26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

USA: Hon na kremelskou agenturu

V článku se tvrdí, že šéf americké rozvědky James Clapper byl pověřen Kongresem, aby zhodnotil mnohaletá úsilí Kremlu ve věci financování různých evropských politických stran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Berger 1.2.2016 14:33

Re: Jefim Fištejn

Jen bych podotknul, že poznámku, že VK je na výplatní listině Kremlu neuvedl Jefim Fištejn, ale ředitel centra ruských studií VB James Foxall. Pro přesnost. Netvrdím, že je to pravda ani že nikdo jiný tam není. Na to nemám informace.

J. Vintr 1.2.2016 12:22

Re: Rozdíl mezi Ruskem a ostatním světem je v tom

Vojnu a mír jsem četl hodně dávno, ale nevím, čím by se to dotýkalo (neoficiálních) zahraničních aktivit Ruska. U Solženicyna máte asi na myslí jeho nacionalistické postoje po rozpadu Sovětského svazu. Jak jsem tohoto pána uznával jako autora děl o zvěrstvech bolševického režimu, tak mi přišlo, že se ke stáru musel asi památnout. Jeho postoje ostatně spíš dokládají to, co jsem napsal výše

B. Rybák 1.2.2016 0:09

Re: Rozdíl mezi Ruskem a ostatním světem je v tom

Přečtěte si "Vojnu a mír", něco od Solženicyna,... třeba pochopíte, že je to všechno jinak!

B. Rybák 31.1.2016 23:55

Jefim Fištejn

Poslouchal jsem ho rád ve Svobodné Evropě a byl jsem rozhodnut mu tolerovat jeho nenávist k Rusům vzhledem k jeho ukrajinskému původu a zkušenostem se sovětskou mocí!

Jenomže bolševizmus už neexistuje, současný režim je jeho "dialektickou" negací a svět může být rád, že atomová supervelmoc Rusko má v čele chladnokrevného státníka (jenom blázen by věřil tomu, že po téměř nemožném pádu Putina by se Rusko vzdalo - našlo by si nejspíš nebezpečnější náhradu)!

Důvod proč vstupuji do diskuze je naprosto podpásové tvrzeni pana Fištejna o tom, že pan exprezident V. Klaus, Berlusconi... jsou placeni Kremlem! Proč ne proruský Hollande a Sarkozy nebo třeba i Merkelová, která tak ochotně využívá exkancléřem Schroderem vyjednaný Nordstream!

Pana Fištejna jeho nenávist očividně ohlupuje!

M. Prokop 31.1.2016 23:12

Re: Jiný autor, jiný komentář

Dobrý magor, ten Cunningham a konec konců, i vy. Máte stejného řídícího důstojníka?

M. Prokop 31.1.2016 23:10

Re: Rozdíl mezi Ruskem a ostatním světem je v tom

Jo, asi tak.

M. Prokop 31.1.2016 23:09

Re: Jefim Fištejn

Šlápl vám na kuří oko? Dobře udělal.

J. Slanina 31.1.2016 22:16

Re: Jefim Fištejn

No ty ses tedy fotrovi taky moc nevyvedl. Měl s tebou praštit někde o plot.

B. Holubec 31.1.2016 21:02

Jefim Fištejn

prezentuje se jako tupý politruk bývalé socialistické armády (vzory viz. Tankový prapor, Černí Baroni), ale v žoldu Washingtonu.

Je to stejně odporné, jako to bylo v žoldu Moskvy. Je smutné, že se tenhle národ bez takových kreatur neobejde. Tenhle to navíc dělá snad z přesvědčení.

J. Schwarz 31.1.2016 18:47

Ale vždyť západ

dělá totéž, jen prostřednictvím t.zv. "neziskového a nevládního" sektoru a jeho "aktivistů"! Tyto spolky jsou taky z větší části financovány z ciziny prostřednictvím nejrůznějších "humanitárních nadací" a fondů. Smyslem existence těchto spolků je dohnat každou potenciálně bohulibou aktivitu do tak absurdních rozměrů, až se mění ve svůj protiklad. Příkladem budiž dnešní evropská "pomoc běžencům". Pokud by pánbíčkářský a ultrahumanitářský přístup "aktivistů" v čele s Frau Merkel zvítězil, je Evropa v (_._)!

J. Mrázek 31.1.2016 18:38

Jak to víte? Osobní zkušenost?

No, nedivím se, že máte Vy takový přehled ...

V. Novák 31.1.2016 16:34

Re: Jefimovi došel tabáček do dýmčičky,

Varšavská smlouva se jmenovala Varšavská smlouva - a to i kdyby Sven Francis na kenguře rajtoval...

V. Novák 31.1.2016 16:32

Čili vyinvestigovali,že Rusko dělá to, co USA dávno.

Zřejmě se Rusko poučilo...

R. Houška 31.1.2016 12:53

Re: Jiný autor, jiný komentář

nehazejte

R. Houška 31.1.2016 12:52

Re: Jiný autor, jiný komentář

Pane Rehulko,neváhejte hrách na zeď. Hamal je prece soucasti te rusacke infiltrace. Toho nema smysl zetezovat logickymi argumenty.

J. Slanina 31.1.2016 10:44

Re: Z kterého "ústavu" článek utekl?

Zajímavé, jaký máš o těch felčarech přes palici přehled. Asi si tě předávají jako horký brambor, ani jeden neví co s tebou.

P. Harabaska 31.1.2016 10:11

Re: Z kterého "ústavu" článek utekl?

Pravda, pro tebe stačí ten holohlavý psychiatrický expert, který působí v Dobřichovicích a svého času chtěl prohlašovat (kdo si to asi u něj objednal?) za nesvéprávného prezidenta Klause.

T. Czernin 31.1.2016 8:28

Zaplaťpámbu za Klause

jinak by neměl kdo ty vagóny ruských rublíků utrácet...

S. Rehulka 31.1.2016 6:40

Re: Jefimovi došel tabáček do dýmčičky,

Ani není potřeba nic vysvětlovat "pane" Čermáku, co jste musel snášet na vojenské katedře VUT. Už Vaše stálé nazývání Varšavského Paktu - Varšavskou Smlouvou - ještě v roce 2016, hovoří samo !

S. Rehulka 31.1.2016 6:34

Re: Jiný autor, jiný komentář

Pane Hamale, současná Putinova propaganda je jiná, promyšlená a i když je k poznání i v českém textu překlad z azbuky, má jak je vidět i nějaké ty "následovníky" v České republica a na Slovensku. Chápu ty zbytky ze staré KSČ,či KSS a i když KSČM tvrdí, že není "zatížena" zlou historií, stále fandí "Sbornoj komándě" ! Co je větší ostuda, že po tom "sranda sametu" nebylo zameteno !

Vás pane Hamale udivuje, že někdo mluví o "ruském zlu" ? Vždyt to odtamtud bylo tradičně ! Imperiální ruské zlo, at už za Cara, nebo za Bolševika a je i ted, za Putina !

J. Vintr 31.1.2016 0:01

Rozdíl mezi Ruskem a ostatním světem je v tom

že všude jinde ovládá politiku pestrá paleta různých zájmů, zatímco ruskou politiku ovládá (už dob carského samoděržaví) jen jeden zásadní faktor. Tím je obrovský mindrák ruských vládců z toho, že Rusko, přestože je rozlohou největší na světě, je v podstatě chudou a zaostalou zemí. Tuto skutečnost Rusko změnit nedokáže a proto si vládci Ruska vždycky zvedali sebevědomí tím, že intrikovali a škodili kde mohli. Od padesátých let minulého století například drželi celý civilizovaný svět pod krkem svým jaderným arzenálem, ale tahle hrozba časem ztratila na atraktivitě. Takže si nejspíš hledají nějakou adekvátní náhradu ...

V. P 30.1.2016 23:26

Prý na US webu :)))

Vždyť je to převzatý úvodník ze Sputniku:

http://sputniknews.com/columnists/20160119/1033390804/russia-media-tactic-west.html

Tenhle povedený "US web" je pěkným ilustračním příkladem k článku pana Fištejna.

S. Vaněček Šauerová 30.1.2016 22:59

Re: I byly.

Důkazem snad, alespoň podle mého soudu, je potvrzení Nejedlého, ne ? Pro Vás ovšem nic, chápu. :-)

B. Hamal 30.1.2016 21:15

Jiný autor, jiný komentář

Oním článkem Daily Telegraphu se zabývá i irský autor Finian Cunningham na US webu. Jeho pohled je poněkud odlišný.

Píše, že americká a britská vláda zahajují další mediální kampaň s cílem démonizovat Rusko.s odůvodněním, že Kreml infiltruje evropské politické strany a média s údajným zbabělým cílem zničit evropskou unii. Při tom západní vmývání mozků umožnilo USA a jeho spojencům v NATO vybudovat obrovský arsenál jaderných zbraní, které by mohly navždy zlikvidovat tuto planetu a obzvlášť to USA dovolilo vojensky intervenovat v desítkách zemí celého světa, rozvracet jejich vlády, zavádět brutální diktatury, a to vše pod záminkou chránit "svobodný svět" před "ruským zlem"

Tato story neposkytuje ani zrnko důkazů údajného ruského spiknutí destabilizovat Evropu. Typická západní studenoválečná propaganda proti ruské vládě, spoléhá na narážky, předsudky, a démonizaci Ruska..Skutečností však je, že EU praská ve švech proto, že masivní množství obyčejných občanů je rozčarováno nedemokratickou monstrózností této organizace. To odcizení k EU se týká pravice i levice.

Velká část problému EU, podle Cunninghama, je zapřičiněna tím, že postrádá nezávislost na Washingtonu. Evropské vlády se slepě připojily k USA v jejích katastrofálních, nelegálních válkách za změně režimú v Afghánistánu, Iráku, Libyi a Sýrii. Tyto války přinesly Evropě nejhorší uprchlickou krizi od druhé světové války.

Více viz: F.Cunningham: Russian Red Scare No Longer Works http://www.informationclearinghouse.info/article43987.htm

J. Slanina 30.1.2016 20:06

Re: Jefimovi došel tabáček do dýmčičky,

Ty ses evidentně ještě z toho otloukání informacemi o aktivitách NATO a úspěších budování socialismu vůbec evidentně ještě nevzpamatoval.

V. Čermák 30.1.2016 19:10

Jefimovi došel tabáček do dýmčičky,

tak zase "zapropagandoval". Připomněl mně tím snaživou komoušskou propagandu, kterou jsem musel snášet jako absolvent na vojenké katedře VUT, nyní ovšem v opačném gardu. Tehdy nás utloukali zaručenými infornacemi o nebezpečných aktivitách NATO, aktivity Varšavské smlouvy byly ovšem tajné. Inu, teď to tu máme naopak. Jinak se omlouvám, za narušení tohoto pěkného konsenzu našich Amerických přátel a nikdy jinak.

J. Slanina 30.1.2016 19:08

Re: Z kterého "ústavu" článek utekl?

To bych ti určitě nemohl udělat. Přece ten nejrenomovatější psychiatr u nás je přece soudruh Ivan David a ten se specializuje jenom na vás, soudruhy.

S. Vaněček Šauerová 30.1.2016 18:20

Pomáhá Putinovi rozbít EU.

Z Karviné. :-))

B. Hamáček 30.1.2016 17:55

Re: S článkem

I to hnutí hippies podporovali Rusáci .

P. Harabaska 30.1.2016 17:39

Re: Z kterého "ústavu" článek utekl?

Ty musíš být opravdu případ pro velmi renomovaného psychiatra, viď?