25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: „Kulturní boj s islámským nepřítelem za naše hodnoty“

Podnětem je imigrační vlna, která v létě zalila Evropskou unii. V posledních dnech se do něj zapojili protiislámský aktivista Martin Konvička (Rozhovor v Babišově Mladé frontě Dnes 20. srpna), spisovatel Vlastimil Vondrouška (článek s poněkud defétistickým titulem „Prohráli jsme a poneseme následky“ tamtéž 22. srpna) a politolog Petr Robejšek (rozhovor v Babišových Lidových novinách rovněž 22. srpna). Protože demokracie je diskuse, nezbývá mi, než se zapojit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 26.8.2015 15:33

No tak nám pan Doležal poplival

všechny, kterým se současný vzestup imigrace a islamizace Evropy nelíbí. Nechci z toho dovozovat, že právě jemu se tento vzestup líbí. Ale dovozuji z toho, že ač sám řešení nemá, jakékoliv pokusy jiných, kteří se řešení snaží najít nebo se aspoň snaží analyzovat příčiny a pojmenovat problém, odsuzuje a zatracuje. Takže článek dlouhý, ale vlastně ztráta času ho číst.

J. Bělka 25.8.2015 19:29

Vzkaz od otce a občana

Vážený pane Doležal, možná a asi reálně nedosahuji kulturních a intelektuálních výšin jako Vy, jen jsem obyčejný táta šestileté holky a chci, aby mohla stejně jako já běhat svobodně po světě beze strachu, že ji někdo někde nějak ublíží. Myslím, že rizik už je v našem státě dost, natož abychom si dobrovolně implementovali nějaká jiná. Takže, za mě osobně palec dolů. Vždy jsem Vaše názory a komentáře četl a s chutí bych je i podepsal. Teď, jako otec a občan Vám říkám, že štěstí a zdraví mé dcery jsou nadřazeny nad jakékoliv morální hlediska, byť by šlo jiným, a to třeba i těm potřebným cizincům, o život. S pozdravem, otec a občan. Jméno máte v hlavičce příspěvku.

J. Heincl 25.8.2015 18:05

Pan Doležal patří

k těm prostoduchým lidem, kteří si pod sebou podřezávají větev a přitom si radostně zpívají.

S. Netzer 25.8.2015 18:17

Re: Pan Doležal patří

Soudíc podle vašeho příspěvku, patříte k těm duchem bohatých.

K. Křivan 25.8.2015 18:33

Re: Pan Doležal patří k těm duchem bohatých.

Rozhodně mu Pánbůh nadělil víc rozumu než vám.

S. Netzer 25.8.2015 18:54

Re: Pan Doležal patří k těm duchem bohatých.

Vaše obsese mou osobou začíná být nudná, upravenče,

J. Vlček 25.8.2015 19:59

Re: Pan Doležal patří k těm duchem bohatých.

UDěláte, pani Netzer, nejlepe kdyz se budete nudit doma a nebudete otravovat s vašimi štěky.

S. Netzer 25.8.2015 20:02

Re: Pan Doležal patří k těm duchem bohatých.

Už se zase na mně lepíš, diskusní fekálie?

J. Vlček 25.8.2015 20:23

Re: Pan Doležal patří k těm duchem bohatých.

A to si chcete hrát na vzdělanou dámu, paní Netzer? Na něco jsem se vás ptal, ale odpovědi se nedočkal.

J. Fialová 25.8.2015 20:32

Re: Pan Doležal patří k těm duchem bohatých.

Pane Diskusní Fekálie Vlčku, Vy myslíte, že ta Paní Jejíž Jméno Nesmím Vyslovit se doma nudí? Já naopak její pracovní nasazení obdivuji! Předpokládám tedy, že od rána do večera bojuje na netu s écht rasisty v její zemi, zejména v Sasku by to potřebovali. A když zároveň stíhá i napravovat xenofoby v naší zaprděné kotlince... J. Fialová

J. Vlček 25.8.2015 20:50

Re: Pan Doležal patří k těm duchem bohatých.

Pani Fialová, nevim, co všechno paní Netzer stíhá, ale je mi jasné, že sedí u počítače celé dny a noci. To my, duševní trpaslíci, jak nás pani Netzer včera potitulovala, nemůžeme zvládat. To stíhá jen duševní velikán a vzdelanec, jako je paní Netzer.

V. Novák 25.8.2015 16:49

Lidská práva že nejsou zbraň v ideologickém zápase?

Ale samozřejmě jsou! Vždycky byla! Byl to krásně květovaný návlek na klacku, kterým Západ mlátil socialistické státy - a dával bedlivý pozor, aby náhodou netrefil nějakého Sauda nebo Suharta.

A samozřejmě tou zbraní, respektivě návlekem, maskáčem na zbrani, zůstala. Akorát se ji naučili využívat i jiní...

S. Netzer 25.8.2015 17:01

Re: Lidská práva že nejsou zbraň v ideologickém zápase?

Kolaborant s Japonskem, Sukarno, byl zase vývěsním štítem Vašich spojenců, "Hnutí nezúčastněných zemí".

A že Váš blok pěstoval družbu se zrůdami jako Pol Pot nebo severokorejský Kim taky není důvod k hrdosti.

P. Vaňura 25.8.2015 21:36

Mýlíte se, levičáci pojmenovali termínem "lidská práva" něco

NAPROSTO JINÉHO, totiž jakýsi nárok kohosi na majetek NĚKOHO JINÉHO. Stejně, jako u Orwella jde o pravý OPAK původního termínu!

J. Kulheim 25.8.2015 16:45

Islámský duchovní vysvětluje postavení nemuslimů

https://www.youtube.com/watch?v=uL80K6AKjAc

V. Mlich 25.8.2015 15:40

Vrtěti imigrantem

Hřebík po hlavičce trefil mnohem přesněji pan Smetka: https://web.svobodni.cz/clanky/radim-smetka-vrteti-imigrantem

J. Vlček 25.8.2015 14:18

Pane Doležale, ...

...pořád se sťouráte v těch hodnotách, které je třeba chránit a s chutí se pasete na tom, že ani nevíme o čem je řeč, takže vlastně nevíme, co máme chránit.

Myslím si, že každý člověk může životní hodnoty spatřovat v něčem jiném, takže hodnoty národa jsou vlastně průnikem všech hodnot každého jednotlivce tohoto národa, který je prý nejatheističtější v Evropě. Je to tedy patrně všechno, co je spojeno s křesťanskými hodnotami, vše, co jsme zdědili po svých předcích, jejich způsob života, který jsme si přizpůsobili moderní době, vše co nám tu naši předci po sobě a po jejich předcích zanechali. Všechny ty historické památky nevyčíslitelných hodnot, umělecká tvorba všech předchozích generací, ať už jde o architekturu, hudbu, malířské a sochařské výtvory, výsledky myslitelů různých údobí, technické vynálezy atd. atd., a když vidíme, jak se k těmto památkám chovají vyznavači islámu, kteří je barbarsky bourají a ničí, že při tom připraví o hlavu třeba i správce té které památky, pak se není čemu divit, že o to vše máme strach. To jsou ty hodnoty, které bychom rádi uchovali i naším potomkům. Jaké jsou tedy asi hodnoty, které uznávají tito islámští barbaři?

A pokud jde o hodnoty duchovní, jde především o svobodnou volbu pro každého z nás, aby si mohl vyznávat jakoukoli víru, nebo být bez vyznání, bez toho, aby si jakákoli skupina obyvatel této planety činila nárok na nadřazenost všem jinak smýšlejícím. Aby se každý mohl ve svém životě zabývat tím, co ho baví, na co má předpoklady a duševní vybavení, bez toho, že mu do toho bude někdo druhý mluvit a diktovat, v co má věřit a co má vyznávat. V tom spočívá ta pestrost života každého z nás, kterou měli na mysli ti pánové, kterým vyčítáte, že mluvili o zvědavosti, horolezectví, polárnictví, sbírání rostlin atd.

V. Kún 25.8.2015 13:49

Zcela s panem Doležalem souhlasím. A děkuji za článek!

Výborný  článek, děkuji za něj! Pravdivá analýza stavu české společnosti a její morálky. Ačkoliv s autorem často nesouhlasím, tentokrát mu dávám za pravdu. A děsím se, co pokrytectví, sobectví a nenávisti je v našich malých českých dušičkách. V Africe a arabských státech si vydržujeme ty nejkrutější diktátory, dodáváme jim zbraně (čuchněte si, Češi: nikomu z vás tyhle krvavé peníze za námi vyrobené kanóny nesmrdí!); ty země, které mají jakés takés přírodní bohatství, vysáváme jak můžeme (o nalezištích plynu a ropy nemluvě). A pokud se nám některé státy vzepřely, ve jménu i těmito českými dušičkami tolik proklamovaných evropských hodnot, humanismu a demokracie, je zasypeme pumami, organizujeme v nich puče, převraty a barevné revoluce. Píši schválně "My je zasypeme pumami, my organizujeme převraty a "revoluce"... Ano - my, my "holubičí" Češi. Neboť nevím o tom, že jako členové NATO a EU, OSN, apod.. bychom jednou jedenkrát proti této západní politice barbarství, násilí a zvůle protestovali či dokonce vetovali tato naše společná válečná tažení - příkladem budiž nezákonné  bombardování Srbska bez souhlasu OSN (přitom v NATO jsme měli  právo veta!), později Libye, Sýrie, vylhaný vpád do Iráku, apod.

Ale utečence, kteří před našimi bombami, námi podporovanými diktátory, námi do Afriky dodávanými kanóny  a námi vyvolanými hladomory utíkají, budeme střílet a  potápět.

S. Netzer 25.8.2015 13:58

Re: Zcela s panem Doležalem souhlasím. A děkuji za článek!

Naštěstí není autor slepý na levé oko, a z toho důvodu není taky žádný flagelant jako Vy.

V. Povolný 25.8.2015 14:08

Re: Zcela s panem Doležalem souhlasím. A děkuji za článek!

Chápu sice vaše spravedlivé rozhořčení, ale nevím kam míříte.

Chcete se místo k barbarskému a násilnému Západu obrátit k pokrokovému a mírumilovnému Východu?

K. Křivan 25.8.2015 18:37

Re: Pane Povolný, ono se to nějak otočilo

Komunistické, levičácké šílenství dnes přichází z Bruselu.

T. Kohout 25.8.2015 15:20

Re: Zcela s panem Doležalem souhlasím. A děkuji za článek!

Já jsem nikdy žádnou barevnou revoluci nepodporoval. Dokonce jsem nepodporoval ani nebarevnou revoluci. Nesnáším revoluce od té doby, co "američtí revolucionáři" ve své vzpouře proti svému králi vzali za spojence jiného krále (francouzského). Od té doby je mi jasné, že je to vše podvodné. Že se jedná o krátkodobé paktování s nepřáteli našich nepřátel. Logicky tam zapadá i ten VIL, neměcký agent. Prý ruský revolucionář.

P. Vaňura 25.8.2015 18:05

Milý pane, takto to funguje ve světě,

kde NEEXISTUJE VYNUCENÍ PRÁVA. Jsme, co se státu týče, v barbarské době, kdy Vám může klidně někdo něco sebrat a vy to můžete dostat zpátky, jen pokud ho porazíte v osobním souboji, kde jste, ač se jedná o VÁŠ majetek, co do možností kdo koho zabije na roveň s tím zlodějem.l

Pokud Hitler a po něm Stalin napadli Polsko, měly by Francie + GB vyhlásit válku OBĚMA agresorům. ALE protože jakékoliv právo si lze vynutit jen ozbrojeným střetnutím (nebo jeho hrozbou), vypadá svět tak, jak vypadá a nikdo s tím nic nenadělá! Takže SSSR nechali být a pak se s ním spojili!

A Váš příměr s tím francouzským králem má ještě pokračování. Ta válka proti Anglii a závody v námořním zbrojením s GB, které pokračovaly i po ní, vyčerpaly franacouzskou státní pokladnu. A francouzští revolucionáři, hlásící se k těm americkým, obvinili ze špatné finanční situace rozmařilost dvora vůbec a královny Marie Antoinetty zvláště a králi i královně usekli hlavu!

P. Vaňura 25.8.2015 21:53

Re: Zcela s panem Doležalem souhlasím. A děkuji za článek!

Píšete, jako byste r. 1776 pamatoval...

O. Zuckerová 25.8.2015 15:56

Re: Zcela s panem Doležalem souhlasím. A děkuji za článek!

Afrického ani arabského nejkrutějšího diktátora si nevydržuji, důchod by mi na to nestačil. K penězům nestačím čuchnout, hned se rozletí na nájem a energie. Pumami nikoho nezasypávám, ač někdy k tomu mám docela chuť. Holubičí Češka nejsem, vejce nesnáším (ani natvrdo). Diktátora nepodporuji - to by mi ještě tak ještě chybělo. Však se ještě napodporujeme národních hostí ze všech světakoutů, až nás to bude mrzet!!!  Jinak vás upozorňuji, že všichni, kdo mají zájem na rozkladu našeho státu a ponižování našich lidí se nad vaším příspěvkem musí tetelit blahem. Jo - a P.S. Hladomor jsem taky nevyvolala, kanón do Afriky neposlala, černocha nepotopila, nechala ho mírumilovně plavat. (Ani by to nešlo - měl vestu). Ahoj!

O. Zuckerová 25.8.2015 16:10

Re: Zcela s panem Doležalem souhlasím. A děkuji za článek!

P. Kúnovi: Obdivuji Vaši Velkou Českou Duši, která se tak ostře odráží od malých českých dušiček. Je od Vás hezké, že přiznáváte, že si vydržujete nejkrutější diktátory (asi jo, když to píšete v 1. osobě), že jim dodáváte zbraně (to já bych nemohla, jsem v důchodu). Na rozdíl od vás se ale neřadím k "holubičím Čechům", neb nevím, podle čeho se poznají (dělají na římsy?) - Že budete střílet a potápět utečence, to od vás není hezké, to já bych neudělala, i když jsem - na rozdíl od různých sluníčkářů - zatím mezi nimi nerozeznala žádného Karla Ančerla ani Josefa Škvoreckého. Tak se polepšete a ahoj!

M. Malovec 25.8.2015 13:21

Pane Doležale

překvapilo mne, ale je to nepochybné zvláště u Vašeho psaní o panu Robejškovi, že Vám skutečně zůstal rozum stát. Modlete se, aby se opět rozběhl. Snad to dopadne, jinak budete k nečtení.

V. Povolný 25.8.2015 12:55

Nemůžu se zbavit pocitu

že autor začíná být poněkud mimo.

Pane Doležale, "lidská práva" jsou už dávno zbraní v ideovém zápase. Zbraní, kterou "lidskoprávníci" mlátí své oponenty po hlavě, kdykoliv se jim to hodí. Tolik neoblíbený VK ostatně už dávno mluvil o "humanright-ismu" a dalších -ismech. A nejen lidská práva, ale i další "práva" - třeba romská. Dokonce jakýsi majitel rušeného hřebčína mluvil o koňských právech. Možnosti jsou nekonečné.

A co se týče kritiky pana Robejška a dalších - zdá se, že autor nepochopil, že v demokracii je právě potřeba naslouchat i oponentům, jinak to není demokracie. A "nejhorší tradice pokleslého předlistopadového žurnalismu" - no tak to už je trochu moc. Tady autor trochu připomíná Paroubka, který po volební prohře mluvi o obdobě s rokem 1948. Přečtěte si pozorně poslední větu v článku. Stačila by jen drobná změna - napsat "Konvičkové, Vondruškové a Robejškové" a jsme v předlistopadovém režimu, jen to vyšije. Autor zřejmě cítí, kde je jeho největší slabina a proto totéž vytýká svým oponentům. Dřív, než to někdo vytkne jemu. Obvyklá metoda, jak získat navrch před oponentem.

J. Kanioková 25.8.2015 11:38

Islám do Evropy prostě nepatří!

„Merkelová a Hollande chystají návod, jak poznat skutečného uprchlíka“… ha ha ha

V podtextu jsou znovu na pořadu kvóty kvóty kvóty. A protože to je jediné, co se snaží EU prosadit, na rozdíl od ochrany vnější hranice, vracení ilegálů atd., kvóty jsou to jediné o co fakt jde…

Islámská mírová konference v Oslu 2013 s titulky https://www.youtube.com/watch?v=j9sP9Jmnupw

K. Křivan 25.8.2015 12:05

Re: Hollande je už jen směšná figurka.

Přísný trest politikům, kteří přijmou bruselské kvóty, bruselský diktát !