23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SVĚT: Symboly, které varují

Jdete-li údolím Kocáby, Berounky či Sázavy, spatříte chaty zdobené vlajkou Konfederace. Symbol amerického Jihu tu zdomácněl už s rozvojem trampingu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 2.7.2015 20:54

Ten článek je jaksi správně politicky korektní

ale jinak poněkud mimo mísu jsoucí text.

Autor píše, jako by nabyl povědomí o historii občanské války v USA a otroctví z Chaloupky strýčka Toma, nerozlišuje mezi bojovou vlajkou a státní vlajkou Konfederace a netuší, že v americké občanské válce primárně vůbec nešlo o osvobození otroků.

E. Erat 2.7.2015 15:29

Totální nesmysl,to je jako kdyby se

někdo nechal vyfotit před obrazem Ježíše Krista, a pak po čase,až by mu ruplo v kouli (třeba Uherský Brod) vystřílel hospodu.Takže bychom zakázali obrazy z J.K., případně kříž.Ta vlajka za nic nemůže.Akorát před volbami se přitroublí politici v USA z toho snaží vytlouct politický kapitál.Je to o to smutnější,že jsou to republikáni.Až, se nějáké pako nafotí u KFC, a pak po nepoživatelné stravě začně vraždit,zakážou KFC.

A. Dlouhý 2.7.2015 13:52

pozitivní diskriminace

V USA a nejen tam dospěla pozitivní diskriminace tak daleko ze se bili začali vydávat za bareve aby tim v práci dorovnali vyhody ktere se nebilym dostává.

Odstraneni zvýhodnění na zaklade rasy (pokud tohle není rasismus tak co rasismus je?) by jistě přispělo ke snižují rasoveho napětí.

Cimz nechci obhajovat toho vraha. Myslím že to má spocitane a dobře mu tak.

Politicka korektnost dosud vedla k tomu ze mensiny získávají především materialni výhody. Nastava však doba kdy přestane jít jen o peníze ale začne jít o ovladnuti společnosti.

L. Křivan 2.7.2015 14:24

Re: "nechci obhajovat toho vraha"

Ale plně chápu co ho k tomu dohnalo.

B. Rybák 2.7.2015 16:26

Re: pozitivní diskriminace

Přesně tak! Podobně jako v případu Breivika se jedná o neomluvitelnou (psychopatickou) reakci na neomluvitelná, objektivně existující nebezpečí politicko-korektní politiky!

L. Křivan 2.7.2015 17:00

Re: pozitivní diskriminace

Jaká akce, taková reakce. Bez akce by nebyla reakce.  Když je akce neomluvitelná je reakce omluvitelná.

J. Jurax 2.7.2015 20:55

Re: pozitivní diskriminace

Ovšem jen tehdy, je-li namířena proti viníkům oné neomluvitelné akce.

L. Křivan 2.7.2015 23:27

Re: pozitivní diskriminace

Samozřejmě.

J. Štrobl 2.7.2015 10:09

Bože, to jsou zase žvásty.

Na Kocábě, Berounce, Sázavě ani nikde jinde žádná vlajka Konfederace nevisí. Vlastně jsem v Čechách nikde tuto vlajku snad viset ani neviděl. To, co si pan Petráček představuje pod vlajkou Konfederace, je historická bojová vlajka armády Tennessee - viz třeba:

https://en.wikipedia.org/wiki/Flags_of_the_Confederate_States_of_America

V moderních subkulturách je tato vlajka (tzv. Jižní kříž) vnímána jako vlajka rebelů. Takže si mohl pan Petráček svoji snůšku nesmyslů klidně ušetřit.

L. Křivan 2.7.2015 11:04

Re: Bože, to jsou zase žvásty.

U nás na Sázavě je ta vlajka dost často na zdi, nebo i na stožáru,...    Sázava asi nebude vyjímka.

J. Štrobl 2.7.2015 11:21

Re: Bože, to jsou zase žvásty.

Ano, ale je to ta bojová vlajka armády Tennessee. Tedy předpokládám, že je to tahle:

https://en.wikipedia.org/wiki/Flags_of_the_Confederate_States_of_America#/media/File:Confederate_Rebel_Flag.svg

J. Štrobl 2.7.2015 11:24

Re: Bože, to jsou zase žvásty.

Ano, ale je to ta bojová vlajka armády Tennessee. Tedy, pokud je to tahle:

https://en.wikipedia.org/wiki/Flags_of_the_Confederate_States_of_America#/media/File:Confederate_Rebel_Flag.svg

L. Křivan 2.7.2015 12:36

Re: Bože, to jsou zase žvásty.

A nneí to jedno ? Je to vlajka odporu proti multikullturnímu politicky korektnímu zlu !

J. Sever 2.7.2015 10:02

Hezký den, Otto,

... mám pro Vás k doručení 3 čepice.

dnes, nebo zítra do 18h. pojedem vyzvednout poštu a vyvětrat, takže se ohlásíme.

Zatím, J&O

J. Sever 2.7.2015 9:58

Zdravím, Otto,

L. Křivan 2.7.2015 7:54

Vraha nemotivovala náhlá emoce,

zbrklá reakce na ohrožení či špatné vyhodnocení situace. Motivoval ho pocit...... a dál si přečtěte Ulče o tom, jak sviňská je pozitivní diskriminace.  Plně chápu jeho motivaci !

J. Babička 2.7.2015 3:20

poznámka

Chápu, že komu nelidský národně socialistický režim, někoho zavraždil, tak pro toho je hákový kříž nepřijatelný jako symbol. Komu nelidský nkomunistickýrežim, někoho zavraždil, tak pro toho je srp a kladivo nepřijatelný jako symbol. Jenže tady jsme u zajímavého problému. Autor a většina kritiků bude kritisovat, jenom co se může kritisovat bez risika. Tedy hákový kříž a vlajku konfedrace, nepřípustné, musí být odstraněny. Ale symboly komunismu odstranit ?  Ouha, to by ale mohlo být pro kritika nepříjemné. toho podkud by se toho dotkli, to je jako by se dotýkali ran otcových. A Putinovo Rusko, které se prý vyrovnalo s komunismem a vyznává pravoslaví by ukázalo, jak posvátné jsou pro ně szmboly komunismu, kdzbyste to zkusili.

Jinak vlajka konfederace také znamená ještě něco jiného, pokus o zničení Spojených Států.. Domyšleno do konce, z českého zájmu, kdyby se to podařilo, nebyl by tu nikdo kdo by se postavil Německu a Rusku pri snaze ovládnout Evropu. A tak pokud se zakáže, je to  možná protiůstavní, protože symboly komunismu a nacismu zakázány nejsou, ale se mnou je to OK.

L. Křivan 2.7.2015 7:59

Re: zničení Spojených Států ?????

Nebo spíš jejich očištění ?  Jak by se změnila Amerika, kdyby zmizeli (do Afriky) všichni černoši ?   Byla by lepší ?  Co by ztratila, co by získala ?

H. Balzám 2.7.2015 9:37

Re: poznámka

Souhlasím s tím, že boj proti symbolům je hloupost a že je nebezpečné lhát si do kapsy při vidění zla podle toho, jestli jsem synem zločince nebo oběti. Ale nesouhlasím s podáním občanské války v USA jako pokus zničit USA nebo jako boj rasistů proti nerasistům. Z historie přece víme, že tento motiv byl jenom zástupný, své otroky měli i vůdcové toho boje, šlo hlavně o to, že se část státu rozhodla, že už jí nevyhovuje politika celku a naprosto v souladu s tehdejším právem se pokusila osamostatnit. Na to ovšem reagovala vláda válkou.

B. Volarik 2.7.2015 19:05

Re: Na to ovšem reagovala vláda válkou.

Nereagovala. Válku začal Jih. Unie se musela začít bránit. To bránění pak skončilo vítězstvím Severu. naučte se historii než něco plácnete. Občanská válka započala oficiálně 12. dubna 1865 když jednotky Konfederace začaly bombardovat Fort Sumter, držený Unií, v Charlestonské zátoce.

H. Lukešová 2.7.2015 0:05

"Židé blekotají u Zdí nářků" říká muslim Pelikán

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/64882/jiri-x-dolezal-konzul-pelikan-tvrdi-ze-zide-blekotaji-u-zdi-narku-studenti-tomu-prikyvuji.html

Takže muslim smí urážet židovskou víru a židovskou modlitbu, ale kdokoliv si dovolí urážet islám, tak mu muslimové chtějí uřezat hlavu, jak by se muslimům líbilo, kdyby jim někdo říkal, že jsou jen vozembouchové, co mlátí hlavou o zem? Je mi z toho hrozně zle. A reakce, že 2/3 studentů arcibiskupského gymnázia bylo při tom muslimském teroristovi Pelikánovi. To ukazuje pravou povahu islámu, zuřivý antisemitismus z něho tryská proudem.

Z. Baldova 2.7.2015 2:34

Re: "Židé blekotají u Zdí nářků" říká muslim Pelikán

Souhlas

F. Lesniak 2.7.2015 6:31

Re: "Židé blekotají u Zdí nářků" říká muslim Pelikán

Ale vždyť židé opravdu blekotají u zdi. Problém je ale v tom, že se tomu smějí ti, kteří vystrkují  zadní části těla kdekoliv na ulici a modlí se také a jejich náhončí muezín nechutně a odporně vříská z amplionů. Každé náboženství je vymývání hlav a pěkná pakárna, křesťany nevyjímaje. Rozdíl je ale ve fanatismu a činech, které následují.

J. Slanina 2.7.2015 9:02

Re: "Židé blekotají u Zdí nářků" říká muslim Pelikán

Správně, lesniaku. Ty máš tu palici taky moc hezky vymytou marxismem-leninismem. A ten bolševický fanatismus a činy raději ani nevzpomínej.

J. Jurax 2.7.2015 21:01

Re: "Židé blekotají u Zdí nářků" říká muslim Pelikán

Ovšem pravdu má. I slepé kuře muže nalézti zrno.

Podotýkám ale, že jsem neznaboh, bezvěrec a ateista.

Speciálně pro některé hlupce dodávám, že nejsem z toho titulu marxista, tím méně komunista.

L. Křivan 2.7.2015 8:10

Re: Islámský antisemitismus

je jen uvědomění vlastní méněcennosti.  Co muslimáci už dobrého dokázali ?

H. Lukešová 2.7.2015 13:29

Re: Islámský antisemitismus

Moc toho není.

L. Křivan 2.7.2015 14:13

Re: Přemýšlím, čím by mohli obohatit civilizaci,

dlouho už přemýšlím, zatím mě napadlo jen sekání pracek zlodějům.  Takové kamenování bab jako je Šabatice by také nebylo špatné.

H. Lukešová 2.7.2015 14:59

Re: Přemýšlím, čím by mohli obohatit civilizaci,

K Šabatici bych přiřadila i Kohouta a jiné levicové multikulti.

Černoch brutálně zavraždil bělošku, ale ta mladá žena byla levicová multikulti, zvala černochy a muslimy do Švédska. Kdo s čím zachází, s tím zase schází.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/13944-vpust-si-mezi-stehna-zluteho-i-cerneho-zpivala-znama-zastankyne-imigrace-pak-ji-brutalne-znasilnil-a-zavrazdil-cerny-pristehovalec-zde-drsne-necenzurovane-foto-i-video-obeti-z-mista-cinu.aspx

Kdyby bylo po mém, tak bych v Evropě žádné muslimy a černochy nechtěla, nechci jich tady více.

L. Křivan 2.7.2015 16:05

Re: Přemýšlím, čím by mohli obohatit civilizaci,

Díky za link, potěšil.  Té ...... to přeju.