18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

Prosba o poučení

Ono se nic neděje, takže se vrátím k té elektronické evidenci tržeb. U ní nechápu, jak může zametzit karuselovým obchodům. Jelikož pan Babiš se nechal zvolit pod slibem, že vše bude fungovat jako u soukromé firmy, dlužno konstatovat, že to byla klamavá reklama. Žádná firma nabízející jakékoli zboží by si netroufla něco nabízet s takovým minimem informací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 21.12.2015 23:14

Bloger Máca se opět podíval prezidentovi na zoubek,

tentokrát na jeho obraz v Rusku. Je tam vnímán jako ,,český pravdorub", ,,krasavčik", či dokonce opravdový patriot. Kde leží jeho patria, je více než zřejmé!

http://maca.blog.idnes.cz/c/478771/medialni-obraz-milose-zemana-v-ruskych-mediich.html

A. Trick 21.12.2015 23:28

Re: Bloger Máca se opět podíval prezidentovi na zoubek,

A Máca je KDO?

J. Václavíková 21.12.2015 22:43

Němcová si servítky nebrala :-)

Vzhledem k tisícům turistů, kteří denně procházejí Hradem bez jakékoli kontroly, je jasné, že šlo o akci namířenou proti sympatizantům prezidenta Havla. Místo detektorů na kov, by bylo užitečné prozkoumat Hrad detektorem na mozek. Exaktně by se prokázalo, že jím tam nikdo nedisponuje a nás už by další hradní aktivity tolik nepřekvapovaly a netrápily.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/lustrace-na-hrade-havel-je-zase-disident-f0f-/zpravy-domov.aspx?c=A151221_145134_ln_domov_jzl

A. Trick 21.12.2015 23:01

Re: Němcová si servítky nebrala :-)

Němcová nechť o detektoru mozku raději nemluví. Ještě by bylo detekováno, že ona má mozek papouščí.

J. Václavíková 21.12.2015 23:09

Re: Němcová si servítky nebrala :-)

Nezáviďte, není to pěkné!

A. Trick 21.12.2015 23:13

Re: Němcová si servítky nebrala :-)

Dle Vaší nelogické reakce jest patrné, že Váš mozek je*

*Raději to dopisovat nebudu

S. Lazárek 21.12.2015 23:22

Re: Němcová si servítky nebrala :-)

Drážní neurolog? Zábavné ČVO.

A. Trick 21.12.2015 23:27

Re: Němcová si servítky nebrala :-)

Lapiduch jste zde samojediný.

S. Lazárek 21.12.2015 23:39

Re: Němcová si servítky nebrala :-)

Ano, to jsem a na signalistu si tu taky nehraju.

F. Hereit 21.12.2015 21:53

Pro nevěřit ?

Proč panu Babišovi hned nedůvěřovat. Jistě nás o pravdě svých kalkulací o výhodnosti zavedení pokladem ještě přesvědčí tím, že pokladny a náklady na zavedení internetu každému zaplatí z prostředků MF, pokud je tam nenajde, může je klidně zaplatit ze svého. Neskutečně se na tom přece musí vydělat.

P. Klouda 21.12.2015 21:35

KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

»Blíží se konec státu. A s ním zanikne i právo, říká právník Havlíček« ~~ Zdroj: http://www.lidovky.cz/blizi-se-konec-statu-a-s-nim-zanikne-i-pravo-rika-pravnik-havlicek-phb-/zpravy-domov.aspx?c=A151221_073733_ln_domov_jaj

K. Janyška 21.12.2015 21:38

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Nemá pravdu a dal jsem mu tam kapky... Dzp.

P. Klouda 21.12.2015 21:41

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Předpokládám že z hlediska Vaší oblíbené teorie pana Hayeka?.. ?)

Na druhou stranu ~ spousta bossů EU dělá opravdu hodně pro to, aby značně okleštila pravomoce suverenních států, a pokud se jí to povede, jaký význam ty státy ještě budou mít? Kromě udržování místních folklórních tradic či zvyklostí...?...

J. Kombercová 21.12.2015 21:44

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

To "kromě" se dá taky zredukovat, jak už náznaky ukazují.

P. Klouda 21.12.2015 21:48

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Myslíte tím sekularistické tendence ve Francii, kde se stát snaží tlačit na obce, aby neinstalovaly na veřejných prostranstvích betlémy? ~ například?..

J. Kombercová 21.12.2015 21:57

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Třeba.

P. Klouda 21.12.2015 21:58

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Nebo? Rád si přečtu o něčem, co mě samotného třeba nenapadne... ,)

J. Kombercová 21.12.2015 22:01

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Tůdle. Zase bych byla za nesnášenlivou osobu s rasistickými sklony.

P. Klouda 21.12.2015 22:06

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Pro mě určitě ne. Tedy pokud mě nechcete diskriminovat kvůli mé zvlněné pomlčce... 8))

K. Janyška 21.12.2015 21:59

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Ne stát. Francouzští socani, nejodpornější ze všech... Dzp.

P. Klouda 21.12.2015 22:11

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Občas je pojem stát metaforou pro systém zákonodárné & výkonné moci v té které zemi, tkž. ho člověk použije, aby nemusel psát o konkrétním systému zákonodárné & výkonné moci v té které zemi. A Francouzi mají, co chtěli. A krom toho: jejich sekularistické ~ a úspěšně omezující ~ snahy sahají přinejmenším do XIX.století. Tkž. je jednodušší napsat stát, protože na konci XIX. století nejspíš ve Francii nevládli socani, leč choutky jak "státu", tak národa byly velmi podobné.

Mohu Vám klidně ocitovat jeden článek, který jsem četl zrovna včera večer ~ ne ale na Netu, tkž. by mi to dalo asi víc práce dostat příslušný text do počítače, než když Vy zvarírujete své oblíbené pasáže o tomtéž od téhož...

K. Janyška 21.12.2015 21:45

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Víte, každý trochu vzdělaný ví, že národní státy jsou neosobním produktem kulturní evoluce, ne výsledkem lidských záměrů. Na to lidé prostě nikdy neměli, aby předem uspořádali budoucnost a dokonce ji předurčili. Jsou ve vleku vývoje, ne jeho autory... Dzp.

P. Klouda 21.12.2015 21:51

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Ano, ve většině případů je většina lidí ve vleku vývoje. Ale s oním popřením případného výsledku lidských záměrů by s Vámi (či s panem Hayekem?.. ~ kdo ví, kdo je kdo...?...) asi mnozí fundovaní historikové nesouhlasili, a někteří odvážnější by možná zvolili i nějaké vulgární slovo, jako je např. hloupost či hovadina... ,)

K. Janyška 21.12.2015 21:57

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Lidská aktivita je motorem vývoje, ne záměry. A s mistrem Hayekem bych vám se dohadovat moc nedoporučoval. Zaprve je mrtev a za druhé se ho bojí všichni rudočerní světa. Proto, že je hodil do jednoho pytle, což je samozřejmě pravda. Dokonce Nobelův výbor nevěděl za co mu má nobelovku dát, tak si vybrali ekonomii. Tak je jeho dílo složité a hluboké a nadčasové. Jde až k vysvětlení entity lidská mysl... Dzp.

M. Mařák 21.12.2015 21:58

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Nobelova cena pro ekonomii však neexistuje, že...

:-)

P. Klouda 21.12.2015 22:13

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

No, nevím, pane Mařáku: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Nobel_laureates_in_Economics

M. Mařák 21.12.2015 22:34

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

To ovšem není Nobelova cena, ale Cena Švédské národní banky za rozvoj ekonomické vědy na památku Alfreda Nobela, kterou závistiví bankéři vytvořili ke konci šedesátých let minulého století.

P. Klouda 21.12.2015 22:02

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Pro mě to ale jsou ~ zatím ~ vesměs jenom tvrzení, která dokazují sebe sama. Čímž nechci tvrdit, že onen pán nebyl chytrý a že neobjevil nějaké významné zákonitosti. Znám ale řadu jiných, a nejméně tak slavných či významných osobností, které nedostaly Nobelovku jen proto, že žili v době, kdy se ještě neudělovala...

K. Janyška 21.12.2015 21:45

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Víte, každý trochu vzdělaný ví, že národní státy jsou neosobním produktem kulturní evoluce, ne výsledkem lidských záměrů. Na to lidé prostě nikdy neměli, aby předem uspořádali budoucnost a dokonce ji předurčili. Jsou ve vleku vývoje, ne jeho autory... Dzp.

P. Klouda 21.12.2015 21:52

Re: KÉŽ by chtěl být jen zajímavý

Víte, každému trochu vzdělanému člověku stačí nabídnout k přečtení jednu kopii nějakého textu... 8)