29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: „Miláčkové, klid, my vás teď jen vopícháme“

Během silvestrovské noci utvořili mladí muži (zdá se, že mezi nimi bylo hodně uprchlíků z Blízkého východu) při oslavách v některých velkých německých městech (nejmohutněji se slavilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamáček 12.1.2016 19:44

Zatím

Zatím se opravdu asi nejedná o spiknutí teroristů , ale naprosto nepochybně o SPIKNUTÍ LEVIČÁKŮ PROTI ZBYTKU SVĚTA. PODÍVEJTE SE KOLEM SEBE A UVIDÍTE LEVIČÁCKÉ ŠÍLENSTVÍ . Od zelených , přes bolševiky , nacisty a neomarxisty a po ultralevičáky. Začíná to být opravdu vážné.

L. Bouše 13.1.2016 9:35

Re: Zatím

Přesný postřeh. Jde o levicové spiknutí proti Evropanům s cílem jejich zotročení prostřednictvím milionů kriminálních přistěhovalců a občanské války. Doprovodnou ideologii bych ale spíše nazával fašismem - spojení oligarchie, státního establishmentu a levičáckých ideologií.

Levicové ideologie jako komunismus a socialismus se před 2 stovkami let zrodily na Západě. Po extempore s ruským převratem v roce 1917 se i všechny dnešní ostatní levicové ideologie (multi-kulti, homosexualismus, feminismus, LGBT, genderismus, politická korektnost, ap.) nadále rodí na Západě, zejména v USA.

Ś. Svobodová 12.1.2016 19:33

Doporučuji dnešní článek na NP

-lecba-kolinem-nad-rynem-. Velice věrohodně popisuje celou událost očima policejního důstojníka. Policie tam byla a snažila se fungovat, ale neměla šanci. O to je to celé děsivější.

M. Hoblík 12.1.2016 16:54

Opět tupá hlava Doležal

v úvodu svého blábolu musel zmínit ty svoje barbary z Ruska!

V. Patkoš 12.1.2016 19:27

Re: Opět tupá hlava Doležal

A opět z toho nejedné kremroli naskočila na čele žilka.

B. Hamáček 12.1.2016 19:45

Re: Opět tupá hlava Doležal

Oni tam totiž naprosto jednoznačně patří !!

J. Šafránková 12.1.2016 14:02

Odpověď na své dotazy od autora očekávám

Já od autora příspěvku skutečně na své dvě otázky odpověď očekávám. Určitě bych také nebagatelizovala skutečnost, že ženy byly ještě ke všemu okrádány. Nemohu si pomoci, ale v diskuzích je často jen tak mimochodem řečeno, že islám za to nemůže a není to už vysvětleno. Takže jako žena volím svůj způsob obrany.

J. Kombercová 12.1.2016 16:25

Re: Odpověď na své dotazy od autora očekávám

Článek je převzatý se svolením autora. Diskuse tady, domnívám se, nečte.

On to tu nečte ani pan Neff.

Z. Lapil 12.1.2016 18:50

Re: Odpověď na své dotazy od autora očekávám

Já si dovolím s autorem trochu i souhlasit: agresivní chování skupin abstinujících mladých mužů vůči ženám není výlučně islámské. Zdůvodnění: Jednak všechny akutně zdivočelé armády, jednak libovolná větší skupina vojáků mírové a "lid friendly" ČSLA (Čs. lidové armády; předpokládám, že víte, ale ono je té zkratce přes čtvrt století): pohvizdování a pokřikování na děvčata bylo na denním pořádku.

Jistě, cokoliv vážnějšího byly za našich dob excesy a většinou to končilo rvačkou s místňáky, ale tvrdím, že princip a zdroj (sexuální frustrace) byly stejné. Rozdíl mezi Kolínským Silvestrem a tancovačkou v Horní Dolní je (cituji Šimka a Grossmanna): "Já vím, kam až můžu ve své srdečnosti zajít. To je právě otázka společenského taku, který ti (muslime) chybí".

Nerozumějte mi špatně: Arabové(?) se před pár dny chovali jako dobytek, a to, že jim to nejspíš přijde normální (viz Vaše "citace" Koránu a spol.) je zásadním důvodem, proč tu nemají co dělat. Ne že jsou tmavší, ne že neumějí česky a vlastně ani číst (já ten jejich rozsypaný čaj taky ne, přiznávám), ne že jsou někteří z nich lumpové, ale to, že jejich a naše slušnost jsou natolik odlišné, že se stačí sejít na jednom náměstí, a je z toho průšvih.

J. Šafránková 12.1.2016 23:43

Re: Odpověď na své dotazy od autora očekávám

Děkuji za vaše reakce. Nemohu si pomoci, žena v civilizované společnosti nemůže být jako indián na válečné stezce, i když psychické a sexuální vybavení mužů a žen je takové, jaké je a je velmi rozdílné.Dnešní zprávy TV hlásily, že v ČR jsou denně ženy znásilňovány a ani to nehlásí.Islám danou situaci může jen zhoršit, o to mi také jde.Prostě ženy mají také právo třeba na duchovní život, poezii, radost z volného pohybu, radost z uznání a pochopení okolí atd. a muži nemohou být jako v případě islámu přímo instruováni, že brát ženám určité kvality života je dobré a vůle Boží. Jestli muslimové vždy abstinují, nevím. Ještě je tu takíja, muslimské pravidlo lhát bezvěrcům za každou cenu. Kristus říká, miluj bližního svého jako sám sebe a ženu z tohoto úradku nevylučuje. Muhammad a islám je vylučuje.

F. Matousek 12.1.2016 11:54

v diskusi

je tu nejakej L. Bouše, ale to je nejakej óber vúl.

A navíc komous, coz se ostatne doplnuje.

L. Bouše 12.1.2016 12:17

Re: v diskusi

Ale copak, prorežimní neobolševický sluníčkáři ? Šlápl jsem tvým vlastizrádcům a kolaborantům na kuří očičko ?

F. Matousek 12.1.2016 16:00

Re: v diskusi

to nikoliv, sluníckár nejsem.

Ale napsat ze jste pro vystoupení z NATO ? !

To svedcí o vyssím stupni narudlého kreténismu.

M. Prokop 12.1.2016 21:23

Re: v diskusi

Nomen omen, blbouš.

J. Šafránková 12.1.2016 11:07

Má napadání žen něco společného s islámem?

Autor příspěvku si myslí, že napadání žen nemá s islámem nic bytostně společného nebo spíše klade ironickou otázku? Nevím. Súra Ženy 4 jasně vedle deklarování podřadnosti žen říká, že vedle manželek je možné mít i otrokyně a konkubíny (súra Ženy 4,překlad Hrbkův 1972, verše 3/2 38/34, str. 521, 526). Prorok Muhammad měl podle několika zdrojů současně až 10 manželek (jednu šestiletou) a nespočetné množství konkubín (což mu rovněž povoluje Korán,neboť měl zvláštní zjevení, že může mít žen kolik chce-súra 33/50 Spojenci, str. 552).) Sebedbalé muslimské ženy tudíž po vzoru mnoha manželek Proroka Muhammada samy sebe chrání různým typem závojů či šátků před napadením a nežádoucím zájmem mužů (kniha Neexistující "Al Andaluz- Jak intelektuálové znovu vymýšlejí islám", R. Magda str.99).Já člověk poměrně sečtělý, se už několik let ptám, kde vezmou muslimští muži ty případné mimomanželské souložnice v Evropě, kde zahalení zatím není běžné? To je také má první otázka na autora příspěvku. Druhá otázka vychází z předpokladu a zkušenosti, jsem katolička, že vyznavači nějakého náboženství se většinou vedle svatých knih, tradice a pod., řídí i chováním zakladatele, což muslimové sami vyhlašují, že Prorok Muhammad je jejich vzor.Proč si autor myslí, že islám se svatými knihami a Muhammadem řídit v Evropě nebude? Objevila jsem také např. přeložený hadíth, kde Prorok Muhammad má opět zvláštní zjevení, že do pekel přicházejí především ženy (podle zdroje "Příručka pro komunikaci s muslimy, 2014, str.53).No, já bych si v muslimském nebi plném okatých a prsatých pannen a nepřestajné soulože s nimi stejně nevrzla, tak sbírám odvahu k nepříjemným otázkám ohledně islámu a žen. Jinak souhlasím, že současná situace v Evropě ženám nepřeje rovněž, no ale bity zatím mohou být pouze tajně na rozdíl od muslimského pojetí věci. Ženy, a to i křesťanky z přesvědčení tudíž dbalé Desatera, mohou být při zájmu o věc zmateny a nevím, zda úplně pomůže jen ironické pranýřování současné společnosti.

J. Kovaříček 12.1.2016 11:22

Re: Má napadání žen něco společného s islámem?

Ano, zcela správný příspěvek. Pročetl jsem Korán (mimořádně nudná kniha !!! ̈), seznámil se s životem proroka Mohameda a navštívil několik mohamedánských zemí. Kdybych nic jiného proti islámu neměl (a že mám!) tak jak se muslimové chovají k ženám je pro mne nepřijatelné. A také to, že nenávidí psy, tyto ušlechtilé bytosti schopné bezpodmínečné lásky. Nechtěl bych žít ve společnosti muslimů. Ať se vnutí do zemí svých spoluvěrců a nám infidelům dají pokoj! Ano, jsem islamofob a dobře vím proč.

J. Šafránková 12.1.2016 12:16

Re: Má napadání žen něco společného s islámem?

Jo, to je dobrá poznámka. Vlastníme s mužem černého psa, kterého jsme si vzali ze soucitu z útulku, ač milovníky psů úplně nejsme. Jak je známo, černý pes je v islámu ztělesněním ďábla a musím říci, že si na vycházce na Praze 1, kde se občas vyskytují muslimští turisté, docela užívám. Musím se přiznat, že se jim se psem raději vyhnu, ač jsem asi zbabělá, ale už jsem i zažila zahalenou paní, která mne svým vyděšeným jednáním při setkání se mnou, rovněž vyděsila.

M. Malovec 12.1.2016 10:21

Co toje?

Sama věc by se neměla přeceňovat. Jen do Německa se letos přesunul cca milion.

Nemohu si pomoci, ale tato Vaše slova, pane Doležale jsou sama o sobě hrubým podceněním problému a nemohu je chápat jinak, ne že sluníčkář ve Vás zahyne až s prvním znásilněním. Což není prioritou. Prioritní je, tento akt na elitě EU.

K. Vyšata 12.1.2016 10:20

Dočetl jsem až k větě,

že mužů, imigrantů bylo 40% a dál už to nešlo. Pane Doležale, buď jste nepochopil, že už opona spadla a všichni víme jak to je, nebo úmyslně lžete a to se teď zrovna nehodí.

J. Laták 12.1.2016 10:05

Ad: Kde byli němečtí muži?

Proto si dovedu představit zklamání rozdováděných a zfetovaných Němek, jak o Silvestrovské noci provokují černooké a snědé Araby. Stále platí, že Češky do kuchyně, Polky do chléva a Němky do postele .. :-)))

L. Bouše 12.1.2016 10:35

Re: Ad: Kde byli němečtí muži?

Provládní ani opoziční média v Evropě nezaznamenala ani v jednom evropském městě, že by se některá z obklíčených žen dobrovolně hrnula do pohlavního styku s negrem nebo musulmanem.

K. Janyška 12.1.2016 9:44

Jak jeden, jeden z mnoha. A budou přibývat.

Už mám skro podezření, že líní Němci si dovážejí pracovní sílu, která je však podřízne. Přeji jim, aby jen obrazně.. Dzp.

J. Schwarz 12.1.2016 9:32

Bylo by záhodno

rozdělit lidi, kteří si i nadále přejí žít normálně, v běžných rodinách s tím, že muži budou své ženy chránit a "progresivisty", propagující homosexuální "manželství", vyrábějící pohádky o tom jak princ si přijel namlouvat princeznu ale zamiloval se do jejího bratra, vzal si ho a pak spolu šťastně kralovali až do smrti, progresivistů co za prachy ze Sorosových či Norských fondů jezdí po školách a tam agitují tu pro úžasnou duchovní krásu islámu a onde pro obohacující soužití s integrovanými rómy či imigranty ze Somálska. Ať si žijí "pestře" jak jim libo, byl bych ochoten jim i tolerovat užívání drog v množství větším než malém, gruppensex i trockismus - pokud si tato multikulturní a pokroková "Dobra" nechají pro sebe, budou si je provozovat ve své uzavřené enklávě a nebudou je vnucovat jiným.

M. Čihák 12.1.2016 9:15

z celeho prispevku

stacilo napsat jen tu posledni vetu bez opakovani toho co uz vsichni vime a nekteri to dokonce napsali asi 5x

L. Bouše 12.1.2016 8:53

A kde byli němečtí muži ?

Docela mě šokuje zjištění, že Němci se místních žen nezastali a ač nepochybně byli v přesile, tak ty barevné kriminální živly od nich nedostaly do držky.

Ale popravdě, ti jsou tak znormalizovaní, že Husák musí závistí blednout, jaký byl normalizační břídil.

J. Schwarz 12.1.2016 9:38

Re: A kde byli němečtí muži ?

nejspíš nebyli v přesile. A ta kráva Rekker by měla ke své "radě" německým ženám že se mají od arabů a afričanů držet na vzdálenost natažené paže dodat i samopaly, protože jen tak je možné ty samce udržet na distanc. Takonec ale - koho si zvolili, toho mají. Snad budou mít příště šťastnější ruku.

L. Bouše 12.1.2016 9:44

Re: A kde byli němečtí muži ?

Ty samopaly nakonec dostanou barevní krimální přistěhovalci. Na amerických základnách už je mají v kontejnerech nachystané. Američané čekají, až se to tady začne mydlit a hned budou zbraně distribuovat. Cílem je občanská válka v Evropě.

J. Lepka 12.1.2016 11:58

Re: A kde byli němečtí muži ?

Přání otcem myšlenky ?

L. Bouše 12.1.2016 12:15

Re: A kde byli němečtí muži ?

Na moje názory americká oligarchie kašle. Ta má své zájmy a nyní si hledí, aby co nejdříve vypukla v Evropě občanská válka, když se jí nepodařilo vyprovokovat v Evropě válku s Ruskem. M.j. také díky tomu, že Německo agresi proti Rusku odmítlo.

T. Kočí 12.1.2016 13:15

Re: A kde byli němečtí muži ?

Bouseje magor