28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Nechumelismus v globále

Podnět k těmto řádkům mi dal komentář Jana Jetmara „Kolektivní vina muslimů neexistuje a lynčování cizinců je kriminální zločin“ z úterního Svobodného fóra. Jde o vášnivou obhajobu teze, že „neexistuje kolektivní vina všech cizinců“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 15.1.2016 23:29

Re: Už to číst nebudu

No, činnost Ruska rozvrtanou situaci v Sýrii zhoršit už stěží může.

J. Jurax 15.1.2016 23:25

Re: Co j Jetmarem a Doležalem?

Nástroje má. Nemá vůli a/nebo odvahu jich použít.

J. Jurax 15.1.2016 23:23

Re: Nezapomeňte, že se jedná o

Zatím. Ono se Váš názor může dost fofrem změnit. Dokonce bych si dovolil říct, že jsou v západní Evropě míst, kde byste zde vyslovený názor možná dost korigoval.

Nehledě na to, že silové struktury, jež mají dbát na dodržování zákonů demokratické země či zemí (a země EU zatím demokratické jsou a holedbají se tím) se nemusí nazývat zrovna NKVD a nemusí být zrovna NKVD. Ono zákony je občas nutno vynucovat i tvrdými prostředky; stát, který na to rezignuje, přestává plnit jednu ze svých stěžejních funkcí.

J. Jurax 15.1.2016 23:15

Re: Zmatek v duši pana Doležala ?

Na druhé straně je-li Putin hrozbou, neznamená to, že máme tolerovat, ne-li podporovat, ba velebit ten bordel v EU jen proto, že je z EU.

M. Prokop 15.1.2016 22:46

Re: Zmatek v duši pana Doležala ?

To jste jen něco nepochopil. Bordel v EU vůbec neznamená, že Putin je neškodný.

J. Sinnreich 15.1.2016 22:43

Re: vidim to podobne

Nejenom slunickari. Prez. Obama se vyhyba pojmenovat : rdikalni islam, muslimsky terorismus, valka proti teroru.... a pod. V podstate podle neho jsou masakry v Evrope i v USA pouze kriminalni povahy, ktere muze resit policie. Dalsim jeho "prispevkem" je propousteni nebezpecnych islamskych teroristu z Guantanama. Statisticky se takto k teroru vraci pres 30% propustenich. Neni-li toto vlastizrada, tak co jineho?

B. Rybák 15.1.2016 21:17

Zmatek v duši pana Doležala ?

Lži, podvody a nerespektování vůle obyvatel v západní Evropě sílí minimálně od prosazení Lisabonské smlouvy/ústavy! Jsou základní metodou její integrace (viz např. krutá euro-válka proti státům na jihu EU)! Tato nákaza se šíří pomocí "Bruselem" zkorumpovaných EU-hujerů na východ EU (drcený pro něj záměrně neúnosně vysokými náklady: na vynucený sociální parazitismus, na boj se změnami klimatu, na OZE, na zákaz fosilních paliv, na zákaz JE, na ochranu Přírody,..)!

Uprchlická" krize" je pouze logickým vyvrcholením politiky současný západ ovládající, pro-muslimské, k (křesťansko-židovským) tradicím národů zuřivě nepřátelské "nové levice"!

Žádná kolektivní zodpovědnost obyvatel EU vůči muslimům neexistuje (a už vůbec ne u národů bývalé RVHP)! Naopak vůči imigrantům měla od samotného počátku existovat obdoba toho, čemu se v oblasti zdravotnictví říká "karanténa" (nic nemůže omluvit existenci ilegálních imigrantů)!

Snaha vybrat si integrovatelné imigranty a ty ostatní nacpat (pomocí "dobrovolných" kvót) např. chudým státům bývalé RVHP je tím nejodpornějším projevem současné "bruselské" EU-morálky! Je projevem uchvácení moci v EU jejím německo-francouzským (mnichovanským) "jádrem", od něhož nemůžeme čekat nic, než nový protektorát!

Historicky nedávnou episodu přítomnosti Rusů u nás vnímají naši občané velmi negativně a tak strašení pana Doležala Putinem svědčí o velkém nedostatku argumentů (a velkým obavám z dalšího, bezpochyby nedemokratického vývoje nynější EU-kracie)

J. Kanioková 15.1.2016 18:55

Souhlas

T. Kohout 15.1.2016 16:42

jaká demokracie bez opozice?

1) Pozoruhodný vývoj je v Německu, kde za vlády velké koalice v podstatě již ani neexistuje opozice. Je toto demokracie? Mě to připomíná takovou obnovu "obrozené národní fronty" u nás. Teoretická otázka: může vůbec být demokracie bez opozice? A se servilními médii?

2) O velké moci německé armády nejsem příliš přesvědčen. Pravda, komunisti nás strašili bundeswehrem, ale v praxi ta síla nebude velká. Možná ale, že to je dobře. Každý den se úhel pohledu může měnit.

F. Kusák 15.1.2016 16:23

Já myslím,

že na názory některých lidí, jako je jakýsi pisálek Jan Jetmar, nelze ani reagovat. Stejně mu nic nevysvětlíme a já říkám: "škoda vynaložené energie". Já jsem to pochopil, když jsem se snažil, a velmi slušně, komunikovat s panem Čulíkem. Naopak on mě napadl velice brutálně a čekal bych, že on, profesor se bude snažit nějak argumentovat, ani náhodou. Asi jsem nestál za to. Já ale, jako inženýr, jsem zvyklý své názory podpírat argumenty a důkazy, pokud možno logickými. Ono to totiž v exaktních vědách ani jinak nejde.

M. Prokop 15.1.2016 15:41

Re: Už to číst nebudu

Odhadujete že činnost Ruska v Sýrii zvětší nebo zmenší počet tamních uprchlíků?

M. Prokop 15.1.2016 15:39

Re: Nezapomeňte, že se jedná o

Má to jediný háček: Pokud si mám vybrat život v zemi s NKVD nebo v zemi s připrchlíky, beru ty připrchlíky (z těhle dvou možností).

M. Prokop 15.1.2016 15:37

Re: Tak jsme se dověděli:

Nic jiného jste nepochopil? To bude nějaká závada na přijímači.

R. Brzák 15.1.2016 14:00

Re: Velmi dobrý rozbor situace.

Ano, s Vaším shrnutím souhlasím.

K. Kovář 15.1.2016 12:53

Tak jsme se dověděli:

Že je průser a že si máme dát pozor na Rusko kterymmu se hodí! Geniální odhalení, a co tomu pánovi říkaji dotoři? No hlavně že mu chutná!

P. Vaňura 15.1.2016 10:56

Nezapomeňte, že se jedná o

problém, který by Generalissimus Stalin vyřešil dvěma telefonáty sodruhu Berijovi a maršálu Žukovovi.

Problém existuje PROTO A JEN PROTO, že příslušné orgány mají ZAKÁZANO odpovídajícím způsobem zakročit.

Přitom, po několika zákrocích NKVD by se proud "uprchlíků" OBRÁTIL, sami migranti by totiž o překot prchali do místa původu...

V. Šiška 15.1.2016 10:46

Velmi dobrý rozbor situace.

Osobně si myslím, že z toho vyplývají tři velké problémy:

1. Samotný problém migrantů, tedy zastavení jejich přílivu, jejich navracení či integrace.

2. Nebezpečně narůstající "nechumelismus", tedy zakrývání skutečnosti, cenzura medií, přílišná politická korektnost.

3. Stejně tak na druhé straně narůstající popularita fašizujících jedinců i stran a také stále větší počet populistických politiků, kteří se vezou na vlně odporu proti migrantům.

J. Urban 15.1.2016 10:20

"Blackoutu" evropské civilizace zdaleka

nejvíc nahrávají ti, kteří ten hrozící "blackout" v podstatě vyvolávají a snaží se ve všech vzbudit dojem, že přitom vůbec žádný "blackout" nehrozí. Pokud "xenofobové" a "fašisté" (k nimž sám sebe dle sluníčkovské rétoriky řadím, neb jsem proti usekávání údů, vraždění homosexuálů a jinověrců, kamenování znásilněných žen, prznění holčiček a dalším skvělým a moderním atributům islámu a jeho vyznavačů) na ten hrozící "blackout" opakovaně a skoro marně upozorňují, těžko jej tím způsobí. Autore "politologu", Vaše logika opět v (_._) !

T. Kočí 15.1.2016 10:06

Re: Co j Jetmarem a Doležalem?

čím později tím hůře. Jak jsem se dočetl v Echu, Evropa nemá nástroje k outsorcingu invazistů,ať tady páchají cokoliv.

T. Kočí 15.1.2016 10:03

Re: Všelijací ti

Pane Schwarzi -palec nahoru. Jetmar ,není to recyklovaný komouš?

B. Mráz 15.1.2016 9:44

Pan Doležal

má popletene představy , jeho texty si den ze dne odporují. Dnes marne zkoumám smysl 4.odstavce, vnímám hlavně jeho strach z ruského nebezpečí, ktere se táhne jeho příspěvky denodenne. Přesto si ho vazim hlavně za to, že vytvořil velevystizny pojem Velká protikorupční revoluce a souhlasim s jeho hodnocením nebezpečí, ktere ciha z Babise.

M. Malovec 15.1.2016 9:43

Re: Dav

Přelijí ejakulát do Česka.

M. Malovec 15.1.2016 9:41

Co j Jetmarem a Doležalem?

Poslat je s rodinou na procházku před frankfurtské nádraží. Na řešení se musíme podílet? Podíleli jsme se na průšvihu? Nejlepší způsob podílení je okamžité uzavření hranic. Stejně k tomu dříve či později dojde.

P. Götze 15.1.2016 9:36

Re

Co si pamatuju pojem nechumelismus, vzdy byl spojovan s Ceskem a vlastnosti Cechu. Nechumelismus jak je videt ovsem s Cechy vubec nesouvisi, Bruselsky nechumelismus, to je zcela jina liga.

J. Schwarz 15.1.2016 9:27

Všelijací ti

"Jetmarové" už mi značně pijou krev s tou svou obhajobou přivandrovalců a údajným odmítáním aplikace principu kolektivní viny... Co jiného než aplikace principu kolektivní viny na bílé evropské obyvatelstvo je šílení s "bojem proti CO2" - běloši jsou vinni průmyslovou revolucí, en bloc, stejně tak se aplikuje ze strany pokrokářů kolektivní vina za kolonialismus, imperialismus, otrokářství a přitom se vším tím obviňováním táhne jedna linka - obviňováni jsou ti úspěšní a tedy bohatí. Žádná vina není shledávána na Arabech a černoších, ačkoliv praktikují otroctví dodnes. Arabové ani africké kmeny nikterak nevynikaly mírumilovností, ale jednoduše nebyly dost schopné a prohrály, což evropské oikofoby děsně se..re!

J. Chaloupka 15.1.2016 9:02

Ano, pan Doležal píše, jako by se nechumelilo.

Jen malý dotaz: on s námi někdo z Berlína konzultoval to "přátelské" rozhodnutí? Že se najednou dovolává tzv. evropské solidarity.

P. Lenc 15.1.2016 8:59

Re: Už to číst nebudu

Včera jsem se o autorovi vyjádřil podobně, začíná být tragickou figurkou.

Z. Žabička 15.1.2016 7:44

Dav

Dav nelze zvládnout nikdy. "Fanoušci" jsou toho dokladem. Jen je otázka, jak dlouho vydrží ti mladí hoši masturbovat. Nejpozději do roka budou potřebovat skutečné baby. Kde je vezmou?

P. Švejnoch 15.1.2016 7:19

Už to číst nebudu

1) Vyznění dnešního článku (tedy alespoň té části, kterou jsem s vynaložením jistého úsilí dočetl) jeví se mi být v rozporu s vyzněním článku stejného autora uveřejněného zde včera.

2) Prosím, aby mi někdo vysvětlil, jak lze doložit věta nebo alespoň ilustrovat autorova věta "zapojení Ruska problémy nezmírnilo, ale zvětšilo (což se dalo očekávat)".

Myslím, že autor je poněkud již senilní dědeček, kterému se v hlavě míchají skutečnosti s jeho dojmy a představami.

P. Skokan 15.1.2016 6:33

vidim to podobne

Nejvetsim ohrozenim soucasnosti jsou naznaky omezovani principu liberalni demokracie - napriklad avizovana cenzura socialnich siti - bude zajimave jestli bude tato cenzura proti hate speech znamenat i omezovani hate speech v muslimskych komunitach/mesitach. Dalsi problem vidim v celkove radikalizaci uz nejen u nas ale i v zemich , kde maji uprchliky realne - k tomu samozrejme prispivaji i slunickari svoji politickou korektnosti a zarputilym odporem pojmenovat veci pravymi jmeny (ano islam ma problem a neni to nabozenstvi miru momentalne). Je toho vice co je nebezpecne, je potreba k tomu pristupovat pragmaticky a hlavne bez cenzury a bez nenavisti mezi skupinami svobodomyslnych lidi, kteri nechteji nasili ale chteji svobodne diskutovat bez politicke korektnosti.