24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

GLOSA: Hnutí LGBTsílí

Ve svých předchozích textech v NP jsem se vyjadřoval zejména o rostoucím fenoménu útisku (a zároveň emancipace) LGBT minority v zemích ovlivněných křesťanstvím a islámem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Škodák 29.6.2015 0:20

Re: Homosexualita není perverze!

To je ale paráda,to není reakce,ale přímo podrážděná erekce s vyvrcholením verbálních orgasmů.Tak především nezáleží na sexuální orientaci,ale na tom jaký člověk je a jak jedná. Perverzní tedy může být jak heterosexuál,tak také homosexuál,bisexuál,transsexuál....S tím vyplazeným jazykem se vyznačují hlavně sociopati a to co předvádíte má znaky mnohem závažnější psychické narušenosti. To ale bude asi tím Novacku,že nemáte háček.

P. Sulc 28.6.2015 20:17

Re: Je na vzestupu všude. Lidí užnevědí, co roupama za prasárny

No to zase snad ne. Tezko si nekdo rekne: ''tak, zetra mam posledni oral sex s Marenou a od pozejtri zacnu kourit Frantu". To asi nejde, ale obracene asi take ne.

J. Kanioková 28.6.2015 19:41

Přesně,

taky jich pár znám, a všichni do jednoho tyhle "parády" odsuzují..

J. Kanioková 28.6.2015 19:38

1***

Ano, tím jen v mladých "legitimizují" jejich odpor k názorům rodičů. Ke snižování základní hodnoty - rodina.. Jako by sex bylo to základní, co dělá společnost prosperující.

J. Kanioková 28.6.2015 17:31

No... pitomci povýšili LGBT na důkaz demokratizace

Dokud s tím nezačli takto šílet, už dávno v naší civilizaci byla dost převažující tolerance k této menšině. Rozumní lidi dávno pochopili, že je to genetická záležitost, ne zvrácenost. Gay parády jsou akce, které tomuto tématu spíš ubližují..

To ale Politická Korektnost je zrůdnost !!! To ona je semeništěm všelijakých debilit..

T. Bílek 28.6.2015 13:28

Re: Dotaz ....

Ocitl jsem se vskutku v pozoruhodné společnosti. Toho bych se opravdu ještě včera nenadál. Buzerant, homokláda, navíc píšící v duchu úvodníků Rudého práva, navíc v jedné bandě s pány Jičínským, Singerem, Wagnerem a Neffem. Díky moc. :) Mimochodem, najděte mi v tomto článku snahu přesvědčit kohokoliv o tom, že "zasouvání pyje do samčího těla je normální." Nebo v jakémkoliv jiném mém článku.

B. Novacek 28.6.2015 10:40

Re: Homosexualita není perverze!

Škodáku, co to tady kecate? Homosexualita JE perverze!!!

To ze jste nekde nekdy vyplodil nejakou "praci" pro jakousi "univerzitu" zdaleka neznamena ze se nemylite! Vase blaboly typu:"Na základě vývoje medicíny, psychologie...se přišlo na to,že homosex.není nemoc ale ani perverze!" maji nulovou hodnotu a pokud obhajujete penetraci samcich konecniku nastroji urcenymi k plozeni potomku a konzumaci semene u techze, jste perverzni taky! Vy a vam podobni cocksuckers obhajujete neobhajitelne a jeste ke vsemu nam chcete vnutit ze je to v podstate normalni. Jdete s tim laskave do brusele, tam temhle bohapustym zvastum multikulturni kreteni urcite veri...popirat zakladni zakon lidskeho byti, coz je pud sebezachovy a zachovani rodu je proti prirode a pevne verim ze to priroda jednou vam a vam podobnym deviantnim uchylum spocita!

Š. Minařík 28.6.2015 10:37

Re: Homosexualita není perverze!

Jelikož je mi především tzv. intelektuální cynismus není docela cizí, tak to zvnějšku vidím tak, že otec z problémové rodiny dostal čtyři roky odklad a dcera čtyři roky oddych.

Kdežto učitel už další šanci nedostane a do smrti bude mít strach někoho mladšího, byť i jenom pochvalně, poplácat po ramenou.

K. Janyška 28.6.2015 10:07

Re: Je na vzestupu všude. Lidí užnevědí, co roupama za prasárny

Ano, ale mají  s tím zalést, ne vystrkvat prdele na pouličních párty a politicky pěstovat homosexulismus... Dzp.

J. Škodák 27.6.2015 23:11

Re: Homosexualita není perverze!

Správně počítáte,ale není tomu tak,protože těch stoprocentních heterosexuálů není ze 100% mužské populace -4%,ale mnohem méně a do těch zneužívaných dětí se počítají přece obě pohlaví. Nelze to exaktně vypočítat,ale určitě se ví,že ze 100% sex.zneužíváných mají na tom podíl asi 15% pedofilové. K tomu ještě další zajímavé zjištění. V poslední době je mediálně skandalizovaná pedofílie katolických kněží,ale skutečnost je taková. Z celkového počtu asi 80000 na celém světě jsou to 2 promile. Další srovnání z kotliny české. Otec problémové rodiny znásilnil pětiletou dceru a dostal za to 4 roky vězení. Jeden učitel osahával mladistvé a dostal za to 7 roků.

Š. Minařík 27.6.2015 19:35

Re: Homosexualita není perverze!

S tím bych souhlasil.

Ale prapodivné jsou vaše počty. Jestliže 4% populace páchá 15% trestné činnosti pohlavního zneužívání, nějak mně nepřijde, že by to bylo vyrovnané.

To je jako s našim nejmenovaným etnikem. Přibližně polovinu násilné a pouliční kriminality páchají právě tito etničané. Když vím, že jich je v populaci také asi 4% mohu snad říct, že je to ve srovnání s většinovou populací s touto kriminalitou fifty-fifty ?

J. Škodák 27.6.2015 19:01

Homosexualita není perverze!

Již v roce 1988 jsem na univerzitě  Angelicum v Římě napsal práci na téma Homosexualita z hlediska židovsko-křesťanského. Civilizace starověku,středověku a novověku měly různé postoje k sexualitě. V antice byla dokonce tělesná krása záležitostí mužů,tzv.kalokagathie. Židovství a zvláště křesťanství uznává jen sexuální aktivity za účelem plození. Vývoj ve východních náboženstvích popisuje dobře autor článku. Na základě vývoje medicíny,

psychologie...se přišlo na to,že homosex.není nemoc ale ani perverze! Nemá cenu tak diskutovat s těmi,kteří trpí homofóbií. Tzv.100% heterosex. jsou však problémem. Svoji sexualitu nezvládají a jsou často netolerantní a agresivní. Je známo,že problém zneužívání mladistvých není ani tak záležitostí pedofilů,ze 100% případů mají na svědomí asi 15%. Tedy asi 85% připadá na tzv.normální heterosex. Psychologové říkají,že je to nezvládnutá sexualita,která se projevuje ponižováním,agresí a perverzí. Kdo je tedy perverzní?

J. Lepka 27.6.2015 12:47

Položil si někdo otázku :

zda tak často frekventovaná suma 4%, je statisticky ověřitelná v historii nebo je to už dnes překročená veličina. Mám totiž dojem, že současný růst preferencí odráží skutečný nárůst % a je to jen další tah matky přírody, jak omezit naši poněkud přemnoženou populaci.

J. Lepka 27.6.2015 12:33

Re: Je na vzestupu všude. Lidí užnevědí, co roupama za prasárny

Zdá se, že s tímto fenoménem se lidstvo potkává po celou dobu své existence, byť důkazy máme pouze za posledních asi 5000 let. Přesto to váš oblíbenec jaksi pozapomněl zakomponovat do své spontánní lidské interakce, o kompozitivní teorii ani nemluvě.

Možná byste si měl nejprve utřídit myšlenky, když už tak podléháte své obsedantní touze oblažovat nás svými komentáři ke každé blbosti.

B. Novacek 27.6.2015 11:48

Re: Dotaz ....

...zcela rozhodne raci, deviant, ktery jasavym tonem bolsevickych uvodniku v Rudem Pravu neblahe pameti, vypocitava "uspechy" siliciho uchylackeho proudu. Je s podivem, ze od doby, kdy neBures koupil Lidovky a s nimi i NP, objevuji se podobni pisalci na techhle, kdysi pravicove zamerenych strankach, stale casteji...viz zmateny bolsevik Jicinsky, veproidni Singer, ktery okradl vlastni narod a mnoho podobnych. Zrejme si pan Neff s panem Wagnerem rikaji pospolu: Koho chleba jis, toho pisen zpivej a tak diky latentni cenzure davaji prostor i deviantnim homokladam, ktere se nas snazi presvedcit, ze zasouvani pyje do samciho rekta je normalni...Hnus velebnosti!!!

K. Janyška 27.6.2015 11:14

Je na vzestupu všude. Lidí užnevědí, co roupama za prasárny

dělat... Dzp.

P. Dvořák 27.6.2015 2:34

Re: Nezlehčujte.

Myslíte si, že zaměstnanci (nebo tzv. "aktivisté") těch našich asi padesáti agentur pro začleňování, kteří mají přesně zmapováno koho, odkud, kam, jak, za kolik a za čí peníze začlenit, jsou zároveň osoby začleňované? Osobně si myslím, že někteří z nich nikdy v životě ani nevidělo živého "začleňovaného" a ani nebyli v předmětných lokalitách.

I když na druhou stranu abych řekl pravdu, je nepochybně zajímavé a poučné se dovědět, že téma gay aktivismu začíná jitřit (s jistým zpožděním za Západem) politicko-kulturní scénu v zemích hinduistických a buddhistických.

:-))

P. Sulc 27.6.2015 2:28

Co delat, sexualni perverse je vrozena,

dotycni za to nemohou. Lecit jako tubera se to neda a amputovat jako sesty prst take ne. Neni se ale z cim chlubit, to je totiz zase jina prverse, chlubit se nejakym nedostatkem ci chybou. Nebudu hrdy na to, ze trpim zvysenou plynatosti, ze mi smrdi z huby ci ze mam hrb. Tomuhle ovsem buzici nerozumeni, takze maji -li nektere zeme proti propagaci teto perverse nejake zakony, nelzxe se divit. Ja jsem znal v praci asi 4 buziky, byli to fajn kluci, ale na ty hnusne parady ''hrdosti'' nechodil ani jeden z nich, do te miry neztratili soudnost. Vedi dobre, ze cim vice se budou drati kupredu, tim vetsi odpor dosud tolerantni verejnost bude projevovat, ona ta predstava kopulujicuch chlapu neni povzbuzujici, spise odporna.

J. Dočekal 27.6.2015 1:54

Dotaz ....

... a Vy také račte býti buzerant, že máte situaci tak zmapovanou?