20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

SVĚT: Africké množení

Začátkem 50. let 20. století bylo v intelektuální módě varovat před přelidněním planety Země. Široká směsice osobností, vědci, umělci, různé celebrity, všichni se vyjadřovali k hrozícímu neštěstí a hladomoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Konečný 4.6.2015 17:01

Re: Bohuzel autor si nevidi ani na svuj nos

Autor to vidí naprosto přesně. Umíte vy něco jiného než odporovat a urážet?

V. Vaclavik 4.6.2015 6:57

Bohuzel autor si nevidi ani na svuj nos

Pise, ze ""muže vypuknout napr. nejaký nový „cerný mor“ ci jeho ekvivalent, který nebude soucasná medicína s to zastavit."

Kdyz by ho NASE MEDICINA byla s to ho zastavit, nadelali bychom si pod sve nohy jen dalsi kolac vykalu. Do Afriky jezdi vselijaci nasi misionari zachranovat zivoty, nas svet tam posila ekonomickou a financni pomoc... a pak se divime, ze se tam lide mnozi jako krysy.

Autor clanku je zarnym zobrazenim hlupaka, ktery si ani neuvedomuje, ze sam je toho nestesti, o kterem pise, strujce, a vetsina nas napodobne.

L. Křivan 3.6.2015 23:39

Re: za nedovolený vstup na území EU

No, on by tu byl problém s pobřežními vodami, nevím jak velká zóna to je, pár mil to bude. Ale vždyť je to fuk.

H. Lukešová 3.6.2015 23:03

Re: za nedovolený vstup na území EU

Ano. Do takové vzdálenosti, aby bylo schopni do Afriky doplavat.

H. Lukešová 3.6.2015 23:01

Re: Souhlas

Urážky milé paní nesvědčí o mně, ale o ní. Já se nebudu snižovat k urážkám a vulgarismům.

J. Kanioková 3.6.2015 21:37

Pane Křivane,

dneska jsem přečetla tolik článků v německých médiích, jako snad nikdy. Ale hlavně diskuze pod nimi. A jsem docela v šoku. Že elity jsou politicko korektní, to je jasné. Ale že tolik diskutujících píše tak krotce, vcítěně, to mě fakt děsí. Nebo je tam tak tuhá cenzura? Dost čtu DWN, a i tam se objevují vlídné komentáře, drsné snad nikdy, ale většinou tam čtu názory podobné naším. Spiegel jsem už dávno vzdala, tam je cenzura ďábelská, to vím z vlastní zkušenosti. Ale dnes to byly weby tak rozdílné, pro mě téměř neznámé, a nikde skoro žádný odpor proti imigraci. Mám pocit, že to vymývání mozků tam asi jede dost usilovně..

B. Tříska 3.6.2015 21:07

Legie

Asi by bylo správné pomoci prchajícím lidem, aby v problematických zemích nastolili pořádek. Pokud by se to řešilo formou svržení špatných vlád, tak by byla asi jediná volba poskytnout azyl jen těm, kdo si odylouží pár let v cizinecké legii. V té by se ostatně mohli naučit jazyky a západní pořádky.

J. Schwarz 3.6.2015 21:02

Re: Přelidnění je dáno teplým africkým počasím a tím, že

mýlíte se, dámo, jako ostatně vždycky a ve všem. teploty se samozřejmě nezměnily, ale změnily se hygienické podmínky, přibyly západní léky, západní doktoři a v neposlední řadě západní potravinová pomoc, samozřejmě potřebná až po prvních vlnách populační exploze... takže teď  to chce víc doktorů, snížit úmrtnost kojenců na evropskou úroveň, prosadit "právo dítěte" na stejnou péči a vzdělání jako v Evropě / všichni jsme přece LIDÉ /, k lékařům poslat ještě učitele a nakonec i uklízeče, protože černý vzdělanec přece nebude někde běhat se smetákem...

J. Jurax 3.6.2015 20:07

Re: Souhlas

No, ač problematika přiměřené, resp. nepřiměřené obrany je složitá, blbá jak tágo není.

Mohla byste tedy aspoň naznačit, o co u "nepřiměřené obrany" podle Vás jde nebo se omezíte jen na vulgarity?

J. Jurax 3.6.2015 20:02

Re: "..zavřít za velezradu.."

Vojensky vyčistit - dnes, když se třeba v Afghánistánu bojí vystřelit, aby netrefili civilistu (civilista je člověk, co svůj kalašnikov před chvilkou odložil) a nebyli vláčeni levičáckým tiskem, je téměř nemožné. Technika je, ale není politická vůle ji použít. A s jednou rukou přivázanou za zády ustrašenými politiky bojícími se pseudohumanistických levicových multikulti řvounů se bojovat nedá.

Jinak celkem souhlas.

J. Jurax 3.6.2015 19:54

Re: Děkuji za text.

No, vidíte, a těm blbečkům v bruseli tohle ještě nedošlo; zatím se opájejí kvótami ...

J. Jurax 3.6.2015 19:52

Re: On ten pojem "uživit" je VELICE RELATIVNÍ

No, má - jen aby taky měla peníze na materiální zaopatření (při dnešních nárocích), patřičnou výchovu a hlavně vzdělání těch dětí ...

B. Rybák 3.6.2015 19:49

Re: Rozvrať a bohatni.

Ano. Je to velmi zajímavý a fundovaný odkaz.

J. Jurax 3.6.2015 19:38

Re: Skvělý článek, a je třeba proti tomu opravdová akce

Tak ten neskutečně drzý furious muslim nechť táhne z Evropy někam jinam - nebo ať si vaří sám.

A to v Calais je holt multikulturní obohacení - černé gangy, násilí, kriminalita.

A profesor Bednář píše moudře.

J. Jurax 3.6.2015 19:13

Re: Nový trik

Existuje něco jako námořní právo ...

Proti této taktice je jediná obrana - vylovit a vrátit zpátky na africké pobřeží.

J. Jurax 3.6.2015 19:10

Tohle by mělo být široce publikováno

v denním tisku. Protože jde o vážné varování před dobrovolnou sebevraždou Evropy pod vedením politicky korektních a multikulti chorobou nakažených politiků z EU.

Jelikož ale jde o slova moudrá, budou evropskými politiky jako vždy oslyšena. A autor dostane od těch intelektuálně méně probudilých nálepku xenofoba, rasisty, od těch ještě blbějších i fašisty či nácka.

L. Křivan 3.6.2015 18:51

Re: za nedovolený vstup na území EU

naložit s ostatními na loď, odvézt na dohled Afriky a hodit do vody. Plav !

S. Netzer 3.6.2015 18:34

Re: Šutr ve velikosti dlažební kostky

Ten vámi konzultovaný "právník" musel mít úroven právnického vzdělání Kopretiny.

S. Netzer 3.6.2015 18:30

Re: Souhlas

Vy jste skutečně blbá jak tágo.

Vůbec nechápete, o co u "nepřiměřené obrany" jde, "právničko".

H. Lukešová 3.6.2015 18:06

Re: Souhlas

"Nepřiměřená obrana"? To je relikt bolševismu, každá obrana je přiměřená! Kdo mě napadne, mám právo se bránit. Kór žena proti velkému muži, nebo menší člověk proti většímu. Těžko se slabší člověk ubrání tomu silnějšímu. A soudy? Ty jsou také ve vlivu multikulti politkorektní levice.

P. Vaňura 3.6.2015 17:57

On ten pojem "uživit" je VELICE RELATIVNÍ

Je třeba, aby každá evropská rodina měla v průměru 2,5 dítěte, aby byla zajištěna reprodukce obyvatelstva. A na to má prakticky KAŽDÁ rodina!

L. Křivan 3.6.2015 17:52

Re: Nový trik

Nikdo mě nemůže přinutit vidět, co vidět nechci.  Mít službu na můstku, přehlédl bych takový člun. Nebo bych to považoval za výletní loď, jejíž pasažíři se právě koupali.

M. Heisler 3.6.2015 17:49

Re: Pokud by ozbrojené síly začaly lodě s "uprchlíky"

Stačí důsledně potápět vracející se lodě - jakmile vyloží, poslat ke dnu. Jenže třeba na cestu z Turecka do Řecka stačí nafukovací člun, takže je opravdu třeba akce v Libyi - ukončit místní anarchii.

L. Křivan 3.6.2015 17:48

Re: Šutr ve velikosti dlažební kostky

dokáže zabít stejně jako kulka. Takže  JDE o přiměřenou obranu. Mám zbroják, a právě tohle théma jsme při školení diskutovali s právníkem.  Zbraň máme na obranu života, zdraví a majetku. Takže je možné střílet i na zloděje, i v případě, že utíká s kořistí. Tedy střílet i do zad, neboť útěk znamená, že "trvá útok na majetek", tedy i oprávnění k palbě.

J. Kanioková 3.6.2015 17:31

....

Anthony Browne: Úprk rozumu aneb o politické korektnosti - recenze - http://www.mises.cz/clanky/anthony-browne-uprk-rozumu-aneb-o-politicke-korektnosti-recenze-183.aspx

- Politická korektnost má negativní dopad na atmosféru ve společnosti. A. Browne uvádí, že politická korektnost podporuje morální zbabělost a intelektuální nepoctivost [9]. V neposlední řadě autor na výše uvedeném příkladu s HIV také varuje, že politická korektnost může vést paradoxně k růstu rasismu [10]. Ba co více politická korektnost nakonec může škodit i těm, co má pomáhat (viz níže).

Jako další vadu lze vidět Browneho tvrzení, že: „Ve své nejzákladnější podobě se politická korektnost snaží převést moc z mocných na bezmocné.“ [32]. Je tomu skutečně tak? Není to do určité míry jen zástěrka? Pro prosazování politické korektnosti je potřeba mít ve skutečnosti moc, mít kontakty na politiky a zájmové skupiny, mít vliv na státní instituce, mít prostor v novinách, televizi, rozhlase, vydavatelstvích atd. Těžko lze předpokládat, že takovým vlivem disponují zrovna bezmocní! Významný ekonom M. Olson si všiml, že chudí lidé (tj. bezmocní) nejsou organizovaní [33]. Zdá se tedy, že ve skutečnosti zde často o bezmocné nejde. Politická korektnost naopak bude spíše sloužit mocným - politikům a úředníkům a zejména zájmovým skupinám, které za těmito stojí. Umožňuje těmto udržovat se, pomocí přerozdělování a potlačování odpůrců u moci, a tím i u zdroje financí. Případně jim umožňuje na občanech realizovat svoje „dobrotivé“ představy o organizování společnosti.

Jak funguje politická korektnost - Základní metodou, která se k prosazení tohoto cíle používá je tzv. status oběti. To že lidé ze sebe udělají „bezbrannou oběť“, jím umožňuje nejen vyhnout se kritice (oponent se obviní z „ismů“ a „fobie“ – jedná se o tzv. nálepkování), ale také si vynutit u politických činitelů zvláštní zacházení a výhody [13]

P. Vaňura 3.6.2015 17:16

Pokud by ozbrojené síly začaly lodě s "uprchlíky"

POTÁPĚT, do týdne nebo dvou by byl problém VYŘEŠEN. A sofistikovanější varianta? Sledovat z "normální" obchodní lodě, co se děje. A jakmile někdo hodí někoho přes palubu, připravení snajpři by dotyčného okamžitě zastřelili. Případně by námořní pěšáci vpadli na palubu a po identifikaci pašeráků je všechny sbalili a soudy by je poté poslaly na 20 let do kriminálu. Loď následně odtáhnout k místu vyplutí.

Už když mě bylo < 10 let byla pro mě pohádka Tři zlaté vlasy Děda Vševěda z části nesrozumitelná. Nemohl jsem pochopit, proč král, kterému dal převozník veslo do ruky je prostě nezahodí a nejde dolů. Nikde není psáno, že se musí někdo převážet...

Proč máme my být ti hodní a pitomí? Proč se máme nechat vydírat? Klidně můžeme pašeráka, který někoho hodí přes palubu pověsit pro zločin pokusu o vraždu! A za nedovolený vstup na území EU posílat dotyčné na 3 roky do koncentráku s následným vyhoštěním. Pokud by si ALE dotyčný nevzpomněl, kam patří, seděl by v lágru dál, třeba nadosmrti.

Jednoduchá řešení FUNGUJÍ a to téměř na 100% a NEVRATNĚ! Nět čelověka, nět problema.

J. Kanioková 3.6.2015 15:36

Nový trik

Loďě s imigranty: převaděči "házejí lidi, i těhotné ženy a děti přes palubu, aby tak nutili k "záchraně" obchodní lodě.

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/migrant-boat-crisis-human-smugglers-throwing-pregnant-women-and-children-overboard-to-drown-to-force-commercial-ships-to-rescue-them-10290183.html

Posádky komerčních lodí jsou tímto způsobem přinuceny zachraňovat tonoucí uprchlíky. Podle zprávy OSN je to běžná praxe. „Zdá se, že pašeráci jsou si dobře vědomi skutečnosti, že obchodní lodě jsou dostatečně zásobené a mají i prostor, aby dostaly uprchlíky do evropských přístavů,“ píše se ve zprávě.

S. Netzer 3.6.2015 15:26

Re: Souhlas

Multikulti politkorektní levice by ho určitě nezavřela, na to můžete vzít jed.

Odsoudil by ho ale každý normální soud, jelikož by se jednalo o nepřiměřenou obranu. 

Vy že máte "právnické vzdělání"? :-))))

Z. Lapil 3.6.2015 15:10

Re: Výborná analýza, avšak bez řešení.

Přesně tak. Jen Schengen bych zrovna do tohoto problému netahal. Redukujeme-li řešení na ochranu hranic před nežádoucími (= bezvízovými; naší velkou silou je rovné právo pro každého) příchozími, je principiálně jedno, jde-li o území sjednocené nebo rozdělené hranicemi. Technicky vzato dokonce platí "Čím větší území, tím relativně kratší hranice".

Neboli buď můžeme Schengenskou dohodu zrušit, nechat problém na středomořských státech a u nás pohlídat jen pár letišť, nebo ji nechat v platnosti a na ochranu hranice společného území Itálii a dalším přispět, ať už penězi, nebo činy.

Schengen je samozřejmě problematický z hlediska pohybu imigrantů již přibyvších, ale ať se na mě nikdo nezlobí, nějaký identifikační průkaz s otiskem prstu nebo sítnice ("toto je osoba č. ABC1234") s právem pohybu řekněme 50 km od centra, karta budiž každých 48 hodin přiložena k čtečce na stěně úřadu v X., jinak bude zle, by to měl slušně řešit. Vždyť i ta Listina lidských práv hovoří o právu na vystěhování, nikoliv o právu na přistěhování.

(Poněkud druhistická úvaha: člověk se pozná podle toho, že má patřičný průkaz, například křestní list. Kdo ho nemá, neprokázal, že je člověkem a přinejmenším mu nepřísluší právo azylu. Obávám se, že - zabaleno do právnického ptydepe - může být toto tvrzení shledáno pravdivým).

H. Lukešová 3.6.2015 14:28

Re: Zcela úmyslně píšete nesmysly,

Každý má mít tolik dětí, kolik uživí. My Evropané a některé muslimské země si uvědomily, že děti je třeba uživit, proto mít 10 dětí, když nemám prostředky k jejich obživě je barbarsky nezodpovědné. Jó když si Afričani nadělali děti, tak ať si je uživí, není povinností nás Evropanů starat se o nezodpovědnou Afriku. Ať jsou tam, kde jsou, my je tady nechceme.