18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

DOPIS: Genderově vyvážený Hynais

Vážený pane řediteli, vysoce oceňuji rychlost a pohotovost, s níž jste zareagoval na prohlášení Genderové expertní komise žen ČR a Kongresu žen a vystrnadil jste z Knihovny Akademie věd ČR výstavu „Women: Scenes in the library“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Zikmund 11.11.2015 10:57

Být originální je náročné...

Tenhle článek je v podstatě úplně totéž, co psal o témže pan Neff. Originalita dlouhodobě není silnou stránkou Neviditelného psa.

B. Rameš 11.11.2015 10:53

Hezké,

takové české. Přesto se nemohu zbavit mírného ježení chlupů v zátylku - tu dobu, kdy různé komise vydávaly posudky, které sice neměly žádnou právní váhu, ale přesto byly dokonale fatální, jsem už jednou zažil. Tak nějak jsem doufal, že už to mám za sebou.

M. Zikmund 11.11.2015 10:59

Re: Hezké,

Ty „argumenty“ přirovnáváním k minulému režimu za každou cenu už jsou opravdu nudné. Feminismus - komunismus; environmentalismus - komunismus; kritika USA - komunismus; kritika Izraele - komunismus; zavádění sociálních opatření - komunismus.... . Kdybych o něm jinak nic nevěděl, tak bych se k němu zrovna začal na truc hlásit.

J. Václavíková 11.11.2015 11:00

Re: Hezké,

Přesně! Ona vůbec tahle diskuze je jedno velké falešné klišé.

R. Langer 11.11.2015 12:32

Re: Hezké,

Ano, hlavně od takových jako vy. :-P

J. Václavíková 11.11.2015 12:42

Re: Hezké,

Tak jo, napíšu to bez servítek. Taky přímo kyne hloupost ve stylu, podsunout kritikům něco, co vůbec neřekli, a pak v tom rajtovat. A mě nebaví vysvětlovat neustále zabedněným, že tohle není argumentace.

Zopakuju to ještě jednou a polopaticky. Nikdo nezakazuje akty. Jen se ohrazuje proti tomu, aby ženy v souvislosti s knihou a vědou byly znázorňovány takto trapně. A přestaňte těm ženám vnucovat, jak to mají brát. Ať to řeknou samy, jestli se jim tohle líbí. Ženy, vědkyně v AV. A mimochodem, o žádné umělecké skvosty se myslím nejedná.

J. Václavíková 11.11.2015 12:43

Re: Hezké,

Podsunutý argument (straw man)

Podstatou klamu je najít velmi slabý až hloupý argument, který by mohla zastávat protistrana (ale zpravidla jej nezastává). Ten demonstrativně rozcupovat na cucky a budit při tom zdání, že se všemi argumenty protistrany se lze takto snadno vypořádat.

Zastánci potratů vám budou tvrdit, že jít na potrat je levnější, než kupovat výbavu pro dítě. To je ale zjevný nesmysl – do ceny potratu je totiž třeba započítat i nezbytnou hospitalizaci, nemluvě o tom, že na výbavu pro novorozence naše vláda nabízí zvláštní sociální příspěvky. Je tedy jasné, že neexistují žádné rozumné důvody, proč potraty povolovat. (wiki)

R. Langer 11.11.2015 12:31

Re: Hezké,

Ano, genderová komise svůj posudek vydala.

S. Kalužík 11.11.2015 0:32

Autor má recht, zakázat,

začíná to takovými fotkami a obrazy a nakonec bychom museli čumět na nahé genderky - co jsme komu udělali :)

J. David 10.11.2015 20:32

Gender

Nu, co je to gender? Kdysi chlap lovil a ženská doma žvejkala kůže, bylo to tak a to se změnilo. Nicméně se domnívám, že ženská i chlap se krapánek liší, už jenom výtvarnicí pohlavních orgánů a následnou funkcí (nevím, jak bych zvládl třeba kojení z mého prsu). Tyhle sufražetky, to je zhouba. Jenom z historie, po zkáze Titaniku vyřvávaly, jaké bylo nonsens, zachraňovat ženy a děti první. Pak si sufražetky prosadili prohibici, aby tatíci nechlastali a více se věnovali ženám. Jak to dopadlo, víme z historie USA. Nu, ale furt budou brsnit a žensky ejakulovat. Samice byla vždy objektem sexuality, bohužel některá více, jiná méně (vyjma musulmanských přírodních "obohacovačů", ti vlezou na vše, co má hrmu). Nebudu to ale dále rozvíjet. Genderové sufražetky, šupky dupky do dolu fedrovat, fáráky na sebe a přilbici na trvalou ondulaci, tedy, aby to bylo genderově vyvážené všade, nejenom na "managorských" postech. Pěnice Parkanová také byla ministryní války, byť nesnášela "mašingvéry" a nepřátele zaháněla "chorálem", proč by genderově nemohla zkusit šachtu, alespoň exkursivně, jako Dolly Buster? Příliš emancipovaná baba, to je horší, než podebraná pata.

Mám známého ve Švýcarsku, za ženu má Japonku. Babu Švýcarku by si prý on, ani jeho známí za manželku nevzali, preferují asiatky. Švýcarky, asi proto, že dostaly v Evropě jako poslední volební právo, začaly se genderově příliš masturbovat, potlačily v sobě ženskost, a jedou hlavně za karierním postupem. Už ani vařit neumí, byť je jasné, že každá baba chlapa utáhne na dobrý žvanec, tedy nejenom na ten žvanec (viz. Piťucha N.).

Když jsem ale viděl ten náš "gender spolek" ženštin, to je opravdu spolek "tlumiček vášní", které by si burku zasloužily, jak se říká: "zajíc v pytli". Akademik AV se defekoval a výstavu zrušil. Kurňa, kde to jsme, když pár pošahaných bab má takovou moc? Asi má, výše uvedená prohibice v USA kdysi...

B. Mráz 10.11.2015 19:34

Zkuste přispěvatelé

mírnit své poznámky - dopis je napsán dokonale a vrcholně vtipně, takže nepotřebuje další dovtipkování..

V. Bojda 10.11.2015 18:30

Není zákaz jako zákaz

Ve dvacátých letech minulého století prosadily ženské (dnešním jazykem řečeno genderové) spolky v Americe zákaz pití alkoholu. Výsledkem prohibice (z latiny zákaz) byl nárůst alkoholismu a především nárůst zločinnosti (Al Capone). Co by se asi stalo, kdyby se dnešním genderovým (to je ale škaredé slovo) komisím či ženským spolkům podařilo dosáhnout zákazu zobrazování nahého ženského těla?

R. Morava 10.11.2015 17:00

Něco je špatně

Když se poměrně inteligentní a kulturní společnost nechá svazovat primitivními menšinami, které nám diktují nesmyslné zákony a kulturu. Jak to že si necháme vnucovat nesmysly typu multikulti, gender, feminismus, socialismus? Lidé bděte ale i konejte.

J. Krásenský 10.11.2015 15:24

Jako u všech teroristů

jde i těmto genderovým akčním výborům o publicitu. Copak jste ty organizace znali, než prosadily stažení výstavy?

P. Bedrník 10.11.2015 13:25

Na co se zapomnělo?

V celé té kauze se zapomnělo na podstatu. Šlo o výstavu fotografie zpracované koloidním způsobem na kov. K tomuto historickému způsobu zpracování byla uspořádána přednáška, která vše vysvětlila. Navíc dámy byly foceny v prostorech knihovny a právě pro tuto výstavu. Neznalému návštěvníkovi to celé moc neřekne a možné nešťastné charakterizaci a názvu výstavy se dalo předejít náležitým vysvětlením celého výtvarného cyklu. Pravdou je, že celá výstava byla připravena, koncipována a odsouhlasena ředitelstvím A.V. Proto je s podivem jak rychle dokázalo změnit názor na tuto kolekci mimochodem skvělých fotografií. Asi zde měl někdo velikou přímluvu.Nicméně přes počáteční zklamání se autor fotografií může vesele smát. Lepší reklamu si přát nemohl.....

V. Němec 10.11.2015 13:34

Re: Na co se zapomnělo?

Co takhle náhradní prostora? Nenašla by se?

J. Urban 10.11.2015 12:55

Asi tak.

:-(

J. Hanzal 10.11.2015 12:23

Rada pro ředitele AV

Vážený pane řediteli AV ČR, radím Vám abyste ten necudný ba přímo sexistický Hynaisův obraz neprodleně poslal na mou adresu. Já se na něj budu velmi rád koukat a Vy, pane řediteli budete mít od těch genderovech 3,14čí pokoj. Apropo, můžem se domluvit a Vy se na ten obrázek přijdete občas kouknout.

V. Vaclavik 10.11.2015 12:20

No, to je teda pr... tedy bomba

Prave bezel Cetnik ve vysluzbe, tak me napadla jako prijatelnejsi ta 'bomba'.

Ti kuratorsti a vedecti chlipnici by meli jit pred soud, pro pedofilii. A primalovat plavky, ci ty monterky, jsem plne pro.

V. Vaclavik 10.11.2015 12:29

Re: No, to je teda pr... tedy bomba

Mimochodem, ten reditel knihovny se blamoval umistenim vystavy (pasoval se na obycejneho stereotypizujiciho primitiva) a pote zbabelym ustupem pred iracionalnim genderismem, ktery ale ma jisty racionalni zaklad, bohuzel ale jen zaklad.

R. Langer 10.11.2015 12:43

Re: No, to je teda pr... tedy bomba

Komunismus má také jistý racionální základ, jenom nepočítá s reálným člověkem...

A. Podšer 10.11.2015 12:16

Švejkovat nestačí,

je třeba obratem sebrat vítr z plachty a proti každému podobně stupidnímu projevu sebeprosazování se důrazně - myslím velice důrazně - vymezit a pak držet zákop. Jenže tohle chce něco víc než jen želatinovou výplň do obleku dobrého střihu. Bohužel, želatina je v Evropě dominující materiál, už jen ta hromada pokaždé, když se steče osmadvacítka do Bruselu. Co má potom zmoci jeden znejistělý přeopatrný JoJo medvídek z AV.

R. Langer 10.11.2015 10:56

Bravo.

Gratuluji. Skvělý dopis. Jenom aby to náhodou nevzali vážně. Dnes už by mě to ani nepřekvapilo. :-(

Š. Hašek 10.11.2015 13:02

Re: Bravo.

Asi tak.

R. Morava 10.11.2015 16:55

Re: Bravo.

Slyšel jsem, že tam dnes byli stěhováci, drželi nějaký obraz a mluvili spolu o nějaké dětské pornografii a uchylovi Hynaisovi. Tak teď jsem to pochopil.

J. Ráž 10.11.2015 10:54

A co olympiáda?

Je přímo nestoudné, a odporuje to pravidlům o genderové rovnosti, aby na olympiádě startovaly odděleně ženy od mužů. Musíme zavést povinné kvóty, které zaručí genderovou vyváženost ve všech sportech.

Mimochodem: Příkladem vrcholného potlačení práv žen, je box. Musí se nařídit, aby v každé výpravě boxerů bylo nejméně 25% žen!

P.S. A co respekt k náboženským zvyklostem? Navrhuji, aby v případě, že se třeba sprintu nebo skoku vysokém zúčastní žena, jejíž náboženské zvyklostí nařizují na veřejnosti zakrýt tělo, aby nevypadalo necudně (Abája), to ostatní závodnice respektovaly a pro vyrovnání šancí si abáju musely obléci také!

R. Langer 10.11.2015 10:57

Re: A co olympiáda?

Já myslím, že aby to naopak bylo genderově a váhově vyvážené, tak by proti jednomu muži mělo nastupovat několik žen. A měly by být povoleny rány pod pás, aby to bylo spravedlivé. :-D

Š. Hašek 10.11.2015 13:11

Re: A co olympiáda?

Rovněž by měly, až na další, být povoleny genderově vyvážené "typicky ženské, emocionální výkřiky", které obecně popírají on line měřitelná fakta. Ve všech diskusích, od politiky až po tlačenku. K čemu fakta, když to říkala kamarádka, co zná jinou kamarádku.

Kdo jest ženat více jak dvacet let, ví, o čem píši. Nemá nikterak souvislost s možností partnerského spolužití (tedy jako rodina, nikoliv nějaké kámošení)  po časově neomezenou dobu. S tím mám jisté zkušenosti. Genderpolitika jest jiná!

Potom asi nastane již konečně vysněný ráj, to bude krása!! Teploměr versus "miláčku, tady je hrozná zima", typově situace v obývacím pokoji, kotel Junkers, digištelováníthermostatů s napojením na satelit. Jestli takhle je to v parlamentu, pak se nedivme, že jsme tam, kde jsme.

J. Dvořák 10.11.2015 10:41

To by tak hrálo!

Aby vjedci místo aby v bibliotéce vjedecky bádali místo toho čuměli na nahatý ženský pr.dele! Budou se lumpové genderovat do alelujá!

V. Novák 10.11.2015 9:38

Krásné. Jen si nejsem jist, zda to pohlavní

výzkumnice (gender studies) pochopí i jinak než jako návod k použití...