19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Vinna je EU, ne národní státy!

4. ledna 2016 uveřejnil europoslanec Pavel Svoboda v Lidových novinách text s názvem „Klaus a Robejšek nám záměrně lžou“, jehož obsah nelze přejít pouhým mávnutím ruky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 10.2.2016 23:16

Souhlas

No a europoslanec Svoboda je holt eurohujer ...

B. Rybák 10.2.2016 22:17

Výborný článek!

S jeho obsahem zcela souhlasím!

Jako doklad toho, že u nás skutečně existuje demagogická EU-hujerská politická žumpa, která dává přednost "Bruselu" (Berlínu) natolik, že místo o zastavení ilegální imigrace uvažuje o zrušení našeho státu, přidávám odkaz:

http://www.pavelsvoboda.com/?q=node/569

A. Alda 10.2.2016 13:06

Kvůli názorům Pavla Svobody

a kvůli zaměstnancům Pavla Bělobrádka jsem se rozhodl, že nebudu volit Lidovce. Po 1/4 století jsem byl jejich věrným voličem, přes všechno skřípání zubů a názorové neshody... ale tohle už nevydýchám.

M. Prokop 10.2.2016 16:22

Re: Kvůli názorům Pavla Svobody

U kostelních socialistů proběhla nějaká změna? Vždyť jsou čím dál, tím stejní, ochotní být u koryta s kýmkoliv.

V. Kain 10.2.2016 16:47

Re: Kvůli názorům Pavla Svobody

To není tragické nepochopení,ale kreténismus v posledním stádiu.Těmto bastardům jako Svoboda je třeba zakroutit krkem.To jsou zrádci jako vyšití.

O. Mayer 10.2.2016 12:39

Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

.. že za migrační krizi může kde kdo a kde co, ale kdo s tím nemá nic, ale vůbec nic společného je Bašár Asad, resp. jeho protektor Vladimír Putin (což jsou jak známo oba správní kluci a bojovníci proti islamismu). Přitom jenom v posledních dnech ofenzíva výše uvedeného za laskavého leteckého krytí soudruha plukovníka vyslala na cestu dalších 80 tisíc lidí (a lze očekávat, že identické množství záhy zamíří via Balkán směr Německo). Pokud se dá z krize vůbec někdo z EU spoluobvinit, je to komunistická vláda v Řecku která má jediná poměrně jednoduchou možnost nechat uprchlíky viset na tom ostrově, kde primárně přistály místo aby je lifrovala směrem na pevninu (a osobně si myslím, že to v podstatě chápe jako pomstu Německu)

J. Kulheim 10.2.2016 12:45

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

Asad je zatím regulérním představitelem vlády v Sírii. Zatím jsem neslyšel kdo z "umírněné" opozice by ho měl nahradit. Dopadlo by to tam stejně jako např Líbii. Tam vládnou ti, které podporovala EU.

O. Mayer 10.2.2016 13:09

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

... v jaké Sýrii prosím Vás- ten státní útvar už dávno neexistuje, neboť ta "regulerní vláda" přestala být schopna kontrolovat svoje území už před 5 lety a Asad se propadl na pozici pouze jakéhosi kmenového náčelníka (nevíc neschopného se udržet bez pomoci zvenčí). Z hlediska "představitele Sýrie" má toho času asi stejnou váhu jako titulární král Jeruzalemský na situaci ve státě Izrael.

Jinak ve Vámi zmíněné Lýbii jsou pořád ty vlády nominálně pouze dvě (byť samozřejmě stejně bezzubé) a přece jenom milion Lybijců se po Evropě nepohybuje.

P. Švejnoch 10.2.2016 13:20

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

Pánové, nerad Vám vstupuji do debaty, ale ty dva státy se jmenují Libye a Syrie...

Ani Sírie, ani Líbie, ani Lybie.

Vaše příspěvky jsou samozřejmě veskrze odborné až expertní, ale čeho je moc... ;-)

K. Křivan 10.2.2016 21:50

Re: Ani Sírie, ani Líbie, ani Lybie.

Znám jednoho inženýra, který ve škole pravidelně střídal i a y. Aby to bylo spravedlivé.

J. Kulheim 10.2.2016 13:40

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

Neznám podrobně situaci, ale zatím nikdo žádné smysluplné řešení po odchodu Asada nenavrhl. Situace je složitá, promítají se tam různé náboženské a geopolitické zájmy. Jsou tři možnosti. Bude vládnout Asad nebo tzv. "umírněná opozice", to nevím co je nebo Islámský stát. První varianta je podle mého názoru nejméně problematická.

J. Kanioková 10.2.2016 15:46

tzv. "Umírněná opozice"

to je jen spousta frakcí, které se spolu pořádně nedomluví. Souzní spolu jen v nenávisti k Asadovi.

Ženeva - https://pbs.twimg.com/media/CZ_wFSdUkAAz9Q0.jpg - https://pbs.twimg.com/media/CZr05mcW0AEyh1B.jpg

Syrská opozice: kdo ji tvoří a jedná za ni?- http://jdem.cz/btw657

Ano, existuje 70.000 bojovníků umírněné opozice v Sýrii. Tady je to, co o nich víme, - http://blogs.spectator.co.uk/2015/11/yes-there-are-70000-moderate-opposition-fighters-in-syria-heres-what-we-know-about-them/

Domluvte se na seznamu uznané syrské opozice, vyzývá velmoci OSN - http://zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/domluvte-se-na-seznamu-uznane-syrske-opozice-vyzyva-velmoci-osn-1263282#utm_source=zpravy&utm_medium=selfpromo&utm_campaign=e15rssPRAVDA O “UMIERNENEJ SÝRSKEJ DEMOKRATICKEJ OPOZÍCII” - http://medzicas.sk/pravda-o-umiernenej-syrskej-demokratickej-opozicii/

J. Kulheim 10.2.2016 16:30

Re: tzv. "Umírněná opozice"

Děkuji. Podle vyjádření jednoho migranta ze Sýrie, USA pouze udržovali konflikt a bránili armádě v akcích proti "umírněné opozici". Má tady obchod Turek, který pochází ze sýrsko-turecké hranice. Říkal, že pokud by byly v Sýrii volby, tak by je vyhrál určitě Asad.

B. Rybák 10.2.2016 21:59

Re: tzv. "Umírněná opozice"

Přesně tak! Stručně řečeno: Žádné umírněné (neislámské) prozápadní síly, které by měly nějaký skutečný vliv (moc) v Sýrii neexistují. To by z ní teď přece vyhnaly IS (nebo jim to Obama zakázal?)!

M. Prokop 10.2.2016 16:28

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

Už i ta první je víc než problematická. Asad už nassral příliš mnoho Syřanů.

B. Rybák 10.2.2016 21:31

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

To, že stát vystavený mezinárodní agresi se neobejde bez zahraniční pomoci nedokazuje vůbec nic! Jestliže víte o syrském politikovi, který má větší legitimitu než B. Asad a podporu více Syřanů než on, netajte to a hlavně to sdělte prezidentu Obamovi, který B. Asada ve svém sousedství nechce!

M. Prokop 10.2.2016 16:27

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

V Libyi nevládne prakticky nikdo. A na Sýrii i Libyi je vidět, že zasáhnete-li nebo někomu pomůžete, průser, pokud ne, taky průser.

On se vždycky najde někdo, kdo bude v nestabilní zemi, což je prakticky celá levanta i valná část Afriky, nějak intervenovat. Irán, Rusko, Čína ...

M. Prokop 10.2.2016 16:24

Re: Zajímavé na brilatní analýze IVK je , ...

Jo, Putin s Asadem v tom mají prsty také, Asad je dokonce hlavní viník.

Pro nás jsou ale dosažitelnější ti místní blbové.

J. Urban 10.2.2016 10:48

Z logiky sluníčkářů plyne:

Islamisté MOŽNÁ vymizí - když celá Evropa přijme pravidla života dle islámu. Ergo - budou-li tu islamisté, budou-li nás vraždit atd., může si za to přece Evropa a její obyvatelé sami!

Ś. Svobodová 10.2.2016 10:40

Vytrhnout jednu emocionální větu z celkem

seriózní polemiky a tím označit článek za prapagandu, je co? Četla jste článek pana Svobody?

Ś. Svobodová 10.2.2016 10:43

špatně umístěná reakce na p. Nezterovou.

T. Krystlík 10.2.2016 10:36

Hloupý článek

EU zachránila Evropu, v kamžiku, kdy se po trase GR-MD-SRB-H-A tísnili uprchlíci. Co by se, pane Strejčku, podle vás asi stalo, kdyby Německo "zapomnělo" na EU, zachovalo se jako národní xenofobní stát obdobně jako ČR a nepřevzalo by uprchlíky? Zamyslel jste vůbec nad tím? Všechny státy po původní balkánské trasy by se hospodářsky zhroutily, což by na Balkáně vedlo pravděpodobně k válce mezi nimi.

P. Vaňura 10.2.2016 10:47

Jakmile by balkánské státy viděly, že migranty nelze

poslat dál, přestaly by je pouštět na své území a těch, kdo tam už jsou, by se snažily zbavit dost drsným, balkánským, způsobem. Maďaři migraci přes své území zastavili kombinací technických a právních opatření a migraci přes své území omezila i Makedonie!

Jestli by došlo k nějaké válce, tak leda proti migrantům!

Kdyby Německo řeklo NE, problém balkánské cesty by už dnes NEEXISTOVAL!

T. Krystlík 10.2.2016 11:33

Re: Jakmile by balkánské státy viděly, že migranty nelze

Hloupá replika zcela v duchu článku. Maďaři nezastavili vůbec nic, jen ploty usměrnili migranty k přechodům, které byly a jsou neustále otevřeny s výjimkou několikahodinového uzavření přechodu v Rözske. Makedonie postavila plot asi 30 km dlouhý, který migranty donucuje použít hraniční přechody.

P. Vaňura 10.2.2016 12:36

A co kdyby stejný plot měli také Chorvati???

Patrně by přesměrovali migranty na moře... Chorvati a Slovinci migranty pustili jen proto, že věděli, že je mohou poslat dál!

Maďaři migranty zastavili tak, že migranti nevěděli co dál. Pak se vrhli do Chorvatska, ale Maďaři postavili plot i na hranici s Chorvatskem! Slovinsko je pustili v míře, v jaké je přijímalo Rakousko.

Ostatně, jak snadno šla překonat Berlínslá zeď???

T. Krystlík 10.2.2016 13:17

Re: A co kdyby stejný plot měli také Chorvati???

Ach, božemůj, pane Vaňuro! Nikdo nesmí podlůe námořních zákonů přesměrovat imigranty opět na moře, když jsou v nouzi - byť si třeba schválně propíchnou člun.

Migranti zvolili cestu menšího odporu, tj. přechod místo přes H do A přes CRO a SLO, protože tam byla zelená hranice.

Zeď a ploty mezi oběma německými státy nelze srovnávat s hraničními ploty à la H anebo dnes MD! K čemu by byl maďarský plot, kdyby se stovka imigrantů do něj napřela nebo se jím prostříhala? Stříleli by Maďaři? Tedy stavba maďarského plotu bylo populistické maďarské vychcánkovství.

A. Alda 10.2.2016 13:08

Nesmysl.

Maďaři zastavili příliv muslimů do Maďarska.

T. Krystlík 10.2.2016 13:54

Ale pitomost,

Maďaři jen vyexpedovali uprchlíky do západní Evropy, iniciativně bez větší kontroly (registrace) je cpali do vlaků směr A. Rakušané zase všemi možnými prostředky, hlavně autobusy je bleskově přepravovali přímo k německé hranici.

J. Václavíková 10.2.2016 17:10

Re: Ale pitomost,

Pane Krystlíku, tady je nějaké uvádění do souvislostí pouhým házením perel, však víte. Na Psovi je povolena pouze hysterie.

T. Krystlík 10.2.2016 17:52

Re: Ale pitomost,

Vážená paní Václavíková,

̈To, co nazýváte hysterií, je způsobeno dezinformacemi cz-médií a neochotou Čechů kriticky přemýšlet.

K tíži redaktorů Wagnera a Neffa jde jiná, nepěkná věc. Když mé argumenty začaly názorově znemožňovat páně Wagnerova myšlenkového guru Václava Vlka sen. a jeho národovecké nohsledy, zablokovali mi oba zmínění páni na tři roky přístup do NevPsa a současně vymazali všechny mé předchozí diskusní příspěvky za dobu delší jednoho roku.