25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Část migrantů přichází škodit

Nejprve chci říci, že větší hrozba než migranti je nejenom pro Evropu katastrofální stav světového finančního systému. Migranti sami představují hrozbu bezpečnostně-politickou a civilizační. Neznámá, ale značná část migrantů, řekl bych minimálně čtvrtina, představuje různě intenzivní riziko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rychetsky 7.10.2015 23:49

Re: Intelektual lacinym populistou

Ano, Obama je pro USA tragedii, a bordel v Syrii a na Blizkem vychode je hodne i jeho vina, protoze to proste pustil a nechape ze vakuum bude vyplneno smejdama. Evropani za to take muzou, protoze misto okusovani kotniku USA mohli byt na BV stokrat aktivnejsi. Irak tak mohl byt stabilnejsi, a plno zemi okolo take, stacilo tam mit par desitek tisic evropskych vojaku na par desitek okupacnich let (to zni uplne pohadkove). Aspon dokud by se nenasli rozumnejsi diktatori, jako v Jordansku.

Nicmene nazor, ze neco takovedleho USA Evrope preji ci dokonce nejak popostrkuji ci zarizuji, je uplny nemsysl. Nic pro to nesvedci, USA z toho nijak nebenefituje, nedava to vubec zadny smysl. Naproti tomu vyhody ro Putina jsou do oci bijici.

Ne nadarmo je to rozhovor pro Pravo, kde se ruzni putnovci schazeji.

Jak vubec muze Putina v tematice uprchliku (prevazne) ze Syrie nezminit?

J. Jurax 7.10.2015 23:12

Re: Intelektual lacinym populistou

No, možná proto, že politika je sviňa věc a každý - USA nevyjímaje - uznává košili za bližší než kabát.

A navíc v USA mají Husajna Obamu - a to ale opravdu není Reagan; to je cizinec, jenž není hoden ani stát na trusu Reaganova koně, jak jsme vyškoleni s pietou uchovávanými stařičkými Rodokapsy říkávali zamlada ...

J. Jurax 7.10.2015 23:06

Re: Trestná činnost imigrantů

No a navíc jsou to převážně muslimové - a islám, jenž jest nadřazen všemu, neboť je to v koránu, je bude jen utvrzovat v jejich frustraci a dodávat jim ideologický podšprajc k všemožným zhůvěřilostem. Od požadavku zákazu vánoc či vymáhání halál stravy v našich školách přes výbuchy násilí až po teroristické činy. Jak se už děje v evropských zemích, kde nemoudří dopustili přemnožení moslemínů.

P. Rychetsky 7.10.2015 23:04

Intelektual lacinym populistou

Pan Robejsek rika: "Jisté je, že Spojené státy nemají zájem na tom, aby se Evropa vyvíjela zvláště úspěšně."

To je hodne povadly nazor. USA, ktere Evropu vykopali dvakrat z valek a spravily ji Marshallovym planem, samozrejme maji zajem aby se ji darilo. Uz jen proto, aby s nimi mohli obchodovat a tim prosperovat. Podobne to dela, bohuzel, i s takovym protivou, jako je komunisticka Cina ci Kuba. Jedinym, komu jde opravdu o udrzovani bordelu v Evrope je krysa Putin. Zapomene se na Ukrajinu, musi se s nim dulezite vyjednavat jako se supervelmoci a domacimu publiku muze rict jak je Evropa shnila a ze od ni nic dobreho cekat nelze. A smejdovin v Syrii a s Iranem vzadech muze nadelat kolik potrebuje a imigracni vlny vyrabet donekonecna. Pan Robejsek se zda byti dosti inteligentnim. Proc tedy misto Putina osoci USA?

J. Jurax 7.10.2015 23:01

Re: Nikdy nevznikne evropský národ. Ten, kdo chtěl být

Sice moudré, avšak naprosto politicky nekorektní řešení. A tohoto řešení bruselští pitrýskové nejsou schopni; oni ostatně nejsou schopni žádného rozumného a hlavně fungujícího řešení. A frau Merkel tuplem.

J. Jurax 7.10.2015 22:58

Moudře autor odpovídá

ovšem jeho slova k sluchu těch bruselských pitrýsků nejspíš nedolehnou ...

F. Lesniak 7.10.2015 15:12

Opravdu jenom část?

Když se podívám, co se děje ve Francii, Itálii, Německu, Švédsku, tak si myslím, že část jich škodit nepřišla.

L. Severa 7.10.2015 13:10

Hypotetické KDYBY a OTÁZKA.

Kdyby již bylo Turecko v EU mohlo by požádat o to, aby ty dva miliony utečenců (zatím) byly rozděleny podle kvót. Otázka : jak by asi v tomto případě hlasovaly státy které s kvótami dosud souhlasily.

R. Langer 7.10.2015 13:06

Re: Nikdy nevznikne evropský národ. Ten, kdo chtěl být

Výstižně řečeno...

F. Lesniak 7.10.2015 12:32

Re: Ano, semeniště zla už dorazilo, teď se bude jen chvíli v něm

Já zase znám jednoho debila z Vrbna.

J. Chaloupka 7.10.2015 10:43

Nikdy nevznikne evropský národ. Ten, kdo chtěl být

členem velkého národa, odešel do USA, naučil se tamní jazyk, složil přísahu a stal se Američanem. Ostatní zůstali Francouzi, Slováky, Slovinci, Italy, Čechy, Portugalci atd. To, o co se snaží EU, je neproveditelné a následky jejich hloupých rozhodnutí odskáčeme my, co jsme nikam neemigrovali.

Všechny ty miliardy by měly být investovány do tzv. Evropské cizinecké legie, která by verbovala mladé muže přicházející do Evropy, a posílala je proti tzv. Islámskému státu. A ten, kdo by odmítl, by byl vysazen v Lybii. To je jedině správný přístup. Jo, a zastavit veškerou evropskou tzv. rozvojovou pomoc.

P. Remeš 7.10.2015 10:25

Díky

Vždycky velmi rád čtu články a komentáře pana Robejška. Jeho názory mně přijdou vysoce inspirativní a současně jako nejlepší formulace ideologického proudu, který bych pro sebe označil za politický konzervatismus v tom nejlepším smyslu. A možná nejen politický. Na jeho myšlenkách mně přijde zajímavé, jak zdravý a hluboce promyšlený konzervatismus může být obohacujícím myšlenkovým proudem. Takže ještě jednou ... díky

K. Janyška 7.10.2015 9:46

Ano, semeniště zla už dorazilo, teď se bude jen chvíli v něm

rodit. O tom jsem bytostně přesvědčen. A když já, tak je to vemi pravděpodobné. Kdo jiný zná kompozitivní  teorii. Nikdo... Dzp.

K. Wágner 7.10.2015 7:23

Trestná činnost imigrantů

Jak říká jeden z nejznámějších českých právníků, bývalý český ministr vnitra Tomáš Sokol: „Ti lidé vesměs zahodili dokumenty, mohou říci, že pocházejí odkudkoli. Když by se tady dopouštěli trestné činnosti, a nebudou-li mít státní občanství, což dlouho mít nebudou, může být součástí trestu i vyhoštění. Ale kam takového člověka budete vyhošťovat, když nevíte, odkud přišel? Bude potřeba aspoň zaprotokolovat, aby dostali nějaké doklady, že tvrdí, že přišli ze Sýrie, pak pachatele trestných činů bude možné vypovídat. To, že stoupne kriminalita, se nabízí zcela logicky. Pokud se nenajde způsob, jak uprchlíky pracovně uspokojit, navíc je hodně pravděpodobné, že budou žít v komunitách, pak je docela pravděpodobné, že se navzájem budou utvrzovat v názorech, že život v Evropě je pro ně velké zklamání. Ale viníkem nebudou oni a jejich rozhodnutí, ale my, protože jsme nevyhověli jejich představám. To tak bývá, že lidi jsou naštvaní kvůli tomu, že se nesplnily jejich představy, ať už byly jakkoli nereálné. Jestliže je tu vysoká pravděpodobnost, že ti lidé nebudou schopni obstát na trhu práce, už proto, že jazykově na tom budou špatně, to samo o sobě už vytváří tento problém.“

T. Czernin 7.10.2015 4:53

Jde o úhel pohledu

V čem nebo od čeho...?

P. Dvořák 7.10.2015 3:14

No nic proti článku ani proti panu Robejškovi. ALE!

Oni jsou snad nějací migranti, kteří nám přicházejí pomoct?