20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MÉDIA: Nezákonná propaganda našich novinářů

Výsledky prvního kola francouzských regionálních voleb opět nastavily kruté zrcadlo zdejší mediální scéně. Ale není to zrcadlo, kdo může za to, že naši novináři – a na prvním místě ti z veřejnoprávních médií – v něm mají křivou hubu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 10.12.2015 19:52

Souzním..

jsou to dezinformátoři s naprostou ztrátou realismu.

R. Morava 10.12.2015 18:30

Re: Zatim je to dobrý.

Ano nebuďme naivní. Ty tlaky na zavření pusy tu jsou. Zase něco takového rokovali v Europarlamentu. a že ve Švédsku zakázali kritizovat imigrační politiku všichni ví. A jak správně někde psali demokrat a demokratická strana se pozná podle toho jestli se chová demokraticky nejen když ji občané chtějí, ale když mají demokraticky odstoupit. Jak vidíme ve Švédsku i v Unii, s tím má levice evidentní problem...

F. Netopil 10.12.2015 17:23

Re: FN může dát Francii postupně do pořádku tak

To určitě může. Ale bude to asi podobné tomu, jako když dal Hitler do pořádku Německo. Dokonce i to kamarádíčkování s Kremlem tam bylo na začátku stejné.

I. Schlägel 10.12.2015 16:00

Pořád dokola.

Fašisté a národní socialisté jsou levičáci jak vyšití. Stejně jako komunisté. To by ovšem byla mediální scéna politicky nekorektně nevyvážená, a tak si levičáci (zatím nekrajní) vymysleli termín "krajní pravice" pro fašouny a nácky, aby v tom měl prostý, historií a logickým uvažováním nepolíbený lid křišťálově jasno. A navíc je otázka, zda je současná Národní fronta vůbec v nějaké "krajní" poloze. To možná bývalo dříve. Ve žhavé současnosti možná představuje tato "extremistická" strana ojedinělý hlas rozumu.

V. Novák 10.12.2015 15:23

Re: :-)

S tím placením je to takto - FN potřebovala půjčku a francouzské banky jí "demokraticky" (zajisté nesmluveně) odmítly půjčit. I obrátila Marine se do zahraničí a jakási soukromá ruská banka jí půjčila.

V. Novák 10.12.2015 15:18

Re: Znáte pojem "demokratický centralismus"

Demokratický centralismus je contradictio in adiecto. Buď jde o centralismus, kdy centrum vydává rozkazy a plebs/démos je vykonává, nebo plebs/démos má možnost přehlasovat nápady "centra" - a to se musí řídit rozhodnutím lidu. To první není demokratické, to druhé není centralismus.

Tak, jak byl "demokratický centralismus" vykládán, mělo jít o čistokrevnou demokracii - lid rozhodne a pak všichni, včetně těch, kdo hlasovali jinak, pracují podle většinového rozhodnutí.

Tak, jak byl "demokratický centralismus" prováděn, šlo o čistokrevnou centralistickou diktaturu, v níž se nikdo o mínění plebsu nestaral. Dokud plebejec nevybočil příliš - pak byl "vyřešen".

V. Novák 10.12.2015 15:11

Re: Znáte pojem "demokratický centralismus"

Že se tím řídil - on i soukmenovec Říšský lovčí...

J. Aspirin 10.12.2015 14:49

Re: Pravdu díte.

... no ale také nemusí:-)) pokud ten poustevník je ochoten přerozdělovat sice sociálně slabším ale nikoliv etnickým bělochům... tak je sice politický pravičák ale ekonomický levičák:-)))

P. Klouda 10.12.2015 14:05

Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

Tak to by měli ~ hoši a děvčata z veřejnoprávních médií ~ zpívat "tu naši"!......

P. Klouda 10.12.2015 14:02

To je ...

... TAK krásně napsané ~ nepokrytě rozhorleně, a přesto kultivovaně. Jakože ~ jak to vnímám ~ i hodně pravdivě, a tedy věrohodně.

J. Ráž 10.12.2015 13:51

Re: Nálepkování

Musíme oddělit komentář od čirého zpravodajství. Když někdo má za úkol zpravodajsky popsat výsledek voleb ve Francii, nesmí, zdůrazňuji slovo "nesmí", jakkoliv nálepkovat, neb se nejedná o komentované zpravodajství.. Když potom bude nějaký politolog výsledky těchto voleb komentovat, vyjadřuje svůj subjektivní názor a může tak vítěze voleb označovat jak chce.

A vůbec: Prohlásit, že politická strana, která vyhraje v demokratických volbách, je extremistická, to je chucpe!

A týká se to stejné tak u NF Marine LePen, jako u Orbánova Fidesz. Dokonce někteří novinářští nýmandi označili jako extremistickou stranu i vítěze polských voleb Kazcynskeho PiS. To už je vrchol neprofesionality!

R. Langer 10.12.2015 13:35

Re: mě taky

Já bych do té role hned pasoval Izrael, ale to by v Evropě rozhodně neprošlo...

R. Langer 10.12.2015 13:34

Re: Pravdu díte.

Přesně tak!

E. Tomášek 10.12.2015 12:51

Re: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

:-D

J. Karel 10.12.2015 12:18

Re: Nálepkování

Omlouvam se, název mého oblíbeného poradu je "Historie cz", nikoli " Kultura cz."

A. Alda 10.12.2015 11:53

Pravdu díte.

Extrémním pravičákem je leda tak poustevník nebo tulák, který se s nikým nekamarádí a vystačí si na všechno úplně sám.

K. Frauknecht 10.12.2015 11:47

Re: V podstatě

s Vámi souhlasím, jen s tím placením NF mám malej problém.

Divím se, že když to ví p. Hamáček, že to těm Frantíkům nedojde a furt tu špionskou partaj volí. Druhou možností je, že to ví a to by byla těžká rána pro české rusofoby :-)).

Jistěže nepopírám, že různé státy (mj. i Rusko) podporují různé "spolky". U vládní strany si to fakt neumim představit. Kdyby se to profláklo (třeba, kdybyste to někde řek nebo napsal :-))!), to by byl mazec!

J. Karel 10.12.2015 11:39

Nálepkování

asi patří k novinářskému řemeslu, i Vaše označení "české oligarchické hnutí ANO _ pol. odnož Agrofertu" , či až urážlivé "presstituti" patří do stejného balíčku výrazů. Veřejnoprávní media by měla informovat objektivně a nepodsouvat žádné své postoje. Proč to tak není? Těžko říci, asi i ona sledují svou sledovanost a to je špatně. O seriózní informace není zájem, jinak by Blesk musel skončit. S obsahem článku souhlasim, příslušné rady by měly plnit svou povinnost a Vaše aktivita snad není zbytečná. Já to řeším nezvyšováním sledovanosti např. otázek vymyvace mozků/OVM/ naopak jsem rad za pořad "Kultura cz" tak bych si představoval např. "Interwieu ČT 24", žádné skákání do řeči a politické vyvažování názoru hosta. Ale to bych chtěl asi příliš

B. Hamáček 10.12.2015 10:42

Re: :-)

Koukám , ten počítač si zase dělá co chce. Dvakrát jeden příspěvek.

Ještě doplněk , nikdo koho volím nemůže být dokonalý , pouze se přibližuje mým požadavkům a ideálům. To by si měl uvědomit každý volič. Nehledat ideálního kandidáta , a když má nepatrné smítko na kabátě , tak ho zatratím , no a zavolím toho nejhoršího. Tak to ve volbách bohužel chodí.

B. Hamáček 10.12.2015 10:38

Re: :-)

Ano , rozhodně nejsem levičák. Vliv Ruska odvozuji od toho , kdo NF platí. To je ten problém , jinak jim samozřejmě fandím. Naši předkové se dost často nakláněli do leva , a jak to dopadlo. No a dnešní voliči ... ?

B. Hamáček 10.12.2015 10:38

Re: :-)

Ano , rozhodně nejsem levičák. Vliv Ruska odvozuji od toho , kdo NF platí. To je ten problém , jinak jim samozřejmě fandím. Naši předkové se dost často nakláněli do leva , a jak to dopadlo. No a dnešní voliči ... ?

B. Hamáček 10.12.2015 10:34

Re: mě taky

No Rusko určitě ne ! To se snaží všemi prostředky ovládnout Evropu. Chápu, že tento spolek musí někdo vést, ale ne ten jehož celková úroveň je okolo nuly. Je to složité najít nekonfliktního vedoucího.

M. Mýval 10.12.2015 10:23

asimetrie

Asimetrový klacek

M. Mýval 10.12.2015 10:21

mě taky

Ale ruku na srdce. Koho byste chtěli za kamaráda?

P. Vaňura 10.12.2015 10:04

Znáte pojem "demokratický centralismus"

a jeho praktickou aplikaci, kterou je samozžejmě komunistická diktatura.

Jinak "rozdíly v příjmech by rozhodně neměly být příliš vysoké," (c) Adolf Hitler

V. Novák 10.12.2015 9:39

Hádal bych z větší části na lenost.

Jeden to napsal a ostatní papouškují.

Fašismus je "kolektivistický" a "rovnostářský" asi jako starověký Egypt - to, že "kolektiv" maká na tomtéž, ještě neznamená kolektivismus.

Nebo - abychom nechodili tak daleko - je postaven na vzoru armády, což je hierarchická organizace - ovšem aspoň teoreticky jsou jedinci na jedné úrovni si rovni.

Ś. Svobodová 10.12.2015 9:27

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

S tím bychom měli přistupovat k státnímu vysílání.

K. Frauknecht 10.12.2015 9:15

Re: :-)

Asimetrie: asi metr na metr :-))

P. Lenc 10.12.2015 8:57

Re: Zatim je to dobrý.

Mám obavu a ta se poslední dobou zvyšuje, že to slovíčko "zatím" se mění na slovíčka "již brzy"...Nakonec, soudruh Pelikán to říká dostatečně nahlas.

K. Frauknecht 10.12.2015 8:45

Zatim je to dobrý.

Dokud se mohou lidi relativně svobodně vyjadřovat, je to dobrý. Média, politici a jiné "elity" mohou říkat cokoli, ječet, dupat .. Lidi ví (no, některým to dýl trvá, a dojde jim to :-)).

Zářný příklad je D. Trump. Politici omdlévají, média řvou a ... náskok před druhým kandidátem pořád roste (skoro 20%).