20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MÉDIA: Českou televizi je třeba zrušit

Poměrně často to nevydržím a na facebooku komentuji mediální – a speciálně českotelevizní – záležitosti. Tady je jejich malý souhrn z poslední doby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 26.9.2015 11:54

Zrušit je potřeba Štěpánka

Je to parazit, který nic užitečného, placen státem desítky let, neudělal.

T. Czernin 25.9.2015 18:51

Řešení je nanejvýš prostinké!!

Vysílání ČT zakódovat a kdo chce sledovat, jednoduše zaplať! A tím by se jasně prokázalo, kdo chce sledovat ČT v současné podobě a kdo ne. Osobně bych přihodil tak dvacetikačku měsíčně na dokumentární pořady, zbytek si mohou strčit do zádele a dvakrát otočit...

B. Uhlich 25.9.2015 23:55

Re: Řešení je nanejvýš prostinké!!

To já tvrdím už dávno... většina  lidí tady pracuje a musí se sakra snažit, aby jejich práci někdo "kupoval"..tak fakt nechápu, že tu jsou takovéhle postbolševické instituce, které se sice tváří , že jsou pravicové až na do nebes a přitom si nechali zákonem požehnat úplně bolševicky, že v podstatě nemusí dělat nic a nebo jen to co sami chtějí a přitom je vůbec nemusí zajímat, že na každý z výšky defekuje...a nikdo to nesleduje ani neposlouchá...

P.S. Taky bych utratil pár korun za některé dokumenty a některé literární pořady v českém rozhlase...nic víc bych opravdu nekupoval...ani omylem.

M. Růžička 25.9.2015 17:09

Zpravodajská žumpa = ČT

Článek je pravdivý do televize jsou zváni pouze ti,co mají stejný tj.povinný názor.Vůbec nejsou objektivní komentované vstupy jsou zváni pouze komentátoři typu Romancov a další není tam žádný oponent,papouškují se pravděpodobně direktivy z USA velvyslanectví,útoky na prezidenta republiky několikrát denně a co se týká nelegálních imigrantů hraje se na city.

Za peníze koncesionářů by občas mohla ČT vysílat nějaký solidní film,nikomu se neupírají staré seriály,ale ty nic nestojí a nemusí se přebírat od komerčních stanic.I vlastní tvorba by mohla být kvalitnější.

P. Vacek 25.9.2015 20:10

Re: Zpravodajská žumpa = ČT

Direktivy od Liliputina to by bylo terno! Prezident si o kritiku říká, on si libuje v provokacích, tak mu to dopřejme.

J. Kanioková 25.9.2015 16:42

Zcela souzním !

Taky skvělý článek -

Nová Evropa Angely Merkelové - http://jdem.cz/btur85

J. Kratochvíl 25.9.2015 17:30

Zcela nesouzním !

Lepší nová Evropa s Merkelovou, než stará s Klausem.

T. Czernin 25.9.2015 18:45

Re: Zcela nesouzním !

Co je to za hovadinu - Merkel nebo Klaus? Ti noví už se tak blbě ptát nebudou...

P. Vaňura 25.9.2015 15:25

Naprostý souhlas s článkem

I když bych řekl, že v takových 10% případů bývá ČTV objektivní.

T. Czernin 25.9.2015 18:46

Re: Naprostý souhlas s článkem

Mám rád lidi, kteří se nebojí pronášet optimistické odhady...

J. Kratochvíl 25.9.2015 14:43

Tento článek se mi nelíbí, Štěpánka je třeba zrušit

pane Štěpánku, berte a respektujte to, že jsou diváci, kteří se na staré seriály rádi dívají a asi nejsou tak špatné, když po nich sahají i ty vaše komerční televize a mají úspěch po 3O i více letech. Jsem zvědav, jestli někdo bude vysílat po 30 letech Ordinace.., Ulice a podobné paskvily co vytvořila Nova, aby měla čím přerušovat reklamu. Svými výpady na veřejnoprávní instituce jste již trapnej.! Vaše štvaní proti Bruselu je také ubohé, jak by to tady vypadalo bez EU s Klausi, Štěpánky a podobnými nechci ani domyslet.

P. Vacek 25.9.2015 15:14

Re: Tento článek se mi nelíbí, Štěpánka je třeba zrušit

Štěpánek je známý provokatér z Klausovy stáje, takže opět nezklamal.

Z. Švrček 25.9.2015 15:33

Re: Tento článek se mi nelíbí, Štěpánka je třeba zrušit

Když se vám šulini líbí vyvážená ČT a je vás v ČR dost, tak je jasné, že se vlastně celé vedení nejen ČT, ale i našeho státu a hlavně EU může dál vozit po vlastních občanech a konat proti nim. Klidně to vyměníte za seriály a další chéb ahry. Je ostatně sympotomatické, že nemáte-li jiných, pádnějších argumentů, začnete osočovat autora a nasazovat mu psí hlavu. Souhlas se Štěpánkem, ví o jakém ksindlu mluví.

J. Kratochvíl 25.9.2015 17:27

Re: Tento článek se mi nelíbí, Štěpánka je třeba zrušit

Zcela protestuji proti osočování EU, současné vedení státu, ale ČT, že by se vozilo po občanech našeho státu a konalo proti nim. Ve srovnání s takovými Klausy a jejich nohsledy Štěpánky. A jestli mne na ČT něco vadí, tak je to, že tam zase pustila Klause, aby vystrkoval čumák.

P. Vacek 25.9.2015 20:16

Re: Tento článek se mi nelíbí, Štěpánka je třeba zrušit

Vážený šulíne, pokud by ČT chválila ruské agresory a hradního násosku, tak byste rádi platili poplatky a zřejmě i vyšší.

V. Kain 25.9.2015 15:38

Re: Tento článek se mi nelíbí, Štěpánka je třeba zrušit

Seriály na komerčních televizích mi jsou šumák,ale že si musím platit tu veřejnoprávní a oni vysílají seriály z dob rudého temna,tak to mě tedy pěkně sejří.

J. Kratochvíl 25.9.2015 17:20

Re: Tento článek se mi nelíbí, Štěpánka je třeba zrušit

Ony ty seriály z "rudého temna" asi nabyly tak špatné, když jsou dnes v době svobody stále žádány a sledovány. Chce to trochu objektivity, pánové i když vás to sejří.

O. Hojovec 25.9.2015 14:05

Ano, ale...

Souhlasím s tím, že ČT je v současnosti dost hrozná a platit za ni poplatek je ještě hroznější. Co se ale stane, když ji zrušíme? Lidé budou poslouchat zprávy na Nově? To je z bláta do louže. Ne, spíš do stoky. "Investigativní" reportéři Novy dovedou o tom, že ptáček jarabáček šlápl na napínáček hovořit celou věčnost, ve zprávách není jiná informace než že někdo někoho okradl, zabil, znásilnil, ...

Zrušit ČT není správné řešení, je potřeba mít tam správné lidi.

J. Kadeřábek 25.9.2015 15:45

Re: Ano, ale...

V zájmu zachování duševního zdraví přepínám kanál ihned po počasí. Občas se dívám na CNN nebo BBC nebo si pustím hudební kanál. TV je dost často přehlídkou ztraceného času.

M. Urbanová 25.9.2015 14:04

Tento článek se mi líbí

Kdyby takových článků bylo víc, snad by to vedlo ke změně. Já se na ČT moc nedívám, protože je tam málo zajímavého. Zprávy jsem neviděla dvanáct let, protože si šetřím nervy. Také jsem si přečetla příspěvky k tomuto článku. Někdo tam napsal: co si občan žádá, to média nabízejí. Řekla bych, že je to blbost. Lidé zapnou televizi a koukají na to, co se jim nabízí. Žádný výběr nemají. A televize by měla národ vychovávat a ne mu podstrkovat kdejakou sprostotu. Dnes hodně mladých studuje a TV, namísto aby jim nabízela hodnotné programy, jim dává za vzor spodinu společnosti. Znovu opakuji: Tento článek se mi líbí, ale jak docílit, aby se média zaměřila na to, co si občan žádá? Asi psát, psát a odesílat na správnou adresu.

M. Hoblík 25.9.2015 11:13

Musím se ČT zastat!

Jakákoli informace, kterou ČT šíří je na 100% použitelná. Pravda je totiž vždy opačná, průměrně inteligentní člověk je schopen zprávy ČT zpracovat. Jediným nedostatkem ČT je, že je kur... drahá.

F. Lesniak 25.9.2015 11:38

Re: Musím se ČT zastat!

Souhlas.

J. Laták 25.9.2015 11:59

Re: Musím se ČT zastat!

Také Vám poradím, pane Hoblíku. Vezměte Štěpánka za ručičku, udělejte oba čelem vzad a dejte se na pochod východním směrem, protože tady to už nezachráníte. Babiš vám na cestu může usmažit pár koblih.

J. Laták 25.9.2015 12:04

Re: Musím se ČT zastat!

Na řepkovém oleji .., samozřejmě. :-):-):-)

T. Czernin 25.9.2015 18:47

Re: Musím se ČT zastat!

Zadarmo drahá...

F. Netopil 25.9.2015 11:13

Je až úsměvné

jak ti největší bojovníci, kteří na jedné straně brání do krve českou státnost, na straně druhé chtějí "minimum státu" a zrušení státních institucí (ČT počínaje) a likvidaci demokraticky zvolené vlády. Dá se říci, že jejich cíle se příliš neliší od cílů islámského státu. Stejně tak svůj boj za co největší svobodu chtějí zahájit rušením ústavních svobod, které už máme (např. svobody vyznání). Skoro to vypadá, že v tom mají hokej. Dále je pro ně typické, že se sami nechovají podle zásad a rad, kterými obšťastňují své spoluobčany. Např. Václav Klaus vždy bojoval proti peticím, referendům, nezisk. organizacím a pod., protože od toho tady máme přece volené orgány, že ? Najednou píše petice a požaduje referendum. A konečně: Lisabonskou smlouvu přece podepsal on ve spolupráci s dalším expředsedou ODS Topolánkem. A pokud vím, tak LS nebyla hlasováním porušena. A další exot: Miloš Zeman prohlásil, že "uprchlíky sem nikdo nezval, ale pokud už tady nějací jsou, musí dodržovat naše zákony, zvyklosti atd. a pokud se jim to nelíbí, mohou přece odejít". S tím se dá jenom souhlasit. Ale pan Zeman by si měl také uvědomit, že Českou republiku nikdo ke vstupu do EU nenutil, ale pokud už tam vstoupila, měla by dodržovat uzavřené smlouvy. A pokud se jí to nelíbí, může přece vystoupit. Takže pokud je Zeman chlap, stojící za svým slovem, měl by iniciovat vystoupení ČR z EU. Jinak je pouze ubohý kecálek. A mimochodem vystoupení z EU bych považoval za velmi správné, ČR tam totiž skutečně nepatří.

L. Kytka 25.9.2015 11:54

Re: Je až úsměvné

tak to Ste tomu špinavcovi Klausovi i Zemanovi "zatopil", p. Netopil !

Akurát, že Klaus svojho času hovoril skôr o hrozbe ZNEUŽITIA referenda, ako proti inštitútu referenda "an sich".A vo veci LS vzdoroval bývalý prezident až do úplného konca pod obrovským tlakom. To je skôr na metál, ako na hanu a odsudok.

Ale "ovar" Zeman s nasadenou "psou hlavou i červenými trnclemi"má predsa v tejto veci pravdu, čo má jeho apel na solidaritu ilegálnych imigrantov s nami a na ich psiu povinnosť dodržiavať naše zákony a zvyklosti spoločné s našim členstvom v EÚ. Pletiete si trenýrky so štandardou. Mýlite si princípy /ne/civilizovaného hosťovania s nejakými zmluvami, ktoré navyše, ako sa zdá, budú odteraz v EÚ nasilu diktované nemeckým hegemónom aj proti vôli menších a slabších?! Kde je solidarita hegemónov so slabšími krajinami ?!

F. Netopil 25.9.2015 17:04

Re: Je až úsměvné

Tak nevím, pane Kytko, jestli neumíte číst, nebo jestli Vám to někdo špatně přeložil do slovenštiny. Takže: 1) jestliže pan Klaus hrdinně vzdoroval až do konce pod obrovským tlakem a zaslouží si za to metál, proč nedat metál i panu Sobotkovi, který také vzdoroval až do konce ? A mimochodem Klaus mohl tehdy místo podpisu odstoupit, stejně jako může odstoupit Sobotka. 2) A že má pravdu Zeman ? To jsem přece přesně napsal já, četl jste to vůbec ? Jen si myslím, že by se podle té své pravdy mohl také sám chovat.

A vůbec celá aféra kolem uprchlíků je bouře ve sklenici vody, sloužící jen k útokům na vládu. Vláda dobrovolně nabídla přijetí 1500 osob, "diktát z Bruselu" předpokládá cca 1600 osob. Celá diskuze se tedy točí kolem jednoho sta osob v době kdy v této republice legálně žije a pracuje cca 400 tisíc cizinců. Nepřipadá Vám to směšné ?

J. Laták 25.9.2015 12:16

Re: Je až úsměvné

Co čekáte od člověka, pro kterého bylo nejtěžší zůstat člověkem, když se z něho podvodem stalo velké zvíře a který se může pochlubit tak akorát rudým hadrem, který se za ním táhne už od Pionýra. Dnes už to nezachráníte. Ty rudé po§rávačky tam visely správně.

Karel Schwarzenberg byl alespoň šlechtic z rodovou tradicí, která trvá už 700 let.

J. Ráž 25.9.2015 12:50

Re: Je až úsměvné

Řekl bych, že sedmset let vzájemného páření v jednom rodu, musí mít nějaký výsledek.

To je pěkná blbost, co jste napsal. Jste schopen připustit, že většina českých rodin má na území Česka rodovou tradici daleko delší, než mají Schwarzenbergové? Schwarzenbergové mají rodovou tradici v Čechách teprve až od roku 1654, kdy dostali od císaře právo usadit se v zemích koruny České.