24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLITIKA: Co na kongresu ODS nezaznělo

Byl jsem delegátem kongresu ODS a měl jsem toho docela dost na srdci. Jenže... Za podmínek, kdy si kongresové pódium pro sebe vyhradili pouze funkcionáři a diskusní příspěvky plebsu odkázali k mikrofonům v uličkách auditoria, jsem se odmítl téhle parodie na skutečnou kongresovou diskusi účastnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 2.6.2015 17:12

Petr Štěpánek, sběratel státem placených funkcí

je ostudou ODS. Štěpánek je pro mě tím nejhorším, co je součástí ODS. Lež, manipulace, demagogie, aktivity ve prospěch zlodějů typu Železný a spol.

P. Šimek 1.6.2015 21:08

Aleš

Pan Štěpánek je roztomile o jedno kolo historie pozadu. Jistěže nebojujeme staré bitvy - svět se změnil a pak ještě jednou...

P. Ryšavý 1.6.2015 17:18

Re: No to snad muselo!

Mě jde o to, že pan Štěpánek vidí problém hlavně na západě, ale o tom jak to již po staletí řeší východ (dříve Rusko, pak SSSR, nyní Rusko) to ho vůbec nezajímá. Neposlušné státy srovná se zemí (naposledy Čečensko) svůj vliv šíří mečem. Ale toto pan Štěpánek ani nevidí,  a díky tomu se staví na stranu právě tohoto stylu politiky, zajímalo by mě proč. A já takového člověka jako Štěpánek nebo Klaus prostě v politice nechci.

Z. Rychlý 1.6.2015 15:27

Re: Studenti psychiatrie !

Určitě. Ale snažím se s nimi zůstat v soukromí. Janyška škodí pravici, ODS - už dobrých 25 let. Bohužel nepoučitelný.

J. Kyselková 1.6.2015 14:51

Pane Štěpánku -

taková hrůza ! Vy jste byl delegát, dostal slovo a nevyužil svůj prostor. Nebyl jste připraven  konkrétně říct svůj příspěvek! Nějaké psychofilosofické memoáry nejsou možné !

Zklamal jste mne.

Fiala něco tvoří, koncepci. Je svůj, má odvahu, program ODS není špatný. On nepotřebuje okopávání kotníků, vítá diskuzi, která je konstruktivní. Vážím si a sdílím jeho  nadšení a odvahu. Nejsme všichni stejní, zvlášť pravičáci jsou esa, ale sebestřednost má své meze. Petr Fiala má velkorysý přehled, snad mu chybí hroší kůže.

J. Václavíková 1.6.2015 14:16

Tý vole!!!!

M. Moravcová 1.6.2015 14:07

Re: Studenti psychiatrie !

zřejmě máte taky problém, když Vás pan Janyška tak irituje. Možná dokonce větší problém.

P. Lenc 1.6.2015 14:01

Re: Vše marno!

No pane Hlosta, vy jste opravdu srandista.A nejkrásnější je odkaz na Američany, ty Američany, kteří co se týče korupce a klientelismu jsou světovou špičkou.Naivní občánku.

Z. Rychlý 1.6.2015 13:57

Studenti psychiatrie !

Bedlivě studujte Janyškovy příspěvky. To je nepřeberná studnice příznaků. Kolik poruch najdete ?

Jestliže todleto sebepropagující  trdlo vedlo na okrese ODS - nelze se diviti. A zbyla jen funkce trola.

M. Varadinková 1.6.2015 13:56

Re: Tjtrdlík úspěšně bojuje se svými představami.

A Vy vždycky ad rem, že?

I. Mertl 1.6.2015 13:55

Re: ale

Máte to, dámy, špatné. Klausova doba je, díkybohu, za námi. Ne, že by dnešní byli mnohem lepší, třeba Andrej Babiš je skutečná hrozba. Leč povšimněte si, toho si ani Klaus ani jeho milci nevšimnou, jako by byli z jednoho hnízda. Nejsou náhodou?

I. Mertl 1.6.2015 13:49

Re: Kampak to kráčí zakladatelovo křídlo?

Co takhle nějaké domácí práce, Kajane? Třeba kompostovat.

K. Janyška 1.6.2015 13:30

Re: Kampak to kráčí zakladatelovo křídlo?

I tam je lépe, že v hubě vaší... Dzp.

S. Netzer 1.6.2015 12:58

Re: Kampak to kráčí zakladatelovo křídlo?

Pod křídla ne, nýbrž přímo do řitního otvoru.

K. Frauknecht 1.6.2015 12:48

Re: No to snad muselo!

V 68 třímali otěže bolšani, a to i u nás (byť byli "s lidskou tváří" :-)). Pravděpodobně jste dobu prožil a tak nemusím zdůrazňovat, že tzv. normalizační proces byl výhradně československou záležitostí (u nás běžné - "Od pelesti ke zdi" a navíc mnohdy šmrncnuté závistí a nenávistí!!). Rusko neexistovalo, "pomoc" byla internacionální :-)) pod vedením bolševického SSSR. A od 68 je to téměř 50 let!

Poznámka o bratrovi a našemu vzoru byla míněna ironicky, pro zdůraznění toho veletoče.

K. Janyška 1.6.2015 12:31

Re: Milý Petře, docela obdivuji tvoji odvahu, se kterou

Hlosta, vy jste fakt marxán, vy vývoji splečnosti. Nic takopvého neexiszuje. Je jen civlizace obchodem a nestále se rozšiřující spontánní řád lidského světa... Dzp.

K. Janyška 1.6.2015 12:28

Re: Milý Petře, docela obdivuji tvoji odvahu, se kterou

No, jo včak víš proč. Ale to podstatné není. Už v ODS nejsem. Nejsem schopen nechat se vést Fialou do kostela a k levičáctví EU... Dzp.

K. Janyška 1.6.2015 12:25

Re: Kampak to kráčí zakladatelovo křídlo?

Já jsem zakladatelovo křídlo, dokonce zakladatel,  a kráčím s Kompozitivní teorií za poznáním a vy, nikdo z vás, ne. V tom je problém... Dzp.

P. Švejnoch 1.6.2015 12:21

Re: ale

Na druhou stranu - jakou jinou radu lze očekávat od pana Babičky? :-)

M. Moravcová 1.6.2015 11:57

Re: Vše marno!

Máte pravdu, jen v tom se mýlíte, Petr Štěpánek není sám. A i zde v diskusi to je znát. Může taky bojovat mimo ODS a určitě by nezůstal sám.

M. Moravcová 1.6.2015 11:53

Re: ale

Že Vy nechápete je Váš problém. Pan Štěpánek to má v hlavě dobře srovnané a členům ODS jasně vzkazuje, co si představoval a představuje. Není třeba mu blbě radit.

M. Moravcová 1.6.2015 11:51

Pane Štěpánku,

díky. Výstižné a pravdivé. Díky.

P. Ryšavý 1.6.2015 11:41

Re: A v tom je právě

Jojo, tak ještě opravte moje myšlení o roku 1968 a o Rusku jako velkém vzoru. Opravdu si myslíte, že se to za 25 let změnilo ???

I. Mertl 1.6.2015 11:10

Kampak to kráčí zakladatelovo křídlo?

Kdybych byl přítelem konspiračních teorií, řekl bych, že tam, kam od samého počátku zakladatel zamýšlel, tedy pod ochranná křídla velkého slovanského bratra. Leč přítelem takových teorií nejsem, ba už ani 20 let voličem ODS, tak jen koukám a divím se.

J. Matuška 1.6.2015 11:03

Re: Tjtrdlík úspěšně bojuje se svými představami.

Brožura eSTAT.cz EFEKTIVNÍ MÉDIA VEŘEJNÉ SLUŽBY /Argumenty pro zrušení televizních poplatků.../ Text lze nalézt na Googlu po zadání názvu. Autory jsou Petr Štěpánek a Edvard Kožušník.

A. Alda 1.6.2015 11:02

Vůbe jsem si nevšiml,

že ODS měla kongres.

To svědčí o tom, že je mrtvá.

Proč je mrtvá?

Protože si ji přivlastnili lidé, kterým je úplně jedno, že v roce 1989 nám nešlo o možnost zisku a funkcí a vlivu a bohatství.... ale o SVOBODU.

P. Hlosta 1.6.2015 10:57

Re: Milý Petře, docela obdivuji tvoji odvahu, se kterou

Morální kodex té strany je ve psích! To jest, že nikdy se morálka v té straně nedrží, když nemá mantinely, které by automaticky člena porušujícího morálku vyřadily z členství. Viz příklad naposledy největší, že premiér z té strany si drží milenku jako ředitelku své kanceláře, obhajuje její vysoké příjmy jím ji udělené, ač ví, že se stanou manžely v budoucnu a strana v nejvyšších patrech moci toto toleruje a zakrývá, čímž si přivodí i svůj pád.

Jak to vypadá dole v podnikatelských aktivitách jejích členů, o tom máte jistě své povědomí. Všeobecně se soudí a oprávněně, že klientslismus je základní rys té tzv. pravicově konzervativní strany.

J. Matuška 1.6.2015 10:52

Re: Souhlas s autorem

Uvnitř politických stran jsou jednotlivé PLATFORMY, prosazující často rozdílné postoje.

Stranický systém Spojených států amerických - WIKI

J. Matuška 1.6.2015 10:47

Re: Souhlas s autorem

Proč jsem hrubým způsobem urazil předsedu ODS? Byla to přirozená reakce na zrežirování/zmanipulování 26. kongresu ODS... teatrální rozhazování rukama jsou málo na to, aby náhodní diváci se znechucením nepřepínali na jiný program anebo neodcházeli raději na procházku... Předseda ODS se při jeho cestách po republice nesetkal ani s jedním názorem, který by se lišil od oficiálního názoru současného vedení strany na roli RF/Putina?...Vytvoření "malé frakce" z těchto lidí by stranu neoslabilo, ale ve skutečnosti posílilo. Když mám pravdu, jiných názorů se neobávám. Pokud k tomu nakonec dojde, s největší pravděpodobností můj hlas v příštích volbách ODS dostane. Domnívám se, že by "nás" nemusel být zanedbatelný počet. /Pár slov navíc je na Virtually./

P. Švejnoch 1.6.2015 10:46

Re: Vše marno!

Je to tak. Úplně neznám situaci na celostátní úrovni, ale na komunální úrovni (kde občas maličko nahlédnu do zákulisí) to tak je zcela nesporně.