28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

SVĚT: Co vlastně řekl papež Abbásovi?

V sobotu 16/5 se ve Vatikánu setkal římský papež s předsedou Palestinskoarabské autonomie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 20.5.2015 14:22

Papík Franta je komouš.

To je více, než jasné. Církev totiž  přijala koncepci tzv. sociální spravedlnosti a Franta v tom jede...... Dzp.

S. Netzer 20.5.2015 16:39

A vy blb.

K. Janyška 20.5.2015 17:27

Re: A vy blb.

A vy chlap z Václaváku, soudruž... Dzp.

S. Netzer 20.5.2015 17:35

Re: A vy blb.

Blbe? ... Dzp.

J. Jurax 20.5.2015 20:40

Re: A vy blb.

Ne ad personam, ale ad rem, madam ... jste-li toho schopna :-)

S. Netzer 20.5.2015 22:38

Re: A vy blb.

Ty mi taky, anonyme.

J. Jurax 21.5.2015 0:30

Re: A vy blb.

Reakce vskutku hodná dámy :-)

V. Novák 20.5.2015 13:43

To už tak je pracovní metoda médií.

I našich. Zdalipak proti ní protestujete i když se netýká Izraele?

J. Jurax 20.5.2015 20:41

Re: To už tak je pracovní metoda médií.

To by se jeden uprotestoval ...

E. Erat 20.5.2015 11:07

Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

i když byl uznán ze strany cca 130 zemí z celého světa vč.ČR.Stát-jakýkoliv je pravní subjekt a v podstatě z tohoto pohledu je úplně jedno, zda má či nemá nějáké území.Je to podobné jako když má firma pouze virtuální adresu,nevlastní žádné nemovitosti či pozemky atd.Ale,pro zákony té které země je to stejná firma jako např. Škoda Auto.Naopak pan Stejskal píše o zcela neexistující a utopické tzv. Zemi izraelské.Nic takového opravdu již neexistuje,jako neexistuje Říše římská,Velkomoravská říše,Velkoněmecká říše apod. Takže ohánět se nečím, co bylo před tisícimi lety je trochu směšná záležitost.

S. Netzer 20.5.2015 11:25

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Váš pomatený blábol nestojí za to, aby ho někdo vyvracel.

E. Erat 20.5.2015 11:37

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Tak to nečiňte,nikdo se Vás o to neprosí.Nebo ho nelze vyvrátit, a vy nevíte kudy z toho ven ?

F. Lesniak 20.5.2015 11:50

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Nemůžete chtít po Stejskalovi nějaký objektivní názor. Mimochodem, Palestinu uznala i OSN. To jenom Izrael a její poskoci tento stát jaksi neuznávají. Ale je to přece jedno. Horší pro ně ale bude, když se začnou vyšetřovat válečné zločiny. To bude kvikotu.

D. Krajíček 20.5.2015 12:01

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Myslíte budování tunelů na cizí území, únosy občanů sousedících států, střílení raket, za účelem zabití co největšího počtu civilistů a rozbíjení hlav novorozenců pažbami pušek, jak je "chvályhodným" zvykem ozbrojenců Palestinského státu, uznaného samotným OSN?

F. Navrátil 20.5.2015 14:32

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Pane Krajíček bez výhrad s vámi souhlasím. Dovolil bych si doplnit, že ten "virtuální" Izrael na rozdíl od Arabských států, by jim měl sloužit za příklad cílevědomosti, pracovitosti a neobyčejných schopností. To co Izrael za poměrně krátkou dobu své existence vybudoval je obdivuhodné. Zvláště když je po celou dobu ohrožován mnohonásobnou přesilou svých nepřátel. Nejsmutnější je, že Izrael je jediným demokratickým státem středního východu. Životní úroveň jeho obyvatel je skutečně obdivuhodná a představa, jaká by mohla být, kdyby se nemusel bránit neustálým teroristickým útokům, by snad měla být dostatečnou satisfakcí před zbabělými útoky jak arabských sousedů, tak i pokračovatelům nacistické ideologie, kteří se bohužel vyskytují i ve zdejší diskusi. Tato nenávist má asi negativní vliv nejen na morální vlastnosti, ale i na rozumné uvažování.

E. Erat 20.5.2015 14:41

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Cca 10 % Izraelců žije podle světových tabulek pod hranicí bídy.Smutné je,že jsou to z velké části oběti holocaustu.Nebýt charitativních organizací, tak by pomřeli hlady.Nový pražský rabín, který žil a studoval na rabína cca 14 let v Izraeli řekl v MF,že byl cca dva roky vážně nemocen a nebýt přátel ,a opět charitativních organizací tak by v Izraeli umřel.Tam nefunguje veřejné zdravotní pojištění našeho typu,kde se i bezdomovci dostane náležité péče.

S. Netzer 20.5.2015 16:52

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Sociální a zdravotnická péče v Israeli patří k nejlepším na světě. http://www.einzigartiges-israel.de/html/166-gesundheit-soziales.html  Bůhví, co jste četl nebo slyšel.

To, že každý čtvrtý, který přežil holocaust, žije pod hranicí chudoby má jeden prostý důvod, kterým je masivní přistěhovalectví z východní Evropy, především Ruska. Tito lidé jsou oběti nejen Hitlera, ale i Stalina. http://www.welt.de/politik/article1384669/Viele-Holocaust-Ueberlebende-leben-in-Armut.html

E. Erat 20.5.2015 17:05

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Ano,věřím že zdravotnictví v Izraeli je špičkové.Ovšem otázka je jak je dostupné pro širší veřejnost.Tedy podobně jako v USA.Opravdu nemám důvod nevěřit novému pražskému rabínovi Davidu Petérovi,který to popsal zcela jasně "máš prachy,máš špičkovou péči" "nemáš prachy,umřeš na ulici,pokud ti někdo nepomůže"-Těžko se dá předpokládat,že tento v postatě orrtodoxní rabín pomlouvá Stát Izrael.A to,že jsou chudí lidé z bývalého Ruska je problém Izraele,oni je pozvali a přijali.A když si někoho pozvu k trvalému pobytu, tak se o něj musím i řádně starat.A obětích holoucaustu to platí 2x.Tady není žádná omluva.

S. Netzer 20.5.2015 17:13

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Tak si přečtěte mé dva odkazy, abyste pochopil, jak to funguje.

Když je Kanioková schopná zvládnout odkazy v nizozemštině :-P, tak snad bude pro Vás hračkou zvládnout ty v němčině.

Jinak "OECD konstatovala, že během 15 let od přijetí Zákona o národním

zdravotním pojištění Izrael vytvořil jeden z nejúspěšnějších zdravotních

systémů mezi zeměmi OECD." http://eretz.cz/2012/10/oecd-izraelske-zdravotnictvi-je-na-spickove-urovni/

E. Erat 20.5.2015 19:12

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Zásadně nikdy nečtu - neotvírám odkazy od jiných přispěvovatelů.Nechci,aby mi něco zavirovalo počítač,potřebuji ho jako výrobní prostředek.

S. Netzer 20.5.2015 19:27

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Vaše smůla.

S. Netzer 20.5.2015 12:13

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Jaký je váš postoj vůči válečným zločinům, kterých se podle AI dopustil Hamas?

Kvičíte?

P. Papež 20.5.2015 13:00

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Přečtěte si knihu EXODUS od Urise a přestanete být poskokem Arabů.

M. Prokop 20.5.2015 13:56

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Nepřestane.

To je zažrané, něco jako komunismus.

P. Papež 20.5.2015 13:03

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Ono bylo nejdříve mnoho válečných zločinů Arabů pod dohledem Britů po II. světové válce. Za Araby bojovali dokonce vojáci, kteří utekli z wermachtu před zajetím. Připadá mně dost veselé, že za jediný objektivní názor považujete ten svůj. To je vždy znamením menší chytrosti a inteligence.

B. Mráz 20.5.2015 12:20

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Pane Erate, podívejte se na deinici státu do občanské výchovy pro ZŠ a pak se zastyďte.

E. Erat 20.5.2015 13:55

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Tak jsem to pane Mrázi hledal,marně. O deinici státu tam nic není,možná je to tím,že mám starou učebnici OV ještě z dob mého mládí,tedy komunistické vydání.A komunisté žádnou deinici státu neuznávali.Možná je tomu dnes jinak, a tak USA deinicovaly teroristický stát Kosovo.Co můžete chtít od staršího člověka,že.

M. Prokop 20.5.2015 13:58

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Jsou i moudří starší lidé, takže lze chtít i to, čeho vy nejste schopen.

E. Erat 20.5.2015 14:29

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Máte pravdu,nikdy jsem nebyl schopen a hlavně ochoten chápat svět černobílým viděním.A nejsem toho naštěstí schopen ani ochoten i dnes,natolik ještě stařecká demence nepokročila.

S. Netzer 20.5.2015 16:38

Re: Pan Stejskal píše o neexistenci Státu Palestina

Posmíváte se kvůli překlepu a přitom jste schopen zplodit nebetyčnou pitomost. Odvozený verb od substantiva "definice" není "definicovat", jak píšete, nýbrž DEFINOVAT.