25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Rozpoutá Německo další evropský konflikt?

V chování našeho souseda totiž pozoruji to, co velice přesně popsala baronka Thatcherová ve své knize Umění vládnout: „Němci jsou kulturní a talentovaný národ, ale v minulosti se u nich projevovala výrazná neschopnost omezovat vlastní ambice či respektovat své sousedy.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rameš 5.1.2016 10:15

Krátce a nekorektně,

Němci už sedmdesát let neválčili a přinejmenším posledních padesát let si žijí na vysoké noze. Pokud existoval komunistický sovětský blok, moc si nevyskakovat nemohli. Pak je zaměstnalo sjednocování země, poté Svatá energoekologická válka. Teď je zas chytají roupy, no.

K. Janyška 5.1.2016 9:35

Už rozpoutalo. Zatím je v přípravné a rozfoukávací fázi.

EU je jejich nástrojem pro okrádání evropských států a tak všeho dočasu... Dzp.

R. Gramblička 5.1.2016 9:09

pan Aiman Matyek

by raději mněl starat o to, aby muslimské ženy v BRD mohli bez strachu chodit bez burek, nikábů a podobných hader

K. Frauknecht 5.1.2016 8:34

Jo jo,

takhle to dopadá, když svazačka dosáhne pocitu "božské moci". Pokud se vymkne kontrole, absence rozumu a pokory udělá své!

Na rozdíl od levičáků, má v tom D. Trump dost jasno :-)!

https://www.facebook.com/stopimigraci/videos/916121041810668/

M. Prokop 5.1.2016 8:39

Re: Jo jo,

Při vší neúctě k Andělíně, na to jeden (jedna) člověk nestačí. Na to jich tam musí být poblázněno víc.

P. Dvořák 5.1.2016 8:46

Re: Jo jo,

Němci jsou národem Vůdců.

P. Vaňura 5.1.2016 9:44

Vůdců a vedených. Jejich úcta k vrchnosti je mnohem

vyšší, než u nás.

"Německý občan je voják a policajt je jeho důstojník" (c) Jerome Klapka Jerome

Z. Švrček 5.1.2016 8:34

Bohužel

Autor snad správně ohodnotil záměry Německa a jeho evropských souputníků, či spolčenců, ale nepočítá s jednou věcí. Ani Merkelová a přední lídři EU s tím nopočítají. Jdou sem totiž hlavně lidé, kteří mají společné náboženství a kulturu. Jejich základ a hodnoty jsou od malička formovány koránem, který svým ovečkám přikazuje, jak se chovat. Základem je žít dle koránu a získávat pro něj další území a lidi. Existují tři fáze islamizace.

První je vyžadování tolerance a deklarování mírových úmyslů, když je islám v naprosté menšině. To se jim zejména v civilizované Evropě daří. V první fázi islamizace se nacházejí státy (i náš), kde se lidé ze soucitu snaží pomoci a varující, či odmítavé hlasy jsou z "humanistických" důvodů odmítány.

Druhá fáze probíhá v mnoha státech Evropy, kde je muslimů již déle nezanedbatelné množství, mohou se navzájem podporovat a kde již získávají značný společenský a politický vliv. Tam sice také požadují tolerantnost, navenek hlásají mírumilovné úmysly, ale již tvrdě požadují výhody, uplatňují (mezi sebou) své právo bez ohledu na právo hostitele, veřejně demonstrují svoji sílu a dovolují si hrozit. Tato fáze boje o vliv se v různé míře svého naplnění odbývá nejen v zemích tradičně muslimy přijímajících, jako např. Francie, či Švédsko, ale i tam, kde dosud nebyla druhá fáze tak patrná - Německo je příkladem a Merkelová k tomu přispěla.

Třetí fáze je poslední a nedej bože, aby k ní došlo zde v Evropě. V ní muslimové již mají tak silné postavení, že se ujímají vedení obcí či státu, mění právní rámec, vynucují si své právo, nadřazenost svého náboženství a pokoru ostatních silou. Původní stát již není schopen tlaku vzdorovat a islamizace je dokončena.

Nedá se tedy počítat s jen s tím, jak se zachová dosavadní obyvatelstvo, elity, či voliči, ale je třeba počítat s tím, že uprchlíci nebudou za přijetí vděčni, nebudou manipulovatelnými lůzry a budou prosazovat své náboženství a zvyky ať se to dnešním elitám, či obyvatelstvu bude líbit, nebo ne.

J. Vobr 5.1.2016 7:50

PROČ JE TENTO NÁZOR JEN TADY,V POLOSAMIZDATU ?

???

____________________________________________

P. Lenc 5.1.2016 8:29

Re: PROČ JE TENTO NÁZOR JEN TADY,V POLOSAMIZDATU ?

Protože hra na demokracii pomalu končí.

P. Dvořák 5.1.2016 8:45

Re: PROČ JE TENTO NÁZOR JEN TADY,V POLOSAMIZDATU ?

Hrát si na ni, Petře, můžeme dál. Ale já se ptám: Kdy tady vlastně byla doopravdy?

ppd

M. Prokop 5.1.2016 9:22

Re: PROČ JE TENTO NÁZOR JEN TADY,V POLOSAMIZDATU ?

No když tu byli demokrati .... tu nelze nadělit shora.

D. Polanský 5.1.2016 7:06

Němci začali v dějinách již hodně dobrodružství,

která skončila více než zle. Jsou nepoučitelní v duchu rčení: Dějiny učí, že dějiny neučí.

J. Krejčí 5.1.2016 6:51

Oslovujeme pátým pádem,

tedy ne pane Vaněk, ale pane Vaňku ! Tedy pane Vaňku i já s Vámi souhlasím a jen jiskřiřka naděje ve mně doutná, že snad ještě u Evropanů úplně nevymizel pud sebezáchovy. Na ten nešvar oslovovat jak na vojně jsem některé diskutující musel upozornit !

D. Polanský 5.1.2016 7:11

Re: Oslovujeme pátým pádem,

Jsou ale filologové, co ten 5. pád nemají v lásce kvůli komolení příjmení.

B. Volarik 5.1.2016 8:03

Re: Oslovujeme pátým pádem,

Vojenský žargon neskloňuje: Vaněk, dostavte se k veliteli!

M. Prokop 5.1.2016 8:40

Re: Oslovujeme pátým pádem,

Česká příjmení ten problém nemají, u cizích záleží na citu oslovujícího.

J. Fridrich 5.1.2016 6:32

Myslím, že je to takto : Němci, doufám že většina

Myslím, že je to takto : Němci, doufám že většina, se nezbláznili. Zbláznila se Merkelová a část levicové inteligence ( jestli se za inteligenci vůbec dají považovat ).

Přirovnání - ona, Merkelová, si pozve návštěvu, ale po sousedech - čili nás - chce, abychom je pohostili a dokonce začíná tlačit a odsuzovat nás za to, že její hosty domů nechceme. Myslím, že by se její předchůdci, počínaje Adenaurem, za takovou krávu styděli. Vždyt' ona pracuje intenzívně na tom, aby jejich poválečné, skvělé dílo totálně zničila. Ta návštěva čítá jen letos cca 1 100 000 lidí, ve většině případů lidí nepřátelských, nepoužitelných - a hlavně nebezpečných. Jak se chová druhá a třetí generace těch ještě pracovitých, co přišli po II. světové válce vidíme v jejich městech, ale i v jiných zemích západní Evropy víme a mnohdy i vidíme. V Evropě to vypadá, že vůdcům západních zemí přestaly chodit denně ráno na stůl svodky o dění ve světě a jejich zemích od tajných služeb...... Nebo jim je cenzurují ? Nebo jsou zcela hloupí a neschopní normálně vyhodnotit přicházející smrtelné nebezpečí ?

J. Skála 5.1.2016 13:51

Připomínám to krásné pojmenování UÁL

neboli intelektuál bez intelektu!

P. Maleček 5.1.2016 6:28

Rozpoutá? Ne, už rozpoutalo a dokonce dva

Autorovi uniklo, že Německo už další evropský konflikt rozpoutalo. A rovnou dva. Jedním je je Ukrajina, kde spolu s Francií a tím celá EU Rusku odsouhlasilo jeho anexi Krymu a části východní Ukrajiny. A druhým je zahájení rozkladu EU přes vítání převážně muslimských nájezdníků na sociální systém řady evropských zemí.

Obojí je už dnes jasným vnitroevropským konfliktem, který ve výhledu cca 5. let Evropu zavleče do krvavých konfliktů s v lepším případě jen statisíci mrtvých.

D. Polanský 5.1.2016 7:15

S Ukrajinou je to jinak

Rozpoutal se Majdan, aby se NATO dostalo do bezprostřední blízkosti Ruska. Nějak to nevyšlo, takže Krym je jakési výpalné za nezdařený pokus o vražení kudly do zad Ruska.

B. Volarik 5.1.2016 8:01

Re: S Ukrajinou je to jinak

Tak se Rusko nemá k Evropě obracet zády a vystrkovat na sousedy zádel...

M. Prokop 5.1.2016 8:45

Re: S Ukrajinou je to jinak

A přemýšlel jste (?) někdy, proč chtějí skoro všichni (vyjímkou je Arménie, bojící se VÍCE Turků) sousedé Ruska do NATO?

Proč se Rusové radují, že se jich sousedé bojí?

http://www.gazeta.ru/comments/2015/11/27_e_7921535.shtml

M. Prokop 5.1.2016 8:42

Re: Rozpoutá? Ne, už rozpoutalo a dokonce dva

No lituji, ale na Ukrajině vidím jiného rozpoutavače, většího a Ukrajině bližšího.

Z. Rychlý 5.1.2016 6:25

I vy jedem xenofobe, či fašounku !

Budete si muset na takové oslovení zvyknout. Multikulti totalita vás poplive odshora dolů.:-)

Jinak, co se nové války týče, tak část již proběhla. Ekonomicky již Německo Evropu dobylo a za pomoci Eura si pozici na dlouhou dobu upevnilo. Připravit o možnost obrany devalvací u slabších kusů a zároveň nemuset revalvovat měnu vlastní, to je ekonomický majstrštyk.

Vnějšího nepřítele tedy Německo nemá - Francie je moták nad propastí, Británie se stále potýká s úklidem po rozpadu impéria. Zato vnitřní nepřítel v Německu sílí a konflikt (kolaborace) se blíží. Jak to celé dopadne? Upřímně řečeno, nechci se vyluštění tajenky dožít.

M. Rejman 8.1.2016 18:06

Re: I vy jedem xenofobe, či fašounku !

O Anglii bych neměl strach. Strach mám o kontinentální Evropu, totálně v moci levicových elit.

J. Sinnreich 5.1.2016 1:27

Zvladneme to

Wir schaffen das. Nemecko zvladne vsecko. Stejne jako v minulosti zvladli Rakousko, Ceskoslovensko, Polsko, Norsko, Nizozemi,Francii, Balkan a posleze i Rusko. Az tehdy jim doslo, ze si ukousli priliz velke sousto. Pak uz i ti nejoptimistictejsi nasledovnici vudce sledovali ten apokalypticky konec totalni destrukce Germanie. Bohuzel na to s nimi doplatila cela Evropa.

Z. Bureš 5.1.2016 1:16

Samozřejmě pane Vaněk.........

.....že máte pravdu - a já Vaše závěry doplním o možnost č.4:

Protože je jen otázkou krátkého času, kdy trojští koně zjistí, že utratili vše co měli.....ale v Evropě nebudou mít nic zadarmo a budou tu třít ještě větší bídu s nouzí, než měli doma - a tak vyrazí.....a začnou řádit jako zběsilí !!!

No a pak už bude pouze krůček k tomu, že se objeví nový "Hitler", který prohlásí (a bude mít pravdu...), že za všechno zlo Evropy mohou muslimáci.....a půjde za ním celý národ - i Vy a já......a z Evropy bude krvavá kůlnička na dříví, protože po Evropě rozlezlých statisíce mohamedánských teroristů, rozhodně hubu a krok držet nebudou !!!

Jó pane Vaněk, chtěl bych se mýlit - ale čekají nás zlé časy.......

M. Krátký 5.1.2016 1:29

Re: Samozřejmě pane Vaněk.........

připojuji se k vašemu hodnocení - řítíme se z kopce a nemáme brzdy

J. Švarda 5.1.2016 0:30

Nemohu než souhlasit

Pane Vaněk máte pravdu. Islamismus je pro nás zkouška a nebezpečí. Merkelová Gauck a další jdou ve stopách historie Německa. Varianta Mutti Merkel evangelická zatvrzelost s dederonskou výchovou je ničící již tou zatvrzelostí, ale zjevnou nevýhodností pro Evropany včetně Němců.