24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

BIG BEN: Nic se nemění, bránit se nebudeme

Podle dostupných informací jsou již dva útočníci z Paříže potvrzeni coby účastníci migrantské vlny, kteří dorazili do Řecka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rudolf 22.11.2015 19:49

Re: Pane Rudolfe,

Umíte poznat Čecha, který krade, od Čecha, který nekrade? Pokud se Vám to nepodaří, musíte hodit všechny Čechy do jednoho pytle. Koneckonců, jednu dobu nás při cestě do ciziny vítaly cedule s nápisy: "Češi, prosíme, nekraďte!" Inu, nedá se nic dělat. Podle Vaší logiky jsme národ zlodějů! Nechápu, jak nás mohou pouštět do Evropy.

To, že většina uprchlíků jsou muži, hájit nehodlám. Mně to připadá také divné. Ale, pokud to jsou Syřané, pak bych je nepovažoval za zbabělce proto, že nebojují. V dnešní Sýrii totiž mají v ruce zbraně většinou zločinci. A za ty bojovat nemá smysl.

A, pokud jde o polopravdy, snažím se psát pravdu. Jestli něco nevím, nebo se v něčem mýlím, pak mohu napsat polopravdu, ale není to můj záměr. A fráze o boji za svobodu (tam, kde zbraně mají v rukou pouze zločinci) píšete Vy. Napište prosím něco o tom, co se kmolem Vás děje, ať mám vzor!

J. Kanioková 22.11.2015 19:12

Souzním, pane Kurasi.. a není to jen o Evropě..

"Západ vede válku s jedním, a třese rukou s jinými" - http://www.zerohedge.com/news/2015-11-20/saudi-arabia-isis-made-it-west-wages-war-one-and-shakes-hands-other

Ne podmanit, ale bojovat - http://jdem.cz/aaqr0 ... Jeden komentář z tamní diskuze - "xxx.. jeden z mých velmi vážených generálů napsal napsal k věci: "Proč nebýt statečný"? - Pouze 16% Němců byli ochotni pracovat se zbraní na obranu hodnot Německa. A ostatních 84%?"

EU se asi rozdělí za Východní a Západní EU. Západní ovládnou časem muslimové a povedou válku s Východní EU, tedy s křesťany a ateisty. Ale to pár generací počká. Nejprve se musí rozmnožit a dostat do vlády, aby mohli zdegradovat zákony a ovládnout armádu a jiné instituce. Je jich mnoho, Německo potáhnou dolů. Výkon jejich ekonomiky za pár let půjde do...

J. Kanioková 22.11.2015 18:35

Ano, viděla a slyšela jsem... potěšíl mě normálností

K. Janyška 22.11.2015 18:18

Bez rozumu se ani btánit nedá. Lidem v Evropě přeskočilo.

Pěkně po eunisticku, tedy po socialisticku... Dzp.

Š. Hašek 22.11.2015 15:18

No hlavně zvážit situaci.

A nic nepřehnat, jak řekla Tánička Fišerová a náš premiér Sobotka (to je fakt zoufalství ve videstilované podobě). Zdravím tímto všechny nadávače na historického premiéra/presidenta Václava Klause.

Skoro bych to viděl špatně, pane Kurasi. Ve světle toho, že bylo možno si koupit Vaše "poznámky k věci" před pěti lety. Dlouhými pěti lety!!!!!!

R. Morava 22.11.2015 14:37

Re: Především

Naprosto ano!!! Nejhorší nejsou imigranti, ale to že tu můžou provozovat agresívní praktiky, dělat si co chtějí a bez omezení sem nelegálně přicházet. Představte si, kolika dětem z válečných zemí by se dalo pomoct kdyby: Byl zákaz islámu v Evropě, žadná mešita. Za propagaci okamžitý odjezd domů do Arábie či Afriky. Jakýkoliv přistěhovalec při jakékoliv agresi odjezd domů. Občanství v Evropě by dostával jen početně omezený počet lidí - ca 1000 ročně v ČR. Bodmínkou bezúhonnost, potvrzení několika rodilých spoluobčanů o bezproblémovosti, písemné odmítnutí nedemokratických praktik. Možnost odebrání občanství rodině až do 3 generace. Pak bychom třeba přijali na 5 let! všechny děti do 12 let které by byly z válečných zón. Podmínkou by byla výuka křesťanství a kulturní podstaty Evropy. Ani to by neznamenalo trvalé občanství. Dočasný pobyt by pak mohli dostat Ti co se písemně zřeknou nedemokratických ideologií. I tak budou pod kontrolou a do pěti let se musí vrátit. Pak bychom nevypadali jako necitové k uprchlíků, protože dětem by jsme pomohli a pár dospělým na čas snad taky.

P. Vaňura 22.11.2015 14:31

Znovu, je třeba dát najevo, že boj proti islámu má

ABSOLUTNÍ PRIORITU, islám MUSÍME ZASTAVIT i za cenu toho, že dosadíme k moci někoho, jako byli Stalin nebo Hitler. Ti dva totiž povraždili jen 5% obyvatel, záplava migrantů znamená smrt pro VĚTŠINU EVROPANŮ, totalitní neislámský režim je tudíž vždycky menším zlem než záplava migrantů! Když Arabové dobyli v 7 století Egypt, povraždili nakonec DVĚ TŘETINY původního, tehdy křesťanského obyvatelstva!

Neexistuje nic, co bychom neudělali pro zastavení migrantů!

R. Morava 22.11.2015 13:57

Re: Velký Bratr proti islamofobii...

Tak ono se třeba ve Švédsku něco takového už děje. Jsou umlčováni lidé s jiným názorem, než socialismus a multikulti. I v Německu chodí prý "tajní" kteří "moniturují" ty co jsou proti imigrantům. Samozřejmě, podpalování ubytoven není řešení. Na druhé straně mají možnost zastavit to jinak? Mimochodem dnešní Evropu nejlíp vystihuje obrázek v odkazu:

http://www.rukojmi.cz/clanky/604-zaloba-na-boha-neuspela-proto-ze-buh-nema-adresu-my-ale-mame-adresu-soudu-rady-evropy

Tak pozor na zlé nácky.

V. Vaclavik 22.11.2015 11:20

Re: Nic se ne(z)mění

Bibli takoveho nejakeho hnuti by mela byt nedavno vysla kniha A. Randove Atlasova vzpoura.

http://www.databazeknih.cz/knihy/atlasova-vzpoura-218344

Tim samozrejme nemam na mysli nejakou podobnou vzpouru jakou ta kniha popisuje, ale brat ji jako impuls k revoluci lidu vyvolane uzsi skupinou intelektualu (ano, intelektual neni spinave slovo, je takovym jen u blbecku papousku) a pote jako navod k naslednemu uvolnovani pomeru. Predstavoval bych si to nejak tak, ze by se odbouralo plno predpisu, regulaci svazujicich podnikani, zelenych ekoteroristickych silenosti, vcetne skonceni podpory tech nevladnich organizaci. Ohledne dani, zavedla by se jednotna procentualni dan, DPH by se zrusila a vypadky ve financovani 'starych' dluhu by se zpocatku financovaly dluhopisym nez by prosperita zeme dovolila tyto zacit splacet.

Ty dnesni 'vymozenosti socialistickeho druhu', jako statni zdravotnictvi a skoly atd, to vse by mohlo zustat na miste a casem az by zeme prosperovala a vznikly by alternativy k temto spidlovskym upocenym vydobytkum naseho socialismu, byla by jejich existence ukoncena jednoduse z nezajmu obyvatelstva o tyto socialisticke sluzby sede chudoby...

J. Pluk 22.11.2015 10:37

Velký Bratr proti islamofobii...

Já jsem si v článku povšiml hlavně onoho tématu špiclování a Velkého Bratra.

Podle mě, dojde k situaci kdy budou špiclováni úplně všichni. Zákony na špiclování budou zavedeny pod záminkou boje proti terorismu, ale ve výsledku budou aplikovány proti každému, kdo bude projevovat nesouhlas s migrační politikou EU.

J. Kulheim 22.11.2015 9:25

Pane Rudolfe,

umíte rozeznat muslima radikálního od umírněného? Dokud se to nepodaří, tak nic jiného nezbývá než je hodit do jednoho pytle. Pokud je většina muslimů "hodná", tak proč nepacifikují svou zločinnou menšinu?

Většina uprchlíků jsou muži. To nejsou uprchlíci , to jsou zbabělci, kteří jdou do Evropy žebrat a žít za cizí peníze. To jsou právě ti, kteří by měli bojovat za svobodu a chránit své rodiny. Oni je naopak nechávají doma.

Také ti, kteří mají plnou hubu dobrých muslimů, by je neměli nechat zabíjet, ale se zbraní v ruce bojovat proti jejím nepřátelům. Ale, jak se ukazuje, jsou to stejní zbabělci jako muži v nejlepším věku, kteří jdou do Evropy žebrat.

Vy musíte vědět nejlépe čím můžete pomoci. Neděláte nic. Blábolíte fráze. Strach nešíří ten, kdo píše o tom co se děje kolem něho, strach šíří ten, kdo píše polopravdy. Jako vy a vám podobní.

J. Tolman 22.11.2015 8:58

Re: Nic se ne(z)mění

Hlavně nenálepkovat, že.

P. Aron 22.11.2015 7:53

Především

Je třeba si uvědomit, že hlavním nebezpečím jsou zrádci ve vlastních řadách tedy "Sluníčkáři" . Směs radikální neomarxistů, postmoderních blouznivců a pomatenců.

B. Rudolf 22.11.2015 4:43

Re: Vy sám pane Kurasi jste vzpomínal na své muslimské přátele

V tomto konkrétním případě to bylo "házení všech muslimů do jednoho pytle" a odmítání slova "uprchlík". Podle příspěvku, na který jsem reagoval, chtějí všichni muslimové zavedení zákona šaría a zavedení kalifátu. Tak to zkrátka není.

Islámský stát vznikl jako projekt bývalých Saddámových generálů, kteří skutečně islám zneužili. Jak Američané, tak i Evropané tato rizika podcenili. Taktika ISIL je založena na šíření nenávisti a strachu. A to všech vůči všem.

Hysterií nazývám emocionální šíření strachu a nenávisti namísto hledání a prosazování racionálních reakcí na situaci. Nenávist a strach "oblbuje". A to je to poslední, co teď můžeme potřebovat.

F. Vokurka 21.11.2015 22:34

Re: Vy sám pane Kurasi jste vzpomínal na své muslimské přátele

muzete definovat vasi interpretaci slova hysterie?

M. Prokop 21.11.2015 21:33

Re: Nic se ne(z)mění

Nejlépe nějaký liberál, ovšem v klasickém významu onoho slova, žádný "levicový" nebo "zelený".

I. Mertl 21.11.2015 19:43

Re: Nic se ne(z)mění

A furt prd, co? No, pište dál.

V. Vaclavik 21.11.2015 17:39

Re: Nic se ne(z)mění

Takovy by se nejspis nasel, kdyby byla nejaka sirsi vule lidu volajici po zakladni zmene kursu spravy spolecnosti - ta totiz musi predchazet vzniku takoveho 'hegemona'. A jakeho druhu by tento byl, to by zalezelo na tom, po cem by lide volali, jestli po necem racionalnim, nebo iracionalnim, nebo cokoli mezi tim. Napriklad kdyz lid mel uz plne zuby vsudepritomne kroupce, prisel na pomoc ANOFert. Podobne, az lid bude hledat opravdovou cestu ven z nynejsiho marastu, prijde na pomoc zase nekdo jiny, a jaka ta nabidnuta pomoc bude, to zalezi, po cem budou lide volat, jak pri tom volani budou racionalni.

Tak to proste v zivote chodi, ze vse zalezi na nas, na nasem vetsinovem hlasu. Rika se, ze ryba smrdi od hlavy a podobne politika spolecnosti smrdi od lidu, tedy jaky lid, takova politika. Nekdo v tom vidi silu, jiny zase bezmoc, to zalezi na tom, jestli clovek vi, ze vi jak z toho ven, anebo jen tusi, ze reseni ktere ma, ma jen od nekoho nakukane, ktere bude jen opakovat, jako papousek, a dluzno dodat, takovi lide jsou podobne jako papousek v kleci, v kleci svych nakukanych reseni.

Ja jsem dnes pro revolucni demonstracni vyjiti do ulic a svrzeni vlady i bez pripraveneho scenare, co pak. Je v tom sance dalsich 'devadesatych let', tedy dekady relativni volnosti, povoleneho obojku regulaci nasich zivotu... i kdyby se to pak melo zase zvrhnout v neco podobneho tomu, co mame dnes. A meli bychom navrch sanci, ze by mohl prijit nekdo s napadem, jak zajistit, aby nam to uvolneni vydrzelo. Napriklad ja tu takove napady pisu uz dele nez dekadu.

M. slavík 21.11.2015 17:28

V knize

"Německo páchá sebevraždu" , T. Sarrazina , se vyjadřuje školák, turek v německé škole: " My němce nepotřebujeme, ať jdou všichni do plynu".

B. Rudolf 21.11.2015 17:18

Re: Vy sám pane Kurasi jste vzpomínal na své muslimské přátele

Za tu hysterii jste placený?

P. Vaňura 21.11.2015 17:16

Re: Pane Kurasi... souhlas..

Dej Bože, aby skončila jako on, včera bylo pozdě!

I. Mertl 21.11.2015 16:45

Re: Nic se ne(z)mění

Tak jo, pane Václavíku. Nějaká změna ji jistě zapotřebí. Jen otázku, když přepřaháte, kdo by měl být hegemonem té změny u nás, kdo v Evropě?

V. Vaclavik 21.11.2015 16:32

Nic se ne(z)mění

ani u nas, nebo v Bruselu, dokud budou u moci soucasni politici, nebo jim podobni stejne idologicke krevni skupiny. Ocekavat of techto politiku nejakou zmenu kursu, kterym se Evropa a s ni nase zem ubira, je jako kdybychom v listopadu 89 ponechali u vesel moci byvale komunisty a apelovali u nich a ocekavali od nich nejakou zmenu.

Zmena dnes potrebna vyzaduje revolucni zmeny politickeho kursu, tedy ne zmeny perestrojkoveho druhu.

J. Cervenka 21.11.2015 14:51

hodni, tissi, pracoviti

teroristi - to je jen par nicemu. Problem budoucnosti jsou hodni, tissi muslimove, kteri musi vertit na koran, jinak muslimove nejsou. Kdyz v Dearborn a Flint v Michiganu muslimove tancovali v ulicich kdyz v 2011 zahynulo 3000 lidi v N.Y. tak tech nebylo moc. Ale bylo moc tech kteri se na to divali s usmevem. Znam hodne muslimy (byl jsem jejich PhD advisor. znam dobre) a vim kde budou stat kdyz dojde k nejhorsimu. Totiz musi!

P. Vaňura 21.11.2015 13:23

Včera byl v ČTV jeden Egypťan a ten prohlásil naše

"sluníčkáře" za naprostí IDIOTY. Řekl že už 40 let se ve VŠECH MEŠITÁCH hlásá nenávist vůči křesťanům a Židům!

Z. Frys 21.11.2015 13:19

No to je zase nenávistný článek

na to si bude muset "marxista na kole" Pelikán posvítit!!   http://jdem.cz/burx88

S článkem samozřejmě vyslovuji souhlas. Jenom upozorňuji, že problém není tzv. "radikální" islám, ale obecně jakýkoliv islám, tedy ten "obyčejný" islám. A nic se nezmění, pokud islám nebude v celém světě postaven mimo zákon a tvrdě potírán, podobně jako je tomu např. nacismu.

V. Podracký 21.11.2015 11:59

Pane Kurasi, jako vždy, máte pravdu

Není co dodat

J. Pražák 21.11.2015 9:58

Sluníčkářské fetky a smažky si nenechají vzít příslib

levných drog. Viz např. Berlín:

https://www.youtube.com/watch?v=BBgsqPgEcEk

https://www.youtube.com/watch?v=XLHbrXRcx-Q

https://www.youtube.com/watch?v=SMSVuXhtH3M

Z. Lapil 21.11.2015 9:27

Re: Vy sám pane Kurasi jste vzpomínal na své muslimské přátele

Onen moudrý Pákistánec jistě ví, že dodržování místních zákonů je to, co se musí, jinak nastává chaos. Statisíce a milióny jehou spoluvěřících to ovšem nevědí nebo na to kašlou, a ti jsou teď náš problém.

Koneckonců: znáte to s tím poměrem splašků ve víně a vína ve splašcích.

K. Janyška 21.11.2015 9:17

Ale budeme se bránit a už se bráníme, my Evropané. Zaprve

zločinecké nadnárodní Evropské unii, takto IV. říši německé a za druhé všem, kdo by naše národní státy chtěli ničit. Všechno však vždy musí nejrpve dozrát. I když oběti, které nás čekají prohlašuji už teď za zbytečné a bohužel pramenící z lidské hlouposti a nevzdělání... Dzp.