26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

ÚVAHA: Doktrína multikulturalismu selhala

Ze všeho, co se za poslední léta, měsíce a zejména dny stalo, bychom si konečně měli učinit závěr a každý z nás byl měl začít konat. Je nejvyšší čas, je za minutu dvanáct.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 24.11.2015 14:09

Autor má pravdu, ALE

otázka zní:

Bude ta daň liberující od islámu vyšší nebo nižší než daně, které platíme dnes? Například daň za "obnovitlené zdroje energie", přirážená k ceně elektřiny. Nebo spotřební daň z tabákových výrobků a z ropných produktů a z lihu. Nebo DPH. A daň silniční. A daň z převodu nemovitostí a daň z nemovitostí. A daň z příjmů... atd. atd.

P. Klouda 24.11.2015 15:44

Re: Autor má pravdu, ALE

Ať už by byla jakkoli vysoká, nejen že byste ji musel Vy či Vašipotomci platit, ale ~ a to je pro mě mnohem, mnohem horší ~ neměl byste šanci takovéto či jim jen vzdáleně podobné otázky klást. Otrok je prostě otrok. To by byla "diktaturaL, kterou si ani po 40ti letech "komanče" nedokážeme představit.

R. Langer 24.11.2015 15:51

Re: Autor má pravdu, ALE

Naopak, MY si ji představit DOKÁŽEME, a to je naše plus, podle kterého bychom měli konat! A "západ" ať si klidně vyzkouší to, co my jsme před 25 lety opustili.

P. Klouda 24.11.2015 16:02

Re: Autor má pravdu, ALE

Nu, nevím, jestli si ji dokážete představit vy, pane Langere. Podle toho, co zajímalo pana Aldu, si ji on spíš představit nedokáže, když ho nejvíc zajímá, jakou výši by měla ona jakási daň, a neděsí ho, že by se mohl stát otrokem. To, co jsme "tu" zažívali "my" ~ nevím, jak dlouho Vy, já už od 60's ~ by se s tím, o čem píše pan Chrastina, dalo jen těžko srovnat: naše nesvoboda by v případě, že by se vize pana Chrastiny stala realitou, byla neskonale větší než za komunistů. Možná, že by s ní daly srovnat poměry v letech padesátých, o kterých jsem slyšel vyprávět své rodiče a řadu známých, kteří seděli až do amnestie v roce 1960.

J. Novak 24.11.2015 19:50

Re: Autor má pravdu, ALE

Mam opravnenou obavu, ze 50. leta by byla proti totalitni vlade muslimske hordy "detskou slavnosti".

P. Klouda 24.11.2015 19:53

Re: Autor má pravdu, ALE

Asi ano. Jenom jsem nechtěl srovnávat dva režimy, které jsem nezažil ~ a naše 50's mi z vyprávění opravdu zasvěcených pamětníků připadala dost drsná. Taky umírali lidé, a zdaleka ne všichni po exemplárním procesu, ale v tichosti, bez vědomí širší veřejnosti.

J. Schwarz 24.11.2015 22:11

Re: Autor má pravdu, ALE

No, pokud jste donucen pracovat na jiného a odvádět mu přes 50% svého pracovního výkonu jste víc otrokem než když odvádíte dejme tomu 20%. Jiná věc je jaké prosdtředky byste měl na to poměry změnit. Ale všimněte si že to, co připravují t.zv. "sluníčkáři" taky směřuje k otrokářským poměrům nenásilnými metodami nezměnitelným.

P. Klouda 24.11.2015 22:23

Re: Autor má pravdu, ALE

Pojem "sluníčkáři" slýchám či čtu už dlouhou dobu, a přece mi není zcela jasný ~ asi jsou jím označováni ti, co by přijali kteréhokoli běžence s otevřenou náručí. Není-li tomu tak, klidně mě opravte. Ale pokud tomu tak je, pak je to stále týž problém, resp. totéž nebezpečí ~ nebezpečí finálního vítězství islámu v Evropě, a následné "zotročení" ~ použiju pro rychlost termín autora komentu. Pro mě má ale skutečné otroctví jiný základ, než je ekonomické vykořisťování...

L. Kubeš 24.11.2015 11:31

Autor má naprostou pravdu.

A mezi evropskými politiky ta blbost multikulturalismu a politické korektnosti přímo kvete. A novináři jim zdařile konkurují, jsou to naprostá vygumovaná paka.

M. Prokop 24.11.2015 10:57

Já bych si (mimo jiné)

dával pozor na to, aby boj proti islámu (o ten jde, ne?) nezpůsobil větší škody než samotný islám. Abychom si liberální demokracii nesuspendovali sami.

R. Langer 24.11.2015 11:07

Re: Já bych si (mimo jiné)

Proti islámu není třeba bojovat, stačí na něj pouze uplatňovat dávno platné zákony. Které by tedy měly platit pro všechny.

P. Klouda 24.11.2015 15:42

Re: Já bych si (mimo jiné)

Ano, pane Milane, to je velmi obtížné ~ tedy u některých, ne u všech ~ odlišit u politika, zda mu jde „čistě“ o dobro národa, resp. občanů našeho státu, a nebo si hřeje svůj kontinuální povolebně předvolební guláš; jsou takové persony na naší politické scéně, u nichž může mít rozumně uvažující a pozorně vnímající občan setrvalé jasno... 8)

Autor článku má ale nejspíš pravdu ~ islám je od samého počátku v sedmém století n.l. náboženstvím skupiny příbuzných národnostních etnik, které jeho vyznavače spojovalo s cílem jednak likvidovat Židy, kteří jsou rovněž příbuzní Arabů, a jednak posdrobovat si křesťany, kteří jsou dnes pro ně skoro na stejné lodi jako tzv. nevěřící. Nebýt velkých postav evropské historie ~ např. proslulého Rodriga z Vivaru ~, tak tu nejspíš takovéto debaty dneska nikdo nevede...

Z. Švrček 24.11.2015 9:56

Tak tedy

nejlepší by asi bylo - protože je asi opravdu za minutu dvanáct - táhnout v masách na Strakovku, poté do Brusele a při té příležitosti vypálit cestou většinu redakcí novin, časopisů, rozhlasů a televizí (s tou naší veřejnonesvéprávnou na prvním místě). K tomu přibrat i drtivou většinu sídel NGO? To asi také. Protože jsme ale kulturní lidé, musíme tu černou práci odvést ve volbách. Ty nebudou hned a tudíž, i kdybychom tlačili a spěli k volbám předčasným, tu minutu do dvanácté můžeme prošvihnout. Ve volbách, ač bych si to strašně přál, se změna nemusí konat, neb se jistě najde nepominutelné množství lidu, které současné události, strašidelné trendy a z toho vydedukovatelná ještě strašidelnější budoucnost, nesjednotí a oni zvolí právě ty panáky, kteří jsou dnes u kniplu. Tudíž ocitáme se sami v pasti naší kulturnosti, jež nám brání jednat jako ohrožená smečka a hned se vrhnout na nebezpečí svými zuby. Nezbývá nám, než spoléhat na neobyčejnou délku řečené minuty, pak se obrnit optimismem a jít volit a až v případě, že obojí vyjde naprázdno, být mezitím připraveni na nejhorší. Tak tedy zatím vyzývám: k volbám sousedi, k volbám!

P. Klouda 24.11.2015 15:54

Re: Tak tedy

Napsal jste, pane Švrčku: »Tudíž ocitáme se sami v pasti naší kulturnosti, jež nám brání jednat jako ohrožená smečka a hned se vrhnout na nebezpečí svými zuby.« ~~ Už předtím jste ale vyzval své potenciální čtenáře: »nejlepší by asi bylo - protože je asi opravdu za minutu dvanáct - táhnout v masách na Strakovku, poté do Brusele a při té příležitosti vypálit cestou většinu redakcí novin, časopisů, rozhlasů a televizí (s tou naší veřejnonesvéprávnou na prvním místě).« Takže...

... podle Vás jsou našimi hlavními nepřáteli všichni ti, proti nimž by ~ opakuji: podle Vás ~ bylo nejlepší táhnout? No tak v TOM případě si musí všichni muslimští radikálové mnout samou spokojeností ruce, protože takoví aktivisté v naší zemi by udělali půlku špinavé práce za ně. Druhou půlku ~ likvidaci těchto "aktivistů" ~ by si pak jistě užili se zadostiučiněním, jak se jim podařilo ty nevěřící špinavé džaury mezi sebou rozeštvat ještě dřív, než se vrhli na jejich zemi...

J. Šimek 24.11.2015 9:53

Děsí vás proslovy imámů? Poslechněte si Konvičku.

Z. Švrček 24.11.2015 9:58

Re: Děsí vás proslovy imámů? Poslechněte si Konvičku.

Jaká akce, taková reakce.

P. Jášek 24.11.2015 13:28

Re: Děsí vás proslovy imámů? Poslechněte si Konvičku.

Konvička chce ovládnout Arábii? Někomu za to slibuje panny?

P. Lenc 24.11.2015 9:06

Je to pořád dokola.

Oni nám naprosto otevřeně říkají co chtějí, zrovna tak jak to říkal Hitler, ale politici a bohužel i značná část občanů Evropy nechtějí vidět, nechtějí slyšet.A probuzení bylo a bude hodně krvavé.

P. Sulc 24.11.2015 6:41

tADY JE TO DOBRE VIDET

http://youtu.be/44vzMNG2fZc

J. Fridrich 24.11.2015 7:15

Re: tADY JE TO DOBRE VIDET

Toto - ale i spousta jiných videí jasně ukazuje, že ty islámské hordy nejsou lidé v našem slova smyslu, tedy člověk moudrý - homo sapiens sapiens. Do civilizované Evropy prostě nepatří, po celá staletí to naši předci věděli a za velkého vypětí a obětí jim v příchodu do Evropy bránili. Nyní je sem proti platným zákonům - tedy bez osobních dokladů zvou proti vůli většiny obyvatel Evropských zemí " mimozemšt'ané " ve vedení EU. Jak se chová druhá, třetí generace " hodných " Arabů v zemích a městech Západní Evropy víme - tam hoří auta, obchody, napadají, vraždí a znásilňují domácí obyvatelstvo a bojí se tam vkročit i policie. Mají zcela nepřijatelné požadavky, až po zavedení paralelního právního systému - středověkého šáría – ten později vystřídá náš právní systém….

P. Sulc 24.11.2015 19:30

Re: tADY JE TO DOBRE VIDET

Ano, a tak bude, kdyz nazrani, lini, apaticni a laxni Evropane budou odporovat islamu jen bouchanim rukou do stolu v hospode u piva aniz by se zvedli a sli demonstrovat po statisicich a navedli tak sve volene politiky do spravneho smeru.

P. Dvořák 24.11.2015 1:42

Doktrína multikulturalismu NEselhala!

Ona nikdy nefungovala. To jen zparchantělí novináři šířili lži a sprostoty politiků, že je něco takového jako multikulturalismus.

K. Křivan 24.11.2015 5:54

Re: Doktrína multikulturalismu NEselhala!

Ve  Švýcarsku. Protože tam fungují skutečné kultury, evropské kultury, vedle sebe, každá ve svých kantonech.

H. Lukešová 24.11.2015 0:51

Žádné multikulti, žádná politická korektnost

zločinné ideologie na úrovni nacismu a komunismu.