v rodině, za to jsou v současné, multikulturalismem prolezlé Evropě kladné body.

J. Jurax 14.2.2016 21:49

Re: Divím se

Ale taky bezpečnostní riziko, dnes snad větší, než mít bráchu bývalého estébáka ...

V. Kříž 13.2.2016 18:42

Kalousek je otloukánek,

jako každý bývalý ministr financí (na Babiše snad taky dojde). Strýčkovi Skrblíkovi Klausovi to za konjunktury úsměvně procházelo, než se nakonec vybarvil. Kalousek jako ministr lepil díry po předchozích vládách a dnes zabraňuje dírám novým.

K otázce Stropnický - Pelikán. Pelikánovi se to "diplomaticky" mlžilo, když má sám máslo na hlavě. Stropnický prostě nechtěl lhát o něčem, co stejně každý věděl.

A ke 150 mega za Hanču a Tonču. O skutečné výši vědí nejlépe únosci, a ti další potencionální se to od nich snadno dozvědí. Pokud by byl jejich zdrojem pouze Respekt, přišli by na to, že Češi sice platí jako každý, ale málo. Ekonomicky výhodnější je tudíž unášet Francouze, Italy, Němce. Za stejnou fachu víc love.

J. Schwarz 13.2.2016 17:03

A pročpak naše

"objektivní média" nekritizují ani Pelikána, ani skutečnost že je nemožné vypátrat kdo zprávu o výkupném vynesl z Rady obrany státu, ale Stropnického? Inu, protože Pelikán patří k "Pražské kavárně", je typickým "sluníčkářem" s matkou na vysokém Bruselském postu. Kolem takových lidí "naše média", zvláště pak ta "veřejnoprávní" našlapují obzvláště zlehka.

P. Princ 13.2.2016 23:02

Re: A pročpak naše

Souhlas.

L. Severa 13.2.2016 13:36

Kladně lze hodnotit, že oponuje Babišovi,

ale také si namlouval Paroubka se kterým chtěl jít do spolku s podporou komunistů. Po knížeti převzala TOP 09 vstřícný postoj k migrantům a ani nelze přehlédnout jeho kladný poměr k EU.

V. Patkoš 13.2.2016 17:24

Re: Kladně lze hodnotit, že oponuje Babišovi,

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Skromach-odtajnil-jak-Paroubek-s-Kalouskem-pekli-vladu-185814

J. Kratochvíl 13.2.2016 10:55

Kalousek je bezcharakterní grázl,

a jeho působení ve veřejných funkcích mělo destruktivní dopady na celý stát. Příklad: jeho tzv. šetření veřejných financí mělo zničující dopad na výstavbu naší infrastrukturu, dálnice, železnice atd, ale neváhal tvrdě prosadit nemravné restituce církvím. Jeho důchodová reforma měla za následek oslabení státního důchodového systému ve prospěch soukromých fondů, které by shromážděné prostředky dříve nebo později stejně zpronevěřily. Staral se o důchodce za 50 let, ale současné důchodce okrádal.

J. Hruška 13.2.2016 12:04

Re: Kalousek je bezcharakterní grázl,

Pan Jiří Kratochvíl je bezcharakterní grázl. Amen.

L. Novák 14.2.2016 20:56

Re: Kalousek je bezcharakterní grázl,

J. Kratochvíl je komouš, který tady za peníze nebo z blbosti hlásá bolševickou propagandu.

V. Patkoš 13.2.2016 17:30

Re: Kalousek je bezcharakterní grázl,

Pokud je pro vás vracení ukradeného majetku nemravné, tak jste tady jediný grázl vy.

J. Kratochvíl 13.2.2016 20:22

Re: Kalousek je bezcharakterní grázl,

Pokud se vrací majetek "církvím" a organizacím, které v roce 1948 neexistovaly tak je to krádež od grázla.

M. Prokop 14.2.2016 16:34

Re: Kalousek je bezcharakterní grázl,

Víte o tom s prominutím (nebo i bez) hovno. Mimo to, vrací se to, co jste ukradli.

J. Kratochvíl 14.2.2016 16:40

Re: Kalousek je bezcharakterní grázl,

Máte to nějaké pomotané, já jsem nikomu nic neukradl. Nevím, proč mne napadáte. Melete stále stejné ideologické nesmysly.

L. Novák 14.2.2016 21:02

Re: Jiří Kratochvíl je bezcharakterní grázl,

Jste odporný bolševický lhář a překrucovač. Kdybyste vy, komunisti, po II. světové válce neokradli národ a nezestátnili veškerý soukromý majetek, tak nemusely být žádné restituce ani privatizace, a vy byste chodil s holou řití...

J. Jurax 14.2.2016 21:51

Re: Kalousek je bezcharakterní grázl,

No jo, a za domácí úlohu si zdůvodněte, proč jsou Vaše vývody chybné ... :-)

V. Pokorný 13.2.2016 10:54

Tak

pan Kalousek je lidský odpad prvního řádu. Výsledky jeho působení v politice a vládách byly natolik prospěšné občanům Česka, že takoví jeho známí, jako jsou např. pánové Háva a Šťáva, musejí moc želet toho, že takový gigant v české politice, jako je padákový Míra, hraje nyní až kolikáté housle. Naštěstí pro občany republiky. Pro většinu občanů republiky. Věřím, že pan Kalousek se dočká spravedlivého soudního procesu a ocenění jeho zásluh. Tolik k článku pana Stejskala a k panu Kalouskovi.

K. Kovář 13.2.2016 10:57

Re: Tak

A už jste podal na pana Kalouska trestní oznámení? Já jenom že se už pár pitomců o to pokoušelo a stále ne a ne na něj nic našít.

P. Dvořák 13.2.2016 19:37

Re: Tak

Trestní oznámení je pitomá mediální mantra. Obzvlášť mně vždycky strašně vyděsí, když hlavy pomazané "zvažují s právníkem, zda ho mají či nemají podat". Pravda je přitom taková, že napsat ho můžete nasliněnou fialovou inkoustovou tužkou na víko z krabice od bot. Dostane to podací razítko, spisovou značku a někdo má o spis víc, takže místo rozdělaných čtyřiceti jich má čtyřicet jedna. Do zítra, něž dva spisy ukončí a další tři zase dostane :-))

Kdyby se policie měla opravdu vážně zabývat každým trestním oznámením, tak by musel mít každý z nás svého osobního policajta. Spíš dva.

K. Kovář 14.2.2016 9:19

Re: Tak

Vaše reakce je pouze o tom, co to je trestní oznámení a o jeho "významu". Řeč byla o tom, že všichni ti rozhořčenci, kterým zřejmě Kalousek znásilnil i babičku, jenom pindají a osočují a při tom nejsou schopni ani naslinit tu inkoustovou tužku a počmárat krabici od crocsek.