19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Co kdyby ta invaze byla násilná?

V právech na emigraci a imigraci existuje asymetrie. Uvědomit si ji je při přemýšlení o migraci počátkem moudrosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 2.9.2015 18:17

Co by Evropa, tedy EU dělal, byla-li by invaze

násilná?

No, jak to teď vypadá, každý invazor by dostal bezplatné ubytování, lékařskou péči, v Německu v přepočtu cca 9000 Kč na ruku. Vojenské jednotky EU by dbaly, aby žádnému invazorovi nebyla upřena lidská práva, bylo s ním humánně zacházeno, tedy specielně aby nebyl ohrožen na životě a zdraví a byl třikrát denně nakrmen. Tanky a vozidla invazorů by dostávaly příděly pohonných látek a EU by zajiˇšťovalo jejich údržbu a mytí v myčkách.

Nynější invaze je taky násilná - akorát invazoři nepoužívají zbraně. Přijde je to levněji. Využívají akorát naší sebevražedné slušnosti a hlouposti.

B. Hamáček 1.9.2015 23:45

Re: Imigrace mnohem více slouží Putinovi,

Rozhodně si nehraji na světového, jako vy. Pravicové Rusko , to snad nemyslíte ani , jako vtip, že ? Rusko je nyní v podstatě nacistický stát s diktátorem v čele.

Co se týče Ameriky , již dávno nevyvážejí skleněné korálky , které by mohli směňovat v rozvrácené Evropě. Naopak potřebují velké množství bohatých odběratelů. A to hordy muslimů při absolutně nejlepší vůli nejsou. Pokud fandíte Rusku, což jste napsal, tak nemá cenu s vámi diskutovat, protože sebevětší ruskou lež budete brát jako svatou pravdu. Nebo jste placený , možná neplacený provokatér a zkoušíte co to s lidmi udělá. Rusko je říší zla , a bohužel asi ještě dlouho zůstane.

B. Hamáček 1.9.2015 23:32

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Pro USA byl opravdu nejlepší kšeft se zbraněmi během 2. sv. války , zejména , když Rusko mělo zaplatit pouze to , co fakticky obdrželo , nepočítalo se , co skončilo na mořském dně. A stejně SSSR zdaleka nezaplatil vše( zaplatil s bídou 50 %) , co měl, na rozdíl od nás a V. Británie. Tak to byl pro Američany opravdu " vejvar". Vy jste vážně vzorný absolvent VUMLu.

J. Farda 1.9.2015 21:55

Re: Ale ona násilná je. To, že někdo překračuje hranice států

Evropská stejně jako americká civilizace,

dvě větve to židokřesťanské kultury, s vůdci postrádajícími pud sebezáchovy postupně zanikne skrzevá politickou korektnost a

tzv. humanitu. Zvítězí invazivní "kultura", která se zde za spolupráce

novodobých Quslingů čím dál tím víc etabluje.

K. Janyška 1.9.2015 21:04

Ale ona násilná je. To, že někdo překračuje hranice států

je trestným činem, tedy zločinem. To, že podělaní eupeisté nejsou schopni zasáhnout je jen důkazem toho, kdy je tu silnější... Dzp.

S. Donát 1.9.2015 20:54

Re: Mluvením imigranty nezastavíme

"teoretiky bychom k ničemu důležitému pouštět neměli", to jako kdo my? Za koho mluvíte, kromě sebe? Vy znáte řešení? Tak sem s ním. Klidně si napište i obsáhlý článek. Vy praktiku.

S. Donát 1.9.2015 19:50

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

S poslední větou souhlasím. Jinak opravdu ne. Ve WWII americký zbrojní průmysl určitě vydělal nemálo. Tu výstavbu a zbrojení ale jaksi musel někdo zaplatit a kdo jiný, než Evropa a SSSR. Jinak by to byla opravu velká charita. A dlužno poznamenat, že bez Smlouvy o půjčce a pronájmu bychom se asi dnes zdravili zdviženou pravicí. Nemám žádné znalosti zákulisí politiky USA, jako Vy. Zřejmě víte, kdo kde tahá za drátky a některým koukáte zřejmě i přes rameno. Zato vím trochu něco o zbraních. Pokud se tady povede nějaký ozbrojený konflikt v souvislosti se záplavou nechtěnců (a podle mě je to spíš otázka času, než jestli ano, nebo ne, i když rád bych se mýlil), tak to asi nebude zrovna super kšeft pro americké zbrojní oligarchy. Na takový typ konfliktu je myslím v Evropě zbraní víc než dost, žádné tanky, děla, rakety, ale ruční a lehké zbraně. Neumím si představit, že by kdokoliv vynaložil tak obrovské prostředky, aby vyprovokoval exodus do Evropy a ziskem by měla být výroba a prodej pár pušek. Nemám patent na rozum, mohu se mýlit, ale toto je můj názor.

S. Donát 1.9.2015 19:22

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Abych to snad ještě doplnil a uvedl na pravou míru. Rozhodně si nemyslím, že na současné situaci v Evropě nemá USA vliv. Samozřejmě mít musí, je to supervelmoc. Jen si dovoluji pochybovat, že je to v jejich zájmu (a na druhou stranu samozřejmě připouštím, že některým konkrétním lidem to vyhovovat může). A co se týče úmyslného navození tohoto stavu, zde bych aplikoval Hanlonovu břitvu. A to jak v případě politiků a vlivných lidí z USA, tak z EU.

S. Donát 1.9.2015 19:06

Re: Imigrace mnohem více slouží Putinovi,

Tak určitě. Evropa rozvrácená a na kolenou, zaplavená hordami muslimů, to bude skvělé odbytiště zboží. Nelze si představit lepší.

S. Donát 1.9.2015 19:05

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Čtenářům jsem nechtěl vzkázat nic. Vám jsem chtěl vzkázat, že melete hovadiny, alespoň je to můj názor. Nic víc a nic méně. Nenapadá mě žádný rozumný důvod, proč by USA chtěly záměrně rozvrátit Evropu.

L. Bouše 1.9.2015 18:51

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Každá válka je pro USA obrovský kšeft se zbraněmi, z něhož má prospěch bankovní a zbrojní oligarchie. Jen tak pro zajímavost, když chtěli Američané válčit ve 2. sv. válce Evropě, tak natiskli dolary (přesněji vydali dluhopisy), kterými stát platil zbrojařům jejich zboží. Napakovali se m.j. na vojenské pomoci SSSR a dalším spojencům.

Proto probíhají v USA přípravy na válku v Evropě, která je vždycky pro ně zlatým dolem a darem z nebes. Soustavné dodávky amerických zbraní do Evropy snad nikdo nemůže přehlédnout. Ukrajina nevyšla, tam už je to odpískané, tak další šancí je uměle vyprovokovaná přílivová vlna desítek milionů nekompatibilních přistěhovalců. Zkoušejí to i v jiných místech (Makedonie, Gruzie, Podněstří, atd.), aby někde válečný požár konečně založili a zachránili USA a dolar před bankrotem.

Proto je současný levicový americký establishment největším nepřítelem pro mír.

L. Bouše 1.9.2015 18:36

Re: Imigrace mnohem více slouží Putinovi,

Pane Hamáčku, nedělejte ze sebe důležitého, abyste se cítil světový. Napište, v čem se ta podpora provádí, jestli vojensky, zbrojně, politicky, jinak. Na druhou stranu je všechno možné, obchod je obchod, avšak Rusko ISIS nezaložilo, to je práce USA a Saúdů. Američané také provádějí vojenský výcvik islamistů, proto jejich výcvikové tábory zásadně nebombardují.

Jinak SSSR mne nezajímá, to je historie. Rozhodující je, jak se chová Rusko, a to se mi líbí a schvaluji jeho pravicovou a konzervativní politiku, což vyvolává u našich levičáků, sluníčkářů, havloidů a dalších zběsilou nenávist.

Dovolte, abych na Váš výrok, že USA na Evropě záleží, zvolal, svatá prostoto ! Amerika potřebuje Evropu dostat do kolen, ovládnout ji a zotročit, aby měla odbytiště svého zboží, služeb, pracovních sil a kapitálu, jinak zkrachuje. K tomu ideálně slouží těch plánovaných 60 milionů černých přistěhovalců.

D. Stirský 1.9.2015 18:15

Pan Joch v tomto příspěvku říká velmi kulantně

a rádoby vědecky to, co jiní říkají na plnou hubu (nikdo vás sem nezval, neměli jste do toho kamionu lézt atd.) Mne ale napadlo něco jiného - určitě nejsem první a jiní to řekli lépe. Je-li stát, kde je masa lidí, kteří živoří a pak horních deset tisíc topících se v blahobytu, dříve či později to končí revolucí. Ta často bývá velmi krutá. A já se ptám, neplatí-li to také celosvětově? Díky televizi, mobilům, internetu a sociálním sítím se svět podstatně zmenšil. Zřejmě tušíme, že existují značné rozdíly v životní úrovni mezi vyslělými zeměmi a zeměmi jako je Bangladéš, některé země blízkého východu, středu Afriky atd. Možná, že životní úroveň našeho bezdomovce je o hodně vyšší, než úroveň pracujícího Pákistánce. A protože televizi mají i ti, co přežívají ve slumech a na hřbitovech, mohou vidět naše přihlouplé seriály typu Dallas, kriminálka nevím kde apod. Nu, a řeknou si: takto chceme žít. A jdou. Já už měl někdy před 15 lety občas ne zcela příjemný, byť jen občasný, pocit, když jsem si koupil třeba banán nebo jeansy Wrangler se štítkem "made in Indonesia (!): Ptal jsem se, v jakých podmínkách asi ten pěstitel či šička žijí a pracují? Koneckonců už to, že jsme si zavedli kategorii "fair trade", znamená, že mnohé námi běžně kupované výrobky jsou z "unfair trade". Co s tím? EU reguluje kde co, ale uvažuje někdo o společné imigrační politice? Nebo, koneckonců, o vzniku Spojených států evropských? Kde by měly jednotlivé země fedrace možná vetší suverenitu, než mají dnes? A pak je třeba o situaci jednat. Jak se s migrací civilizovaně, lidsky vypořádat. Jednat třeba i s Putinem, s Čínou či s muslimskými státníky - ať už si o tamních režimech myslíme cokoli. Musíme se začít dívat na svět, jako by to byl jeden velký stát, kde je třeba udržet sociální smír.

P. Urban 1.9.2015 16:48

Bezpečné pásmo v severní Africe?

Zkuste si představit, že do takového pásma nastěhujete statisíce či miliony lidí, které dohromady nespojuje nic. Ani ta omezená míra společenské loajality, která fungovala v zemích, které migranti opustili. Jak v takovém případě chcete zajistit bezpečnost?

L. Bouše 1.9.2015 16:39

Re: Úvaha pan Jocha

Bohužel, všichni ti, které jmenujete, si to vesměs dobře uvědomují. Proto také imigraci nebrání a naopak ji urychlují. Chtějí rozvrat Evropy a naší vlasti, krize, epidemie, občanské války. Komu to slouží ? Bydlejí za oceánem a ti tento umělý exodus také platí a organizují.

L. Bouše 1.9.2015 16:36

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Máte srovnáno v hlavě, co jste chtěl svým příspěvkem čtenářům vlastně vzkázat ? Pokud ne a ani nemáte žádnou věcnou argumentaci, tak platí mlčeti zlato.

L. Bouše 1.9.2015 16:32

Mluvením imigranty nezastavíme

Autor nebude příliš praktickým člověkem, když není schopen na tak rozsáhlém prostoru svého obsáhlého článku navrhnout ani jediné řešení, jak imigrační problém vyřešit a rozvratu Evropy nekompatibilními přistěhovalci zabránit. Mám pocit, že teoretiky bychom k ničemu důležitému pouštět neměli. Podobné platí i pro naše prorežimní petici signující "akademiky".

B. Hamáček 1.9.2015 16:32

Re: Imigrace mnohem více slouží Putinovi,

Pane Bouše Vy si vážně myslíte , že mohu uvést zdroje , ze kterých čerpám své informace ? To už bych se v lepším případě nic nedověděl . Jsou to zdroje vážené a pracují systémem : padni , komu padni. Jinak se velmi hluboce zajímám o historii od 1. sv. války dodnes. ujišťuji Vás , že se tam člověk dozví mnoho zajímavého , zejména o chování SSSR. Řekl bych , že bludy šíříte Vy. Rozhodně nepatřím k "havloidům" , i když vlastně nevím , co tím přesně myslíte. Vy si myslíte , že svou podporu islamistů Rusové vytrubují veřejně na každém rohu ? Ujišťuji Vás , že jsou to velmi utajené akce. USA na Evropě záleží ( no u Obamy je to slabší ) , což už několikrát dokázaly i vojenským nasazením.

S. Donát 1.9.2015 16:21

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Zato konspirační teorie o zlých Američanech, kteří cíleně způsobili invazi muslimů do Evropy, jsou v pořádku. Na Chemtrails jste nezapomněl? Nebo třeba HAARP? No a co bych měl a neměl dělat, to nechte laskavě na mně. Své rady si můžete strčit... no Vy víte kam.

S. Donát 1.9.2015 16:17

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Ano, souhlasím, stává se to asi někdy všem :).

L. Bouše 1.9.2015 16:08

Re: Imigrace mnohem více slouží Putinovi,

Ještě jednou bych zopakoval otázku. Máte nějaké důkazy o podpoře Islámského státu ze strany Ruska ? Jestli ne, tak nešiřte bludy vhodné tak k uvěření havloidům z pražské kavárny a jejim roztleskávačům. Na seriózní diskusi lži nepatří.

L. Bouše 1.9.2015 16:05

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Znáte článek 1 Washingtonské smlouvy z roku 1949, k níž ČR v roce 1999 přistoupila a stala se tak členem NATO ?

Zkuste si ho prostudovat a pak nám odpovězte, zda USA a další západní agresoři podle něho na Blízkém východě a v severní Africe postupují.

F. Kusák 1.9.2015 16:04

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Tak je to tu. Před chvílí jsem právě o takových, jako jste vy, psal. Nedávno jsem poslouchal pana Neffa, když hovořil o diskuzích pod články NP. Jeho kritický postoj sdílím. Ne každý má nárok, vyjádřit veřejně svůj názor. Jenže, kdo to posoudí. A tak je snad lepší tyto diskuze zrušit jako celek.

L. Bouše 1.9.2015 16:01

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Pokud neznáte rozložení ekonomických a politických sil v USA a na světě, tak byste se měl vrátit pod maminčiny sukně a nepapouškovat věty, jejichž významu nerozumíte.

F. Kusák 1.9.2015 15:56

Mít vlastní názor v EU se nevyplácí.

Když nás Němci a Rakušané nepřesvědčili, že je nutné zastavit JE a spalovat více uhlí a plynu, tak problém přešel do roviny politické. Souhlasím, nebude-li ve společnosti konsenzus o přijímání imigrantů, pak je jejich přijímání značně problematické. Vyhrožování a vydírání od západních politiků může být velmi kontraproduktivní. Ruská propaganda na tyto věci jen čeká.

Zajímal by mě, jaký je názor americké administrativy, příp. kandidátů na prezidenta.

I. Schlägel 1.9.2015 15:27

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Děkuji. Pan Polanský občas rychleji píše než myslí. Po pravdě, komu z nás se to nestalo? ;-)

B. Hamáček 1.9.2015 15:06

Re: hee he he

Ach ta sluníčka.....

B. Hamáček 1.9.2015 15:04

Re: Článek je poměrně ubohý pro absenci podstaty problému

Jen tak mimochodem, když nás chtějí USA zničit , tak proč nejméně 3x pomáhali Evropě i vojenskou silou , když z toho měli hlavně potíže , zejména doma . ( pro neznalé 1. sv. válka, 2. sv. válka a Berlínská krize , kde se SSSR naplno odhalil, co je zač.)

B. Hamáček 1.9.2015 15:01

Re: Všechno

No trochu se toho obávám... . Snad to nedojde tak daleko. Ale pokud to nebudou unijní ( včetně našich) politici řešit , tak to může nastat. Za sebe : křesťanům a ostatním jinověrcům bychom měli pomoci. Islámu raději NE ! Řešení nebude určitě jednoduché.

S. Donát 1.9.2015 14:48

Re: Všechno

Bylo by velkým paradoxem, kdyby nás musel nějaký nový diktátor zachránit před hrozbou islámu v Evropě. Že si s touto invazí nejsou schopny poradit "svobodné a demokratické" státy.