28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

MÉDIA: Castro, americký konvoj a Zeman

Umíte si představit ten mediální skandál, kdyby český prezident Miloš Zeman navštívil Kubu, přátelsky se setkal s Fidelem Castrem, vyzval svět ke zrušení sankcí proti komunistickému režimu a podpořil české investice v této zemi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Marešová 21.5.2015 23:34

Demokracie??

Podle oficiálních propočtů prezidenta volila necelá 1/3 z voličů. Těch asi 8 milionů. Je smutné, že si voliči nakonec vybírali z dvou nejstarších pánů  kteří mají produktivní léta už za sebou a měli by se spíš věnovat péči o své zdraví. Protože jsem také důchodce tak vím, že se stářím nemoudří, spíš padají zábrany a špatné vlastnosti se ještě prohlubují. Pan prezident se vyznačuje "sloní pamění", jenže když je toho v mozku hodně, může se to trochu pomotat - pak vznikají fámy o panu Ferdinandu Peroutkovi, jednomu z našich nejlepších novinářů, nebo důvěrné sdělení  veřejnému shromáždění ve Středočeském kraji, kde informoval publikum o zdravotním stavu své prostaty - údajně jí má jako panic. Proto pro příště navrhovat a volit prezidenta jen mladého, který má ještě většinu života před sebou, je přístupný novotám i změnám - podle naší Ústavy to může být občan starší 40 let, bohužel není stanoveno vzdělání a charakterové rysy. Má to ještě vadu, současný prezident prý hodlá kandidovat i při příštích volbách - bude končit v úctihodném věku 80 let. Doufám , že se toho nedožiju!!!

R. Langer 16.5.2015 10:40

RomanL

Sama jsi buzna, rudá stvůro... :-P

R. Kluzák 14.5.2015 23:23

Vynikající článek Tomáše Jirsy

Pan Jirsa má plnou pravdu - kdyby prezident Zeman udělal to co udělal prezident Hollande, česká media, v první řadě tak zvaná veřejnoprávní česká televize, by pod zatajovaným vedením panem Kalouskem se úplně podělala vzteklými odsouzeními takového kroku prezidenta. Podobně česká televize zamlčuje nebo zlehčuje úsilí prezidenta Zemana o navrácení velkých dluhů býv.SSSR České republice a jejím podnikům. I takovou chvályhodnou snahu prezidenta se pokouší takový Klepetko zpochybňovat. Klepetko - spíše by se měl jmenovat Kalouskovo klepeto.

J. Kanioková 14.5.2015 17:37

Velký souhlas s autorem

I. Schlägel 14.5.2015 13:46

Myslím,

že podceňujete spoustu nevoličů pana Zemana, kteří ho nevolili (nebo volili knížete) ne proto, že konkuroval jejich oblíbenému protikandidátovi, ale kvůli tomu, jakou stopu Zeman zanechal v české politice před lety. Ta stopa je stále čerstvá a pan prezident na ni ve své nové funkci navázal způsobem, který se dal předpokládat. Nebýt opravdu odporné Zemanovo předvolební agitace před druhým kolem prezidentských voleb, k urně bych se neobtěžoval stejně jako v kole prvním.

K. Frauknecht 14.5.2015 13:28

Je smutné,

když se o samozřejmých a naprosto přirozených věcech píší články, které v zatuchlém a čpícím hlavním mediálním proudu vypadají trochu jako disent!

S názorem p. Jirsy pochopitelně naprostý souhlas :-).

J. Navrátil 14.5.2015 19:55

Re: Je smutné,

Nedovedl bych to napsat lépe

A. Horák 14.5.2015 12:48

autorita..

Jirsa: "Nejdřív jsme ve školách sundali kříž s Kristem a nahradili jsme ho prezidentem, teď odstraňujeme prezidenty, ale neklademe si otázku, zda žákům nějaká autorita zůstane."

Pane senátore, moc nerozumím, k čemu jsou dobré oficiální autority. Moji vnuci mají autoritu ve svých rodičích a neskromně si myslím, že ve mě, minimálně do doby než je to přejde a začnou si sami určovat, komu věřit. Kdybych si všiml, že autoritu spatřují v některém ze sebestředných arogantních jedinců, v autorech opoziční smlouvy i autorech mnoha jiných sviňáren, v osobnostech, které vnímám jako patologicky pokřivené až křivé, tak si začnu myslet, že jsme někde ve výchově udělali velkou chybu. V zájmu Vašeho duševního zdraví si Vám dovolím dát zdarma jednu radu. Smiřte se s tím, že ne každý, kdo neadoruje Klause, či Zemana, je neschopen vlastního úsudku a vlastního vidění světa.

V. Podracký 14.5.2015 13:18

Re: autorita..

Tímto způsobem, jak jej popisuje pan Horák se totiž vytratí veškerá autorita. Rodiče totiž už také autoritu nemají. Jak řekl klasik: "Když chybí úcta, stává se život jen věčným zápasem mezi despocií a rebelií".

M. Urban 14.5.2015 12:45

Demokratický deficit???

Vůbec nejde o to jaký Váš prezident nikdy nebude. Tady jde o to, že se chová a mluví jako ti nejhorší zabijáci demokracie Gottwald a Husák.

P. Krešňák 14.5.2015 11:47

Jéje, Jéje......

Vážený pane senátore, věřte, opravdu bych nechtěl aby mé dítě mělo pozitivní vzor v panu Zemanovi jako Vy. Naopak své dceři vysvětluji co je "náš" (jak Vy říkáte) prezident zač. Takže, respektuji volbu ale to že říkám že pan Zeman není pro mě prezidentem je vyjádření mého názoru ať se Vám to líbí nebo ne. Je vidět, že duch opoziční smlouvy z ODS nevymizel. Krešňák Petr

R. Kluzák 14.5.2015 23:30

Re: Jéje, Jéje......

Pan Křešňák Petr by zřejmě raději měl prezidenta šišlajícího sklintajícího degeneráta Schwarzenbverga. Ten by podporoval neoprávněné restituce - stejně jako zinkasoval neoprávněné restituce sám, a jistě by podporoval tuneláře a rozkrádače národního majetku. Pan Křešňák by se asi také chtěl pod Schwarzenbergem přiživit - ale Zeman je proti takovým postupům - a tak sklízí nenávist Křešňáka a jemu podobných.

M. Pivoda 14.5.2015 9:58

Jaký stupeň autority by měl žákům zůstat v dnešní době?

Jirsa: "... Nejdřív jsme ve školách sundali kříž s Kristem a nahradili jsme ho prezidentem, teď odstraňujeme prezidenty, ale neklademe si otázku, zda žákům nějaká autorita zůstane."

Nežijeme dnes ve středověku, senátore Jirso. Na tom se asi shodneme. A nejde mi teď o prezidenta, ale spíše o ty naše žáky, budoucnost této země. Zamyslete se, prosím, v radě moudrých (Senátu ČR) nad tou vaší poslední větou. Ta je důležitější než celý váš předcházející text.

V. Pokorný 14.5.2015 9:41

Prezident

Zeman( podobně jako před ním pan Klaus) nejsou, a nebyli, především sluhové a vazalové někoho. Dovedou, a dovedli, totiž samostatně myslet a rozhodovat se. Nepotřebují, a nepotřebovali, k tomu povely a pokyny od protektorů. Na rozdíl od velké části českých rádoby politiků, včetně nynější vládní party, o prvním českém prezidentovi raději vůbec nehovořím.

K. Luboš 14.5.2015 9:34

Miloše Zemana jsem nevolil,...

...volil jsem KS. Ale většina volila Miloše a menšina se v demokracii prostě musí podřizovat většině, protože v opačném případě to je diktatura menšiny, která po nějakém čase může zdegenerovat třeba i na  jenom několik desítek či stovek lidí. Proto je Zeman i můj prezident a jako vůči českému prezidentu jsem vůči němu „loajální“. Jsem k němu „loajální“ stejně jako byli Rakušáci loajální ke svému prezidentovi, třebaže byl u Waffen SS, nebo Američané vůči  svému prezidentovi, i když hulil Lewinskou.)

Být „loajální“ vůči prezidentovi znamená pro mně např. zmiňovat se o jeho dobrých činech a vlastnostech a nezmiňovat se o těch špatných.A hysterické reakce „pražské kavárny“ a celé „kulturní fronty“ na pezidenta chápu jako výraz nedospělosti. Je to úplně stejné, jako když pětileté dítě chce k Vánocům vrtulníček, místo něho dostane červené autíčko a teď se vzteká a hystericky po autíčku šlape. Přece budou i další Vánoce....! No ne?

R. Brzák 14.5.2015 19:04

Re: Miloše Zemana jsem nevolil,...

V principu s Vámi souhlasím - jen se domnívám, že je v pořádku se zmiňovat i o špatných činech prezidenta a přece jej zároveň za svého považovat. Je to přeci člověk, kterého jsme si zvolili (já sice taky K.Schwarzenberga, ale jako člověk snažící se chovat demokraticky nemohu souhlasit s "odmítači" Zemana). A protože jsme si jej zvolili, máme i právo jej kritizovat - jak jinak se má takový vysoce postavený člověk dozvědět, že je něco jinak, než si myslí on...

K. Janyška 14.5.2015 8:58

Nemám Zemana rád. Ale o 1 promile méně,

než pro mne zločince světového formáru, Khárla... Dzp.

Š. Hašek 14.5.2015 13:08

Re: Nemám Zemana rád. Ale o 1 promile méně,

Než došlo k lidové anketě na presidenta, Miloš Zeman byl pro mě nevolitelný do jakékoliv politické funkce (viz jeho trapná, lumpenproletářská "spálená země").

Jakmile jeho protikandidát vyjevil své "bruselské šplhounství", dále se chytrolínsky vyjadřoval o presidentu Benešovi, dekretech a majetku v Sudetech, bylo vymalováno.

A teď vůbec nelituji. Presidentů, kteří se nepodělají před kvótovanou komisařskou ze sovětu bruselského není v Evropě moc. Zjednodušeno.

Z. Baldova 14.5.2015 13:41

Re: Nemám Zemana rád. Ale o 1 promile méně,

Pan Hasek nezklame Ten jeho preSident mu dela dobre:):)

M. Prokop 14.5.2015 8:49

Nevím jak kdo,

ale já Zemanovi zazlívám to, co je.

Ožralý mstivý narcis, domnívající se, že požil Šalamounův exkrement.

Ne to, co není, ať už je to cokoliv.

K. Luboš 14.5.2015 9:49

Když jsem přečetl Váš příspěveček,...

...tak bych skoro řekl, že Češi teď aspoň mají takového prezidenta jakého si zaslouží! Pokud prezident je „ožralý mstivý narcis“, tak jak byste Vy charakterizoval své povahové vlastnosti, pane Prokope?

R. Kluzák 14.5.2015 23:37

Re: Nevím jak kdo,

Pan Prokop je hloupý hulvát. Sprosté obviňování prezidenta jako alkoholika je nestoudnou lží pražské kavárny. V 60 letech mojí lékařské praxe jsem nepoznal ani jediného alkoholika, který by byl schopen za jediný den pronést z p a m ě t i 3 projevy, zpaměti dlouý inaugurační projev, který by mohl zpaměti v angličtině i ruštině na zahraničních zájezdech diskutovat. Divím se, že se ti hulváti za své lži nestydí.

A. Alda 14.5.2015 8:31

Velmi dobře.

A zejména ten poslední odstavec by měl být vtloukán všem těm křiklounům do hlavy - třeba i pomocí pendreků, nejde-li to jinak.

Z. Baldova 14.5.2015 8:41

Re: Velmi dobře.

Nejdřív jsme ve školách sundali kříž s Kristem a nahradili jsme ho

prezidentem, teď odstraňujeme prezidenty, ale neklademe si otázku, zda

žákům nějaká autorita zůstane. Jestli jste mystel tohle  tak urcite Zeman  a Klaus dava Vsem zakum vzor...:):):) pekne dekuji radej at je sundaji

R. Langer 14.5.2015 8:46

Re: Velmi dobře.

Jasně, promluvila autorita Baldová... :-D

R. Langer 14.5.2015 8:30

Už se s tím smiřte,

že i když jste voliče (podle vás ty "burany") masírovali zleva zprava takovou mediální kampaní za zvolení pana knížepána, až měl člověk obavu otevřít záchodovou mísu, aby pan knížepán nevykoukl, a oni vám to nesežrali (a právě podle toho, jak je nazýváte, tak zcela správně - je poznat, za co je vlastně pokládáte - za plebs, co má sloužit a držet hubu) a mysleli jste si, že jste sežrali Šalamounovo hovno, tak vám to prostě nevyšlo. A místo toho, abyste sklapli a skromně šoupali nohama, že jste se teda přepočítali, a alespoň respektovali výsledek voleb, tak budete místo toho z poloviny národa pořád dělat burany, jako kdybyste vy pitomci byli něco lepšího. Tak to nejste, ani omylem, jste jenom namyšlení hlupáci, co vlastně vůbec nic nepochopili. Ale klidně se můžete plácat po zádech s myšlenkou, že vy jste "něco víc". Nicméně doufám, že takové pakáži nikdo soudný už nikdy žádný hlas nehodí, když vidí, co jste vlastně zač, a jak podle vás vypadá ta vaše "noblesa" při respektování výsledků voleb. Leda tak jako banda ukřičených a vzteklých spratků, vy "noblesy"!

Jinak prezidenta jsem nevolil, protože pro mě nebyl volitelný žádný z kandidátů, nicméně jsem přesvědčen, že rozhodně zvítězilo menší zlo.

A. Alda 14.5.2015 8:32

Sice hrubé,

ale pravdivé. A nepochybně od srdce.

Š. Hašek 14.5.2015 9:48

Re: Už se s tím smiřte,

Připojuji se k panu Langerovi.

Několik slov bych napsal jinak, ale na smyslu by to nic nezměnilo.

Z. Baldova 14.5.2015 12:15

Re: Už se s tím smiřte,

Jasne promluvila autorita  Klausuv a Zemanuv pucflek Langer

R. Langer 14.5.2015 12:34

Re: Už se s tím smiřte,

Díky, ten komentář od vás mi jedině potvrzuje, že mám pravdu. :-)