25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

BEST OF HYENA: Kdo hledá, najde

Léto je slunečné, horké a suché. Pátrám v paměti, kdy bylo teplejší a sušší, snad v sedmačtyřicátém, ale to mi byly dva roky a vzpomínky tedy nejsou dost živé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Horák 3.9.2015 9:32

zpoždění vláčku?

A nebylo to mimochodem i díky humanistům, kteří ve středomoří s díky nevracejí lodičky s invazními biologickými druhy?

Ono totiž pane Neffe není sranda všude hlídat a kontrolovat a než odplevelíte vlak máte zpoždění.

Takže občas lépe myslet než zas něco plácnete o problému státního podniku.

J. Lepka 3.9.2015 10:25

Re: zpoždění vláčku?

No jo, objektivní potíž. A přitom v uplynulých letech jezdily vlaky vždy načas, že?

Takže občas myslete, než zase plácnete kravinu !!!

O. Horák 3.9.2015 10:53

Re: zpoždění vláčku?

Dnešní článek na iDnes:

Maďaři ruší rychlíky na Západ včetně Česka, přestupovat se bude na hranici

aneb já spíše upozornil i v reakci ne Neffovu pražskou kavárnu a obecné odsouzení všech v diskusi nesouhlasících (Diskuse o diskusích) na to co vše pseudohumanismus znamená.

Ono mimochodem mají i soukromé vlaky zpoždění. Divné že když pan Neff odhalil, že za vše můžou čuňata na diskusi a stát?

Z. Lapil 3.9.2015 13:04

Re: zpoždění vláčku?

EC z Maďarska jsou na tom dnes neobvykle dobře - Jan Jesenius (před Prahou) a Porta Bohemica (za Brnem) mají asi čtvrt hodiny. V minulých dnech měly kolem 45 minut. Viz http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa. Pozdě jezdí vlaky ze Slovenska (už pár měsíců, nevím, proč) a perla mezi všemi je odpolední EC z Varšavy - ten si občas vysekne i dvouhodinovku.

Co se soukromníků týká: LE jede obvykle včas, občas hodinu; drobných nepřesností se nedopouští. Naopak Regiojet na mě dělá dojem, že se pokouší udržet efektní časy v jízdním řádu, přestože pro velký zájem zdvojnásobil soupravy, a mašiny tudíž nestíhají. Ale pravda je, že Jančura už koupil určitě jednu, ne-li dvě mašiny silnější a rychlejší, než má dnes. Plus samozřejmě vliv výluk. Kde není kolej, tam ani soukromník neprojede.

Mmch: koleje spravuje a dispečink zařizuje SŽDC neboli stát. Legenda vypráví že Jančura dispečery uplácí, aby mu dávali přednost. Já jezdím několikrát týdně po koridoru do Prahy, a nepřipadá mi, že by to byla pravda, naopak - Jančurovy vlaky s oblíbou mívají jako jediní několikaminutová zpoždění (z toho usuzuju na již zmíněnou nestíhačku).