25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

BIG BEN: Perzekuce křesťanů v Německu

Česká vláda s pomocí církevních a dobročinných organizací má okamžitou ideální příležitost zabít tři mouchy jednou ranou: Vyzrát na Evropskou unii, splnit její imigrační kvóty a zachránit několik tisícovek středovýchodních křesťanů fyzicky perzekvovaných a v ohrožení života – v Německu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Škodák 8.10.2015 21:32

Anticko-křesťansko-židovské tradice Evropy

Benjamin Kuras patří mezi ty spisovatele židovského původu,jejichž knihy je radost číst. V tomto příspěvků poukazuje správně na zásadní problém soužití s islámskou komunitou.Nechci se dožít toho,že by to bylo u nás jako ve Francii,kde musel katolický.farář bránit jesličky s Ježíškem o Vánocích před islám.komunitou! Pokud nebudeme bránit naše křesťanské hodnoty v Evropě o to hůře se ubrání židovské komunity v konfrontaci s islámem. Proto je třeba Anticko-křesťansko-židovské tradice Evropy bránit!

B. Hamáček 7.10.2015 21:54

Vypadá

Vypadá to že ovládací nitky Merkelové a Hollanda vedou až do Kremlu, protože EU je pro Putina nepřítel č. 1 , a uprchlíci pomůžou Evropu rozvrátit. Je nutno táhnout za jeden provaz !!

Š. Hašek 7.10.2015 21:39

Bohužel nereálné, pane Kurasi.

Vždyť vy sám dobře víte, že průšvih je v plném běhu a nikdo se nebude zabývat takovou maličkostí, že laskavě přidělí do Česka (vytříděné německou rukou) nějaké mírumilovné a vzdělané křesťany! Pozdě!

Važme si "svých" Vietnamců, Ukrajinců, Rumunů z Banátu. Ti se naturalizovali raz dva. To úplně stačí.

Jak někdo dnes napsal, Německo je na nejlepší cestě narvat Evropu do nějakého "novohitlerovského" prů-eru! Hollande a Merkelová to dnes jasně naznačili, už to zavání totálním rozkazováním a velením "z hlavního stanu".

M. Rožen 7.10.2015 21:14

Neuvěřitelné

To je ta evropská záchrana utečenců před nebezpečím? Angela si fotí sladké selfie s imigrantem a za jejími zády jeho kámoš mydlí "nevěřícího psa"? EU je nepřipravená na islám. Za stávajícího stavu nepoužitelná. Němci se bojí označení nácek, ale tím, co dělají, nácky volají k nástupu.Pokrytecký hnus.

B. Hamáček 7.10.2015 19:35

Heslo

Heslo celé levice od bolševiků , přes zelené , multikulti a podobně je : TO BY V TOM BYL ČERT , ABYCHOM TEN SVĚT NEZNIČILI ! Pokusme se jim v tom zabránit a táhnout za jeden provaz nebo budeme viset každý na svém (B. Franklin) !!!

J. Sova 7.10.2015 19:53

Re: Heslo

Zapomněl jste na křesťany. Ti nemilují svět ani svůj život.

1Jan 2,15 Nemilujte svět ani to, co je ve světě. Miluje-li kdo svět, láska Otcova v něm není.

J12,25 Kdo miluje svůj život, ztratí jej; kdo nenávidí svůj život v tomto světě, uchrání jej pro život věčný.

Pak má ten svět k něčemu vypadat.

B. Hamáček 7.10.2015 20:05

Re: Heslo

Sice umíte krásně citovat ( nejsem schopen posoudit správnost těchto citátů), ale smysl vám naprosto unikl . Na rozdíl od slimáků se křesťan k sebevražednému atentátu odhodlá opravdu v nejvyšší možné nouzi ( třeba někteří atentátníci na Hitlera). Kdežto u slimáků je to pravidlo. Jinak to máte v hlavě dost pomíchané , křesťané svět budují , levičáci ničí , ale to je asi nad vaše chápání , když se toho tolik učíte nazpaměť a nic nevíte o smyslu. Význam toho , co citujete je ? že člověk má pro víru se nechat raději zabít , než víru zradit. Ale to není pohrdání životem , ale o hájení víry.

J. Jurax 7.10.2015 17:41

No jo, co taky čekat

když se někde mírumilovní muslimové přemnoží či koncentrují.

Popsaný obraz z uprchlických center - nezapomínejme, že v nich jsou podle médií prý ubozí uprchlíci prchající před válkou a ohrožením života - je krásnou ukázkou toho, co nastane, jestliže se těmto moslemínům udělí v Evropě azyl.

Prostě - muslimové nemají v Evropě co dělat. Jejich netolerance je dána vírou, je do nich hluboce vštípena a je jen otázkou času, kdy a jak vyvře - a té moslemínské víry se nejsou schopni či ochotni zbavit. A Evropa pošetile a sebevražedně zaručuje náboženskou svobodu i pro takové z našeho pohledu náboženské šílence jako jsou muslimové.

Jeden by skoro očekával od uprchlíků hlubokou vděčnost za pomoc a úctu k těm, kdož jim pomáhají; tedy i úctu ke stylu života k hostitelské zemi. Ovšem věřící muslim toho zjevně není schopen.

B. Rybák 7.10.2015 16:59

Děkuji panu Kurasovi za tento článek...

V němž podává velmi důležitou informaci o perzekuci křesťanů v německých azylových táborech.

Neochotu německých úřadů pomoci těmto křesťanským imigrantům nelze vysvětlit pomocí multikulturních dogmat, která přece chápou stát jako prostor v němž koexistují oddělené kultury! Je jí tedy nutno chápat jako neochotu jakkoli prospět křesťanským hodnotám, protože ty jsou pro novou levici nenáviděnou překážkou pro vytvoření jejich nové "zelené" říše (národa převážně německého).

Kvóty imigrantů byly přece vytvářeny proto, aby nám byli (jinde nepoužitelní) imigranti přidělování a ne k tomu, aby jsme si je mohli naplňovat dle své libosti!

Křesťanští imigranti ovšem představují nejkvalitnější část imigrace a Němci se o ně určitě nenechají připravit!

Takže panem Kurasem předložený plán je bohužel nerealizovatelný!

J. Jurax 7.10.2015 17:43

Re: Děkuji panu Kurasovi za tento článek...

Národa převážně německého? Když si tam sebevražedně pouštějí moslemíny? Zelená je taky barva islámu :-)

B. Rybák 7.10.2015 20:57

Re: Děkuji panu Kurasovi za tento článek...

Myslím že Němci brzy vytáhnou kartu se svou "Leitkultur"!

A. Dlouhý 7.10.2015 11:36

antisemitismu

Neméně znepokojujicim jevem je antisemitismu muslimských obyvatel ze zemí blízkého vychodu.

přicházejí z rezimů ktere maji za cíl zničit stát Izrael a povrazdit jeho obyvatele. O což se pokusili mnoha válkami a podporou teroritů.

V nemecku je kvuli holokaustu nenávist k židům tabu. Jak si chteji poradit s antisemitismem migrantů? Tipuji ze ho budou ignorovat jako jine zvyky a obyčeje jejich kultury. Jako například to ze se v muslimských komunitách na navzdory nemecke ústavě a zakonum zachází s ženami jako s dobytkem.

E. Erat 7.10.2015 16:44

Re: antisemitismu

Těžko se jedná o antisemitismus, Arabové jsou taktéž semité, a jsou rodní i když nevlastní bratři Židů. Takže to možná platí pro Peršany. Spíše tedy jde o antijudaismus nebo antisionismus. Muslimská kultura,zvyky,obyčeje jsou ze 75 % shodné s židovskými. Tj. např.obřízka malých chlapců, rituální porážka zvířat, košeř či halal strava atd. To je v Německu akceptováno pro obě komunity.Nevím jestli zacházejí s ženami jako s dobytkem,ale vím že i v ortodoxních židovských rodinách má žena zcela podřadné místo.Např. v Izraeli se žena nemůže rozvést bez souhlasu manžela. Náboženský fanatismus je vždy nebezpečný, koneckonců my křesťané jsme si tím taky prošli.

J. Jurax 7.10.2015 17:49

Re: antisemitismu

Jistě. Nicméně židé v Německu či Francii muslimy kvůli víře nenapadají. Muslimové židy v těchže zemích ano, semtam je i vraždí.

Do Evropy proudí muslimové, v Německu dokonce vítání pošetilou kancléřkou, a z Evropy odcházejí židé - v minulém roce 6600 francouzských Židů emigrovalo do Izraele.

Viz http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/des-z-teroru-tisice-zidu-na-odchodu-z-francie-do-izraele_330463.html

Ś. Svobodová 7.10.2015 11:32

Ano

Ale pokuste se to dostat výš, než do psa.

L. Florner 7.10.2015 10:47

Hezké ale neprůchozí

nejde totiž o Evropsky správné řešení, protože protěžuje jednu skupinu obyvatel (dle náboženského přesvědčení) nad jinými. Takové, ačkoliv v zásadě správné a pudově sebezáchovné, řešení bude navíc jistě kolidovat s nějakými mezinárodními úmluvami, jejichž je ČR signatářem. Je to stejné jako nápad vracet urpchlíky, kteří nezískají azyl, aniž by se dodávalo, že není kam. Do Turecka to totiž, dle platných mezinárodních smluv, nejde, a tak jediní uprchlíci, kteří to mohou schytat, jsou ti z Balkánu. Ne že by se tam žilo tak dobře, ale obětní beránek pro Evropské vol(ič)stvo se prostě najít musí. Třebaže fyzicky nikdo nikoho nebude nutit k odchodu z EU, protože by to bylo přeci nehumánní. Nehledě na fakt, že to ani není realizovatelné. Ale v Excelovských tabulkách a Powerointových prezentacích to vypadá přeci docela dobře.

Křesťané a jezídi budou obětováni na oltář modly Evropského multikulturalismu. Pokud nechtějí být biti a časem i pobíjeni (i když to asi zatím ne, muslimové prozatím nemají takovou převahu, aby se mohli vybarvit jako Mohamed po přestěhování do Mediny), budou konvertovat, protože příspěvek na placení náboženské daně asi Německo ve svém sociálním systému nenabízí. Tím se uzavře kruh integrace plánovaný Frau Merkel, i když záměr byl asi původně trochu jiný. Sjednocená skupina, jejíž někteří příslušníci navíc budou mít pochopitelný pocit, že se na ně svobodomyslní Evropané vykašlali, pak bude mít mnohem jednodušší práci se zbývajícími středisky odporu. Co bude následovat, je celkem jasné a v dějinách už mnohokráte vyzkoušené řešení, kdy jedno civilizační paradigma vystřídá jiné. Většinou při tom ovšem padají hlavy. Doslova. Máme se za to na naše vůdce zlobit? Jistě že ne. Vždyť jde jen o aplikaci přísloví, že "cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly". O nic jiného nejde. Tak se pohodlně usaďme a pustme si k odpočinku nějaké teplé lidské slovo. Třeba to, ve kterém předseda českých muslimských obcí tak hezky mluví o správnosti bití žen.

M. Štěpánková 7.10.2015 13:26

Re: Hezké ale neprůchozí

Je to ke zblití :-( celý multikulturalismus vlastně není nic jiného než obrovské pokrytectví. Jak mohou jednou rukou žádat rovnost a rukou druhou vraždit? Co je na tom humánního a správného? Nechápu....prostě to nechápu a asi nikdy nepochopím. Dřív to bylo aspoň jasné, tomu kdo dobil území se musel lid podvolit, ale teď? Obětují nás naši vlastní. Tvrdí, že nájezdníci nájezdníky nejsou a to jen kvůli tomu, aby to bylo bez boje? Jenže i v tomto se škaredě mýlí....:-(

jinak díky za příspěvek, velmi výstižné....i když z toho bolí u srdce.

L. Florner 7.10.2015 15:41

Re: Hezké ale neprůchozí

Od nás se snad ani nechce pochopení ale podvolení. A to je síla. Navíc kdo s tím nesouhlasí a podvolit se nechce, je xenofob, rasista nebo fašista, zemi, kde žije, by se měly odebrat dotace a jeho správně kulturní náhled na růžový svět by se měl utužovat pozitivními a řádně olajkovanými komentáři na Facebooku. Ty negativní se v rámci svobody správného slova budou mazat, jak už Frau Merkel žádala. Úplně nepochopitelné pro mě je, jak instituce, která si tolik (verbálně) zakládá na lidských právech a rovnoprávnosti pohlaví, ras i sexuálních orientací může protěžovat skupinu obyvatel, jejíž mantrou je potírání právě takových hodnot. Obzvláště žen je mi v jejich pokřiveném světě kultu násilí skutečně nesmírně líto.

Jen se obávám, že tohle přehlížení rostoucího napětí na obou stranách názorové barikády, to tolik Evropsky typické neřešení problémů, nakonec ty barikády začne stavět fyzicky v ulicích Evropských měst.

J. Schwarz 7.10.2015 16:44

Re: Hezké ale neprůchozí

Doufám že už skoro každý chápe, že hlavní hrozbou nejsou muslimové ani islám, ale levičáci, multikulturalisti a vůbec "sluníčkáři". Když se zbavíme těch, problém je skoro vyřešen.

J. Dvořák 7.10.2015 18:46

Re: Hezké ale neprůchozí

Nebezpeční jsou naši(EU)(levicoví multi)kuturalisté, tedy jejich ideje a plány a totéž platí o Islámu. Dohromady tvoří třaskavou směs, která ohrožuje naše bytí v Evropě. Slunéčka se snažíme zachránit před sebou samými. O Muslimy ať se postará Aláh.

J. Jurax 7.10.2015 17:56

Re: Hezké ale neprůchozí

EU může všecko ... hlavně problémy neřešit, řešit pozdě a zásadně blbé.

Současná uprchlická krize není žádné novum, běží víc než pět let, ovšem EU ve své neschopnosti se zmohla akorát na žvanění a pro ni charakteristické kvóty. A Německo jako vedoucí mocnost EU navíc skrze frau Merkel na sebevražedně pitomou vstřícnost, vybuzující další emigraci do evropského, nejlépe německého ráje.

J. Jurax 7.10.2015 17:51

Re: Hezké ale neprůchozí

Souhlas.

P. Remeš 7.10.2015 19:45

Re: Hezké ale neprůchozí

Když je možné v USA protežovat jednu skupinu obyvatel podle barvy pleti (černochy), není principiální problém protežovat jednu skupinu obyvatel podle náboženského vyznání (křesťany, jako v muslimském prostředí nejvíce ohroženou skupinu). To už je potom jenom o ochotě a neochotě se angažovat.

R. Morava 7.10.2015 10:33

Krásný smutný článek

Naprosto souhlasím. A mělo by se začít jednat a alespon to určitě zkusit. To ale měla evropská kultura začít dělat už dávno - zachránit křesťany. I když si myslím, že dostat křestany z Německa - tam bude tolik důvodů proč to nejde.....

M. Malovec 7.10.2015 10:03

Až je mutr Merkel

vypustí z tábora, budou podřezávat sluníčkové Němce.

E. Pavel 7.10.2015 12:29

Re: Až je mutr Merkel

Bohužel i (hlavně) nesluníčkové.

M. Malovec 7.10.2015 9:58

Co na to

mutr Merkel?

J. Jurax 7.10.2015 18:00

Re: Co na to

Nic. Přece nic takového se neděje, že, takže mutr Merkel na to pochopitelně nereaguje.

Měla by takový uprchlický tábor navštívit - nejlíp s neskrývaným křížem na krku - koneckonců je dcerou luteránského pastora.

Z. Baldova 7.10.2015 9:55

rozhodne lepsi vzit

Krestany jak tu muslimskou verbez si nasadit do kozichu

J. Lepka 7.10.2015 9:46

Při vší té tragedii jsem se musel smát.

Pane Kurasi, vy asi nevíte, jaká omezení tady nastolili dobroserové ve veřejném stravování, že ?

Jinak myšlenka idealistická, byť zdánlivě funkční. Jak by se na tuto selekci dívaly úřady tady i tam, jak zaručit, že se ke křesťanům nepřipojí i tvrdé jádro islamistů / jak jistě víte, lhát nevěřícím, tuplem při vynucování Mohamedových pokynů, je žádoucí a povolené / a hlavně, jak jim zajistit ty pečené holuby nebo myslíte, že křesťani se spokojí s málem, když v Německu jim padá mana ???