25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: EK nás chce zjevně odzbrojit

„Spolu s premiérem jsem posílil všechna bezpečnostní opatření na veřejných místech, abychom mohli žít klidně, aniž bychom se stali cílem nějakého útoku nebo museli čelit bezpečnostnímu riziku.“ To znělo tak dutě, Hollande.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 20.11.2015 22:49

Přesně.

Občan beze zbraně je pouze poddaný.

Za situace, kdy armáda EU neexistuje/jest to vítací výbor ..............

A. Vágner 20.11.2015 15:47

Jasná věc

Tak je to správné, tak to má být.

Zákaz vycházení - zákaz zbraní - zákaz bezdůvodného napadání muslimů a jejich mírumilovného náboženství .....

To všechno pro dobro občanů EU.

Je tu snad někdo kdo tomu nerozumí ?

O. Mayer 20.11.2015 14:56

EU se nás snaží...

.. zločinně připravit o právo vychutnat si svůj AK-47 ?

Pokud tohle považujete za "odzbrojení občanů", tak vám už opravdu kape na karbid. Trochu mi to připomíná scénu z filmu Terminátor, kde prodavač v obchodě se zbraněmi nabízí terminátorovi jakousi útočnou pušku kombinovanou s granátometem se slovy "vynikající na obranu"

J. Veselý 20.11.2015 15:29

Re: EU se nás snaží...

O použití zbraně rozhoduje vždy ten kdo ji drží v ruce. ... I u AK-47, netuším proč bych ji nemohl vlastnit...

M. Prokop 20.11.2015 21:16

Re: EU se nás snaží...

Aby s vámi soudruzi EUnijníci mohli snáze "vorat".

M. Dědek 20.11.2015 14:02

Existence EU je důležitá

Uvažovat o vystoupení z EU nemá smysl. Odkazuji jednak na článek – Dopis všem lidem na planetě: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

Dále odkazuji na článek – Světová vláda je nevyhnutelnou nutností, ale už nikdy nesmí být fašistická: http://miloslav7.blogspot.cz/

M. Prokop 20.11.2015 15:17

Re: Existence EU je důležitá

To je dobrý trotl, ten miloslav7

Z. Frys 20.11.2015 16:24

Re: Existence EU je důležitá

Sionacisti, Ilumináti, Pentagon, italská lóže P2, výbor vesnických starších, světová vláda... Asi došly prášky na hlavu...

J. Urban 20.11.2015 12:31

Mezi imigranty je celá řada vynikajících lékařů

- chirurgů. Bohužel zvládají pouze jeden chirurgický zákrok, kterým je setnutí hlavy - v našich končinách je tento zákrok zatím málo žádaný, ale...

J. Šimek 20.11.2015 12:33

Re: Mezi imigranty je celá řada vynikajících lékařů

máte na ně podobná pohled, jako Hitler na židy ...

J. Veselý 20.11.2015 13:55

Re: Mezi imigranty je celá řada vynikajících lékařů

Vaše přirovnání silně kulhá, pane Šimku ...

J. Šimek 20.11.2015 14:13

Re: Mezi imigranty je celá řada vynikajících lékařů

A v čem? Určitě ne v šíření zjednodušující nenávisti.

J. Urban 20.11.2015 14:50

Re: Mezi imigranty je celá řada vynikajících lékařů

Židé - pokud vím - nevraždili. Nebo snad narážíte na "rituální" vraždu Anežky Hrůzové? Svatá prostoto....

J. Veselý 20.11.2015 15:37

Re: Mezi imigranty je celá řada vynikajících lékařů

Zjednodušující nenávist šíří a učí muslimáci, a to všemi prostředky. A reakce na to jsou zatím směšné.

B. Mráz 20.11.2015 12:24

Jsem stoprocentně přesvědčen,

že veškerá opatření, přijatá a chystaná EU, nás před terorismem vůbec neochrání, ale povedou k výrazné ztrátě svobody obyvatel.Je naprosto jasné, že procesy v rámci EU jsou zdlouhavé a směřují všechny k eurosocialismu.Nebezpečí terorismu je třeba pružně řešit v rámci národních států.

J. Šimek 20.11.2015 12:31

Re: Jsem stoprocentně přesvědčen,

Tak to můžem zůstat v klidu, ČR se to netýká. To jsem vyvodil z vašeho íkváčského výlevu.

B. Mráz 20.11.2015 14:15

Re: Jsem stoprocentně přesvědčen,

Díky, že jste poznal člena Mensy (IQ 139).

J. Lepka 20.11.2015 10:49

Viděli jste ti fotogalerii údajných zbraní

zabavených / komu nevím / 17. listopadu, snad na Albertově?

Nejzákeřnější tam byly manikýrovací nůžtičky .

J. Šimek 20.11.2015 10:07

Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

teorie o tom, jak by se ozbrojení občané bránili sami kapánek vázne na tom, že na rockový koncert a fotbalový stadion žádný účastník nedonese legální zbraň v žádné demokratické zemi. Leda na černo, jakoby byla ilegální.

S. Donát 20.11.2015 10:23

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Jistě, to máte pravdu. I když určitý rozdíl bych tu viděl - držet (nosit) zbraň načerno a nebo si ji vzít někam, kam bych neměl. Bezpečí účastníků fotbalových utkání, nebo koncertů by měl zajistit pořadatel a má k tomu nástroje. Teroristický útok může ale proběhnout kdekoliv jinde - v autobuse, vlaku, v práci, na ulici, v kavárně, v restauraci, v kině. Tam by zbraň něco platná být mohla.

J. Šimek 20.11.2015 11:58

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Ve vlaku, autobuse, ... by efektivně mohl zbraní zasahovat leda Rambo. Držet legálně zbraň neznamená mít nějaký para-výcvik.

J. Jurax 20.11.2015 12:18

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

No, ono je to komplikované - ale ke střílení nemusí být jeden nutně Rambo s rameny přes celá záda. Znáte bonmot "Bůh učinil lidi silné i slabé, ale pan Colt to všechno vyrovnal".

Zato neozbrojenec pokoušející se postavit ozbrojenému teroristovi aby opravdu byl Rambo s výcvikem SAS a Specnaz zároveň.

S. Donát 20.11.2015 12:19

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Mezi držiteli zbraní jsou obrovské rozdíly. Někdo má svoji zbraň v šuplíku (trezoru) a celý rok ji nevytáhne, nebo ji nosí, ale nestřílí, někdo chodí aspoň pravidelně střílet, někdo si zaplatí a absolvuje výcvik a pak trenuje a jezdí třeba na soutěže. Ve vlaku a autobusu lze myslím za určité situace zbraň použít, za jiné by to bylo příliš nebezpečné pro ostatní cestující. Nelze to paušalizovat, vždy záleží na konkrétních podmínkách. Jedno je jisté - neozbrojený člověk zasáhne jen velmi těžko s malou nadějí na úspěch. Ale jak nám ukázal případ těch amerických vojáků ve vlaku ve Francii, i beze zbraně se dá uspět, je-li příznivá konstelace a člověk se toho nebojí :).

J. Šimek 20.11.2015 12:26

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Já ale nic jiného nepíšu - obecné vyzborojení obyvatel je z drtivé části jen teoretická výhoda a mám obavy, že případné chybné použití zbraně bude takovou výhodu zcela eliminovat.

S. Donát 20.11.2015 13:04

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Kdo chce, nechť se ozbrojí. Kdo chce, nechť se zbraní trénuje. No a kdo chce spoléhat na to, že mu pomůžou ozbrojené složky, nechť spoléhá. Ale zakazovat lidem držet a nosit zbraně považuji za hnus.

J. Veselý 20.11.2015 13:57

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Přesně.

K. Šoumal 20.11.2015 18:14

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Vystiženo naprosto perfektně!

J. Aspirin 20.11.2015 21:20

Re: Omezení držení legálních

... když amatér se zbraní stojí proti teroristovi má alespoň statistickou šanci, tentýž amatér neozbrojený nemá šanci vůbec žádnou. Podle mě jednoduchá volba.

A. Holík 20.11.2015 15:54

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Tam kde stat zakazuje nosit zbran by mel chranit obcany vlastnimi ozbrojenymi vojaky. Tak to ovsem neni .. nastava pak absurdni situace, viz. USA, kde teroristi zamerne napadaji skoly a kina, kde je nosit zbrane zakazano, ale tato ztrata moznosti sebeobrany neni nijak kompenzovana.

S. Donát 20.11.2015 21:16

Re: Omezení držení legálních zbraní terorismus neomezí, jenže

Obecně souhlas, i když zrovna ta škola a kino nejsou dobré příklady. U nás v ČR nevidím žádný problém přijít do kina nebo do školy se zbraní, pokud jsem k tomu oprávněn podle zákona. Samozřejmě nošenou skrytě, bez manipulace na veřejnosti, ne pod vlivem alkoholu nebo drog atd. A to platí i pro restauraci, MHD a jiná místa. Samozřejmě ji nesmíte ji nosit na veřejná shromáždění, slavnosti, lidové zábavy apod. No a v USA je to vůbec zajímavé, jsou tam k vidění oba extrémy, od "zbraň má každý druhý a dostáváte ji jako dárek k velkému nákupu", po "nesmíte mít ani rybičku". Někde můžou nosit zbraň do školy nejen učitelé, ale i studenti.